Asiakas on aina väärässä.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- ...
- 111
- Seuraava »
[q]wiwi, 14.6.2006 15:31:
Tähän tuli äsken sellainen 50-60-vuotias mies, joka halusi tietää seuraavia asioita:
- Mitä kuuluu?
- Miltä tuntuu, kun miehet imartelevat (todettuaan ystävälleen, että täällä olikin nätti tyttö)?
- Olenko itse täältä päin?
- Kuinka korkealla olemme (olen tällä hetkellä kioskilla, joka on täällä golfkenttien yläpuolella)?
Sekä pyysi minua pitämään itselleen peukkuja ja kertoi, että on itsekin ollut nuorena nätti.
Hahahahahaa.
[/q]
hahaha :D
[q]kumimuumi, 14.6.2006 15:34:
hahaha :D
[/q]
Eipä. Tai tarkemmin oikeastaan osoitti myös ystäväänsä ja kertoi, että he molemmat ovat olleet nuorena nättejä. Mitä siihenkin voi sanoa, "Oothan sä vieläkin"? Öh. :D
[q]wiwi, 14.6.2006 15:44:
Eipä. Tai tarkemmin oikeastaan osoitti myös ystäväänsä ja kertoi, että he molemmat ovat olleet nuorena nättejä. Mitä siihenkin voi sanoa, "Oothan sä vieläkin"? Öh. :D
[/q]
Ei, vaan ruveta nauramaan ja sanoa että EN USKO! :D
nihkee ämmä tilaa kanaa. "valitettavasti kana on pyhien takia tukusta loppu ja sitä saadaan vasta ensi viikolla..." nihkee ämmä:" huoh.. no onko täällä listalla sitten mitään muuta jossa olisi kanaa..." "valitettavasti ei, koska kana on pyhien takia tukusta loppu ja sitä saadaan vasta ensi viikolla...."
nihkee ämmä tilaa spagettia, muu seurue omat ruokansa.
keittiöstä ilmoitetaan ettei ole spagettia enää valmiina ja ruuhkan takia sitä ei ehdi valmistamaan.
menen pahoittelemaan nihkeelle ämmälle tilannetta ja ennen kuin lopetan lauseen.. "MITÄ!! EIKS ME SAADA RUOKAA OLLENKAAN!!"
ehdotan nihkeelle ämmälle, että voisiko tilalle vaihtaa jotakin muuta samaan hintaan.
nihkee ämmä: " MIKÄ VITUN RAVINTOLA TÄMÄ ON!! MENKÄÄ KAUPPAAN OSTAMAAN SPAGETTIA PERKELE!! MINÄ HALUAN RAHAT TAKAISIN IDIOOTTI! MEISTÄ EI KUKAAN SYÖ TÄÄLLÄ"
seurue yrittää rauhoittaa nihkeetä ämmää ja ehdottaa muita ruokia.
ajattelen mielessäni, että ei täältä työpaikalta ihan noin vain lähdetä, kesken ruuhkan varsinkaan, mihinkään kauppaan kun paikalla on vain yksi tarjoilija ja yksi kokki.
nihkee ämmä ja koko seurue ottaa rahat takaisin ja lähtee.
vitun idiootti nihkee ämmä! sä oisit saanu kuppasen spagetin hinnalla vaikka sisäfilettä senkin köyhä paskiainen! mut ei väkisin!!!
mut hei, SCREW YOU GUYS!! I'M GOING HOME juhannusta viettää!
tapahtui taannoin töölön subwayssä:
Tilaan (merenherkku)patongin(15cm) ja mua edellä jonossa on vanhahko naishenkilö, rouva jos ko. ämmästä voi niinkään ylellistä nimitystä käyttää. Myyjä täyttelee siinä "rouvan" patonkia ja kysyy samalla multa et mitä kastiketta, kasviksia jne. mun patonkiin tulee.
"ENSIN TEET MUN PATONGIN LOPPUUN!", naisraukka kiljuu.
(myyjä)tyttö mene hämilleen eikä oikein osaa puolustautua, joten mun täytyy auttaa:
"Tiedoksi arvon rouvalle, että tämän ravintolaketjun konseptiin kuuluu täyttää patongit juuri niinkuin tyttö oli tekemässä. "
"Tee nyt se mun patonki, minua ei kiinnosta tietää mitä kastiketta muut haluaa!"
"Mitä osaa et ymmärtäny ? Ethän sä voi seisovassa pöydässäkään vaatia että sulle tullaan tarjoilemaan erikseen"
"Minä en.."ja jotain. Tässä vaiheessa varmistui lopullisesti tilanteen toivottomuus ja ko. ämmän hengen ja älyn "lahjat" joten päätin luovuttaa kun en enää jaksanu kuunnella sitä käsittämätön junttiuden pohjavirettä jo muutenkin vastenmielisessä äänessä, joka siitä kanasta lähti.
Meinasin vielä todeta jotain tyyliin "syyttömiä me siihen ollaan, jos rouva ei oo saanu munaa aikoihin, mutta kyllä kai sitä voi silti ihan rauhassa ottaa..."
mutta päätin kuitenkin vain todeta (kun en TODELLAKAAN enää halunnut kuulla yhtään mitään siltä hysteerisen ikänaisen arkkityypiltä) että "nälkäsenähän ihminen on vihanen, joten tehdään vaan rouvan patonki ensin..."
Lopuksi toivotin myyjälle iloista työpäivän jatkoa ja toinen toistaan mukavampia asiakkaita.
Ja poistuin nopeasti pihalle, kun huomasin jonkun tutun näköisen rouvan VIELÄ aukovan suuta jossain siellä takana...
Mua aina piristää kivasti kun luen muiden ikäviä kokemuksia täältä =) Oma duuni ei tunnu ollenkaan yhtä pahalta lukemisen jälkeen :D
- "No niinkun hää lupas soittaa, eikä vielä oo mitään kuulunut"
V: "xxx oli luvannut soittaa teille?"
- "No niinkun aamulla puhuttiin ja hää sano, että iltapäivällä soittaa takaisin, ja nyt ei vastaa sitten."
V: "Eli puhuitte aamulla ja hän lupasi soittaa teille takaisin tänään iltapäivällä?"
- "Joo ja eikä ole vielä soittanut, eihän siihen voi nyt sitten luottaa yhtään"
(Kello on 14:00)
[q]Verano, 27.6.2006 14:12:
- "No niinkun hää lupas soittaa, eikä vielä oo mitään kuulunut"
V: "xxx oli luvannut soittaa teille?"
- "No niinkun aamulla puhuttiin ja hää sano, että iltapäivällä soittaa takaisin, ja nyt ei vastaa sitten."
V: "Eli puhuitte aamulla ja hän lupasi soittaa teille takaisin tänään iltapäivällä?"
- "Joo ja eikä ole vielä soittanut, eihän siihen voi nyt sitten luottaa yhtään"
(Kello on 14:00)
[/q]
Ny jännää... kello raksuttaa.
[q]Verano, 27.6.2006 14:55:
Jatketaan nyt kun kerran aloitettiin.
Äskeinen puhelu:
--clips--
[/q]
joku tuli kysymään että onnistuuko rahan siirto thaimaaseen meidän kautta...oon siis töissä matkatoimistossa. ei jessus.
[q]Annakins, 27.6.2006 15:28:
---
Gleba, 27.6.2006 15:22:
joku tuli kysymään että onnistuuko rahan siirto thaimaaseen meidän kautta...oon siis töissä matkatoimistossa. ei jessus.
---
Joissain paikoissa saattaa onnistuakin. Pitäähän sitä kato jostain alottaa kysyminen =D
[/q]
aattelin vaan että oisko se kysyminen kannattanu alottaa ihan pankista :)
Täti tulee kikukkuisena valittamaan:
-Kamalat nuo teidän veeseet, sotkuiset ja pissaa pitkin lattioita!!!
VP:Niin olitteko meidän asiakkaamme?
-Juuri tankkasin tankillisen bensaa!!!! (meidän paikka on pikaruokala)
VP:Ahaa, olette siis käyneet tuossa huoltoaseman vessassa? Meidän vessa on tuossa tuo ovi...
-Kyllä tästä nyt lähtee sanktiota johtoportaalle!!!!
Täti lähtee kiukkuisena kävelemään. Seuraa tarkastus wc-tiloihin, jotka olivat siistit eikä mitään ureaa lattialla.
Kiitos vaan tädille palautteesta, parempi onni ensi kerralla sen kohdistamisen kanssa...
[q]Timce, 29.6.2006 14:33:
---
Gleba, 27.6.2006 15:22:
---
Olisit sanonu sille, että:"Käy kansakoulun uudestaan!! EI thaimaaseen, vaan thaimaahan!!!11!1"
[/q]
lol.
[iso]Asiakkailla ei ole mielipiteitä!!![/iso]
[q]KooKie, 29.6.2006 17:10:
---
kohtelen asiakaspalvelijaa, niinkuin itse toivoisin asiakkaideni kohtelevan minua. --- Imo voitaisiin pistää jokaiselle ihmiselle pari kuukautta pakollista asiakaspalvelua vain, jotta kaikki voisivat asettua meidän kenkiimme. Täten yhteiskuntamme mitä luultavammin alkaisi kohdella asiakaspalvelijaa hyvin paljon inhimillisemmin. *haaveil*
[/q]
Ihan kiva ajatus. Mun mielestä tosin jokaisella ihmisellä pitäis olla sen verran järkeä päässä, että ymmärtää asiakasalvelijan olevan ennen kaikkea ihminen, ja että luonnollisesti metsä vastaa niinkuin sinne huudetaan; jos olet tarpeettomasti inhottava asiakas, et voi muuta odottaa asiakaspalvelijaltakaan.
[q]astaroth, 29.6.2006 16:47:
en vaan tajua, että ihmiset puskevat vielä ruokailemaan sulkemisajan jälkeen - silläkin hetkellä, kun olemme jo siivonneet salin, sulkeneet laitteet, nostaneet tuolit pöydille (paria lukuunottamatta, jos vielä on asiakkaita tiloissa syömässä = ?!) ja sulkeneet lasiovet raolleen niin, että viimeiset asiakkaat pääsevät ulos kauppakeskuksen puolelle - mahdollisimman vihjailevasti vielä "tukkineet" raon mainosstandilla. kyllä pitäisi jo herrajumala tajuta näistä vihjeistä
[/q]
Eikä siinä vielä kaikki!!
Meillä oli töissä tuossa taannoin "pikku tilanne" ja pihassa oli 2 paloautoa, poliisi ja ambulanssi, sekä kyseinen pelastushenkilöstö sisällä ravintolassa. Henkilökuntamme oli ulko-ovella käännyttämässä sisään pyrkiviä asiakkaita. Ravintolamme ja huoltoaseman välinen ovi oli vain hiukan rakosellaan, eikä sillä ovella ollut ketään käännyttämässä ihmisiä, kun ajateltiin, ettei siitä 15cm rakosesta kukaan tunge... EIPÄ!!! Joku herrashenkilö sieltä itsensä pukkasi välistä ja sitten kun riennettiin sanomaan, ettei nyt olla auki, kun on vähän tilanne päällä, niin tämä herrashenkilö vaan toteaa:"Ai jaa, no oisko teillä jotain valmiina?" *whaat**dissaa*
Samassa tilanteessa, vaikka toinen niistä paloautoista oli parkkeerattu autokaistan tukkeeksi, silti muutamat ihmiset näkivät kovan vaivan kiertää paloauto, jotta pääsevät tilaustolpalle. USKOMATONTA!!!
Yhtä käsittämätöntä on, että asiakkaat ei ymmärrä, että mua ei liikuta jos he ovat olleet viime viikolla "matkoilla", kun maksut on maksamatta viime helmikuusta. Ei käy ihan selityksestä.
Päivän paras asiakas on tänään ollut se, joka ilmotti, että vaikeehan niitä auton maksuja on maksaa, kun just kävi viisihenkisen perheen kans etelässä. "Kyllähän sä ymmärrät, että ei se halpaa huvia oo viishenkisen perheen kans lomailla tuolla maailmalla." Joo, ymmärrän myös, että jos ei oo rahaa sekä lomaan että autoon, ja valitset mieluummin loman, niin sitte se auto vaan lähtee alta. *toktok*
[q]Kalle, 18.5.2006 23:02:
Jokainen voi sitten vaan kuvitella mimmosta meininkiä Kontulan Kelan henkilökunta saa kestää
[/q]
No ei ehkä Kontulassa, mutta Vuosaaressa tjsp. vaikuttaa sfnetissä tunnettu bipolaarinen henkilö, jonka edesottamuksia sossussa ja pankissa voi kuunnella tältä sivulta löytyvistä mp3:sta. Ei ole helppoa ei...
[q]KooKie, 3.7.2006 13:35:
Siihen tuli sitten miesasiakas, joka yhtyi keskusteluun sanomalla, että päivän pelissä Saksa kyllä voittaa Argentiinan. Duunikaveri tähän, että ei kyllä, mihin mun oli pakko todeta (Saksaa kannattavana henkilönä), että äläs nyt, asiakas on aina oikeassa. Kun mies sitten jatkoi "..mutta Italia voittaa maailmanmestaruuden.", niin oli allekirjoittaneenkin pakko nyrpistää nenäänsä ja todeta, että "perun äskeisen." JJJEP. Asiakas on aina väärässä.[/q]
Mutta eikös Italia voittanut? :D
[q][Nuclear], 2.7.2005 00:18:
---
Lost-Soul,
No mitä se sitten sille alkaa urputtaa jos se saa paikanpäällä huonoo palautetta. Tyhmähän siitä menee esimiehelleen kertomaan.
---
Eli jos asiakas vaikkapa valittaa, että palvelupisteessä on hirveä jono, vesi loppu ja kuuma ilmakin niin se on tyhmä työntekijä joka siitä ylemmille tahoille kertoo? Huh..
[/q]
Varmaan jo ymmärrät tahallasi väärin, mutta tuollaisiin pystyn antamaan suoraan vastauksen. Ja on se kumma kun et pysty ymmärtämään suhteellisen selkeää kirjoitusta ja väännät vielä minun kirjoituksiani juuri väärin.
(Ja todennäkösesti vastaisin noihin valituksiin "yksi ihminen ennen sinua ja alat itkemään?? voi pikkusta; Me emme myy mitään virvokkeita täällä, mutta niitä löydät varmasti kaupasta; En mahda ulkona olevalle lämpötilalle juuri mitään, mutta kerron toki isolle A:lle että on vähän liian läämin)
[q]
Asiakaspalvelu duuni nyt vaan on asiakaspalvelu duunia ja ne vttumaiset asiakkaat kuuluu työnkuvaan myös. Edelleen en oo sanonu, että sellasta mulkkua joka tulee huutamaan päin naamaa pitäis rekisteröidä mitenkään, sen sijaan sellaset asiakkaat jotka asiallisesti ilmoittaa epäkohdista niin heitä voisi joskus kuunnellakin ja viedä asiaa eteenpäin.
[/q]
Ja itse olen juuri puhunut näistä mulkuista, joita tuolla riittää (ainakin eilen). Ja tähän topiciin juuri niistä ihanista mulkuista kait pitikin kirjotella (eli niistä "ihanista" hetkistä asiakaspalvelussa).
[q]
Eli teillä kaikki asiakkaiden mielipiteet mitataan vain sillä mitä on paperilla? Typerää IMO, suurin osa mielipiteistä kun tulee sillä hetkellä eikä siitä mitä paperille rustataan.
[/q]
Melkein koko sen ajan kun juttelen asiakkaan kanssa, saan jotain palautetta palvelusta, tuotteesta, ympäristöstä yms. Tietenkin jos juttelen 10min asiakkaan kanssa, niin kirjotan dokumenttia 20min siitä keskustelusta.. Tämähän on juuri liikkeessä olevien asiakaspalvelioiden työ ja näin varmasti tehostetaan kaikkien asiakkaiden palvelemista. Typerää IMO.
[q]
Onks se numero ilmainen?
[/q]
Muistaakseni on, mutta en ole täysin varma tähän aikaan yöstä. Jos se numero ei ole maksuton, niin siitä voi suoraan valittaa nokialle ;)
(Kohta varmaan jutellaa miten tuotteiden ja palveluiden hintoihin pystyy yksi pieni asiakaspalvelija vaikuttamaan siten, että se ei maksaisi mitään asiakkaalle. Sehän on tyhmää maksaa tuotteista ja palveluista ;)
[q]
Edelleen puhe on paikanpäällä kokemasta epäkohdasta eikä mistään kun puhelin nyt ei toiminu ja siinä on tyhmän värinen näyttökin ja sit juostaan kauppaan tuulispäänä, haukutaan asiakaspalvelijat alimpaan helvettiin ja vielä tuhahdetaan kun joudutaan tekemään kaikki kirjallisena.
[/q]
Ja edelleen puhe on siitä kitinästä mitä jokin asiakas tulee myymälään huutamaan ja josta saisi paljon paremman tuloksen (ja vielä helpommin) jos jaksaisi kirjoittaa sen paperille tai lähettää sen maililla esim myymälään. (Näin ainakin itse olen tämän kirjoituksen alunperin aloittanut)
[Yleensä paikanpäällä koketut epäkohdat tullaan itkemään seuraavana päivänä tai jopa 3kk kuluttua (tietenkin jonon pituus saatetaan huutaa heti, mutta niihin ei ainakaan meidän myymälässä pysty tekemään mitään, jos halutaan asiakkaitakin mahtuvan sinne sisään.)]
otetaan tuolta aijempaa vähän
[q]
Lähinnä viittasin johonkin pienempään epäkohtaan... vaan se, että jos kokee saaneensa paskaa palvelua niin siitä ihan asiallisesti ilmoittaa ja duunari vie viestiä eteenpäin.
[/q]
Paska palvelu on asiakaspalvelijan antamaa palvelua, suuri jono ei mielestäni ole paskaa palvelu vaan huonosti organisoitu liike. Juuri siitä paskasta palvelusta mielestäni pitää ilmoittaa vähän suoraan tämän asiakaspalvelijan esimiehelle, jotta asialle voisi tehdä jotain. Ja jos asiakaspalvelija antaa kokoajan paskaa palvelua, niin silloin potkut ovat paikoillaan.
Jatketaan tätä saman asian kirjottamista vielä paljolti, joohan...
- « Edellinen
- 1
- ...
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- ...
- 111
- Seuraava »