SEUKKAUSLUUKKU

Back to häröily O

[q]vinsku, 27.2.2007 22:40:
Mäki tuun 1,5v päästä jo lykky käy

T. Paperit jo lähetetty
[/q]

Te ootteki nättei flikkoi niin kyllä mä kestän

Falling in & out of love

Kai sitä pitää nyt sitte tänne tulla ihkuttelemaan myös. Kyl se nyt taas vaihteeks taitaa olla niin että olen täällä. Ja voi olla että olen pidempäänki. *sydän*

Ai niin. Tämä tosiaan on ollut agenttina täällä jo tovin ja leikittelee ajatuksella kihloista. On se vaan niin kiva tyttö.

As if! Ei tuota varmaan tuota uskonut, mutta veikkaanpa, että muutamalla teistä oli silti aika "priceless" ilme äsken.

Edit: Allekirjoittanut ei millään muotoa ole missään lainopillisessa (tai muussa) vastuussa tämän viestin mahdollisesti aiheuttamista psyykkisistä, sosiaalisista, taloudellisista, fyysisistä ja kaikista muista ajateltavissa olevista vaurioista, olkoon nämä sitten pieniä tai suuria vastaajan itsenstä, tämän äidin tai ympäröivän yhteiskunnan - allekirjoittanut mukaan lukien - mielestä.

Allekirjoittanut varaa itselleen oikeuden muuttaa tämän viestin sisällön vitsistä faktaksi haluamanaan ajanhetkenä haluamallaan tavalla, eikä kanna vastuuta niistä tosista ja epätosista mielikuvista joita ihmisillä aikaisemman kanssakäynnin - olkoon tämä sitten millä tahansa tavoin tapahtunutta - perusteella on allekirjoittaneen persoonan määrittävistä ominaisuuksista eikä myöskään siitä, mitä näille mielikuville mahdollisesti tapahtuu tai ei tapahdu.

Siinä tapauksessa, että allekirjoittanut unohti pestä kätensä jostain erikoistapauksesta, niin allekirjoittanut ei tässäkään tapauksessa kanna minkäänlaista vastuuta mistään.

[q]Dorka, 4.4.2005 13:08:
...että näin, nyt ollaan virallisesti täällä ja mun noin 3 vuoden sinkkumittari resetoitu takaisin nollaan.
[/q]

Onneksi olkoon.

[q]Late, 11.4.2005 13:12:
Tänään tulee 1,5v täyteen täällä ihanan tytön kanssa. *sydän*
Suhde on vasta alussa, mutta erittäin hyvässä semmoisessa.

Rakastan sua pöhkis. *pus**hihu*
[/q]

Nii mäki sua hönötys *sydän*

Vielä täällä sinnitellään.....Tai nooh...hyvinhän se onnistuu ku mies on nuin pirhanan ihana *sydän**plur*

Mä kyl nyt oon niin täynnä näitä tyyppejä*dissaa*
Oikeesti, hei haloo!!!*taputapu*

tää tulee vähän myöhässä tänne, mutta viime sunnuntaina 15.5.2005 tuli kuukaus täyteen avioliittoa miehen kanssa! *sydän* *sydän*
Hän on mulle *sydän* SE OIKEA *sydän* , nyt viimeistään oon saanu asiaan varmuuden..

[q]LinsQ,
entäs kissat? millon sä ne hommaat?
[/q]

working on it. jos ei yhet kaks söpöä mirriä natsaa niin sit pitää katsella muualta, mut toivon et ko. kisut natsaa!

ps. oikea käteni kiittää aplodeista!

[o]Tänne!

Joskus se elämä näköjään onnistuu yllättää, ja tääkin tyttö pääse taas vuoden tauon jälkeen kokeilee millasta tän luukun puolella on olla. *sydän*

I´m so happy. *pihkassa*[/o]

Lankaan menitte! :D

[q]lohikarme, 21.7.2006 11:34:
Tänään se sit on...TÖ päivä... musta tulee herra ja emännästä rouva *sydän* Ja NYT täytyy myöntää et alkaa jo oleen perhosia vatsassa
[/q]

Kait on sit tarjolla live webcasting?

Mut onneks olkoon iso läjä ja pino

Hurr du durr durr, nyt hiukkasen jänskättäis.

Tässä näyttäis nyt siltä että meikäläisestä tulee säkällä Ruotsin elävä, mikäli kaikki asiat nyt vaan menee niinkuin niitten toivois.

pikainen editti, eli näillä näkymin meikäpoika lähtee siis 9.10 kohti ruotsia.. Suunnitelmista sen verran että menolippu :D

Eli yhteen siis neitosen kanssa. ^_^

Täällä on oltu nyt n. vuosi ja 4kk. *sydän* Toivotaan, että ollaan vielä pitkään.

Jaahas, pistetäämpäs nyt minunkin puolesta vähän väliaika tiedotusta Eli pauttiarallaan reilut 10kk nyt on sitten söpöilty oman kultsin kanssa ja ens kuussa muutetaan virallisesti yhteen.*plur* Kesä on hieman rankkaa aikaa ku nähdään vaan viikonloppusin, mutta tekeehän se pieni välimatka välillä hyvää ku muuten ollaan oltu niin tiiviisti yhessä (Jätän nyt tällä kertaa suuremman ihquttamisen ja plurittamisen muille kun sain niin suuren söpöys annoksen lukiessani aiempia viestejä, että eiköhän kaikki jotka mut tuntee ni tiedä että tosissaan onnellisiahan tässä ollaan*iloinen*)

[q]sapeli, 26.7.2005 19:45:
Onkos täällä oleville ihmisille tullut koskaan semmoista tilannetta vastaan että yhteistä tekemistä ei tunnu keksivän?
[/q]
Miksi aina pitäisi tehdä jotain... Kai sitä välillä voi vaan olla :]

nimim. laiskiainen

3 viikon päästä 3 vuotta

Me 2 v tänään *sydän*

Meillä ei myöskään toi tekemättömyys oo mikään ongelma. Joskus on ihanaa vaan lojua ja pitää toista hyvänä :)

[q]Lost-Soul, 26.7.2005 22:04:
---
S-T, 26.7.2005 21:13:
Viime aikoina meidän yhdessätekemisongelmat on ratkennut aika kätevästi, kun lainattiin kaverilta Futuraman kaikki tuotantokaudet. Aina voi lojua yhdessä sohvalla ja katsoa pari jaksoa

---

Meillä on toiminu hyvin Frendien kaikki tuotantokaudet. (Niitä vielä voi kattoo uudestaa ja uudestaa ja uudestaa)
[/q]

Frendit on meilläkin juu ja Joey

Harvoin kyllä on sellainen olo ettei tekemistä keksi.. Telkkuu voi ain kattoo Tai riehua!!!

edit: 28.8. tulee 1 1/2 vuotta täyteen. Ja 8kk asuttu yhessä.. Huh ku aika rientää

Mäkin kuulun tänne luukkuun... Kohta vuosi kihloissa.*sydän*

O