Asiakas on aina väärässä.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- ...
- 111
- Seuraava »
"Eihän multa mee boooonukset ku poliisi sano et liukkaus oli vahingon syy?!"
[size=1]Sit varmaan mr. Liukkaus maksaa sun vahingonki..[/size]
[q]Jocular, 24.11.2008 16:32:
"Eihän multa mee boooonukset ku poliisi sano et liukkaus oli vahingon syy?!"
[size=1]Sit varmaan mr. Liukkaus maksaa sun vahingonki..[/size]
[/q]
Ahhahhahhaa!:D
[q]nammo, 24.11.2008 14:51:
Mielenkiinnolla oon lukenu tätä topikkia. pistää vaan ihmetyttämään et samat nimimerkit aina uudestaan ja uudestaan vinisee asiakaspalvelun ihanuudesta ja kurjuudesta - jos duuni on niin paskaa ja kamalaa ja kurjaa ja ihmisarvoa alentavaa ni pakkoko siellä on olla.
[/q]
Ei asiakaspalvelu ole kurjaa, osa asiakkaista on, siinä on iso ero.
Pidän siis duunistani ja 98% asiakkaista, mutta valitettavasti ne 2% ei pidä mun duunista ja sit kellään ei oo kivaa
Ei nyt ehkä ihan suoraan liitty tähän topiciin mutta mua pistää risoo jotkut "asiakkaat" mitkä väkisin änkee liikkeeseen ennen kuin avataan jos kalteri on sen verta raollaan, että siitä mahtuu sisään. Ja sit ihmetellään ,että eikö olla vielä auki? :D. Tossakin yks jannu mulkoillu ikkunan takana jo 15min, onneks sen verta fiksu ollu ,että ei oo kontannu tosta kalterin alta ineen.
[q]Takyon, 7.1.2009 10:29:
Tänään sitten eräs rouva sanoi kiukkuisesti että ei hän käytä kun se kiristää. Hyppäsin itse kuskin paikalle ja lähdin ajamaan, hetken päästä rouva sitten itse kaivoi sen vyön ja veti sen itsensä yli mutta ei kiinnittänyt. Kehtasi vielä sanoa että huijataan vähän poliisia ettei näe. Vituttaa tuollainen..
[/q]
Pari sopivan tiukkaa ja äkkinäistä jarrutusta niin luulis sitkeämmänkin ymmärtävän, et turvavyöllä on ihan oikeakin funktio.
.pi.
Iso keskisormi ..|.. ja opetelkaa ajamaan!
[q]gnomex, 7.1.2009 11:49:
Iso keskisormi ..|.. ja opetelkaa ajamaan!
[/q]
Ai onko sustaki tullu rattiraivo?
[q]Takyon, 7.1.2009 10:29:
Mulla on tapana varsinkin iäkkäämpien asiakkaiden kohdalla tarjota turvavyötä jo siinä vaiheessa kun autan heitä autoon sisään, koska aika usein heillä on vaikeuksia saada sitä vyötä poimittua sieltä sivusta omin avuin. Tänään sitten eräs rouva sanoi kiukkuisesti että ei hän käytä kun se kiristää. Hyppäsin itse kuskin paikalle ja lähdin ajamaan, hetken päästä rouva sitten itse kaivoi sen vyön ja veti sen itsensä yli mutta ei kiinnittänyt. Kehtasi vielä sanoa että huijataan vähän poliisia ettei näe. Vituttaa tuollainen.. Noin muutenkin tuntuu että monilla asiakkailla on aika iso aukko sivistyksessä kun usein kuulee kysymyksen "Eihän se ole pakollinen? Vai onko?"
[/q]
Et olis lähteny ajamaa ennenku laittaa sen turvavyön kiinni.
[q]Nacu,
Mua vituttaa tätittely...
[/q]
Helkkarin helkkari, mua saa sanoo tädiksi mun sisarusten lapset ja okei vielä tosiaan kaupassa ne lapset, mutta sepä juuri, mistäpä ne sen tädiksi sanomisen oppivat, jollei vanhemmiltaan. "Mennäänpä kysymään tädiltä". Miksi siihen normaalisti kuuluva "myyjä" sana korvaantuukin täti sanalla? Täysin käsittämätöntä.
Eiväthän nämä vanhemmat siellä kaupassa ilman lapsia ollessaan tädittele myyjiä, mutta kun on kakarat mukana, niin kummasta alkaa se täteily. TTU.
[q]Substanced, 16.6.2009 14:26:
Pakko avautua...
Tänään yks asiakas tuli ihan varaston puolelle (oon siis kaupassa töissä) ja kysy apua. No mä sitten menin siihen. Sillä oli kaks muksua siinä, toinen vielä ihan vaavi. EI VITTU JA SE KYSY VOINKO MÄÄ VAIHTAA SEN VAIPAT SAMALLA KU SE KÄY OSTOKSILLA.
edit: kuinka tyhmiä ihmiset voi olla?
[/q]
Voi helvetti :D :D :D :D :D xD
[q]RainChild, 2.4.2008 18:00:
Kyllä mä ainakin olen ostanut sopivan kokoisia toppauksellisia liivejä. Niistäpä sitten ne toppaukset otan pois (ja laitan kyllä sovituskopissa takas!), koska en niistä toppauksista tykkää. En koe tarvetta käyttää mitään täytteitä.. Eli liivit ollu kyllä sopivat :)
[/q]
Sä oot ilmeisesti vielä niin nuori, että sun tissit pysyy törröllään ilman fyllinkiäkin
Sattuipa tässä eräänä päivänä, kun ihanassa työpaikassani olin hyllyttämässä tavaraa. Siihen tuli about 50 v. mamma harjan varren kanssa kysymään, että löytyisikös varteen sitä harjaa. Tiesin varsin hyvin, että varret ja harjat säilytetään vierekkäin eli jos varren oli löytänyt, niin silmät avaamalla olisi kyllä löytänyt harjatkin.
Siitä sitten jätin muut hommani kesken ja lähdin mamman kanssa harjaa etsimään. Ojensin hänelle harjan, johon hän totesi: "Siis mitä, eikö ole punaista?". Minä sitten kertomaan, että: "Valitettavasti meillä ei ole kun näitä".
Mamma otti mulle ihan kauheet kilarit. Olin kuulemma epäystävällinen, että hän oli juuri tullut ULKOMAILTA ja siellä oli ollut paljon ystävällisempää palvelua, kuin suomessa. Olin ihan huuli pyöreenä, että woot.
Se on kummallista, että miten omalla asenteellaan voi vaikuttaa asiakaspalvelijan käyttäytymiseen. Jos olet itse mukava ja olet valmis tyytymään hieman vähempäänkin, niin saatat saada parasta palvelua. Kun taas nämä "hetimulle, kaikkimulle" -tyypit on rasittavia. Usein juuri suomalaiset 50+ naiset ovat juuri näitä eli niitä kaikkein pahimpia asiakkaita, eivät ymmärrä, että halpa hinta otetaan jostain pois. Yleensä siis tavaran laadusta ja palvelusta.
[q]KooKie, 22.1.2007 15:28:
Mä en vain voi sietää tuollaista ylimielistä "minä ennen muita - minä [size=9]minä[/size] [size=8]minä[/size] [size=7]minä[/size] [size=6]minä[/size]" asennetta.
[/q]
Tähän muun muassa liittyy se, mikä välillä itseäni ottaa päähän. Jos on käytössä kaksi (tai vaikka kolmekin) kassaa, niin miksi pitää jonottaa kahdessa eri jonossa. Kaikille nopein tapa olisi se, että jonotettaisiin yhdessä jonossa ja jonosta seuraavan ottaisi sitten se kassoista, joka ensiksi vapautuu.
Okei, mä tiedän, että tämmöinen jonotussysteemi ei tule Suomessa IKINÄ toimimaan, mutta älykäs ja kaikkia palveleva se olisi. Jos toinen jono jumahtaisi, niin toinen kuitenkin ehkä vetäisi. Se asettaisi kaikki asiakkaat samaan asemaan.
[q]äm,
Hyvää asiakaspalvelua on ehkä se, että jaksaa tosiaan kuunnella päivästä, kuukaudesta, jopa vuodesta toiseen niitä samoja tarinoita ja esittää aina kiinnostunutta, mutta ei se tee huonoa asiakaspalvelijaa, jos ei oikeasti halua tietää, minkä kaikkien puolikosteiden sattumien jälkeen joku onkaan ostamassa siinä niitä puhtaita kalsareita.
[/q]
Toisilla ihmisillä on ihan hillitön tarve pulputtaa omat päivän sattumuksensa jollekkin. Toisaalta se on surullista, sillä sitä voi ajatella, että niillä ei ole ketään muuta, kuin se satunnainen asiakaspalvelija joille ne niitä asioita pulputtaa. No eipä siinä, siltikään ei aina jaksa vieraiden ihmisten turinointia, toisinaan jaksaa ja toisinaan taas ei. Toisilta ihmisiltä jaksaa paremmin, kuin toisilta.
Tänään taas yksi vakkariasiakas, joka on myös kova puhumaan, tuli liikkeeseen. Taas meinasi juttu alkaa luistamaan lapsista ja lapsenlapsista ja tiesmistä, erehtyi vain kysymään minulta, minun kesälomistani. Pääsin sitten itse kertomaan omasta kesälomasta, eikä aikaakaan, kun kyseinen asiakas totesi lähtevänsä namiostoksille.
Seuraavan kerran, kun joku rasite yrittää jäädä jutulle, niin alankin kertoilemaan juttuja omasta elämästäni samaan malliin. Eiköhän ne siihen äkkiä kyllästy ja jos ei, niin saanpahan minäkin turinoida.
Kassaneiti on ajatustenlukija. Jos tulet kassalle ja sinulla on aurinko/lukulasit otsalla, jotka haluat ostaa, niin varmasti se kassaneiti ymmärtää, että olet niitä ostamassa. Ja jos panet ne omat aurinkolasisi siihen pöydälle, kun maksat muita ostoksiasi, niin tottakai se kassantäti näkee heti, että ei ne voi olla siitä samasta kaupasta, jossa nyt juuri asioit.
No niin. Nyt voi alkaa avautumaan, kun olen viime viikolla irtisanonut itseni ja on aika siirtyä uusiin maisemiin. Vielä kun keksisi, että mihin.
Olen siis ollut Euroihmeessä töissä. Siellähän kaikki maksoi aiemmin yhden euron (sitten tuli toki aika, että tuotteet alkoivat maksaa viisi euroa tai kaksi ja puoli euroa tms. mutta nämä hinnat oli merkitty tuotteisiin), joka puolella myymälässä myös oli näitä lappuja, että jokainen tuote maksaa yhden euron.
Silti lähes päivittäi tuli ihmisiä kysymään, että: "Maksaako tämä euron?"
Öö...mietitääns...ei kun seittemäntoista. Tuntuu siltä, että aivot jätetään narikkaan, kun kaupan ovesta astutaan sisään.
[q]PieceOfMind, 16.11.2006 11:52:
Rehellistä palautetta asiakkaalle
[/q]
Totta kai tuommoisen viestin lähettäminen asiakkaalle on täysin kaikkien taiteen sääntöjen vastaista, mutta TOIVOTTAVASTI SE SAATANAN PÄLLI ASIAKAS YMMÄRSI YSKÄN. Itsekin pattereita myyneenä voin sanoa, että se on hiukkasen rasittavaa, kun joku yrittää palauttaa avattua patteripakettia "Noku ei nää ollukkaan oikeen kokoisia."
Joo, mä voin sanoa, että MP3-soittimiin menee yleensä AAA-patterit, herätyskelloihin ja seinäkelloihin pääsääntöisesti AA-patterit. Mankkoihin voikin mennä sitten C- tai D-patterit ja kaukosäätimistä ei voi olla yhtään varma myöskään. Mutta mitään ei sanota täytenä totuutena, laitevalmistajat kun välillä on niin saakutin kieroja, että ei voi olla varma.
Miten se voi olla niin älyttömän vaikeata ottaa siitä kyseisestä laitteesta se patteri mukaan, niin myyjä voi siitä sitten helposti katsoa, mikä patteri se on. Tai jos ei vaikka jaksakaan sitä patteria raahata mukanaan, niin siinä lukee kyllä ne koot ja ne on ilmoitettu universaaleilla kirjainyhdistelmillä. Saakutti.
[q]e/v, 16.11.2006 19:51:
Ei pidä paikkaansa. Jos kuittia ei löydy, ostos pystytään tarvittaessa etsimään taustajärjestelmästä.
[/q]
Tanpereen Stockalle on ainakin otettu vastaan häälahjana saatu uunivuoka (mikä lienee...Arabia tms.), joka oli tullut hääparille kahteen kertaan lahjaksi. Ilman kuittia, ilman mitään sepustuksia. Pariskunnalla ei havaintoakaan mistä alunperin oli ostettu, mutta eivät Stockalla kuittia edes kyselleet, kiltisti vaihtoivat. Tuote toki oli alkuperäispakkauksessa eli täysin myyntikuntoinen.
Eikä tämä nyt ole mitään urbaania legendaa, kuin ihan veljelle ja sen vaimolle sattunut. Joskin aikaa on kulunut muutama vuosi, joten saattanut Stockkammilla muuttua käytännöt, mutta ihmisten mielissä kuitenkin elää.
[q]e/v, 17.11.2006 16:00:
Ei millään pahalla, mutta tuskin hääpari kassalla on kertonut, ettei heillä ole harmainta hajuakaan mistä tuote on ostettu.... Ja ymmärrän tilanteen täysin, että pari tulee tuomaan lahjan takaisin varsinkin jos heillä on ollut häälahjalista samassa myymälässä.
[/q]
No sitäpä juuri. Ensin sanoit, että ei pidä paikkaansa, että ei pysty Stockalle palauttamaan tuotetta, jota ei ole sieltä ostettu. Ja sitten vetoat, että tuskin asiasta vaihtotilanteessa kerrotaan. Ehken kukaan ei mene sinne tuotteita vaihtamaan sanoen, että: "Tätä ei kyllä ole ostettu täältä."
[q]e/v, 17.11.2006 21:51:
Mutta nyt menee liian synkistelyks...
[/q]
Joo ja täytyy ehkä kuitenkin muistaa, että Stocka on yksi niitä ainoita, joissa asiakasta edelleen kohdellaan kuin kukkaa kämmenellä. Eipä ole oikein missään sama meininki, Anttilat, Prismat, Sokokset yms. painii kuitenkin aika eri sarjassa.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- ...
- 111
- Seuraava »