Asiakas on aina väärässä.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- ...
- 111
- Seuraava »
[q]crissy, 11.7.2007 14:34:
---
Lost-Soul, 11.7.2007 14:04:
---
crissy, 9.7.2007 12:11:
Otti oikein konttorin nron ylös ja kehu ottavansa yhteyttä hämeenmaan konttoriin ja kysyy et MIKSEI MEILLÄ KÄY AMERICAN VITUN EXPRESS... Mut kuitenki sit makso ruokansa nordean pankkikortilla.....*igor*
---
Tietty sitä vitutti, ku joutu maksaa omalla Nordean kortilla, eikä firman Amexilla
---
lukeeko yleensä noissa firmojen kortissa se firman nimi vai vaan oma nimi.. vai molemmat?? miks yleensä ottaa joku amex.. miksei esim. vaikka mastercardia tai visaa..???
[/q]
Firman kortissa useimmiten "Corporate Amex", mutta kyllä se Amexi on vaa hitosti parempi ku Visa tai Masteri jos liikkuu hiukankaan Euroopan ulkopuolella...Ehkä sun asiakas oli joku über businessmies?
[q]La Petite, 11.7.2007 14:40:
---
crissy, 11.7.2007 14:34:
---
Lost-Soul, 11.7.2007 14:04:
---
crissy, 9.7.2007 12:11:
Otti oikein konttorin nron ylös ja kehu ottavansa yhteyttä hämeenmaan konttoriin ja kysyy et MIKSEI MEILLÄ KÄY AMERICAN VITUN EXPRESS... Mut kuitenki sit makso ruokansa nordean pankkikortilla.....*igor*
---
Tietty sitä vitutti, ku joutu maksaa omalla Nordean kortilla, eikä firman Amexilla
---
lukeeko yleensä noissa firmojen kortissa se firman nimi vai vaan oma nimi.. vai molemmat?? miks yleensä ottaa joku amex.. miksei esim. vaikka mastercardia tai visaa..???
---
Firman kortissa useimmiten "Corporate Amex", mutta kyllä se Amexi on vaa hitosti parempi ku Visa tai Masteri jos liikkuu hiukankaan Euroopan ulkopuolella...Ehkä sun asiakas oli joku über businessmies?
[/q]
no täs amexis luki vaan tän kundin nimi.. mut olis voinu kysyy et "käykö teillä amex nii olisin sanonu heti et ei käy.... nii olis säästäny seki kundi hermojansa
mutta kyllä se Amexi on vaa hitosti parempi ku Visa tai Masteri jos liikkuu hiukankaan Euroopan ulkopuolella...[/q]
Mistä lähtien? Faijalla oli Amexi ja sil palo käämit ku se ei ikinä käyny missään. Ei Euroopassa eikä Euroopan ulkopuolella. Mulla ei ole koskaan ollut mitään ongelmia Visan tai Masterin kanssa, molemmat käyneet joka paikassa (jos vaan kortit ylipäätänsä käyneet siis).
[q]Annakins, 11.7.2007 14:51:
---
La Petite, 11.7.2007 14:40:
mutta kyllä se Amexi on vaa hitosti parempi ku Visa tai Masteri jos liikkuu hiukankaan Euroopan ulkopuolella...
---
Mistä lähtien? Faijalla oli Amexi ja sil palo käämit ku se ei ikinä käyny missään. Ei Euroopassa eikä Euroopan ulkopuolella. Mulla ei ole koskaan ollut mitään ongelmia Visan tai Masterin kanssa, molemmat käyneet joka paikassa (jos vaan kortit ylipäätänsä käyneet siis).
[/q]
Brasilian reissulla hotellin check outissa ei toiminu mun visa eikä kultsin masteri, oli jotain "linjavirheitä". Mun amexi toimi sit välittömästi. Ja itseasiassa Amexi toimii tääl ihan kotosuomessakin vallan useaan paikkaan. Ja tietty jenkeissä, myös Aasiassa. Mun toki nämä vain mun kokemuksiani
---
[/q]
Tosiaan usein lukee tuo Corporate Amex, mutta olen itse usein törmännyt myös ihan normi amexeihin, missä on henkilön nimi ja kyseinen henkilö kysynyt tyyliin "Käykö firman amex"
Ja välillä ne asiakkaat on ihan pirun tyhmiä ja saisivat oikeesti käyttää pikkasen enemmän niitä aivokapasiteettejaan, jotta voisivat EDES joskus olla oikeassakin.
Eräs asiakas tuli tänään kassalle ja ostoksina oli mm. kolme Latz annospussia (kaksi samanlaista ja yksi erilainen). Vedettyäni ne koneelle, asiakas kysyi, että eikö ne ollutkaan kolme kpl eurolla. Aloin ihmettelemään asiaa ja katsoin, että kone antoi yhdestä erilaisesta hinnaksi 0,33 (eli olisi kuulunut siihen 1e/3kpl tarjoukseen), mutta kahdesta samanlaisesta tuli hinnaksi 0,45. Sanoin asiakkaalle, että mitä luultavimmin siellä on ollut tarjous jostain tietystä mausta ja kysyin muistiko hän koskiko tarjous kaikkia. Siihen asiakas vastasi, että ei hän tiedä, mutta hän ymmärsi että koski kaikkia, koska ainakaan siellä ei kuulemma ollut erikseen mainittu tarjouksen koskevan vain jotain tiettyä makua. Siispä soitin osastolle ja päätin varmistaa miten asia on; kyllä, tarjous koski vain sitä tiettyä makua.
Kävin sitten tauolle mennessäni vielä oikein katsomaan, että miten kyseinen tarjous oli sinne merkitty ja kyllä oli jälleen ihmettelemistä mitä asiakas oli tajunnut. Tarjoustuotteet ja ei-tarjoustuotteet oli selkeästi laitettu eri puolelle; toisella puolella oli asiakkaan kaksi samanlaista pussia ja toisella puolella yksittäinen. Toisella puolella luki selkeästi isolla lapulla Latz annospussi (maun nimi) 1,00 / 3 KPL (a 0,33e) ja toisella puolella Latz annospussi (makujen nimet) 0,45 KPL.
Vielä lisäisin, että ärsytti kassalla töissä ollessa suunnattomasti, kun eräs n. keski-ikäinen mies tosissaan yritti iskeä minua ja saada treffeille. Ensin hiukan vaivaantuneesti naurahdin, kun luulin, ettei asiakas ollut tosissaan, mutta kun tajusin, että hän oli tosissaan, ilme vääntyi peruslukemille ja sanoin vain, ettei kiinnosta. Raivostuttavaa, kun keski-ikäiset miehet yrittää vikitellä just ja just 18-v. täyttänyttä teiniä tai jokunen vuosi vanhempaakin. Ja vielä työpaikalla.
[q]ee102, 18.7.2007 22:02:
Itse yritän tähdätä kaupassa käyntini siten, että klo20:30 jälkeen en mene enää kauppaan.
[/q]
joo itsekin välttelen viimetingalla menemistä
En myöskään:
-lähde palauttamaan pulloja 20.59
-valita kassoille jostain puutteista
-ole epäystävällinen vaikka itsellä olisi huono päivä
Tapaus: Hikinen, limainen vanha äijä
Asiakas: "On sulla sit upea ruoto. Osaatko pelata bilistä?"
Minä: "Kyllä mä pienenä isoveljen aina päihitin."
Asiakas: "No lähe kato pelaa, jos voitat mut ni voidaa mennä naimisiin."
Sama asiakas toisena päivänä viereisellä tiskillä.
Kollega: "Olisko henkkareita näyttää?"
Asiakas: "Öö, ei, ku toi tuntee mut." (nyökkäilee muhun päin) "Meillä on kato suhde! Mikäs se sun osoite olikaan?"
Minä: "Joo meidän suhde ei oo ihan sillä tasolla vielä (eikä koskaan tuu olemaankaan)"
Miksi ihmiset tulee ravintolaan syömään ja sit nostavat mekkalan kun saavat laskun...
Kaikkihan sen tietää et jos/kun ravintolassa syö niin se maksaa aina enemmän kuin söisit kotona.
Tilanne: Tässä jokunen tovi sitten ravintolaan saapui nelihenkinen perhe. (käyvät kuulemma usein)
Tilasivat ruuat ja juomat..
onneksi osui ravintolapäällikkö paikalle.. Perheen lasku oli jotain päälle 40e.. Siitähän se riemu repes! Kauheen luennon piti tämä mies pomolle siitä kuinka kallista meillä kuulemma on. Hänen mukaansa ravintolaruokien tulisi olla siinä 10e hujakoilla...*ding**justjoo**täh* OOOKKEI....
pomolla pikkasen pyöri silmät pääs kun olivat poistuneet paikalta..
Ja sit oon saanu kuulla muuutaman kerran siitä et ku vedestä joutuu (kannusta) maksamaan 80snt ( sen maksaa vaa kerran vaikka joisit 3 kannua ja hinta on pöytäkohtainen) HUUUUIIIII!!!!!! vittu jos 80snt kaataa jonku talouden nii kandee oikeesti syyä himas..
Ja sit vielä... ÄLÄ VITTU JÄTÄ SITÄ JUOMAAS SINNE PÖYTÄÄN YKSIN JA LÄHE KÄYMÄÄN KAUPASSA!! VOIT OLLA SATAVARMA ET SE SUN JUOMAS SIITÄ KATOAA KYLLÄ! SIT ON TURHA TULLA VINKUMAAN ET KUN SUN JUOMA ON VIETY POIS!!!!!
huoh....
[q]crissy, 20.7.2007 13:00:
--- clip ---Hänen mukaansa ravintolaruokien tulisi olla siinä 10e hujakoilla... --- clip ---
[/q]
Siis yhteensä neljältä hengeltä?????? Hyvä Lahti myötähäpeä kaupunginmiehien (vrt. maanmiehien) puolesta on joskus musertava.
Tunnustan et joskus olen itsekseni hämmästellyt et vesikannu maksaa mut en ole ajatellut et se on pöytäkohtainen juttu (ja että samalla hinnalla saa juoda itsensä vesipöhöksi *hih*).
[q]crissy, 20.7.2007 13:00:
*snips*
huoh....
[/q]
Mä en kyllä kestäis päivääkään sun duunipaikassa :D
Meillä on sinällään helpompi systeemi, et on vaan yks ruokalaji päivässä, jota tarjotaan ja siitäki saa jo kuulla millon mitäki natinaa :)
Parasta on silti se et kun hakee lautasta pois pöydästä ni tulee kauhee napina kuinka ruoka on ollu ihan paskaa ja hyvä että oli edes syömäkelpoista, et saako alennusta, ja lautanen on nuoltu reunoja myöten :D
[q]crissy, 26.7.2007 00:43:
[/q]
koitahan jaksaa siellä töissä, ei kyllä kauheen mukavalta kuulosta...
[q]MesMeRise, 26.7.2007 00:18:
---
crissy, 20.7.2007 13:00:
*snips*
huoh....
---
Mä en kyllä kestäis päivääkään sun duunipaikassa :D
Meillä on sinällään helpompi systeemi, et on vaan yks ruokalaji päivässä, jota tarjotaan ja siitäki saa jo kuulla millon mitäki natinaa :)
Parasta on silti se et kun hakee lautasta pois pöydästä ni tulee kauhee napina kuinka ruoka on ollu ihan paskaa ja hyvä että oli edes syömäkelpoista, et saako alennusta, ja lautanen on nuoltu reunoja myöten :D
[/q]
joo totaki on tapahtunu sen sataviiskyt kertaa.. meet siihen ja kysyt et "maistuiko ruoka" ja sit tulee "valivalivalivalinarinarinari"..... lautanen on tyhjä..
Onnistuin sit sunnuntaina suututtamaan ensimmäisen tunnin aikana 50%ravintolan asiakkasta.. hahahha! Menin blokkamaan tuoppeja tupakkatasanteelta. Pöydässä istuu kolme miestä. Yhden niistä edessä oli kaksi tyhjää tuoppia.. otin ne siitä. Mies sitten veti herneet nokkaan..:
mies: Noin vaan otit sen tuopin siitä nenän edestä etkä ees viittiny kysyy et ottaisinko mahdollisesti lisää juomaa
minä: aih.. no meiltä tuolta tiskiltä saa lisää tuoppeja.
mies: NO HYVÄÄ PÄIVÄN JATKOA SULLEKKIN!!!
minä: *hiljaista mutinaa itekseen*
Menin sit siihe toisen tyypin eteen ja kysyin tooosi vittumaiseen sävyyn "anteeksi mutta saako tämän tuopposen tästä ottaa" vittuntunut mies vaa huus perästä et "nooooooin sitä pitää"
vittu ku mä kihisin ku menin tiskin taakse.. siinä sit alko tää toinen idiootti... heittelin siinä aikani kuluksi jääpaloja ja otin tuopilla kiinni.. No vittu ku tää mies suuttu..
"MÄ EN PIDÄ SIITÄ ET TYÖPAIKALLA PELLEILLÄÄN. HETI LOPETA TOLLANEN *sormee heristelee ku jollekki kakaralle* " TYÖPAIKKA ON TYÖNTEKOA VARTEN EIKÄ PELLEILEMISTÄ VARTEN"
Tossa vaiheessa mun oli pakko mennä keittiöön ja laskee kymmeneen ja kaffikupin kans tupakalle.. Työkaveri nauraa ihan kipeenä.. Hyvin alko sunnuntai..
Yleensä täs heinäkuun loppupuolella alkaa huomaamaan millo ihmisillä on loma lopussa.. Silloin ku ne on niin vittumaisella päällä!
[q]crissy, 26.7.2007 00:43:
---
MesMeRise, 26.7.2007 00:18:
---
*snips*
huoh....
[/q]
Missä sä oikeen oot töissä :DD Pitäs kohta duunia ruveta ettii ku kesäkausi loppuu, ni tiedän välttää :D
[q]MesMeRise, 26.7.2007 00:46:
---
crissy, 26.7.2007 00:43:
---
MesMeRise, 26.7.2007 00:18:
---
*snips*
huoh....
---
Missä sä oikeen oot töissä :DD Pitäs kohta duunia ruveta ettii ku kesäkausi loppuu, ni tiedän välttää :D
[/q]
vastasin sulle kommenttina;) mut joo noita juttuja riittää.. tai sit mä oon vaa harvinaisen vittumainen asiakaspalvelija;)
[q]crissy, 25.7.2007 23:56
KYSYMYS KAIKILLE! : Milloin saa asiakkaalle sanoo ihan suoraan? Millanen on se tilanne jolloin asiakas ylittää sen "maagisen rajan"...?
Eräs asiakas tokas kun kävelin hänen ohi et "jos tuo istuis mun päälle nii alta en pääsis pois".. hammasta purren kävelin ohi mutta oli tosi lähellä etten sanonu tosi rumasti..
Mietin vaan sellasta et saiskohan siinä vaihees sanoo jos asiakas menee henkilökohtaisuuksiin esim. kommentoimalla rumasti ulkonäköö tai moittimalla asiattomasti henkilön ammattitaitoo (vaikka valitettava asia ei mitenkään liity edes työntekijän toimintaan)
[/q]
Ei missään duunissa tartte kuunnella tollasta. Henkilökohtaisuuksiin meneminen, yletön kiroilu ja huutaminen ja tollaset ällöpylly-kaksmielisyydet on se maaginen raja. Siihen voi sit vaan sanoa että yhtä hyvää päivänjatkoa teille
Niin missä sä olitkaan töissä?
[q]typo, 2.8.2007 07:35:
Hei oliks tää joku teistä klubbarilaisista:
http://irc-galleria.net/blog.php?nick=Feeniks&beid=5690034&action=showcomments#blogcomments
Loistavaa avautumista, toi pitäis kutsua kunniajäseneksi tänne
.pi.
[/q]
Heh, ihan huippu. Just ton takia asiakaspalvelu on se mun juttu! (not)
Pläh, puhelinasiakaspalvelussa kaikkein nihkeimpiä on asiakkaat joiden puheesta huomaa jo ensimmäisestä sanasta että heidän mielestään meidän firma on nyt tehnyt jotain väärin ja olemme täysin hyödyttömiä ja arvottomia ja laiskoja ja valehtelijoita. Ja asiakkaan oma firmahan ei tee ikinä virheitä, ei.
On aina kiva aloittaa keskustelu altavastaajana vaikkei vielä itse edes tiedä mistä on kyse, mutta toisaalta tästä on tullut ihan mielenkiintoista seurata kuinka keskustelut yleensä päättyvät niin että asiakkaat kiittelevät ja ovat niin nöyrää kun asia on selvinnyt että mitä olikaan oikeasti tapahtunut.
Fiu, nyt helpotti.
Tänään pahimpaan ruuhka-aikaan, tiskillä jono ja hoidin omaa asiakasta ja jeesasin samalla kahta harjottelijaa. Niin tämä yks nuori mies tulee ja ohittaa kaikki muut ja haluaa tietää mistä voisi kysellä sen shortisien toista lahjetta. Lahkeen sai irti vetskarilla niin jäbä oli unohtanut sen meidän aulaan.
Oikeesti pää hajos ja teki mieli huutaa: Jos oot noin hukassa niin älä lähde ulkomaille seikkailee! Ei vois vähempää kiinnostaa sun lahje prkele!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- ...
- 111
- Seuraava »