Asiakas on aina väärässä.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- ...
- 111
- Seuraava »
[q]Digital Beat, 1.1.2006 19:05:
klip.
[/q]
Oot oikeesti mun idoli. Mikä ihme siinä on et periaatteessa pitää varastaa jonku mummon pienestä eläkkeestä se 50e? mitäs jos mummo olikin menossa ostamaan vaikka sydänlääkkeitä sillä 50e setelillä minkä sä taisit vetää kurkusta alas?) onko nyt hyvä mieli?
ps. onneksi maailmaan mahtuu vielä rehellisiäkin ihmisiä, niin ja kommentoi ihmeessä lisää. vaikutat nimittäin olevan aikamoinen aivotitaani ja
[q]Freja, 2.1.2006 02:02:
---
Meidän putiikissa ei 500 seteleitä edes oteta vastaan, 200 on isoin minkä otamme. Ja siinä ei ole poikkeuksia, ei yhtään. Joskus sattunut hieman harmittaviakin tapauksia, kun muuten mukava asiakas maksaa 500lla, ja sanon että "ikävä kyllä emme ota näitä vastaan", niin hän alkaa surkuttelemaan että ei automaatti antanut pienempää. Ja tästä pääsemme toiseen pointtiini: Se, että nostat automaatista rahaa, ja kone ei anna sen pienempää, ihminen ei voi sille mitään. Ja siinä ei ole mitään rahvaanomaista!!
Itselläni visa electron-alkuaikoina oli isompi ostos, ja jouduin nostamaan 700e koska kyseisessä kaupassa ei käynyt electron. Sain rahani 50e seteleinä, mutta olisin ihan hyvin voinut saada sen kahtena isonakin setelinä ja kävellyt sitten kauppaan viissatasen ja kakssatasen kanssa. Rahvaanomaista?
[/q]
Automaatit ei anna 50 euroa suurempia seteleitä (mun tietääkseni) missään euroopan maassa. *täh*
[q]sensei, 2.1.2006 02:11:
Asiakas on ottamassa huikkaa omasta pullosta.
-ei ei tää ole mun..
-en mä aatellut juoda tästä
-anna nyt tän kerran..
-kaveri tunki tän mun taskuun
-älä ooo tommonen
-eiks uutena vuotena saa juhlia vai..
Aina yhtä hyviä samassa kategoriassa:
Asiakas painaa baaria ympäri väärän merkkinen kaljapullo etc kädessä
-kyllä tää on täältä ostettu (meillä ei myydä xxx-merkkiä, oma juoma ->ulos)
-eikun mutta...
-kai mä saan juoda tän edes loppuun...
Ja mukavaa uutta vuotta kaikille asiakaspalvelijoille!
[/q]
..joo näitähän oli taas liikkeellä,niinkuin kalenterijuhlina yleensäkin. Nyt on hauska seurata kun enemmän tai vähemmän "asiakkaan" oman toiminnan seurauksesta uloslaitettuja on lähes jonoksi asti hakemassa ravintolaan jäänyttä omaisuuttaan..
[q]Digital Beat, 2.1.2006 10:00:
ps:Tietääkseni työharjoittelijat eivät saa palkkaa. Ainakaan täälläpäin Suomea.
[/q]
Täällä kyllä saa ja se on jopa aikas yleistä.
Asiakaspalvelussa valtion virastotalon respassa (Securitaksella) törmää kanssa kaikkennäköisiin tallaajiin, osa jopa oman työpaikan sisäpuolelta.
1. Vanhempi rouvashenkilö tulee ilmoittamaan haluavansa maksaa veroja. Tiedustelen, millaisestahan verosta on kyse, sillä verotalo on aivan muualla kuin tässä rakennuksessa. Hän haluaa kuulemma maksaa omaisuusveronsa. Mielenkiintoista. Ainoa paikka, jossa täällä voit maksaa veroa, on tulli ja nekin asiat koskevat auto- tai valmisteverotusta... No, päästän rouvan tulliin ja sieltähän hän hetken kuluttua lipuu hissistä ylpeä leveä hymy kasvoillaan pätemään, kuinka hän sai veronsa maksettua muistuttaen kuinka MINÄ olen väittänyt ettei täällä voi veroa maksaa. Vai niin. Vai oliko kyse kuitenkaan omaisuusverosta? Alatko tässä väittelemään asiakkaan kanssa, koska hänen "tietämyksensä" ärsyttää sinua, vaiko nyökyttelet ja myöntelet... Valitsen jälkimmäisen, niin pääsen helpommalla. Luultavasti nainen lähtee ulos viel samaa paasaten, mutta oven mennessä kiinni et enää kuule häntä ;)
2. Isännöitsijä tulee sanomaan sinulle, että tyhjillään olevan huoneiston viemärit haisevat. Samaan hengenvetoon hän kehottaa sinua ravaamaan siellä joka viikko päästämässä vettä viemäreihin, etteivät ne haisisi. Myönnyt miettien, miksi paitasi rinnuksessa lukee "vartija".
3. Auton lämmitystolppa ei toimi / sen lukko on jäätynyt / autopaikka on jonkun mielestä aurattu huonosti lumesta tai joku on parkkeerannut hänen tielleen. Katson jälleen tekstiä työvaatteessani, huokaan syvään ja lupaan ilmoittaa asiasta huoltomiehelle. Seuraavana päivänä sama ihminen tulee taas valittamaan, ja jälleen huoltomies käy 2 min pitämässä kättänsä lukon päällä, jotta se sulaa. Järjen riemuvoitto.
4. Pihan keräyspaperisäiliö on täyttynyt. Ensin joku soittaa sinulle toisesta kerroksesta kertoakseen asiasta, koska ei voi kävellä paria rappusta ihan aulaan asti. Tiskillä oleva asiakas hermostuu, jos vastaat puhelimeen hänen läsnäollessaan. Jos taas et vastaa, hän hermostuu puhelimen pirinään. Kun lopulta saat tiedon asiasta, samaa asiaa käy tiedottamassa muutaman päivän aikana moni muukin ihminen. Kun säiliö ei ole tyhjentynyt huomiseen mennessa, tulee sama soitto että "tilaatko nyt sen tyhjennyksen?", johon kerron että tilattu on, mutta huoltofirma lupasi tulla ensi viikolla. Minä kun ei heidän aikatauluistaan ja kiireestään vastaa.
5. Fiksu ja normaalin oloinen mieshenkilö tulee pyytämään työntekijän numeroa sopiakseen tapaamisen. Annat sen olettaen että kyseessä on työasia. Iltapäivällä työntekijä tulee haukkumaan sinut lyttyyn siitä, että joku on alkanut soitella hänelle häirikköpuheluita. Pahoittelet ja päätät, että tästä lähtien numeroita ei siis anneta yhdellekään asiakkaalle (josta taas asiakkaat hermostuvat sinulle). Sama työntekijä muistaa haukkua sinut vielä ennen kotiinlähtöään ja tietysti seuraavana aamuna töihin tullessaan. Lisäksi hän soittaa pomollesi ja muistaa aina ohikulkiessaan mulkoilla sinua vihaisesti ja käyttäytyä tylysti.
6. Edellisessä kohteessani aloin myös miettiä kuinka paljon sinulle siitä maksetaan, että juokset ympäri taloa hiki hatussa, keität isoherroille 50 hlö:n kahvituksia ja katat heille lounaat, jotka olet ensin tilannut, siivoat ne pois heidän lopetettuaan, olet samalla puhelinvaihde, lajittelet postit, jaat ne taloon, avaat heidän laskunsa ja kirjaat ne järjestelmään, tilaat heille maidot ja teet sun muut sokerit yms, huollat kahviautomaatin, täytät tiskikoneen (kun aikuiset ihmiset itse eivät siihen kykene, vaan jättävät likaiset astiansa altaaseen huomautuslappusesta huolimatta), vaihdat dataa tallentavan nauhan aamuin illoin, puhut montaa kieltä, eikä sinulla ole varsinaista kahvi- tai lounastaukoa, vaa lähtiessäsi 10 m:n päähän syömään eväitäsi, joudut juoksemaan availemassa ovia ja vastailemaan puhelimeen suu täynnä ruokaa. Jos lähdet tiskiltäsi, sinulla on oltava kainalossa mukana talon sisäinen puhelinluettelo.
7. Yöllä on tullut hälytys, josta luet aamulla tapahtumailmoituksesta pöydälläsi. Mainitset tästä yhteyshenkilölle, joka välittömästi kumoaa asian ja päättää tämn olleen selvä laitevika. Sanot selvittäväsi asiaa, johon hän vastaa, ettei hän aio maksaa laskua piirivartijoiden käynnistä kohteella. Avaan kulkuraportit ja totean erään isoherroista käyneen yön aikana työpaikallaan. Mainitsen tästä käynnistä ilmoittaessani pomolleni, että tämä eräs kieltäytyy maksamasta. Pomo käskee näyttämään kulkuraportit hänelle. Kun tämän teen, hän toteaa närkästyneenä, ettei tuo kulku nyt välttämättä ole aiheuttanut sitä hälytystä. (Niin, ei toki, se vain on SATTUMALTA tapahtunut täsmälleen samaan aikaan ja samassa kerroksessa, jossa henkilö on yöllä käynyt). "Se voi silti olla laitevika." Niin. Tottakai. Soitat jälleen pomolle ja faksaat hänelle kulkuraportit hänen niitä pyytäessään. Yhteyshenkilö pysyy päätöksessään.
8. Kun sinulla on 10 min aikaa hengähtää kaikelta juoksemiseltasi ja avaat sähköpostin tai messengerin (Sen sijaan että pyörittelisit peukaloitasi), soittavat työntekijät suoraan pomollesi ja valittavat, eivät toki sitä voi sinulle sanoa.
...ja mitä näitä nyt on...
Listaa voisi jatkaa monikymmenlukuiseksi.
Ah, tätä asiakaspalvelua.
-Saaru, ihmisvihaaja *sydän* *sarkasmisydän*
Ihan uteliaisuudesta: onko kukaan koskaan törmännyt HERKKUKINKKUSIENIpizzaan? Olin pari vuotta sitten kesätöissä pizzeriassa ja multa yritettiin pariinkin kertaan sellasta tilata. Yritä siinä sitten pitää pokkaa*lmao*
Erityisen hauskoja olivat myös sellaiset asiakkaat (joita muuten riitti joka päivälle) jotka tulivat asenteella tyyliin "Mä otan ton päivän pizzan mut vaihdan kinkun jauhelihaan ja ananaksen parsaan" Siis mitä?! Kun siinä sitten yrität selittää että ei se sitten enää ole päivän pizza ja siksi eri hintainen niin asiakas luonnollisesti näyttää hapanta naamaa/mesoaa/kiroilee/lähtee "johonkin parempaan paikkaan syömään". Ei jumalauta, enhän mäkään mee autokauppaan ostamaan kymmenen vuotta vanhaa saabia viime vuoden mersuna. Haloo!*whaat*
[q]Digital Beat, 2.1.2006 10:00:
Suvussani joka kolmas on opettaja...
[/q]
Hienoa! Kyllä susta siis selkeästi opettaja tulee, koska toi on aikalailla tärkeä kriteeri kun katsotaan pätevyyttä sellaisiin tehtäviin.
[q]Jone, 3.1.2006 12:13:
---
Digital Beat, 2.1.2006 10:00:
Suvussani joka kolmas on opettaja...
---
Hienoa! Kyllä susta siis selkeästi opettaja tulee, koska toi on aikalailla tärkeä kriteeri kun katsotaan pätevyyttä sellaisiin tehtäviin.
[/q]
Aina keljuilet.
Täytyy sanoa että minkään muun alan myyjältä en ole saanut niin hyvää palvelua kuin niiltä lähiruokakaupan myyjiltä
[q]sensei, 7.1.2006 18:12:
---
RainChild, 7.1.2006 17:35:
Jokseenkin tä threadi saa mut aina vakuuttuneemmaks, etten halua tiskin taakse töihin *igor**nauru*
---
Sähän olet ymmärtänyt täysin väärin Tiskin takana oleminen opettaa (ainakin omasta mielestäni) tulemaan toimeen mitä ihmeellisimpien ihmisten kanssa...Ainakin saa koko ajan uusia hauskoja? kokemuksia.
Ja tietysti täytyy muistaa että 80-95% asiakkaista on varsin mukavia.
[/q]
Varmasti aivan totta asioita voi aina ajatella niin monesta eri vinkkelistä. Heh, no ei... kyllä mä itseasiassa kuitenkin olen sellaiselle alalle suuntaamassa, joka liittyy ihmisten kanssa toimimiseen (no olipa toi selkeesti ilmaistu *nauru*)
[q]Hyzenthlay
-turistit (ykskään ei osaa punnita hedelmiä, kukaan ei ymmärrä että kauppakassi maksaa ja luulevat viel että ollaan auki 24/7 + muuta älytöntä)
[/q]
No, ymmärrettävää sinänsä. Esim. Keski-Euroopassa muovikassit on ilmaisia (halvempaa materiaalia tosin), ja monissa maissa jonkun tyypin (tai kassan) homma on punnita ihmisten hedelmät kun muuten porukka kusettaisi liikaa hedelmien painon kanssa.
[q]Freja, 7.1.2006 22:40:
Mulla ihan sama, ja kiroon tätä joka päivä. Joskus en ehdi edes sanomaan heitä kun tokaistaan minulle jo että "OLUT" ja ollaan käsi ojossa sen setelin kanssa. Tai jos ehdinkin sanomaan "hei" tai mikä tervehdys ikinä, saa vastaukseksi kaikkea tyyliin "kaakao." "yks omena." (ja joku kerta vielä annan sen omenan enkä SIIDERIÄ! Opettelis tilaamaan edes.), tai ihan mitä vaan, mutta sitä kolmikirjaimista sanaa ei kuulu, joka on mielestäni ihan tarpeeksi epäkohteliasta. Sekin jo hieman laskee mun palvelemisen tasoa kyseistä henkilöä kohtaan jos ei osaa edes tervehtiä.
[/q]
Tästä kyl tunnistan myös itteni En nyt ihan varmana osaa sanoa mutta luulen että toi tervehtiminen jää yleensä pois silloin jos baarissa on jonoa - kai sitä sitten koittaa miettiä että kumpi ottaa kaikkia enemmän päähän, epäkohteliaisuus vai se että viivyttää muiden palvelemista... Mut hymyn multa aina vähintään saa vaikka ois kuinka kiire
[q]Amnesia, 8.1.2006 00:35:
---
Hyzenthlay
-turistit (ykskään ei osaa punnita hedelmiä, kukaan ei ymmärrä että kauppakassi maksaa ja luulevat viel että ollaan auki 24/7 + muuta älytöntä)
---
No, ymmärrettävää sinänsä. Esim. Keski-Euroopassa muovikassit on ilmaisia (halvempaa materiaalia tosin), ja monissa maissa jonkun tyypin (tai kassan) homma on punnita ihmisten hedelmät kun muuten porukka kusettaisi liikaa hedelmien painon kanssa.
[/q]
Sama juttu ainakin USAssa - hedelmät voi punnita siellä ainoastaan kassalla ja se on kassahenkilökunnan hommaa Suomi on yks niitä harvoja maissa missä on näin pitkälle viety "itsepalvelu" kaupoissa, ehkä myös sen takia kun täällä on harvinaisen rehellistä porukkaa (taidettiin vasta äskettäin pudota mm. ykkössijalta maailman vähiten korruptoituneena maana)
[q]Hyzenthlay, 7.1.2006 19:29:
-Tytöttely! mä en ole kenellekään tuntemattomalle mikään tyttö.
[/q]
Musta olisi kivaa jos porukka sanoisi mua tytöksi eikä tädiksi, niin kuin usein käy töissä
[q]Amnesia, 8.1.2006 00:35:
[/q]
No onhan se ymmärrettävää, mutta silti mua ärsyttää kun samat jutut vaan toistuu ja toistuu ja aina saan pomppia (ruuhkassa) siitä kassalta punnitsemaan niitä hedelmiä. No nää on sitten näitä tän työn varjopuolia
ja oon mieluummin vaikka täti (*nauru*), mut tytöttely on työelämässä mun mielestä aina alistamista. Hankala kuvitella mitään niin ärsyttävää ku joku setä huutamassa et "tyttö hei..!!". Mulla menis hermo... Tai:"tyttö, keitäs kahvit!!1" :D
Taksikeskuksessa työskentelen erityisesti viikonloppuyöt ja voi, että miten asiakkaat käyttäy
tyy, tosin monesti ilman parempaa tietoa.Tässä pari esimerkkiä...
- Asiakas on odotellut jollain keskustan taksitolpalla pitkään kuten annankadun ja soittaa sitten
vitutuksissaan keskukseen ja huutaa kaikki keksimänsä kirosanat. Haukkuu keskuksen työnte
kijät pystyyn kun ei saada lisää autoja tolpalle.
Vastaus: Juhlija voisi kävellä tolpalle johon tulee jatkuvasti autoja, vaikka steissin tolpat.Harva
kuski haluaa ajaa keskustan suosittujen tolppien ohi vartavasten hakemaan annankadun tolpal
ta kiukkuisen asiakkaan.Ja jos joku niin tekee, niin heti erottajan tai Marskin tolpalta tulee viha
isia puheluita, että miksi autot ajaa vapaana heidän tolpan ohi.No, ehkä kyseessä on kuski, jo
ka haluaa pelastaa kylmettyneen asiakkaan syrjäiseltä tolpalta välittämättä bensan kulutukses
ta jne.
Esimerkkejä olisi vaikka kuinka, mutta ehkä parempi ettei mieti niitä... tulee vain huonolle tuu
lelle. Ainakin asiakaspalveluammatissa oppii arvostamaan toisia asiakaspalveluhenkilöitä.
[q]Freja, 9.1.2006 11:03:
---
miguel, 9.1.2006 03:32:
- Asiakas on odotellut jollain keskustan taksitolpalla pitkään kuten annankadun ja soittaa sitten
vitutuksissaan keskukseen ja huutaa kaikki keksimänsä kirosanat. Haukkuu keskuksen työnte
kijät pystyyn kun ei saada lisää autoja tolpalle.
---
Se, että ihmisten tarvitsee haukkua aina kaikki taksit ja taksikeskusten työntekijät että autoja ei ole/jonot ovat sietämättömät, kokeilkaapas vaikka hommaa itsellenne "hovikuski".
Kun olin baarissa keskustassa töissä, joka meni kolmelta kiinni eli oltiin siinä 4 maissa aina valmiita, ei ois tullu mieleenkään mennä sinne 200 metrin taksijonoon. Halusi suoraan vain kotiin. Siksi meillä oli oma hovikuski, jolle soitettiin suoraan autoon, ja hän tuli hakemaan heti kun vain pääsi. Joskus oli tilanteita kun hän oli jossain Porvoon suunnalla, niin hän soitti kaverilleen joka meidät sitten haki. Ja tästä kaverista saatiin varakuski pyytämällä hänen numeronsa ja sopimalla että jos tarvis niin soitellaan.
Hovikuskin siirryttyä ovihommiin, soitimme duunikaverin miehen kaverille, joka oli myös taksikuski. Ja näin meillä oli uusi hovikuski. Ja sitä hovikuskia siis käytettiin työajan ulkopuolellakin, kun itse oli baarissa. Ei tarvinnut jäätyä pakkasessa tai sateessa kastua tai muuten vain väsymyksessä odottaa puolta tuntia taksia.
Kuljen muuten vieläkin saman taksin kyydissä jos olen ulkona käymässä. Miksi vaihtaa hyvää, jo tutuksi tullutta kuskia johonkin tuntemattomaan? Aina pääsee varmasti kotiovelle vaikka sammuisikin autoon, kun kuski muistaa missä asuu. Ja mikäs sen mukavampaa kuin lörpötellä päivien kuulumiset jne. Eikä tarvi odottaa sitä taksia ja kestää taksijonorähinöitä.
[/q]
Ei siin paljoo lörpöttele jos sammuu autoon ;)
Itse siivoan laivoja satamassaoloaikana. Silloin matkustajia ei (thank god) ole juuri näkyvissä, mutta joskus onneksi pääsee mukavaan kanssakäymiseen näiden lajitoverien kanssa... Paras tapaus lienee yksi syysilta, kun laiva tuli n. 10 minuuttia etuajassa satamaan. Kun aloittelimme siivousta, oli yhdessä hytissä mukava n. 30 v naishenkilö, joka alkoi keuhkoamaan, että "Minä en lähde vielä minnekään, kun olen maksanut koko risteilystä!" Kun sitten kysyin, että mitäköhän rouva mahtaa tarkoittaa, oli vastaus "Olen maksanut koko matkasta kello 18 asti, ei kello ole vielä 18!"
Ja rouvahan oli oikeassa, kello oli VASTA 17.58... Kun sitten yritin saada ko. henkilöä kuitenkin poistumaan (jossain vaiheessa keskustelua oma äänenpaino ei ollut enää kaikkein miellyttävin), alettiin sitten kyselemään nimeä ja otettiin käyttöön tämä "Mäannanpalautettatästäteidänfirmallejasittensäsaatpotkutjamänauranpaskaistanaurua" -valttikortti... Ja mun pomolla oli ihan yhtä hauskaa kuin mulla itsellänikin, kun kerroin tapauksesta...
Tässä on mennyt työpäivä asiakaspalvelussa hienosti tätä lukiessa. On ollut hiukan hidasta. :D
[q][Nuclear], 2.7.2005 00:18:
---
Lost-Soul,
No mitä se sitten sille alkaa urputtaa jos se saa paikanpäällä huonoo palautetta. Tyhmähän siitä menee esimiehelleen kertomaan.
---
Eli jos asiakas vaikkapa valittaa, että palvelupisteessä on hirveä jono, vesi loppu ja kuuma ilmakin niin se on tyhmä työntekijä joka siitä ylemmille tahoille kertoo? Huh..
[/q]
Varmaan jo ymmärrät tahallasi väärin, mutta tuollaisiin pystyn antamaan suoraan vastauksen. Ja on se kumma kun et pysty ymmärtämään suhteellisen selkeää kirjoitusta ja väännät vielä minun kirjoituksiani juuri väärin.
(Ja todennäkösesti vastaisin noihin valituksiin "yksi ihminen ennen sinua ja alat itkemään?? voi pikkusta; Me emme myy mitään virvokkeita täällä, mutta niitä löydät varmasti kaupasta; En mahda ulkona olevalle lämpötilalle juuri mitään, mutta kerron toki isolle A:lle että on vähän liian läämin)
[q]
Asiakaspalvelu duuni nyt vaan on asiakaspalvelu duunia ja ne vttumaiset asiakkaat kuuluu työnkuvaan myös. Edelleen en oo sanonu, että sellasta mulkkua joka tulee huutamaan päin naamaa pitäis rekisteröidä mitenkään, sen sijaan sellaset asiakkaat jotka asiallisesti ilmoittaa epäkohdista niin heitä voisi joskus kuunnellakin ja viedä asiaa eteenpäin.
[/q]
Ja itse olen juuri puhunut näistä mulkuista, joita tuolla riittää (ainakin eilen). Ja tähän topiciin juuri niistä ihanista mulkuista kait pitikin kirjotella (eli niistä "ihanista" hetkistä asiakaspalvelussa).
[q]
Eli teillä kaikki asiakkaiden mielipiteet mitataan vain sillä mitä on paperilla? Typerää IMO, suurin osa mielipiteistä kun tulee sillä hetkellä eikä siitä mitä paperille rustataan.
[/q]
Melkein koko sen ajan kun juttelen asiakkaan kanssa, saan jotain palautetta palvelusta, tuotteesta, ympäristöstä yms. Tietenkin jos juttelen 10min asiakkaan kanssa, niin kirjotan dokumenttia 20min siitä keskustelusta.. Tämähän on juuri liikkeessä olevien asiakaspalvelioiden työ ja näin varmasti tehostetaan kaikkien asiakkaiden palvelemista. Typerää IMO.
[q]
Onks se numero ilmainen?
[/q]
Muistaakseni on, mutta en ole täysin varma tähän aikaan yöstä. Jos se numero ei ole maksuton, niin siitä voi suoraan valittaa nokialle ;)
(Kohta varmaan jutellaa miten tuotteiden ja palveluiden hintoihin pystyy yksi pieni asiakaspalvelija vaikuttamaan siten, että se ei maksaisi mitään asiakkaalle. Sehän on tyhmää maksaa tuotteista ja palveluista ;)
[q]
Edelleen puhe on paikanpäällä kokemasta epäkohdasta eikä mistään kun puhelin nyt ei toiminu ja siinä on tyhmän värinen näyttökin ja sit juostaan kauppaan tuulispäänä, haukutaan asiakaspalvelijat alimpaan helvettiin ja vielä tuhahdetaan kun joudutaan tekemään kaikki kirjallisena.
[/q]
Ja edelleen puhe on siitä kitinästä mitä jokin asiakas tulee myymälään huutamaan ja josta saisi paljon paremman tuloksen (ja vielä helpommin) jos jaksaisi kirjoittaa sen paperille tai lähettää sen maililla esim myymälään. (Näin ainakin itse olen tämän kirjoituksen alunperin aloittanut)
[Yleensä paikanpäällä koketut epäkohdat tullaan itkemään seuraavana päivänä tai jopa 3kk kuluttua (tietenkin jonon pituus saatetaan huutaa heti, mutta niihin ei ainakaan meidän myymälässä pysty tekemään mitään, jos halutaan asiakkaitakin mahtuvan sinne sisään.)]
otetaan tuolta aijempaa vähän
[q]
Lähinnä viittasin johonkin pienempään epäkohtaan... vaan se, että jos kokee saaneensa paskaa palvelua niin siitä ihan asiallisesti ilmoittaa ja duunari vie viestiä eteenpäin.
[/q]
Paska palvelu on asiakaspalvelijan antamaa palvelua, suuri jono ei mielestäni ole paskaa palvelu vaan huonosti organisoitu liike. Juuri siitä paskasta palvelusta mielestäni pitää ilmoittaa vähän suoraan tämän asiakaspalvelijan esimiehelle, jotta asialle voisi tehdä jotain. Ja jos asiakaspalvelija antaa kokoajan paskaa palvelua, niin silloin potkut ovat paikoillaan.
Jatketaan tätä saman asian kirjottamista vielä paljolti, joohan...
- « Edellinen
- 1
- ...
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- ...
- 111
- Seuraava »