Asiakas on aina väärässä.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- ...
- 111
- Seuraava »
[q]Jää~*,
Niin ja tiesittekö et ulkona on aika kylmä, mutta onneksi ei sentään tuule.
Asiasta tuli keskusteltua ainakin 10 asiakkaan kanssa... [/q]
Jos on vähänkään poikkeuksellisempi sää, niin alkaa mennä zombierutiinilla nuo sääkommentit ja niihin vastaamiset :P
[q]extramppa, 10.11.2005 17:59:
---
Mua taas harmittaa, että harvempi niistä idiootti-asiakkaista todella lukee näitä, saisivat ottaa opikseen kuinka tulee käyttäytyä ja kuinka ei.*joo*
[/q]
Musta taas on just kiva lukasta näitä niin jos joskus jollain asiakaspalvelijalla sattuu olemaan naama ihan norsunvitulla ja sopiva rako siinä käy niin rysäyttää kaikki täältä löytyvät huonot jutut ja sähläykset putkeen kerralla tiskiin.
Asiakas katkaisi korttinsa automaattiin, ja se on meidän vika... Näitä riittää, huh... Ja vittuillahan kun on paljon helpompaa puhelimitse kasvottomalle äänelle kuin päin naamaa.
Olen kansakunnan roskakori, mutta jollain kipeällä tavalla nautin siitä. Asiakaspalvelun suola on vittumainen asiakas, joka lopulta kiittää... Niin ja piilovittuilu of course! *pepdsodent*
Jos sulla on kädessä lappu, missä lukee numero, ni MIKS VITUSSA ET SOITA SINNE? Turha mulle ruveta si siinä huutamaan, kun en voi hoitaa asiaa koska asia kuuluu ihan eri firmalle
[q]Dementation, 5.12.2006 11:54:
---
Freja, 5.12.2006 11:46:
Mekin olemme vain ihmisiä. Emme robotteja. Meilläkin on vain kaksi kättä ja kaksi jalkaa.
---
Mut jos joku tietää mistä käsiä sais helposti lisää, olisin kiinnostunut.
[/q]
Mä en halu lisäkäsiä, mä halun vaan et ihmiset ymmärtäis sen et niitä ei oo ku kaks :D
tuli vanhempi rouvasasiakas ostamaan lapsenlapselleen ensimmäisen alusasusetin joululahjaksi.
pähkäiltiin siinä että olisiko xs vai s koko parempi kun tyttö on kuitenkin pitkä mutta hoikka.
( en muista ikää )
Suosittelin asiakkaalle alushousuista kokoa 38, koska oli suht lanteikas kuulemma.
Sanoin että on sitten kasvuvaraa et jos ottaisi 36 ja olisikin pienet niin jää käyttämättä. Asiakas oli samaa mieltä.
No asiakas palasi kauppaan parin pvän kuluttua vihasena kuin ampiainen. Oli kuulemma myyjä vaihtanu housut isompaan kokoon!!
WTF!!! Ite se saatana oli ne ottanut! Eikä siinä vielä! Se rouva nakkeli niitä alkkareita pitkin poikin ja loppujen lopuksi ne lensi meidän osastopäällikön silmille!!
Kuinka vitun röyhkeitä ihmiset onkaan!! Kuinka kehtaa!?
Ja meidän pitäs vaan on naama näkkärillä! joskus tekis mieli haistattaa isot paskat päin näköä jos kohtelu myöskin asiakkaan taholta on tuota tasoa.
[q]Freja, 3.12.2008 19:40:
---
minä: löytyykö siitä laskusta asiakaspalvelunumeroita, ja tämä meidän palvelunumero?
asiakas: ai katos vaan, tääl o tällane ja tällane numero
minä: joo se on Firma Y, kokeiles soittaa sinne siihen numeroon mikä siinä onkin.
[/q]
Nää on näitä joo, ku on monta samantyylistä nimeä IT-lafkoilla ni meillekin tulee muiden N-firmojen asiakaspuheluita. Onneks aika harvoin. Saa hetken olla aina "O_o ei meillä kyl o tollasta asiakkuutta"
9/10 puhelusta ku vastaan toisessa duunissa sarjapuheluun ni miesääni puhelimen toisessa päässä pyytää yhdistämään ***myyntiin..
(*** lisää auton merkki tähän)
Hey on meitä "naisiaki" alalla!
Ja sit ku kertoo, et tuli ihan oikeeseen paikkaan ni miehet häkeltyy "ai jaa oh äh sori"
[q]Digital Beat, 1.1.2006 23:39:
---
Sir Dominique Trévisan, 1.1.2006 23:32:
---
Digital Beat, 1.1.2006 23:31:
höm, onkohan tuommonen flamettaminen täällä sallittua
---
Vaikka ei olisi, niin silti pysyn mm. työnantajan roolissa sanojeni takana.
---
No siinä mielessä katsottuna ;)
[/q]
Ja sitten, miten sä voit haluta opetustyöhön, jos et viihdy helpossa aspatyössä?
[q]Digital Beat, 2.1.2006 10:00:
Ainakin olen erittäin sosiaalinen ihminen ja oppilaat olisivat kulttuurialalla. Suvussani joka kolmas on opettaja ja opiskeluaikoina omasta mielestäni viihdyin hyvin selvittäen jotain opiskelukaverini pulmaa tunnilla.
ps:Tietääkseni työharjoittelijat eivät saa palkkaa. Ainakaan täälläpäin Suomea.
[/q]
Mun mielestä alalla ei oo väliä, kun opettajaksi alkaa, vaan sillä, et onko opettajan hommaan. CV:hen ei kannata pistää myöskään sitä, että suvussa on joka kolmas opettajana ja että viihdyit hyvin kaverisi ongelmia selvitellessä. Niistä ei saa lisäpisteitä, päinvastoin: ruskea kieli-arvonimen siitä saa.
Psykologisilla tenteillä ne sosiaaliset kysymykset ratkaistaan, eikä sillä, miten sua on kiinnostanut asia koulussa.
P.S. Täällä saa järjestään palkkaa työharjoittelusta, jos ei firmalta, niin opintotukikeskukselta.
Ote tukifoorumilta:
(asiakkaalla on valokuituyhteys, eli ei mitään normaalia adsl-yms-yhteyttä)
---------
Asiakas soittaa hyvin tuohtuneena, että heidän yhteytensä ei toimi. Asiaa tutkitaan ja päikan päällä:
1. Yhteys toimii omalla koneellani moitteetta, asiakas vieressä toteaa saman.
2. Kotipäätelaitteessa ei ole kytketty parikaapeleita sisäverkkorasiaan.
3. Sisäverkotus on ollut tarkoitus asentaa alakerran varastosta yläkerran aulaan, asiakas ei tiedä, missä siellä rasia sijaitsee. (sähkömieheltä myöh. tarkistaessa se on siellä jossain varmasti)
4. Tietokone on edelleen kytketty puhelinverkon kautta ADSL-laitteeseen. Muistutan, ettei sitä voi hyödyntää meidän verkossa.
5. Koska sisäverkkorasiaa ei nopealla etsinnällä löydy, en tuhlaa aikaani.
6. Asiakas ei kuuntele neuvoja, koska perheessä on kyllä osaamista. OK, nielaisen ja toivotan hyvää päivän jatkoa.
---------
Että näin...
[q]Jone, 26.6.2007 17:47:
---
J-Gear, 26.6.2007 17:28:
Taksiasiaa
---
Mihis Takseista voi muuten noin yleisesti ottaen valittaa? Olis juhannuksesta pikkasen asioita hampaankolossa erästä stadilaista taksikuskia vastaan (...ja ihan syystä).
[/q]
Parhain tapa on ehkä suoraan autoilijalle (eli kenen taksi on), tai sitten ihan taksitarkastajille.
TJEU: http://www.taksiliitto.fi/fi/tiedotus/hyva_tietaa/
[q]crissy, 7.1.2009 15:28:
ja onpa löytyny kusinen arnoldsin muki, paskaa seiniltä ja vaatteista, lasten paskavaippoja, menkkasiteitä ja tampooneja ym.. noi kaks viimest ei onneks meidän liikkeestä..
[/q]
todella karstasta
[q]Jocular, 30.11.2007 09:17:
- ilma /sää ("ilma oli pimeä"..)
- liukas tie
- hirvi (ja kohdassa: myöntääkö hän syyllisyytensä -"vaikea sanoa" -alkoholi? "-voi olla")
- elukka (mikä tahansa eläin ampiaisesta karhuun)
- oma ajoneuvo (autolla on oma tahto!)
- aurinko
- penkinlämmitin (syyllinen kolariin? miten?)
- akku (mitä vikaa akussa?)
- kauniit naiset kadulla.. jne
[/q]
Mulla luki aikoinaan selityksenä omassa kolarissa et "tie oli onnettomuuspaikalla suora" :D
[q]candyraver, 13.10.2007 22:00:
....
[/q]
TERVETULOA RAUTAKAUPPAAN JOSSA TOTAALI NETTOHINNOITTELU!
Arvaappa vaan kuinka monta kertaa meiltä koitetaan tinkata päivän aikana... tuntuu että joka toinen lause mitä me sanotaan on: "meil on nettohinnoittelu, me ei anneta alennusta mistää"
Pieni poika tuli kioskille, laittoi 5 senttiä tiskiin ja alkoi latoa isoa kasaa karkkeja siihen viereen. Aww :|
No, just kun olisin opettanu sille miten asiat toimii, tulee joku lapsiperheen äiti (ei sen pojan äiti) hokemaan sille lähes huutavalla äänensävyllä jotain "ET SÄ VOI OSTAA NOITA KARKKEJA SULLA ON VAAN 5 SENTTIÄ EI RAHAT RIITÄ ET SÄ VOI OSTAA SÄ ET VOI OSTAA NÄITÄ KARKKEJA RAHAT EI RIITÄ ET VOI OSTAA". Ja poika lähti hämmentyneenä ja melkein itku kurkussa pois
[q]Juki54, 5.5.2006 13:50:
---
Tontsis, 5.5.2006 13:37:
---
Juki54, 5.5.2006 13:05:
Lisää tarinoita puhelinvaihteesta:
---
:DD "Onko siellä niitä tyttöjä?"
Valot vilkkumaan vaan :D
---
No juh, vähän kyl mietin että millastakohan systeemiä se mies tarkoitti :)
Ilmeisesti tuolla yläkerran yksityisyrittäjän lounasravintolassa (jossa korkeintaan puolet reilusta sadasta työntekijästämme käy) on seinällä jokaisen nimi ja oma valo, joka sit vilkkuu kun niitä yritetään tavoittaa :D
En vaa tienny!
[/q]
Joo no oikeesti aikoinaan teollisuuslaitoksissa oli tuollaiset valosysteemit seinällä. Ne sit vilkutteli valoja tietyssä sarjassa ja jokaisella duunarilla oli oma "sarja" jonka perusteella ne tiesi että niitä haetaan.
"Hähähä vitu urpo!11!1"
;)
[q]mayah, 7.9.2007 09:02:
Jos sun työsopparissas lukee "Tallentaja" ja sun toimenkuvas on ollut tallentamista, niin miten ihmeessä sun työtodistuksessas lukis jotain muuta?
[/q]
NOKU MÄ HALUUUN!!!!
btw. mitä tossa sit pitäis lukea? :D
[q]mayah, 9.10.2007 12:24:
---
Dementation, 9.10.2007 12:22:
---
mayah, 9.10.2007 12:09:
MIKÄ IHMISTÄ VAIVAA, KUN SE KIRJOITTAA TYÖHAKEMUKSEN KÄPSIT PÄÄLLÄ? SE OIS IHAN OK, JOS SE HAKIS VAIKKAPA VARASTOHOMMIIN, MUT KUN MEILLÄ TÄÄLLÄ TOIMISTOPUOLELLA PITÄIS KYLLÄ OSATA PAIKALLISTAA SE KÄPSLOKKI SIELTÄ NÄPPÄIMISTÖN VASEMMASTA REUNASTA.
---
EIKS SILLEEN EROTUKKAAN MUISTA HAKEMUKSISTA?
PiTäÄ eNs KeRrAlLa KiRjOiTtAa NäIN, oNkS sE sIt PaReMpI???
---
EROTTUMINEN EI OO AINA POSITIIVINEN ASIA.
[/q]
Mut ku en osaa kirottaa ku tikkukirjaimil :(((
[q]ville, 1.7.2005 13:33:
No mä kyllä uskon ihan suoraan, että tolle alalle hakeutuu myös fyysisesti yli-intoisia henkilöitä suhteessa enemmän kuin muualle. Eikä tuo lopulta tarkoita, että niitä olisi paljoa, mutta liikaa kuitenkin.
Kuvaavaa mun mielestä on, että aika monella (itseni mukaanlukien) on huonoja kokemuksia vartijoista. Jos noi mätämunat olisi_ todella_ harvassa, näin ei olisi.
"jos vähänkään vittuilet niin saa tästä pampusta niin että itkettää" - kun oli 11v ja urpot luuli että olin varastanut jotain, mitä siis en ollut tehnyt. Varmaan tosi kivaa uhkailla ton ikäistä väkivallalla.
"helvettiin sieltä, tää on yksityisalue, täällä ei saa kuvata, nyt tuhoot heti ne kuvat" - kun olin rautatieasemalla, joka on julkinen tila, jossa saa kuvata.
Vartija on palveluammatti, harmittavasti liian moni vartija sen ymmärtää.
[/q]
Joo, ton homman luonne ja muu on muuttunu tässä viime vuosina aika rajusti, kun uusi laki astui voimaan jossa vihdoinkin määriteltiin vartijan ja järjestyksenvalvojan oikeudet ja velvollisuudet. Sen lisäksi toi ala on kasvanut ja yksityistynyt, mennyt pois siitä voittoa tuottamattomasta vakuutusyhtiöiden häviönminimointitoiminnasta vakavaksi bisnekseksi. Samalla ala on aikuistunut, koulutusta lisätty ja karsittu huonoa ainesta pois alalta. Tossa mielessä noi kymmenen-viisitoista vuotta sitten tapahtuneet jutut ei enää ihan päde tänä päivänä.
Mut siis joo, mun nähdäkseni tälle alalle änkee enemmän sellasia itsestään epävarmoja junioireita, jotka hakee vähän itsetuntoa ja statusta vartijan duunista, siinä kuitenkaan oikeastaan pärjäämättä. Empiiristen havaintojen mukaan noi isot jätkät on yleensä niitä oikeesti ammattitaitoisimpia, niiden ei tartte tuolla kentällä enää päteä tai säätää kun ne tietää joka tapauksessa pärjäävänsä. Eri asia on sit nää kesäduunarit, jotka pistetään kylmiltään vaativaan kohteeseen, jossa ne sit alkaa tekemään töitä ennalta oppimiensa stereotypioiden mukaan. Niiden koulimisessa ammattitaitosiks vartijoiks on aika paljon haastavampaa kun asiakkaiden kanssa työskentely :) Onneks ku kesä loppuu, ni noi muutamat säätäjätki lähtee takas keravalle levyseppäkouluun.
Mut tässäkin saattais olla pieni Confirmation Bias-ilmiö, et negatiiviset jutut ruokkii toisiaan. Mun korvaan ne kuullostaa aika tyhmiltä, kun itse oon täyspäiväsesti vartijoiden kanssa tekemisissä, ja varmasti näen enemmän sitä työtä kun yksikään niistä joiden käsitys perustuu just kaverilta kuultuihin pamppujuttuihin.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- ...
- 111
- Seuraava »