SEUKKAUSLUUKKU
- « Edellinen
- 1
- ...
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- ...
- 138
- Seuraava »
Mä en ymmärrä miksi joka asiasta pitäisi huomauttaa? vaikka rakentavan keskustelun varjollakin... jos ei oikeesti ole mitään huomauttamisen aihetta jostakin tärkeästä niin parempi olla hiljaa.
Itse vain haluan toiselle hyvää ja vain hyvän mielen,miksi pahoittaa toisen mieli pienestä mitättömästä asiasta? ja _mun_ mielestä mitättömistä asioista huomauttaminen on juuri sitä.
ja vaan omia ajatuksia ja kysymyksiä joista ei tarvitse kenenkään kimpaantua*hihu*
[q]Funktion, 6.9.2009 14:49:
Juuri ostin lentolipun, eli homma on nyt sitä myöten lukkoon lyöty. Uusi elämä paremman puoliskon kanssa alkaa Ruotsissa 2.10.
:)
[/q]
Heii, hienoa, ja ONNEA!!
TAPPELU!
popcornit, limut.... kaikki on mukana!
hmm.. alle 1-vuotiaan suhteen henkinen ikä on 3 vuotta
[q]Sand3, 3.10.2006 12:05:
---
Norb, 3.10.2006 09:53:
ja tammikuussa se lähtee inttiin :' (
---
toi intti on kyl aina vähän ikävä juttu...
[/q]
Intti ja seurustelu ei sovi yhteen. Tiedän kokemuksesta.
Toivottavasti teil on parempi onni. :)
[q]MesMeRise, 26.10.2006 16:43:
---
gerry, 26.10.2006 16:40:
---
MesMeRise, 26.10.2006 16:36:
Kuuluuko sitte erota ku suhde alkaa tuntuu siltä et, ei tässä mitään tapahdu, eikä tässä oo mitään mielenkiintosta
---
Tuleehan se arki vastaan joka suhteessa. Ihan sama kuin kiihkeä se on alussa ollu niin sitä sanotaan vaan vakiintumiseksi=)
---
Ei tää taida olla sellasta vakiintumista mitä mä haluun. Jos se tarkottaa sitä et ainoo huvi on se et "menenpä päiväunille"
[/q]
Sit keksitte joitakin muitaki intressejä, vaikka lähette kävelylle tms
[q]gerry, 26.10.2006 16:40:
---
MesMeRise, 26.10.2006 16:36:
Kuuluuko sitte erota ku suhde alkaa tuntuu siltä et, ei tässä mitään tapahdu, eikä tässä oo mitään mielenkiintosta
---
Tuleehan se arki vastaan joka suhteessa. Ihan sama kuin kiihkeä se on alussa ollu niin sitä sanotaan vaan vakiintumiseksi=)
[/q]
Ei tää taida olla sellasta vakiintumista mitä mä haluun. Jos se tarkottaa sitä et ainoo huvi on se et "menenpä päiväunille"
Miksi se on niin hankalaa kuulua tänne.. kun ei tuonne toiseenkaan luukkuun oikein sovi.
oon kyllä ihan omaan kultaani ens kuussa tulee 3 1/2 vuotta täytee <3
Oon seukkaillu jo vaikka kuinka pitkään ja tuntuu hyvältä :)
[q]noena, 1.12.2006 18:16:
Jumaliste, nyt vasta älysin että tässä on päälle neljä kuukautta menny murun kanssa, aika vaan menee eikä sitä huomaa
[/q]
Happy times seem short
Meil tulee koht puol vuotta, ja vieläkii on semmoi "tästä tää lähtee" olo.. tuntuu et ollaa ihan alkutekijöissä vaikka aivan mahtavaahan tämä aika on ollut kullan kanssa
Ekaa kertaa uskallan antaa itteni unelmoida yhteisesti yhteisistä asioista ja tulevaisuudesta. Kyllähän se vähän mahan pohjaa joskus nipistelee..
Oon huisin rakastunut *sydän*
[q]akir0, 4.12.2006 09:52:
Oon seukkaillu jo vaikka kuinka pitkään ja tuntuu hyvältä :)
[/q]
Niin tuntuu
Se ois 2 vuotta täynnä *sydän* Eikä tää vieläkään oo aprillipilaa
Tammikuussa tulee 7 vuotta.. tunnutaan olevan aika ikuisuuspari
[o]Välillä rupee niiiin vituttaa.. *senkin*[/o]
Mulla on maailman paras lohduttaja *sydän*
+7v
*plur**igor**pihkassa**grr**pus**senkin**sydän**justjoo**possu*
Jouluaattona tuli 1,5 v täyteen *sydän*
kop kop
Mäkin kuulun tänne luukkuun... Kohta vuosi kihloissa.*sydän*
- « Edellinen