Asiakas on aina väärässä.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- ...
- 111
- Seuraava »
[q]kannattaisko laittaa sinne erikseen validoitu postinumero-kentta?[/q]
Joo, on kehityslistalla.
[q]ootteks kelannu ikina jos antaisitte lippupalvelun vaan ihan suosiolla hoitaa sen homman jos kerran ne tietaa paikat, palvelee netissakin asiallisesit ja myos hoitais kanssakaymisen ihmiskuntaa eniten rasittavimman tahon eli asiakkaiden kanssa.
[/q]
Joo. Lippupalvelu tilittää meille rahat vasta, kun tilaisuus on pidetty. Oman lippupalvelun ylläpitäminen tuo lipputulot suoraan omalle tilille, hoitamaan juoksevia kuluja. Pienellä festivaalilla, kun ei ole välttämättä tarpeeksi likvidejä varoja. Siksi omaa lippukauppaa kannattaa pyörittää.
Kuten sanottu, monet asiat on kehityslistalla, mutta täytyi jonnekin päästä purkamaan turhautumistaan.
Jos meitä on vain kaksi vuorossa, toinen kassalla ja toinen keittiössä ja te sen itsekin näette, minkä ihmeen takia pitää mennä seisomaan siihen viereiselle kassalle ja huutaa kun ei siitä saa palvelua tai että miksei se keittiötyöntekijä voi tulla ottamaan tilaustasi?
No vittu sen takia että jos sekin siihen kassalle tulee,keittiö jää tyhjäksi eikä kukaan teistä valittavista nyypistä saa tilaustaan.Saatana.
mulla oli tänne jotain valitettavaa mutta ku kerkesin sen unohtaa...
[q]Miinapiina, 13.6.2007 11:18:
---
crissy, 13.6.2007 10:20:
Kyllä meiltä asiakaspalvelijoilta vaaditaan kohteliaisuutta ja paskan nielemistä mutta kyllä mä ehkä peräänkuulutan myös asiakkaalta sellasta peruskohteliasuutta, mikä jo on kotona opittua..
---
jos on opittu...
[/q]
ah joo!!!!
meillä viime la kaksi asiakasta alkoi huutamaan muille terassilla olleille ihmisille joilla oli ruokaa. nää kundit oli varmoja että He olivat olleet ravintolassamme paaaaljon kauemmin ja vieläkin ilman ruokaa. (ne jätkät oli olleet siel n20min ja kassalla oli ilmoitettu ruuhkan takia annoksissa kestävän väh.35min). menkööt vi*** mäkkäriin!!!
[q]Dana, 19.6.2007 18:36:
ah joo!!!!
meillä viime la kaksi asiakasta alkoi huutamaan muille terassilla olleille ihmisille joilla oli ruokaa. nää kundit oli varmoja että He olivat olleet ravintolassamme paaaaljon kauemmin ja vieläkin ilman ruokaa. (ne jätkät oli olleet siel n20min ja kassalla oli ilmoitettu ruuhkan takia annoksissa kestävän väh.35min). menkööt vi*** mäkkäriin!!!
[/q]
*toktok* jotku ei vaan tajuu...
Vittumaisen työpäivän innoittamana:
Sanomalla minulle, "jos sun pomo tietäis kuka mä oon", varmistat vain ja ainoastaan sen, että typerä toivomuksesi, (tässä tapauksessa se, että asiakas halusi maksaa ravintolalaskunsa vasta huomenna), ei tule menemään läpi vaikka kuinka uhottelisit ja isottelisit.
Mistä näitä idiootti asiakkaita oikein sikiää?!*igor**grr*
Eipä ole muutamiin päiviin ollut ainuttakaan hankalaa tapausta, mutta tänään olis kyllä tehnyt mieli parin asiakkaan kohdalla unohtaa ystävällinen ja nöyrä asiakaspalvelu.
Jos sun luottokorttis ei vaan yksinkertasesti toimi vaikka kuinka paljon vingutan sitä edestakas ja kysyn, että olisiko sulla sattumalta yhtään käteistä, niin voisitko vaan ystävällisesti vastata kyllä tai ei, että päästäis helpommalla ja molemmille jäis hyvä mieli. Sen sijaan sun on pakko alkaa neuvomaan, että "etkö voi näpytellä sitä". No en voi, kun siinä tapauksessa se olis pakko mankeloida ja sitä en luottokortille voi tehdä. Ja ei, sulle ei riitä, että mä kerron sen sulle, vaan mun on pakko myös soittaa toiselle myyjälle, jotta saat kuulla saman asian toisenkin ihmisen suusta. Ei, en voi vieläkään mankeloida luottokorttia. No sitten alkaa tietysti tulla töykeää kummastelua "no kyllä mä sillä vielä eilen ainakin maksoin, että kyllä sen pitäis toimia". Vittuako mä tiedä miksi sun korttis ei toimi ja sitäpaitsi kyllä joskus jonkun päivän pitää olla se ensimmäinen päivä kun se ei toimi. Harmillista, että se sattui olemaan juuri tämä päivä, mutta mä en siltikään mahda sille mitään, jos meidän kone ei tykkää sun kortistas. Arr.
Toinen tapaus osti järjettömän määrän tavaraa, mukaan lukien yhden muutaman euron paidan. Maksettuaan ostokset, alkoi ko. asiakas ihmettelemään, että eikö sen paidan pitänyt olla euron halvempi, kun "siellä oli semmonen lappu". Ei, ei olisi. Noissa paidoissa on kaikissa oikea hinta niin lapussa kuin koneeltakin tuleva hinta. "Mut kun siellä oli se lappu". Nii-in.. tämmösessä kaupassa aika helposti ihmiset heittelee kaikki mahdolliset tavarat, mukaan lukien vaatteet, ihan minne sattuu. No, varmistan kuitenkin vielä asian puhelimitse ja kuinkas ollakaan, olin oikeassa hinnan suhteen. Ja sen jälkeen kuulen kun nainen sanoo miehelleen vittuuntuneena äänekkäästi "jos mä olisin tienny, et se maksaa noin paljon, niin olisin jättänyt sen kyllä ostamatta". Ensinnäkin, voisitko vittu sanoa sen sitten mulle suoraan päin naamaa, että et halua sitä. Toiseksi, normaaleilla tuotteilla on palautusoikeus, joten olisit voinut vaan vittu sanoa, että haluat rahat takaisin, mutta mitä luultavimmin halusit pitää sen kuitenkin, mutta oli vaan pakko päästä olemaan munapää. Ja kolmanneksi, jos ostat yli 100 eurolla kamaa järjettömän määrän, niin ei sen oikeesti luulisi olevan eurosta kiinni yhden saatanan paidan kanssa!
Ampukaa ittenne.
[q]mayah, 20.6.2007 12:11:
*snips*
[/q]
Kyllä mä ymmärrän jos joku on vakavasti tai vähemmän vakavasti allerginen, mutta ihmettelen aina välillä näitä ihmisiä, jotka saa raivokilareita kyseisiin asioihin liittyen.
Meilläkin duunissa monesti on voileipiä yms, ja aina joku saa kilari/raivarin jos meillä ei just sillon satu olemaan kasvis/gluteeniton/laktoositon/sipuliton/paprikaton vaihtoehtoa. Olen myös edelleen sitä mieltä, et moni sanoo olevansa allerginen vaikka kyse on vaan siitä etteivät pidä jostain ruokaaineesta ni se sitten käännetään allergisuudeks.
oon ollut täs pari päivää ihan ihmeissäni.. varmaan tää kesä tai jotain kun ihmiset on niin ihania, olen varmaan saanut 5 myyjätyttöstä (eri liikkeissä) jotka kaikki on ollut niin kamalan ihania ja ymmärtäväisiä ja kilttejä että piristi kyllä joka kerta, vaikka mun asia onkin ollut hieman vaativa ja vaikee niin yhdessäkin tapauksessa tsirbula neuvo jopa kilpailijan kauppaan ja kerto missä se on..
myöskin studion narikka tyttönen nostaa hymyn huulillein. pari kertaa joutunut siellä käymään perättäin ja ensimmäisellä kerralla olin niin vittuuntunut ovella kohtelusta että varmaan kipinöin, niin silti jaksoi neiti hymyillä herttaisesti ja pari kertaa vielä sen jälkeenkin eritilaisuuksissa. pitää varmaan laittaa palautetta studiolle kyseisestä naisesta, että kiitosta vain, pelasti illan!
[q]MesMeRise, 20.6.2007 12:19:
---
mayah, 20.6.2007 12:11:
*snips*
---
Kyllä mä ymmärrän jos joku on vakavasti tai vähemmän vakavasti allerginen, mutta ihmettelen aina välillä näitä ihmisiä, jotka saa raivokilareita kyseisiin asioihin liittyen.
Meilläkin duunissa monesti on voileipiä yms, ja aina joku saa kilari/raivarin jos meillä ei just sillon satu olemaan kasvis/gluteeniton/laktoositon/sipuliton/paprikaton vaihtoehtoa. Olen myös edelleen sitä mieltä, et moni sanoo olevansa allerginen vaikka kyse on vaan siitä etteivät pidä jostain ruokaaineesta ni se sitten käännetään allergisuudeks.
[/q]
Aivan! mä en tajuu et miks pitää vetää sellanen hernepelto sinne nenään! luulis nyt ettei se maailma siihen lopu! Asiat toki voi esittää asiallisesti.. tämänkin kohdannut enemmän kuin useaan otteeseen...
[q]MesMeRise, 20.6.2007 12:19:
Olen myös edelleen sitä mieltä, et moni sanoo olevansa allerginen vaikka kyse on vaan siitä etteivät pidä jostain ruokaaineesta ni se sitten käännetään allergisuudeks.
[/q]
Meillä käy välillä sellasia tapauksia jotka haluaa jotain tiettyä pitsaa, koska "meidän pikku-Rami ei syö noista mitään joten ainoastaan lihapullat menisivät ja tästä meidän pitäis maksaa jaadajaadajaa". No valitettavasti me ei nyt voida tehdä sellaista ellei sitten ole allergiaa jotain ruoka-ainetta kohtaan ja tuotteetkin on lueteltuna siinä mainoksessa joka löytyy niin ulkoa, että sisältä. Joten jos ei kelpaa niin menkää sitten vaikka Renkomäen ABC:lle syömään mummon muusia ja lihapullia (ei millään pahalla Renkomäkeä kohtaan, hyvät sapuskat siellä :P) älkääkö tulko meille vikisemään siitä kun Rami ei syö jotain
[q]Tuikkari, 15.6.2007 19:12:
Olen kuitenkin aikani lusinu puuhamaan työntekijänä ja siitä ajasta onkin sitten kerrottavaa.[/q]
Huonot vehkeet ja v-mäiset asiakkaat eivät ole kyllä paras yhdistelmä. Mulla menisi hermot tuollaisten kanssa. Mutta ei kai niitä jaksaisikaan ellei ole pitkä pinna.
[q]Lyra, 20.6.2007 13:04
olen varmaan saanut 5 myyjätyttöstä[/q]
Miksei mulla käy samanlainen säkä?
P.S Sori, oli ihan pakko..
[q]Funktion, 20.6.2007 13:08:
---
Lyra, 20.6.2007 13:04
olen varmaan saanut 5 myyjätyttöstä
---
Miksei mulla käy samanlainen säkä?
P.S Sori, oli ihan pakko..
[/q]
katso peiliin, vertaa muhun.
[q]Lyra, 20.6.2007 13:18:
katso peiliin, vertaa muhun.
[/q]
Okei, you win..
[q]mayah, 20.6.2007 13:41:
---
Timce, 20.6.2007 12:58:
Saiko jäätelöautostakin ilmaista jädeä? Ei vissiin. Miks se tyyppi lähetti rouvan jäätelöautolle, jos teillä muilla oli mehujäätä.
---
Ethän sä nyt mee aamulla Metron jakajallekaan huutamaan, että "ENSI KERRALLA SITTE HALUAN HELSINGIN SANOMAT".
[/q]
hahah :DDD
[q]mayah
Rautalankaa.
[/q]
Selviö. Luulin, että tämä jäätelöauto oli joku ulkopuolinen instanssi. My bad. :)
[q]Lost-Soul, 25.6.2007 09:35:
---
crissy, 25.6.2007 09:22:
Voisitteko jättää ne lapsenne hoitoon kiitos jos meinaatte alkaa terassilla dokaamaan kiitos..
samoten ne koirat kans.. ei niidenkää paikka oo terassilla.....
---
Lapset mä ymmärrän täysin, mutta miksi koiria ei saisi terassille tuoda?
[/q]
lähinnä sen tupakansavun takia ja yksikin koira oli ihan paniikissa häntä koipien välissä ku isäntä veti bissee..
Voisitteko jättää ne lapsenne hoitoon kiitos jos meinaatte alkaa terassilla dokaamaan kiitos..
[q]crissy, 25.6.2007 09:22:
[/q]
Lapset mä ymmärrän täysin, mutta miksi koiria ei saisi terassille tuoda?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- ...
- 111
- Seuraava »