SEUKKAUSLUUKKU
- « Edellinen
- 1
- ...
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- ...
- 138
- Seuraava »
[q]serotonot:
taas? sä kulutat mut loppuun!
[/q]
Ei se järvikään soutamalla kulu!
jos kerran ana ja maijaki kuuluis tänne ni ehkä kai sit mäki..
[q]sapeli:
Hei, nyt mua kiinnostais tietää kuinka moni seukkaaja klubbarista on A) aina bileissä kumppaninsa kanssa yhdessä, B) aina bileissä kumppaninsa kanssa mutta erillään, C) käy välillä kumppanin kanssa välillä ilman, D) ei koskaan käy kumppanin kanssa bileissä, ja E) jotain muuta, mitä?
[/q]
No, useimmiten mennään yhdessä, välillä kun mua laiskottaa/on töitä tms niin kumppani(!!) käy sit ilman mun viehättävää seuraa. Bileissä ollaan ehkä suurin osa ajasta yhdessä, tai ainakin puolet, tai riippuu humalasta Tietysti kavereidenkin kanssa täytyy juhlia ja juoruilla :)
Tänään on yhdessäasumisen vuosipäivä, jee :) *sydän*
[q]Nexus__69:
Eilen tuli kolme kuukautta mussun kanssa täyteen. *sydän*
Eikä olla tapeltukaan vielä kertaakaan.
[/q]
Sano sama vuoden kuluttua :) nimim. meni 1½v ekaan riitaan.
[q]Lene:
---
Asbaracus:
Pitäisikö mun jaksaa ja kattoa kuinka pitkälle suhde vielä menee, vaikka olen sitä katsonut jo yli neljä kuukautta.. Helppii!!
---
Jos tietynlaisen suhteen tavoitteleminen menee sen henkilön edelle, jonka kanssa sulla on suhde niin onko syytä jatkaa, kun et saa mitä haluat? Jos todellakin haluat olla juuri tämän henkilön kanssa niin siinä tapauksessa on joustettava, on oltava kärsivällinen ja ottaa ilo irti siitä, mitä on.
[/q]
No mutta, eikö se myös kerro jotain tästä toisesta osapuolesta, jos hänelllä ei ole (tai "ei ole") aikaa nähdä kumppaniaan? Epätyydyttävään suhteeseen ei kannata jäädä roikkumaan, parempi lähteä ennemmin kuin myöhemmin, sydänsurut saattavat olla edes hieman helpommin kestettävissä. Tarkoitan tällä nimenomaan sitä, jos ollaan seurusteltu muutama kuukausi ja heti alkuun alkaa mietityttämään. Mutta ehkä kannattaisin tässä taustoja enempää tuntematta kunnon keskustelua, täytyy rohkeasti voida sanoa, että haluaa nähdä enemmän, että nykyinen ei riitä. Ja sitten miettiä mitä tekee...
[q]Lene:
---
Kirsikka:
No mutta, eikö se myös kerro jotain tästä toisesta osapuolesta, jos hänelllä ei ole (tai "ei ole") aikaa nähdä kumppaniaan?
---
Ei ole reilua eikä oikein marmattaa siitä, ettei toisella ole aikaa nähdä, jos se tekee töitä. Itse myös antaisin tilaa toisen omille harrastuksille, enkä marmattaisi siitä, ettei toisella ole jatkuvasti aikaa olla kanssani. Toisellahan pitäisi myös olla se oma elämä. Jossain kuitenkin menee se tietynlainen itsekkyyden raja sen oman elämän elämisessäkin. Mielestäni sellaiset suhteet, joissa roikutaan toisessa kiinni jokaikinen päivä kuuluvat teinivuosille.
[/q]
Tarkoitin tällä siis Asbaracusin (Asbaracuksen? miten tää taipuu) kirjoitusta, jossa hän sanoo, että näkee kumppaniaan kerran tai kaksi viikossa, eikä se riitä hänelle. Jos ei riitä, niin onko hyvä olla suhteessa, jonka kokee siltä osin epätyydyttäväksi, vain ollakseen suvaitsevainen ja jalo, kun ei marmata yhteisen ajan vähyydestä? Kun kuitenkin lähes varmasti olisi mahdollista olla suhteessa, jossa molemmilla on riittävästi aikaa toisilleen - ei välttämättä jatkuvasti, tai harrastusten kustannuksella, vaan ihan luonnostaan.
Ehkä olen sitten itsekäs, teini ja marmattaja, mutta minun mielestäni yhdessäoloon kuuluu (myös) yhdessäoloa..
patis:[q]vaeltajatar:mä en oo enää sinkku...........mulla on kiva, mukava ja söpöistä söpöin tyttökaveri!!!!*plur**pihkassa**plur*
Hei! niin mullaki!
[muokattu 26.2.2003 16:57][/q]
Ja mulla on kiva, mukava ja söpöistä söpöin poikakaveri!!! *sydän**plur**sydän*
Tosta pettämisestä, musta tuntuu etten ainakaan pystyisi antamaan sellaista anteeksi, mutta en ole (tietääkseni) sellaista joutunut kokemaan, että en tiedä mikä suhtautuminen sitten olisi tuossa tilanteessa..Aika tiukka paikka.
hmm..minäkin täällä, ainakin tällä hetkellä, hiukan vaihtelevalla menestyksellä.. kivempi täällä kun tuon toisen luukun puolella, mielestäni.
Silloin kun kuuluin vielä seurustelevien joukkoon, olin kyllä ehdottomasti enemmän mököttjä- kuin riitely-ihminen.. oikeastaan en muista yhtään kunnon riitaa koko silloisen suhteen ajalta.. (enkä kyllä viimeisimmänkään, mutta ei niin lyhyessä ajassa edes olisi ehtinyt riidellä =) tosin en todellakaan väitä että se olisi ollut hyvä asia..
Meil tais tulla eilen 5 v täyteen. Tai jossain näillä main :) Ei kyl muistettu mitenkään erityisesti juhlistaa asiaa.
Me ollaan onneksi samaa mieltä siitä, miten päin vessapaperirulla pitää laittaa (se on kyllä tärkeä juttu!). Kyllähän sitä välillä saattaa tulla kinaa esim. siivoamisesta, mutta aika sopuisasti on nää reilut 2 v mennyt, mitä ollaan yhdessä asuttu. Onneksi on aika pitkälti samat tavat, tai ainakin muotoutunut tässä ajassa, että ei ole tullut liiemmin yhteentörmäyksiä.
Niin joo, mentiin kihloihin tossa reilu kuukaus sitten :) vielä täytyis järjestää sukulaisille kahvikekkerit asian tiimoilta...
Hauska testi! Ollaan seurusteltu vajaa 4 vuotta, ja parisuhteen henkinen ikä on testin mukaan 7 vuotta. Tällaista kyllä aavistelinkin :)
[q]Sssan*, 28.2.2007 10:24:
Suoraan sanottuna NYT v*tuttaa tää..en saa enää mennä paikkoihin ja tapahtumiin joihin haluan..Vaikka jopa pyysin toista mukaan niin ei...Koska jos meen saan kärsiä seurauksista...MiTä prklettä tää nyt sitte On!? Hä!? Aaaaargh...ei oo kiva roikkua näin kahen kuoren välissä ku pitää päättää!!! rupee pikkuhiljaa epäilyttämään onkohan mua ollenkaa tehty seurustelevaikseks...
[/q]
No ei kyllä kuulosta hyvältä tommonen, jos kumppani kieltää menemästä. Tietysti täytyy voida yhdessä keskustella menemisistä, ja onhan se ymmärrettävää, että joissain tilanteissa täytyy ehkä rajoittaa menemisiä, että löytyy yhteistä aikaa, mutta toi ei nyt ihan siltäkään kuulostanut. Ei kannata menettää toivoa seurustelun suhteen noin niinkuin ylipäätään, koska ei toi kuulosta sellaselta tilanteelta, joka kuuluu tasapainoiseen parisuhteeseen...
Moi!
*sydän*
Ei mul muuta.
Jatkakaa!
Täällä ollaan, huusi mooses puskasta
Onneee teillle
Mäkin kuulun tänne luukkuun... Kohta vuosi kihloissa.*sydän*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 17
- 18