SEUKKAUSLUUKKU
- « Edellinen
- 1
- ...
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- ...
- 138
- Seuraava »
Vuos *sydän**plur*
Poistuu tästä luukusta hän...
Tosiaan pitkän keskustelun jälkeen totesimme, ettei ole enää järkevää yrittää.
Olemme kuitenkin kaksi niin erilaista ihmistä ja yhteiselomme jatkuvuus oli heikolla pohjalla.
Ystävinä on tarkoitus kyllä pysyä tästä eteenpäin.
[q]innae, 30.4.2006 16:11:
Tämä oleilu on syt siis ohitse, asiat vain menevät välillä toisin kuin suunnittelee ja toivoo.
Mitään en vaihtaisi näistä vuosista pois.
[/q]
[q]sapeli, 19.7.2005 01:35:
Viime viikonloppuna tais 10kk tulla täyteen Oon huomannut että yksi todella mukava juttu on siinä että toinen tietää nyt jo miksi toinen yleensä möksää tai äksyilee - ei tule niin paljoa väärinymmärryksiä ja tietää juuri miten saa toisen paremmalle mielelle
Parin kuukauden päästä vois olla ajankohtaista kans alkaa muuttamaan yhteen... Vaikka nytkin puolet ajasta melkein menee saman katon alla
[/q]
aamen
Tuli pitkästä aikaa luettua tätä topikkia ja itse rupesin tuossa laskeskelee että reilu 3 vuotta sitä ollaan raksun kanssa yhdessä yöt nukuttu ja ilot ja surut koettu ja kultaiset renkaat molempien sormissa ollut 1v ja 7kk*pihkassa*
Ja vielä tuntuu joka päivä että rakastuu aina vaan uudestaan ja uudestaan, ihan hassux välillä itsensä tuntee*hihu*
Rakastan häntä enemmän kuin mitään koskaan ikinä*sydän*
Ensimmäisen puolentoista vuoden ollakko vai eikö olla leikin jälkeen vihdoin kaksi ihanaa vuotta onnellista "virallista" yhdessäoloa tuli täyteen *sydän**pihkassa* Rakastan *sydän*
Mä oon yli vuoden ollu niin onnellisesti täälä, maailman paras luukku! *sydän*
*kehrää*
Tänään 1v 2kk... Ja siltä kyllä tuntuukin välillä. Niin hyvässä kuin pahassa.
Hihii
"Oliks tää nyt riita?"
"Hmm no ei kyl."
"No oli se, harrastetaan sovintoseksii!"
Enkä minä. Mut se on ihan kiva purkaa tunteita aina välillä vaikkei varsinaisesti riiteliskään.
Pari tuntia sitte rakkaani meni armeijan kanssa AUKin loppusotiin autoilla Helsingistä kai Turkuun. Minä menin sitten tohon kotiani lähellä olevalle sillalle katsomaan kun ne ajaa ohi (me ei nähdä ainakaan kolmeen viikkoon) ja vilkuttamaan, mutta tekstasin hänelle juuri silloin kun he ajoivat sillasta ohi ja alitse. :( Mutta en olis kuulemma muutenkaan nähnyt mitään kun oli tummennetut lasit.
Mut ihana tilanne *sydän* hän oli nähnyt minut. Ikävä *sydän*
Saattoi tulla vähän sekavasti.
EDIT: Niin ja siis hän asuu Espoossa ja minä Hämeenlinnassa, eli he ajoivat Santahaminasta minun kotipaikkakuntani ohitse ja olin vilkuttamassa vaikka en sitten loppujenlopuksi huomannut Oton autoa.
Juhannuksena tulti vuosi täyteen mun ja kultin ensitapaamisesta *sydän*.
0/ täällä....
Tänään se sit on...TÖ päivä... musta tulee herra ja emännästä rouva *sydän* Ja NYT täytyy myöntää et alkaa jo oleen perhosia vatsassa
[q] Naimisissa jo 21.7. asti ja avioliitto ohi 5.8.
Riiiight.
[/q]
Mikäs katkera vanhapiika täältä löytyy Sun pitäs vaan muistaa et Elvi ei ole suomalainen, joten tuo kirjotusasu on välillä sen mukainen. Tokihan se varmasti ON kivaa käyttää omaa aikaansa pilkkujen nussimiseen ja lähinnä säälittäviin yrityksiin saada jonkinasteista hermostumista aikaiseksi. Mä oon jo pidemmän aikaa seuranut tätä sinun käyttäytymistäsi Elviä kohtaan ja täytynee todeta,että et ole mikään älynjättiläinen sen perusteella, miten forumilla annat itsestäsi kuvaa.
Summa summarum.
Neidin pitäisi nyt taas hetkeksi mennä itseensä ja miettiä mitä haluaa elämältään. Mä keksisin 27vuotiaalle naishenkilölle paljon parempaakin tekemistä
Yhdessä ihana vuosi....LUUv YUUU mörri*sydän*
toivottavasti kuulun tänne viel hyvin hyvin kauan
Täällä kans tuli tänään vuosi täyteen yhteistä matkaa*sydän*
Kiitos Raksunalle kun olet*pus**sydän*
Jos joku suhde, niin tämä vie avioliittoon asti *sydän*
On tärkeää tiedostaa, sekä arvostaa sitä onnellisuutta mitä tämä suhde tuo molemmille ja siitä on todellakin hyvä pitää kiinni. Tämän eteen tehdään myös työtä, joka on sanoinkuvaamattoman palkitsevaa varsinkin niinä hetkinä, kun tarvitsee toista.
/darraspeak
Tää seurustelu tuntuu joskus ihan p-askalta (Varsinkin tänään kun toinen loukkaa sun tunteita..tarkoituksella tai tarkoittamattaan...eikä se itse sitä edes ymmärrä.....On vaan..)
Minne ********** se toisen osapuolen kunniotus on hävinny....!?*grr*
Nää päivät*poks*
[q]luode, 2.9.2006 20:00:
poju juuri tekstasi, on kiinni tämän viikonlopun. kuulosti niin kurjalta, että tekis vaan mieli mennä ja rutistaa.
"valmis oon vaikka armeijaan yks kaks.."
[/q]
Puh, samanlaisia fiiliksiä on täälläki ollu mutta ei tuo kyllä oo surkeelta kuulostanu niinkään. Mut ainahan sitä tekee mieli vaan ruttailla Nyt tuli siirto lahteen ja saas nähä pääseekö sieltä lomille hän. Toivottavast. *sydän*
muoks. tänään 7kk *sydän*
Mäkin kuulun tänne luukkuun... Kohta vuosi kihloissa.*sydän*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- ...
- 138