Asiakas on aina väärässä.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- ...
- 111
- Seuraava »
[q]Freja, 19.9.2007 10:45:
---
crissy, 19.9.2007 10:18:
asiakas tulee tiskille ja tilaa:
"anna mulle limsaa"
kysyn: "mitä sorttia"
asiakas "ihan sama" vaikka kokista
minä: "otatko ison vai pienen"
asiakas " ihan sama anna ny jompikumpi"
minä " nii et pieni vai iso"
Asiakas "anna vaikka se pieni sitten"
Noin helvetin hankalaksiko se on tehty nykyään?
asian olis voinu hoitaa yhellä lauseella ja neljällä sanalla "saisinko yhden pienen kokiksen"
mutku ei.....
---
No mut jos se tarvi vaan limsaa, eli sokeria, tai jotain juotavaa? Kyl mulki joskus tuli asiakkaita johon ne sano "ihan sama", ja mä tuikkasin sitä limsaa mihin nappiin käsi ensin osui ja annoin ison.
Se oli yleensä mun "ihan sama mikä limsa ja mikä koko".
[/q]
No meil o hintaerona et pieni on 1,80e ja iso 3,20e.. sit jos olisin antanu sen ison ja sanonu et 3,20e kiitos nii sit olis alettu valittaan et perkele ku oliki kallista..
sitten ku ei voi sanoo et iteppähän annoit mun valita...
[q]Freja, 19.9.2007 10:50:
---
crissy, 19.9.2007 10:48:
No meil o hintaerona et pieni on 1,80e ja iso 3,20e.. sit jos olisin antanu sen ison ja sanonu et 3,20e kiitos nii sit olis alettu valittaan et perkele ku oliki kallista..
sitten ku ei voi sanoo et iteppähän annoit mun valita...
---
Kai mä si olin vähä rennommas paikas töis ku sä
[/q]
moni on sanonu samaa...*nauru*
[q]Wegez,
19. Vituttaa suunnattomasti kun ihmiset tulee kauppaan, nappaa muovikassin kassalta lähtee kerää tavaroita. Ja sit tulee kassalle ja lämäsee koko muovikassin naaman eteen...kiva sieltä on sit alkaa noukkii niit tavaroita.
devisss,
Toimiiko ihmiset oikeasti noin?
"Joo moi säästän aikaa ku pakkaan nää valmiiks muovikassiin!!1"
[/q]
Joo, valitettavasti toimii...ja jos ne kuvittelee, et me pakattais ne uudestaa siihe kassii viä sen jälkee..ni dream on! ..aika hiljasta siis et pakattais enää..
Aina yhtä hilpeää on se, kun myyjän odotetaan tietävän kaikki kaikesta. Se, että olen myyjänä kodinelektroniikkaosastolla ei vielä tarkoita, että tuntisin kaikki markkinoilla olevat laitteet.
Hyvin yleistä on että asiakas tulee ostamaan paristoja esim. digiboksin kaukosäätimeen. Aikansa paristohyllyä tuijoteltuaan tilee minulta kysymään että mitkäköhän paristot pitäisi olla? Se että kertoo laitteensa olevan esim. pingpong -nimisen firman valmistama (yleensä siis vielä jotain aivan muuta merkkiä, kuin mitä meillä on myynnissä, jolloin en voi mallikappaleestammekaan varmistaa) ja mallikaan ei ole kyllä oikein tiedossa ei helpota yhtään. Voin vain esittää arvaukseni mikä saattaisi olla oikea pohjautuen mututietoon siitä mitä yleisimmin käytetään...
Toinen laatuesimerkki on asiakas, joka tulee ostamaan tulostimeensa väripatruunaa. Kun kysyn laitteen merkkiä ja mallia on vastaus yleensä luokkaa: ostin sen teiltä 2 vuotta sitten ja se maksoi 59,90... Ja meillähän ei ole ollutkaan silloin montaa mallia myynnissä saatikka että niiden hinnat muistaisin (ja tarjoushinnat vaihtelee melkein viikoittain) parin vuoden takaa...
Tälläisiä kun ei tiedä/muista on monen mielestä huono asiakaspalvelija...
[q]kid bionic, 21.9.2007 03:41:
Aina yhtä hilpeää on se, kun myyjän odotetaan tietävän kaikki kaikesta.
[/q]
Toi on joka paikassa sama Sen henkilön, johon asiakas saa yhteyden, pitäisi ilmeisesti tietää kaikki syyt miksi mitäkin tehdään milläkin tavalla ja miksi jotakin on joltakin jossain muualla jäänyt tekemättä.
[q]kid bionic, 21.9.2007 03:41:
Aina yhtä hilpeää on se, kun myyjän odotetaan tietävän kaikki kaikesta. Se, että olen myyjänä kodinelektroniikkaosastolla ei vielä tarkoita, että tuntisin kaikki markkinoilla olevat laitteet.
Hyvin yleistä on että asiakas tulee ostamaan paristoja esim. digiboksin kaukosäätimeen. Aikansa paristohyllyä tuijoteltuaan tilee minulta kysymään että mitkäköhän paristot pitäisi olla? Se että kertoo laitteensa olevan esim. pingpong -nimisen firman valmistama (yleensä siis vielä jotain aivan muuta merkkiä, kuin mitä meillä on myynnissä, jolloin en voi mallikappaleestammekaan varmistaa) ja mallikaan ei ole kyllä oikein tiedossa ei helpota yhtään. Voin vain esittää arvaukseni mikä saattaisi olla oikea pohjautuen mututietoon siitä mitä yleisimmin käytetään...
Toinen laatuesimerkki on asiakas, joka tulee ostamaan tulostimeensa väripatruunaa. Kun kysyn laitteen merkkiä ja mallia on vastaus yleensä luokkaa: ostin sen teiltä 2 vuotta sitten ja se maksoi 59,90... Ja meillähän ei ole ollutkaan silloin montaa mallia myynnissä saatikka että niiden hinnat muistaisin (ja tarjoushinnat vaihtelee melkein viikoittain) parin vuoden takaa...
Tälläisiä kun ei tiedä/muista on monen mielestä huono asiakaspalvelija...
[/q]
tuttu tunne*hikoil*
Jos on varaa rakentaa iso ja kallis talo, niin miksi ei ole sitten varaa hommata talon kylkeen sellaista numerokylttiä? Tai jos talon numero sattuu siellä seinässä olemaan, niin miksi vitussa se 1. on sijoitettu sellaiseen paikkaan, mistä sitä ei todellakaan näe 2. kokoluokkaa sellainen, että pitäisi kiikareilla sitä sihtailla jos siitä meinaa selvää saada.
Juu... onhan se kivaa, että ihmiset muuttavat keskelle metsää isoihin taloihinsa, mutta miksi vitussa siitä pitää alkaa urputtamaan jos en heti laakista osaa pihaan ajaa. Kaikilla metsäpätkillä ei voi talon numeroa arvioida ajetun matkan perusteella. Hommaisivat sen numeron siihen talon kylkeen (näkyvälle paikalle, kiitos) tai tien viereen, mistä sen huomaa... tai sitten jättäkää taksi tilaamatta.... tana
Yövuoron jälkeinen avautuminen...
Apteekissahan näitä riittää:
Esimerkkinä: Asiakas ei ymmärrä että alkoholia EI pidä nauttia antbioottikuurin ollessa päällä.
Tää topicihan pitäis muuttaa ainakin parin vikan sivun jälkeen. Lahdessa asiakas on aina väärässä. Topiciks =P
vittu mitkä kaks pvää takana...
Perjantaina oli taas kokoontunu kaikki urvelot saman katon alle.
Eka väännetään kättä niin et lasit heiluu ja sit suututaan ku hävitään ja huudetaan ja sit lähetään niskoja nakellen pihalle ja 2min päästä tullaa takas.
SIt joo tää tervehtiminen on nii helvetin vaikeeta joillekkin!! Ei sitä 3 kirjaimen sanaa voi olla niin vaikee sanoo. Ekalla muutamalla kerralla kun itse hoet "moi, hei" ja et saa vastausta mut loppuillasta on jo mahtava kyyprä otsikossa kun ei vaa vastausta saa.
Taas sai hävetä olevansa suomalainen.. Erään paikallisen jengin pomo oli pikkasen maistissa ja tiskille saapui kaksi tummaihoista naista. AI että ku tästä ilo repes! Tää kyseinen pomo jota mäki olen pitäny tosi kilttinä ja rauhallisena jne. osotti olevansa totaalinen juntti..
Meni näiden naisten luo ja käski niiden painua takaisin afrikkaan.. ja kun me sitten puututtiin tähän niin jopas hää suuttui. Meni toiselle puolelle ravintolaa ja huuteli ja kutsui näitä naisia "mutiaisiksi" ja esitteli muka kuinka ne savanneilla menee jne.. Onneks oma jengi tajus sitä rauhotella meidän lisäks..
SIt lähtiki siitä meneen ku ei voinu olla mutiaisten kanssa samassa tilassa
Vitutus 2.
Tuopilla tiskiin naputtaminen huomion saamiseksi.. Tätä harrastettiin eilen turhan paljon. Meillä oli kiirusta ja kaksi vaan töissä. Meillä ei toistaiseksi ole silmiä selässä (vaikka ne oliski hyvä olla olemassa) NIIN ÄLÄ VITTU NAPUTA SILLÄ TUOPILLA SIIHEN TISKIIN!!!!!!!! kyllä sä saat sitä juomaa kun ODOTAT!!!
Äläkä nakkele niit korttejas tai rahojas pitkin ja poikin vaan ku sua vituttaa ku olin susta HIDAS en mäkään niitä sulle heittele takas (vaikka mieli tekis)
Ja tälle eräälle asikkaalle soitettiin taksi melkein samantien kun tuli ravintolaan, koska oli jo hyväs kuosis.. No eka suuttui ku ei saanu lonkkuu, ja sitte suuttu lisää ku ei tilattu sille toista taksia!! Kerrottiin noin 100x että taksi on soitettu jo ja on tulossa..
asiakas: " mä halua toisen taksin" "maksan 100e"
me: "sulle on soitettu jo taksi ja se ei tuu sua siitä hakemaan"
asiakas: "MÄ HALUAN TOOOOOISSEEEEN TAKSIN"
Minä: Me ei tilata sulle toista taksia kun SE YKSI ON JO TULOSSA!! (ääntä joutui korottaan)
No sit se nakkas 100e tiskin taakse ja mä länttäsin ne sen käteen takas ja sanoin et taksi odottaa oven edes näkemiin!
Se ukko oli sen näkönen et räjähtää ihan justiinsa.. Vaan siksi kun ei tilattu sille toista taksia tai viittä taksia niinkuin hän halus.*justjoo* lähti se onneks siitä.
Sitte tää vinkuminen pilkun jälkeen..
asiakas: "hei anna ny pari fisuu vielä nopsaa"
me: Sori pilkku tuli jo. ei voida myydä.
asiakas: AI miten niin.. mä kyl kerkesin ne tilaamaan jo ennen merkkii mut kukaa ei kuullu.. annnnaaaaa nyyy paari fisuu
me: ei myydä.. sori nyt
tätä jankkaamista kesti noin 15min.. ja taas meni asiakkaalle herne nenään.
Sitte ku oltiin saatu kaikki pihalle ja paikat kuntoon nii me molemmat oltiin tupakkapuolella ja maattii pitkillä penkeillä ja kirottiin tää ala alimpaan helvettiin!
Tän päivän vitutussaldo alko jo aamusta..
jalat valmiiks kipeet illasta ja sit tämä meidän kaikkien rakastama jorma joka käy päivittäin "ilostuttamassa" aamu- ja iltavuorolaisia alotti kummallisen narinan et telkkari on väärällä kanavalla ja telkku pitää sulkee kokonaan ku ei hän jaksa katsoo, musiikki oli liian kovalla kun korvia särki ( ei meinannu saada biiseist ees selvää)
joskus ollaan tehty sillee et kun hän menee vessaan nii laitetaan musaa kovemmalle...
Hänellä on myös tapana puuttua meidän töihin sekä muiden asiakkaiden asioihin..
Ihmiset tuli kaikki kerralla syömään eli puolen tunnin sisään oli ravintola täynnä jengii.. sitä sit mentiin 13-17 välisen ajan. Yhes välis rauhottu nii et just keriittin siivoomaan, paitsi muutamaa pöytään nii eiköhän perhe tule ja istuu JUST SIIHEN PASKASIMPAAN PÖYTÄÄN ja sit katellaan nenänvartta pitkin et kun on likasta... OI MIKSI SIIS?
F.Y.I - - > Kun pyydät laskun ja sanot et täs on tää s-bonuskortti et säästyt juoksemiselta niin en mä kyl säästä siin yhtään "reissua".. Mikset siis anna sitä korttia vasta sitten kun annat maksuvälineen; kortin tai käteistä..
Joo eiköhän tää riittäny taas.. UGH!!! *siideriäavail*
Kaipa mäkin sit kannan korteni kekoon.. ..noita tarinoita riittää kyllä paljon mut yksi parhaista:
Asiakas soittaa kännykkä myymälään:
- Sairaanhoitaja ******* täällä päivää.
- Päivää
- Minulla olisi semmoista asiaa että lähdin tuossa kauppaan ja unohdin puhelimeni pöydälle. Kun minä tulin kotiin niin puhelin oli lattialla. On minulla kyllä kissa kotona että onkohan se sen tiputtanut? Ei siinä mitään vikaa ole ja ihan hyvin se toimii ja on päällisin puolin ehjä. Minä nyt vaan ajattelin ilmoittaa teille että sitten tiedätte.
- Selvä juttu. Kiitos ilmoituksesta. Kuulemiin
[q]uGu, 24.9.2007 18:41:
...
...
[/q]
Ettei vaan olisi ollut potilas. Eihän tuommoisia nyt olekaan.
[q]uGu, 24.9.2007 18:57:
---
oZq, 24.9.2007 18:46:
---
uGu, 24.9.2007 18:41:
...
...
---
---
Siitä mä en tiedä oliko potilas vai ei mutta usko pois niin vastaavia tapauksia kyseisissä hommissa riittää rutosti. Nuo mummot ja papat on niin pihalla noista kännyköistä et huh huh.. Mua käy päivittäin sääliksi kun ne pakotetaan käyttämään laitteita joista niillä ei oo mitään hajua. Ja vaikka hetken olisikin niin seuraavana päivänä taas ei. Mulla käy duunissa vaki asiakkaita, jotka käy kerran vkos tai parissa kysymässä mistä näppäinlukko aukee. Tänäänkin tuli hyvä kysymys: "Hajoaako puhein jos siinä on näppäinlukko päällä kun sitä lataa?" ...Et sitä rataa.. ...ja tietokoneitten osalta en haluu ees kommentoida asiaa...*poks*
[/q]
Mulla tuli niin semmoinen saalitys nyt paalle, silla voin vain kuvitella etta oma mummuni on juuri tallainen...
Mua on kanssa aina harmittanut, etta iakkaat ihmiset "pakotetaan" kayttamaan kaikenmoisia vempaimia ja eritoten se ettei ole olemassa niinkin peruskannykkaa, milla voisi VAIN soittaa -ei mitaan erikoishienouksia, kiitos.
Ennen jenkkeihin muuttoa opetin mummulle tekstiviestin lahettamisen ja sitakin treenattiin tuhottoman monta kertaa, mutta kuinka ollakaan aina silloin talloin mummulta tulee tekstiviestia tanne ja ne on niin suloisia, koska vaikka kuinka opetin kannykkaa kayttamaan, niin eihan se sielta niita pisteita, valimerkkeja tai isoja kirjaimia loyda.
Mutta tarkeinta, etta tulee perille! *sydän*
Voi kun mun tuli ikava mun mummua.
[q]uGu, 24.9.2007 18:57:
---
oZq, 24.9.2007 18:46:
---
uGu, 24.9.2007 18:41:
...
...
---
---
...mutta usko pois niin vastaavia tapauksia kyseisissä hommissa riittää rutosti. Nuo mummot ja papat on niin pihalla noista kännyköistä et huh huh...
[/q]
Tuosta aloituksesta lähinnä ajattelin, että työikäisestä henkilöstä olisi kyse. Mummot ja papat ovatkin tapaus erikseen ja heidän tilanteensa ymmärän täysin. Mutta alkaapa jo lipsumaan ohi aiheen.
Tuossa äsken kävi asiakas hakemassa puhelinta meiltä joka oli tullut huoltoliikkeestä. Ensin se alkaa valittaa kuinka näytössä on sormenjälki ja sitten kuinka joka puolella on rasvaa ja sitten oli jo naarmujakin. Asiakas käski mun reklamoida huoltoliikkeeseen ja sanoin, että se on asiakkaan tehtävä reklamoida jos on reklamoitavaa. Noh siinä sit sovittiin, että pistetään huoltoon takas ja pyyntö ottaa häneen yhteyttä ja vikakuvaus.
Noh loppukeskustelu meni näin
M: Tää lähtee huomenna aamulla.
A: Se lähtee tänään.
M: Tän päivän kuorma on menny jo.
A: Se lähtee tänään tavalla taikka toisella!
Kollega: Nokia on itse määritellyt miten heidän tuotteensa lähtevät huoltoon, siihen me ei voida vaikuttaa.
A: Haist kukkanen! (ja lähti äkäisenä menee)
:D
[q]Lyylikki, 27.9.2007 18:08:
Tuo on hauskaa, kun asiakkaat kuvittelee, että varastoilta tms. lähtee kuljetuksia ihan taukoamatta. Ihan kuin olisi liukuhihna kuljetusliikkeelle. Usein pääkaupunkiseutulaiset eivät millään suostu ymmärtämään, että esim. Herttoniemestä tavaran kuljettaminen Espooseen kestää tilauksesta sen 3 päivää, saman minkä se tavara kulkee Rovaniemelle.
Usein sitten sanonkin näille pikakuljetuksen vinkujille, että jos on mahdollista tulla noutamaan, niin saat tavaran vaikka samoin tein. Siitäkin meinaa tulla välillä mussutusta, kannattaisi kuitenkin muistaa, että heillä on se mahdollisuus Rovaniemeläisillä (yleensä) ei.
[/q]
Mä oikeasti ootan innolla millainen reklis me saadaan tolta äijältä. Niin ala-arvoista käytöstä sen puolelta meitä kohtaan, että saas nähdä mitä se on tarinoinut :D.
[q]Timmo, 1.10.2007 19:56:
Kuulostaa ihanalta työltä. :D
[/q]
Tietäsit vaa ;) ei oo vähää aikaa tullu tappouhkauksii tai "sars" kirjeitä, et on tää parempaa ku perintä
[q]Jocular, 1.10.2007 19:33:
Ja ei, se ei oo ilkivaltaa jos joku törmää sun autoon ja pakenee paikalta, vaikka poliisi kuinka ois sellasen rikosilmotuksen sun kanssa tehny.
[/q]
Miksikäs tuo sitten luokitellaan?
hahaaa! ekat avautumiset!
vaatekauppojen asiakkaille seuraavaa infoo:
Jos hamstraat vaatteita sylillisen ja menet niitä sovittamaan, ja päätät ottaa vaikka niistä 20 vaatteesta 2 paitaa NIIN NE VAATTEET KIIKUTETAAN PAIKOILLEEN eikä anneta kassaneideille ja sanota " mä en nyt jaksa näitä viedä takas"
nro. 2. Kun päätät ostaa paidan niin MAKSAISITKO SEN PAIDAN ENNENKUIN PUET SEN PÄÄLLE!!!!! SE et se hälyytin on kiinni siinä paidassa ja se vehje millä se otetaan pois niin on siin pöydässä nii emme saa sitä pois kun paita on SUN PÄÄLLÄ!!!!!
kiitos=)
Ei, sun omasta liikennevakuutuksesta ei korvata sun ajovarusteita eikä sun omalle ajokille aiheutuneita vaurioita, olkoon vaikka kuinka pakolliset ajovarusteet. Katotaan asiaa sitten uudestaan kun kyseessä on sulle aiheutunut henkilövahinko ja lääkintähenkilökunta on leikannu ne vaatteet sun päältäs.
Ja ei, se ei oo ilkivaltaa jos joku törmää sun autoon ja pakenee paikalta, vaikka poliisi kuinka ois sellasen rikosilmotuksen sun kanssa tehny.
Ja jossei sul oo vakuutusta, ni syytön mä siihen olen.
*toktok*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- ...
- 111
- Seuraava »