SEUKKAUSLUUKKU
- « Edellinen
- 1
- ...
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- ...
- 138
- Seuraava »
3 vuotta Hollen kanssa. <3
Ja tuosta murusta en hevillä luovu. (enkä muullakaan musiikkityylillä)
[q]soile, 27.8.2005 20:04:
3 vuotta Hollen kanssa. <3
[/q]
Niinkö vähän vasta? Mä kun luulin Kymenlaakso-aikoinani että ootte seurustellu iät, ajat ja vähän päälle ja tosta on jo se 3 vuotta. No, onnea kuitenkin onnistuneen yhteiselon johdosta! :)
(edit: lappeen Ranta)
Jee minäki kuulun jonnekin..*plur* Kesäkuussa 6 vuotta yhdessä*sydän*
7kk.. omg.. *pökr*
[q]Hansu, 30.10.2005 22:46:
Tämäkin on hyvin yksilöllistä: toiset tuntuvat liimautuvan (sori sanavalinta) toistensa kylkeen samantien, toisilla se kestää paljon kauemmin.
[/q]
Joo, kaipa tää riippuu ihan ihmisistä ja tilanteesta. Jotkut haluaa pitää enemmän etäisyyttä varsinkin aluksi. Meillä ehkä yhtenä osatekijänä oli se, että me oltiin tunnettu toisemme jo jonkun aikaa ennen seurustelun alkua, joten seurustelun alussa ei tarvittu niin pitkää "tutustumisvaihetta".
[q]Syynä oli osittain se, että yhteinen koti tuntui valtavan isolta harppaukselta eteenpäin, koska naimisiinmeno tai avioliitto sinänsä ei herätä meissä kummassakaan kovin suuria intohimoja (ollaan molemmat erottu kirkosta, joten mitään uskonnollista aspektia ei tossa naimisiinmenossa ole). Yhteinen koti tuntui siis hyvin konkreettiselta ja viralliselta sitoutumiselta ja ainakin minulle todella isolta elämänmuutokselta.[/q]
En mä tiedä... se että asuu yhdessä jossain opiskelijaboksissa, ei paljoa eroa imho siitä, että luuhaisi vuorotellen toisen kämpillä. Paljon isompi askel on yhteisen omistusasunnon hankkiminen, jo ihan taloudellisessakin mielessä.
Ainakin sitä yhdessä asumista tulisi harjoitella jonkun aikaa ennen isojen sitoumuksien tekemistä, ettei tule sitten yllätyksiä myöhemmin.
keikun nyt tämän ja tuon toisen luukun välillä ja yritän keksiä kumpaan kuulun. Juuri nyt *sydän* poika. En olisi uskonut, mutta niin siinä vain kävi kai.
--------------------
*sydän*
Täällä ollaan
Poika on suloinen. Pyöritään lattialla kuin viisivuotiaat,seuraavaksi loikoillaan sängyllä ja tuijotetaan toisiamme. *sydän*
Tässä ois kiva olla muuten galluppi - "kuinka kauan yhdessä?", jota voisi sitten aina päivittää kun tulee merkittäviä kuukausi/vuosipäiviä
Ikävä vaan että topikin aloittaja ei näytä olevan kovin aktiivinen...
edit: meinaan vaan että enemmistö täälläolijoista näyttää olleen yhdessä alle vuoden, mikä näyttäisi viittaavan siihen että ekan vuoden aikana yleensä löydetään ne erimielisyydetkin ja ratkeaa kestääkö suhde ne vai ei.
[q]sapeli, 16.11.2005 15:47:
---
rose, 16.11.2005 15:45:
---
sapeli, 16.11.2005 10:38:
---
---
Ei välttis oo paras paikka kysyä ikisinkkuudesta
Mut oikeastaan sinkkuluukkuunkin vois perustaa gallupin siitä kuinka kauan edellinen suhde kesti, tai että kuinka kauan on ollu sinkkuna
[/q]
Ei hitto! Mä luin väärin! Olin ihan varma että kirjotin sinkkuluukkuun. Repeän! *nauru**nauru**nauru* Pitänee toistaa kysymys siellä TOISESSA luukussa.
Hehe... meil se taitaa mennä silleen et minä huolehdin koirista, imuroin ja pesen lattiat Emäntä sit huolehtii kissan ja loput tontista. Mut toisaalta täytyy myöntää et mä oon hieman vainoharhanen ton siivoomisen suhteen ja näin ollen se taitdan olla minä se aktiivisempi osapuoli mein suhteessa siin asiassa. Ja prkl että niistä koirista irtoo karvaa...mut minkäs teet ku tuli samas paketis emännän kans *sydän*
asiasta puunjalkaan...pitänee hommaa tällanen piristää iltoi :
jos riidat saa aikaan vessapaperirullan asennosta niin saattaisikohan taustalla olla jotain muutakin ongelmaa?? tuntuu vaan kummalliselta. mutta tuleehan niitä ongelmia pienistäkin asioista, siivous on varmaan aika yleinen riidanaihe. ja roskien vieminen!!! mua ainakin vitutti toimia toisen "roskakuskina" kun toinen osapuoli ei ollut vienyt paperi tai muita roskia viimeiseen puoleen vuoteen kertaakaan keskusteluista & pyynnöistä huolimatta! sitten kun näitä pikkuasioita alkaa kertymään tarpeeksi ja niitä ei saada selvitettyä niin potti alkaakin olla selvä.
[q]juGis, 27.11.2005 22:10:
Dodiih, täällä ollaan *sydän*
[/q]
jeiiii
*plur-oksennushymiö*
Ollaan oltu 2 [size=8]1/2[/size] vuotta yhdessä *sydän*
noniin, vuoden etäsuhde ohi ja avosuhde alkoi. tätä ennen muutama viikko euroopassa kiertämässä ja luksustelemassa.
ujosti jees
3v *sydän*
Tänään vähän ravintolaherkuttelua.
[q]SyndroDome, 21.9.2009 11:44:
Moi!
*sydän*
Ei mul muuta.
Jatkakaa!
[/q]
Onneks olkoon!*hali*
täälä oltu jo 10v joista pian 7v sormus sormessa... Tosin yks vasta. Toisesta ei tietoa.*igor*
---
akir0, 8.7.2009 13:08:
---
akir0, 29.6.2008 21:25:
---
akir0, 29.6.2007 20:26:
---
akir0, 30.6.2006 08:35:
---
akir0, 30.6.2005 07:49:
2v <3
---
3v <4 *sydän*
---
4v o/
---
5v ja aamupalaksi kävin tarjoamassa kullalle sormusta ja vastaus oli positiivinen <3
---
6v <7 - näin se aika humisee!
---
reilu 7v ja johan tässä on oltu yli viikko naimisissakin.
Jääny pari vuotta väliin, mut yli 10v nyt jo. Ja yks tyttölapsikin. Ja parin viikon päästä toinen, toistaiseksi sukupuoleton.
Ja täältä klubbarista ja bileistähän tuo elämänkumppani vähän niinkuin löytyi.
Te ette osaa seukata! AMORPHIS 18v!
Mäkin kuulun tänne luukkuun... Kohta vuosi kihloissa.*sydän*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- ...
- 138