Asiakas on aina väärässä.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- ...
- 111
- Seuraava »
[q]kid bionic, 30.12.2005 13:52:
Esimiehet eivät välillä ainakaan tunnu helpottavan asiaa, kun itse ovat antaneet esim. ohjeet minkälaista ja missä kunnossa olevaa tavaraa saa ottaa takaisin ja antaa asiakkaalle rahat takaisin. Siinä kun on sit puol tuntia tapellu asiakkaan kanssa et ei voida ottaa lotain laitetta takas, ku siin ei oo mitään varsinaista vikaa (ei siis vaan miellytäkkään) ja on jo siinä kunnossa (ei siis välttämättä itse laite, vaan esim paketti ja ostokuitti yms. puuttuu), ettei sitä voi enää laittaa takas myyntiin. Lopulta kiukustunut asiakas haluu tavata osastopäällikön tai tavaratalojohtajan, joka suurimmassa osassa tapauksista sanookin et otetaan vaan ja anteeksi vaiva... Ei vaan käy mun järkeen et mitään palautussääntöjä ees on jos melkein kaikki sit lopulta otetaan takas ja myyjästä "tehdään" asiakkaan silmissä se k*sipää joka ei suostunu hyvittään sitä tavaraa...
[/q]
toikin on mulle jokapäiväistä..
tuntee ittensä ihan idiootiksi kun ensin on kivenkovana sanonu et rahojen palauttaminen ei nyt valitettavasti käy koska ei ole kuittia/pakettia/ylipäätään varma että onko koko kyseinen tuote edes anttilasta hankittu! ni johan pomo sit tulee ja sanoo mulle että tottakai me otetaan tuote takaisin, ja asiakas hykertelee tyytyväisenä ku annetaan periksi kaikille oikuille. yritä siinä sit hymyillä ja toivottaa hyvää päivänjatkoa..
niin että tervetuloa vaan anttilaan, palauttakaa kaikki rikkinäiset tai muuten vaan epämieluisat joululahjat meille! "Palvelemme mielellämme!"
Miksi *piip* ne *piip* setelit pitää taittaa *piip* tuhat kertaa ja sitten antaa se kassaneidille/pojalle joka joutuu sitten *piip* selvittelee seteliä/seteleitä sen 25 tuntia. *PIIP!* Jono seisoo ja asiakkaat kyrpiintyy. Voi *piip* *piip* *piip*, tekis mieli heittää tollaset *piip* setelientaittajat jonon hännille. Yleensä nämä setelintaittajat on tälläsii teinejä jotka on olevinaan niin *piip* tärkeitä tai jotain. Voi *PIIIIIP!*
[q]mange, 30.12.2005 19:00:
Miksi *piip* ne *piip* setelit pitää taittaa *piip* tuhat kertaa ja sitten antaa se kassaneidille/pojalle joka joutuu sitten *piip* selvittelee seteliä/seteleitä sen 25 tuntia. *PIIP!* Jono seisoo ja asiakkaat kyrpiintyy. Voi *piip* *piip* *piip*, tekis mieli heittää tollaset *piip* setelientaittajat jonon hännille. Yleensä nämä setelintaittajat on tälläsii teinejä jotka on olevinaan niin *piip* tärkeitä tai jotain. Voi *PIIIIIP!*
[/q]
Mul on tapana aukasta ne setelit hyyyyyyyvin hyyyyyvin hitaasti ja antaa rahat viel hitaammin takas jos tollasia teenagemutantninjaturtleja tulee *pepsodent**piis*
[q]kid bionic, 30.12.2005 13:52:
Esimiehet eivät välillä ainakaan tunnu helpottavan asiaa, kun itse ovat antaneet esim. ohjeet minkälaista ja missä kunnossa olevaa tavaraa saa ottaa takaisin ja antaa asiakkaalle rahat takaisin. Siinä kun on sit puol tuntia tapellu asiakkaan kanssa et ei voida ottaa lotain laitetta takas, ku siin ei oo mitään varsinaista vikaa (ei siis vaan miellytäkkään) ja on jo siinä kunnossa (ei siis välttämättä itse laite, vaan esim paketti ja ostokuitti yms. puuttuu), ettei sitä voi enää laittaa takas myyntiin. Lopulta kiukustunut asiakas haluu tavata osastopäällikön tai tavaratalojohtajan, joka suurimmassa osassa tapauksista sanookin et otetaan vaan ja anteeksi vaiva... Ei vaan käy mun järkeen et mitään palautussääntöjä ees on jos melkein kaikki sit lopulta otetaan takas ja myyjästä "tehdään" asiakkaan silmissä se k*sipää joka ei suostunu hyvittään sitä tavaraa...
[/q]
Mutta eihän sitä kuittia tarvitse olla jotta tuotteen saa palautettua. Tosin sitten pitää varmaankin muuten näyttää että tuote on ostettu ko. liikkeestä..
[q]Dave^, 30.12.2005 19:31:
---
Vice, 30.12.2005 19:18:
Mutta eihän sitä kuittia tarvitse olla jotta tuotteen saa palautettua. Tosin sitten pitää varmaankin muuten näyttää että tuote on ostettu ko. liikkeestä..
---
Tota..en mä ainakaan oo koskaan saanu palautettua / vaihdettua mitään ilman kuittia..
[/q]
Lain mukaan ei _muistaakseni_ kuittia ole pakko esittää (tästä olen varma) eikä edes ole pakko kaupan antaa. voi kyllä tehdä muistini tepposet
Meijän ketjulla.. Cittarilla.. On sellanen periaate, et yleensä ilman kuittia ei vaihdeta tai palauteta, mutta.. Koneelta löytyy viimesen 2 viikon kuitit, eli ei ku plussakorttia tai maksukorttia tiskiin ni katotaan.. Tai löytyy myös varmaan viimeseltä 10 vuodelta, mut sieltä ei etitä eikä sitä tehä koska siinä menis päiviä ellei viikkoja hakemiseen.
Ilman kuittia rahoja ei palauteta, tuote, jos se on ostettu meiltä (Joo ei oo Bluen vaatteita muualla tai joo sama se, siin on sinetti päällä).. Niin voidaan vaihtaa vastaavan hintaseen tuotteeseen. Yleensä sama toiminut suht mutkattomasti myös Anttilassa, itse asioidessa..
[q]Dave^, 30.12.2005 19:31:
---
Vice, 30.12.2005 19:18:
---
Tota..en mä ainakaan oo koskaan saanu palautettua / vaihdettua mitään ilman kuittia..
[/q]
[q]Kuluttajavirasto
Onko ostoksesta oikeus saada kuitti?
Kaupan ei lain mukaan ole pakko antaa ostoksesta kuittia. Missään laissa ei myöskään ole määritelty, mitä asioita kuitissa täytyy olla. Kuitteja kuitenkin käytetään yleisesti tositteena kaupan ja ostajan välillä. Kuitti helpottaa monien asioiden hoitamista, esimerkiksi virheestä valittamista tai silloin, kun kauppias on antanut vaihto- tai palautusoikeuden. Kuitin antamista voidaan pitää hyvänä liiketapana, josta yksiselitteisesti voidaan todeta, mistä kaupasta mitäkin on ostettu ja mihin hintaan.
Jos ostetussa tuotteessa on virhe, siitä voi valittaa liikkeeseen ilman kuittiakin. Esimerkiksi pankkikorttitosite, tiliote tai liikkeen tarra tuotteen pakkauksessa ovat riittäviä todisteita ostopaikasta.
Kuluttajalla on kuitenkin oikeus pyytää erittely esimerkiksi autokorjaamon tekemistä toimenpiteistä. Vasta erittelyn saannin jälkeen lasku vasta maksetaankin.
[/q]
Tuo legenda että kuitti pitää olla jos palautat tuotteen on aika vahvasti syöpynyt kaikkien mieleen, ja kaupat käyttävätkin sitä "hyväksi" aika mallikkaasti. Ei ole tosin omia kokemuksia kun mitään ei ole tarvinut palauttaa / jaksanut palauttaa..
Ei siis meillä junttilassa ole pakko olla kuittia, mutta jokin todiste pitää olla että kyseinen tuote on ostettu meiltä eikä esim jostain muusta samaa tuotetta myyvästä liikkeestä.
En tiedä kuinka kauan niitä plussakortti/pankkikorttikuitteja kassakonttorissa säilytetään (joilla siis oston voi periaatteessa todistaa, jos itse muistaa päivänmäärän milloin ostanut), mutta ei kukaan kassapuolen päälliköistä ole ainakaan suostunut alkamaan kaivella jotain montaa kuukautta vanhaa kuittia varsinkaan jos ostopäivästä ei ole hajua yleensä edes viikon tarkkuudella, kun kuitteja tulee kuitenkin aika uskomaton määrä päivässä...
[q]Vice, 30.12.2005 19:53:
Tuo legenda että kuitti pitää olla jos palautat tuotteen on aika vahvasti syöpynyt kaikkien mieleen, ja kaupat käyttävätkin sitä "hyväksi" aika mallikkaasti.
[/q]
Lähdetäänkö vaikka siitä, että kaupalla ei ole mitään velvollisuutta ottaa ehjiä myymiään tuotteita takaisin.
Kuluttajavirasto:
Mikä on ostajan oikeus perua kauppa ja saada rahat takaisin?
Pääsääntö on, että kauppa on sitova sopimus, eikä sitä voi noin vain purkaa. Laissa ei säädetä kuluttajille automaattista peruutusoikeutta, lukuun ottamatta koti- ja etämyyntiä (14 vrk) ja lomaosakkeiden kauppaa (10 vrk). Monet liikkeet antavat asiakkailleen vapaaehtoisen vaihto- ja palautusoikeuden. Virheettömän tuotteen vaihto/palautusoikeus on kuitenkin vapaaehtoista asiakaspalvelua. Tämän vuoksi liike voi määritellä vaihdon tai palautuksen ehdot: esimerkiksi kuitin pitää olla tallella, alusvaatteita ei vaihdeta lainkaan, jos sopivaa vaihtotuotetta ei löydy, liike voi vaatia että kauppahinta annetaan esimerkiksi lahjakorttina jolla liikkeen tuotteita voi ostaa tietyn ajan sisällä.
[q]Jocular, 31.12.2005 19:01:
On kiva olla suomenruotsalainen joka ei puhu mutta ymmärtää ruotsia. Kuulen heti puhuuko joku äidinkielenä ruotsia vai onko suomenruotsalainen. Parisen kertaa mummoil loksahtanu leuka auki, et mistäs tiesit et puhun suomea "kyl sen kuulee". Vitun bettrefolkke.
[/q]
Toi on hassua puhelintuessa, kun joku soittaa ja vääntää tervehdykset suomeksi ruotsalaisesti murtaen ja vastaa hej, niin ne alkaa vääntää ruotsia ja jos vastaa moi, terve, huomenta jne. niin ne jatkaa suomeksi.
[q]äm, 31.12.2005 16:16:
---
Vice, 30.12.2005 19:53:
Tuo legenda että kuitti pitää olla jos palautat tuotteen on aika vahvasti syöpynyt kaikkien mieleen, ja kaupat käyttävätkin sitä "hyväksi" aika mallikkaasti.
---
Lähdetäänkö vaikka siitä, että kaupalla ei ole mitään velvollisuutta ottaa ehjiä myymiään tuotteita takaisin.
[/q]
Toki. En missään tainnut muuta väittääkkään..
[q]alek száhala, 31.12.2005 18:55:
Pikkusisko kerto ruotsalaisista jotka jauhaa liikkeessä toisilleen suomee, mutta kun tulee tiskille alkaa "Heejdå jag vill serviisse på svenska du lesbo jaag eer bätttrefolkke!!111! knee b'äföör mej, jag er din könig!1 ok sak mai kaak / lik min pimppen"..
Mulla palais kääpä.
[/q]
On kiva olla suomenruotsalainen joka ei puhu mutta ymmärtää ruotsia. Kuulen heti puhuuko joku äidinkielenä ruotsia vai onko suomenruotsalainen. Parisen kertaa mummoil loksahtanu leuka auki, et mistäs tiesit et puhun suomea "kyl sen kuulee". Vitun bettrefolkke.
[q]Digital Beat, 1.1.2006 19:05:
-klip-
[/q]
Hyvin sä vedät, varsinkin tuo mummo ja 50 euron seteli- kohta oli todella hassu.*eikä* ( Oliko se mummo muutes vielä liikkeessä tai vaikka liikkeen edessä ulkona köpöttelemässä, kun havaitsit setelin tippumisen? Jos näin oli, niin ei sitten tullut mieleen vaikka mainita asiasta...)
[q]Digital Beat, 1.1.2006 23:47:
Kutsumus on kokonaan eri asia kuin kaupan kassatyö.
[/q]
Voi vittu :D
Eli sulla on kutsumus opetustyöhön (joka on asiakaspalvelua) mut kaupan kassaksi ei (joka on myös asiakaspalvelua)?
Olin fotoliikkeessä myyjänä ja kuvankäsittelijänä 8kk.
-Asiakas maksaa tuhannen euron setelillä. Erittäin rahvaanomainen tapa. Pienempikin riitttää kun pohjakassakaan ei ole kovin suuri pikkuliikkeessä.
[/q]
Sori nyt, mut 500e on isoin euroseteli :DDDD
Olin fotoliikkeessä myyjänä ja kuvankäsittelijänä 8kk.
Muutama valittu pala asiakaspalvelusta ja kommelluksia :
-kyllä teidän kuvat ovat varmaan ensi viikolla valmiita, vaikka kuvat olivat valmiina lokerossa. Ei jaksanu vaan alkaa kaivamaan sitä siitä 60kpl pussiröykkiöstä. Kuorman purku kesken muutenkin.
-Teidän koevedokset ovat valmiit ensi viikolla. Vaikka koevedoksia ei ollut vielä edes aloitettu tekemään. Kätevä hätävalhe ja uppoaa joka kerta. Kuitenkin koevedoksissa menee noin viikko joten ei paha valhe.
-Hassu juttu kun mummu oli käynyt ostamassa kuvat. 50 Euron seteli tippui. Löytäjä pitää. Pienempää käteistä ja tavaraa tippuu asiakkailta koko ajan. Turha pomolle mainita kun palkka muutenkin huono. Toivottavasti joku eläkeläinen lukee tämän ja ottaa opikseen. Turha sitä on satoja Euroa kanniskella lompakossa/kukkarossa.
-Asiakas maksaa tuhannen euron setelillä. Erittäin rahvaanomainen tapa. Pienempikin riitttää kun pohjakassakaan ei ole kovin suuri pikkuliikkeessä.
[/q]
Ääliö. Tee palvelus, äläkä enää ikinä mene asiakaspalveluammattiin. En tajua, miks asiakkaalle ei voi antaa valmiita kuvia. Siks, ettei huvita alkaa kaiveleen? Toivottavasti ens kerralla, kun soitat esim. teleoperaattorin asiakaspalveluun, sulle vastataan, että "sori, nyt en kyllä jaksa muuttaa sun liittymätyyppiä. Soita joku toinen kerta. Mulla on nyt muuta tässä."
Tosi huono tapa on myös valehdella asiakkaalle siitä, milloin joku on valmista. Oli kyse ihan mistä vaan, ainoa oikea tapa on kertoa asiakkaalle parhaan tietonsa mukaan mahdollisimman tarkka arvio siitä, koska ko. tuote on noudettavissa. Ei kukaan huvikseen siellä liikkeessä käy niitä kuvia kyselemässä. Tajuat kai, että se sama ihminen tulee tollasen takia uudelleen sinne kyselemään, kun luulee, että vedokset on valmiit kun on kerran luvattu. Ja sit joudut taas vastaamaan sille jotain.
Ja jättäisitkö sä setelin palauttamatta, jos se tippuis joltain muulta, kuin vanhukselta? Tai minkä tahansa muun tavaran? Ei se oo asiakkaan vika, että sulla on paska palkka, ja joku saattaa joutua vaikeuksiin ton takia. Mikäänhän sua ei velvoita kaiketi kertomaan, että anteeks, teiltä tippu tällanen, mutta mun päähän toi ei vaan mahdu.
Tuhannen euron seteli? Jep. Jos ei oo oikeeta sanottavaa, niin älä sano mitään. Toi on hei tosi rahvaanomainen tapa
[q]Android, 1.1.2006 20:17:
No mä en edes ruotsinkielisenä ymmärrä närpiöläisten murretta. Ja ne osaa myös puhua "kunnon" ruotsia, mutta vittuillakseen puhuvat murrettaan. Jouduin intissä samaan tupaan parin närpiöläisen kanssa, ja keskustelu niiden kanssa sujui kaikkein parhaimmin englanniksi.
[/q]
[q]
Muutenkaan uusmaalaiset ja pohjanmaalaiset ruotsinkieliset eivät ikinä oikein ole tulleet toimeen kunnolla keskenään, joten ei ole ihme jos pohjanmaalaisten ruotsinkielisten yhteiselo ei tahdo sujua ongelmitta suomenkielistenkään kanssa. Me "bättre folkit" emme ole mikään yhtenäinen ryhmä, se on myytti ja itseasiassa ihan silkkaa paskapuhetta.
Muutenkin eräät johtopäätökset täällä ovat niin perseestä että on vaikea sisäistää sitä. Minäkin olen tavannut ylimielisiä suomenkielisiä, kolme kertaa minut on pahoinpidelty koska olen puhunut äidinkieltäni julkisesti. Jos vajoaisin samalle tasolle kuten eräät täällä, tekisin siitä tiettyjä johtopäätöksiä suomenkielisistä.
t. eräs "bättre folk" (kuten sen ilmaisette) joka ei vahingossakaan enää puhu ruotsia kuin perheen ja muutaman tuttavan kanssa.
Meni kyllä pahasti offtopiciksi, mutta menköön.
[/q]
Minä en ole ylimielinen mutta olen pahoillani siitä, että pahoinpidellään ruåttin puhumisen takia.
Kun asuin Vaasassa sen 4/5 elämästäni, puhuin aika loistavaa ruotsia vaikka itse kehunkin. Oli kavereita jotka kävi borgaregatans skolaa ja joiden kanssa hengasin suuren osan ajastani. Ruotsin puhuminen oli itsestäänselvyys, he kun eivät puhuneet suomea kuin muutamia sanoja. Kun muutin tänne Helsinkiin, puhetaito pikkuhiljaa katosi kun täällä ruotsia ei puhuttu sitten ollenkaan, ja kun tuli ruotsalaisia asiakkaita, olin innoissani, kunnes tajusin että he puhuivat keskenään ruotsia mutta tilasivat minulta englanniksi (ja yritä siinä sitten vääntää ruotsia kun a. he vastaavat silti englanniksi tai b. ei enää osannut.). Onnekseni siirryttyä hieman kansainvälisempään duunipaikkaan, ruotsin taitoni on tullut takasin ja taas voin kommunikoida asiakkaan kanssa kielellä mitä hän haluaa puhua (poikkeuksena silti närpiöläiset *lmao*).
Pohjammaalla saa puhua onneksi ihan rauhassa ruotsia, Helsingissä ei näköjään (täällähän on tämä "pakkoruotsi", vaikka stadin slangia vääntävät eivät tajua että heidän sanansa on suoraan ruotsin kielestä).
Mun pitkän selittelyn pointti on se, et mulle kaikki suomenruåttalaiset ei ole sitä bättrefolkkia. Bättrefolkit ovat ryhmä (kyllä, ryhmä.) suomenruotsalaisia jotka puhuvat ruotsia jopa silloin, kun joku reppana harjoittelijatyttö yrittää englanniksi sanoa että "pliis englantia vaikkapa voisitte puhua" kun hän ei ruotsia osaa pahemmin sanaakaan (ja nämä suomenruotsalaiset osaavat suomea.). Ne ovat niitä, jotka eivät nöyrry missään tapauksessa, ei ole poikkeuksia, ja vaativat kovaan ääneen palvelua ruotsiksi. Semmoiset, jotka nyrpistävät nokkaansa kun tulee kauppaan ja sanoo "päivää" tai muuta vastaavaa.
Asiakas on ottamassa huikkaa omasta pullosta.
-ei ei tää ole mun..
-en mä aatellut juoda tästä
-anna nyt tän kerran..
-kaveri tunki tän mun taskuun
-älä ooo tommonen
-eiks uutena vuotena saa juhlia vai..
Aina yhtä hyviä samassa kategoriassa:
Asiakas painaa baaria ympäri väärän merkkinen kaljapullo etc kädessä
-kyllä tää on täältä ostettu (meillä ei myydä xxx-merkkiä, oma juoma ->ulos)
-eikun mutta...
-kai mä saan juoda tän edes loppuun...
Ja mukavaa uutta vuotta kaikille asiakaspalvelijoille!
Ai niin.. Ja kun idiotismista oli puhe.
Asiakas keksii oikaista saarimallisen? (neliön mallinen) tiskin läpi jotta pääsee nopeammin kavereidensa luokse.. "sori, nyt lähettiin ulos, kun ei osata käyttäytyä" "häh, miten niin" "ei, tiskin taakse ei ole asiaa" Narikkaan matkalla ihmettelee kavereilleen vielä miksi lentää ulos baarista..
OT: Ehkä heitän itseni nyt ulos klubbarista nukkumaan..*haukottel*
[q][Nuclear], 2.7.2005 00:18:
---
Lost-Soul,
No mitä se sitten sille alkaa urputtaa jos se saa paikanpäällä huonoo palautetta. Tyhmähän siitä menee esimiehelleen kertomaan.
---
Eli jos asiakas vaikkapa valittaa, että palvelupisteessä on hirveä jono, vesi loppu ja kuuma ilmakin niin se on tyhmä työntekijä joka siitä ylemmille tahoille kertoo? Huh..
[/q]
Varmaan jo ymmärrät tahallasi väärin, mutta tuollaisiin pystyn antamaan suoraan vastauksen. Ja on se kumma kun et pysty ymmärtämään suhteellisen selkeää kirjoitusta ja väännät vielä minun kirjoituksiani juuri väärin.
(Ja todennäkösesti vastaisin noihin valituksiin "yksi ihminen ennen sinua ja alat itkemään?? voi pikkusta; Me emme myy mitään virvokkeita täällä, mutta niitä löydät varmasti kaupasta; En mahda ulkona olevalle lämpötilalle juuri mitään, mutta kerron toki isolle A:lle että on vähän liian läämin)
[q]
Asiakaspalvelu duuni nyt vaan on asiakaspalvelu duunia ja ne vttumaiset asiakkaat kuuluu työnkuvaan myös. Edelleen en oo sanonu, että sellasta mulkkua joka tulee huutamaan päin naamaa pitäis rekisteröidä mitenkään, sen sijaan sellaset asiakkaat jotka asiallisesti ilmoittaa epäkohdista niin heitä voisi joskus kuunnellakin ja viedä asiaa eteenpäin.
[/q]
Ja itse olen juuri puhunut näistä mulkuista, joita tuolla riittää (ainakin eilen). Ja tähän topiciin juuri niistä ihanista mulkuista kait pitikin kirjotella (eli niistä "ihanista" hetkistä asiakaspalvelussa).
[q]
Eli teillä kaikki asiakkaiden mielipiteet mitataan vain sillä mitä on paperilla? Typerää IMO, suurin osa mielipiteistä kun tulee sillä hetkellä eikä siitä mitä paperille rustataan.
[/q]
Melkein koko sen ajan kun juttelen asiakkaan kanssa, saan jotain palautetta palvelusta, tuotteesta, ympäristöstä yms. Tietenkin jos juttelen 10min asiakkaan kanssa, niin kirjotan dokumenttia 20min siitä keskustelusta.. Tämähän on juuri liikkeessä olevien asiakaspalvelioiden työ ja näin varmasti tehostetaan kaikkien asiakkaiden palvelemista. Typerää IMO.
[q]
Onks se numero ilmainen?
[/q]
Muistaakseni on, mutta en ole täysin varma tähän aikaan yöstä. Jos se numero ei ole maksuton, niin siitä voi suoraan valittaa nokialle ;)
(Kohta varmaan jutellaa miten tuotteiden ja palveluiden hintoihin pystyy yksi pieni asiakaspalvelija vaikuttamaan siten, että se ei maksaisi mitään asiakkaalle. Sehän on tyhmää maksaa tuotteista ja palveluista ;)
[q]
Edelleen puhe on paikanpäällä kokemasta epäkohdasta eikä mistään kun puhelin nyt ei toiminu ja siinä on tyhmän värinen näyttökin ja sit juostaan kauppaan tuulispäänä, haukutaan asiakaspalvelijat alimpaan helvettiin ja vielä tuhahdetaan kun joudutaan tekemään kaikki kirjallisena.
[/q]
Ja edelleen puhe on siitä kitinästä mitä jokin asiakas tulee myymälään huutamaan ja josta saisi paljon paremman tuloksen (ja vielä helpommin) jos jaksaisi kirjoittaa sen paperille tai lähettää sen maililla esim myymälään. (Näin ainakin itse olen tämän kirjoituksen alunperin aloittanut)
[Yleensä paikanpäällä koketut epäkohdat tullaan itkemään seuraavana päivänä tai jopa 3kk kuluttua (tietenkin jonon pituus saatetaan huutaa heti, mutta niihin ei ainakaan meidän myymälässä pysty tekemään mitään, jos halutaan asiakkaitakin mahtuvan sinne sisään.)]
otetaan tuolta aijempaa vähän
[q]
Lähinnä viittasin johonkin pienempään epäkohtaan... vaan se, että jos kokee saaneensa paskaa palvelua niin siitä ihan asiallisesti ilmoittaa ja duunari vie viestiä eteenpäin.
[/q]
Paska palvelu on asiakaspalvelijan antamaa palvelua, suuri jono ei mielestäni ole paskaa palvelu vaan huonosti organisoitu liike. Juuri siitä paskasta palvelusta mielestäni pitää ilmoittaa vähän suoraan tämän asiakaspalvelijan esimiehelle, jotta asialle voisi tehdä jotain. Ja jos asiakaspalvelija antaa kokoajan paskaa palvelua, niin silloin potkut ovat paikoillaan.
Jatketaan tätä saman asian kirjottamista vielä paljolti, joohan...
- « Edellinen
- 1
- ...
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- ...
- 111
- Seuraava »