SEUKKAUSLUUKKU

Back to häröily O

[q]anis, 15.2.2010 18:09:
---
kinderi, 14.2.2010 20:51:
---
anis, 14.2.2010 17:16:
Minnuu kosittiin eilen *plur*!

---

..ja vastaus oli...kyllä?

Hienoa, ihan alkaa kateus iskeen kun tuntuu että ympärillä jokainen kihlautuu taikka menee naimisiin :p

---

Todellakin oli kyllä *pihkassa*. Uskon, että jokaiselle ihmiselle on tarkoitettu se oikea ja toivon että sinäkin sellaisen löytäisit. Itsellä sellainen tilanne, että palasin ensirakkauteni kanssa takaisin yhteen 5 vuoden eron jälkeen. Siinä välillä ollut fiasko-suhde kyllä opetti että mikä on tärkeää tässä elämässä. No jaah, häitä tanssitaan sitten kun taloudellinen tilanne on vähän vakaampi (haluun hienot häät, kun se tapahtuu omien periaatteideni ja toivottavasti vain sen kerran elämässä) mutta sormuksia pitäis mennä kattelemaan piakkoin : )
[/q]

Voi vitsit, onneks olkoon!!

Täällä kanssa tuntuu että kaikki ympärillä menee naimisiin ja kihloihin ja saa vauvoja. Eikä omalla kohdalla mikään kiire olekaan, vaikka pitkään on ollut selvää, että tää on just se juttu mulle. Mutta kun näitä tapahtumia on paljon niin kyllähän sitä pakostakin välillä vähän odottelee jo omallekin kohdalle. Onneksi tässä on vasta lyhyet vajaa 2,5v takana ja edelleen sydän sykkyrällä kuin olisi juuri tavannut, joten meillä on kaikki maailman aika! Nyt vaan odotellaan Kinderi & Co mukaan virallisesti tälle puolelle!

[q]Freja, 17.2.2010 09:45:
---
T0mbstone, 16.2.2010 23:25:
Ei hitsi. Tosta toiminnasta sain kyl päivän parhaan hymyn.
Nyt kun miettii, oli ehkä vähän kannikasta makoilla kotona itsekseen ystävänpäivänä.

---

Anteeks tyhmyyteni mut.. Mitä tarkottaa kannikas? :D
[/q]
Kannikka eli pakara (eli tässä tapauksessa perse) :D

[q]domi,

Anteeks tyhmyyteni mut.. Mitä tarkottaa kannikas? :D

---

Kannikka eli pakara (eli tässä tapauksessa perse) :D
[/q]

Aukaisit sanan merkityksen oikein. :)

[q]SyndroDome, 18.2.2010 12:56:
*sydän**sydän*
[/q]

*sydän*

[q]Katzcu, 18.2.2010 21:00:
---
SyndroDome, 18.2.2010 12:56:
*sydän**sydän*

---

*sydän*
[/q]

*täh*

[q]yertle, 18.2.2010 13:41:
Whii, 3 vuotta täynnä tänään *sydän*
[/q]

onneksi olkoon

elämä on aika ihmeellistä..

Unity the Island 2008 sai aikaan jotain ihanaa ja kestävää;
kihloissa 12.3.2010 *sydän*

Tän kuun 22. pvä tulee 4 kk. Hiljaa hyvä tulee ja paras vielä hitaammin*vink**sydän*

Tää on paras paikka, eikä itseisarvona vaan sillon kun on parhaan tyypin kans

[q]Super-Kerttu, 11.10.2007 09:40:
SIIRAPPIVAROITUS! Kaikki tunteettomat ja kylmäkiskoiset, ei kannnata lukea, mikäli, et halua siirappia niskaasi!

Vuosi tulee täyteen ihan lähipäivinä..Tai oltiin me jo tapailtu aiemmin..*sydän* Ja en vois onnellisempi olla. Olen saanut elämääni sen unelmien prinssin, josta aina haaveilin. Kasperin kanssa meillä on samanlaiset halut ja suunnitelmat tulevaisuuden suhteen. Vaikka arki alkaa pikku hiljaa astua elämään, niin naurua ja rakkautta löytyy jokainen päivä. En ikinä olisi voinut uskoa, että löytäisin itselleni näin täydellisen miehen. Rakastan sinua Kasper täydestä sydämestäni ja teet jokaisesta päivästi onnellisen! *sydän*
[/q]

meikä on aatelinen*tirsk* love you honey too*sydän**sydän**sydän**pihkassa**pihkassa**pihkassa*

[q]Marjo, 20.5.2008 20:04:
Hitto, kun meillä ei ole mitään hajua meidän vuosipäivästä.

Joskus näihin aikoihin/alkukesästä tulee kuitenkin viisi vuotta täyteen. *sydän*
[/q]
Siis eiks ees Dankku oo pitäny kalenterii*nauru*

[q]Super-Kerttu, 7.8.2009 09:00:
6.8.2009 kihloissa. *sydän*

Oon maailman onnekkain tyttö!
[/q]

*sydän**sydän**sydän*

[q]UnityF, 10.5.2006 21:47:
ihana luukku *sydän*
Kullan kanssa on maailman parasta varsinkin kun on pikkuinen reivaaja/hoppari masussa kasvamassa kovaa vauhtii
[/q]

oih uusi reivaaja tulee maailmaan

[q]UnityF, 10.5.2006 21:51:
---
satumetsä, 10.5.2006 21:49:

oih uusi reivaaja tulee maailmaan

---

ähä ähä.. aattelin opettaa sen heti tavoille et kesällä jo unityn bileissä se saa esimakuu bileistä. potkii varmaan mun masun mustelmille *tirks*
Mut marraskuussa se näkee sitten tän maailman omin silmin
[/q]

hyvä hyvä heti oikeille tavoille!

[q]Snow, 13.3.2010 18:30:
Mikään ei ole ollut ythä twisted hetkeen kuin tää nykyinen tilanne. Erosin kihlatustani ja sitten löysin itseni seurustelemasta yhden hänen lapsuudenystävän kanssa, joka seurusteli ex-kihlattuni exän kanssa.
Eikä siinä vielä mitään, mutta viikkoa sen jälkeen tämä entinen kihlattuni päätyi yhteen MUN lapsuudenfrendin kanssa. Alkaa mennä pikkasen saippuaksi kyllä, mut sairainta on, että ollaan kaikki vielä väleissä. :o
[/q]

Onhan toi vähän kieltämättä... ;-)

[q]Snow, 13.3.2010 18:30:
Mikään ei ole ollut ythä twisted hetkeen kuin tää nykyinen tilanne...
[/q]
Mä oon kotoisin Vihdistä niin toi ei kuulosta yhtään oudolta. :D

Ainiijoo, täällä ollaan (taas).

Perkele!!! Ees tänne pitäis saada jotain.. *toktok*

Mäkin kuulun tänne luukkuun... Kohta vuosi kihloissa.*sydän*

O