Asiakas on aina väärässä.

Back to yleinen keskustelu O

[q]Ana-5000, 1.7.2005 13:31:
---
mrx, 1.7.2005 13:26:
Jep..no paskaako siinä sitten..olisiko kuitenkin mahdollista että sinäkään et välttämättä aina kaikkea tiedä..tehän ette saa enempää väkeä paikalle, jos tiedätte, että jossain on sattunut jotain..?

Ps. poistun duuniin..jatkan tästä kun ehdin..

---

Mä tiedän kyllä aika helvetin tarkkaan mitä kentällä tapahtuu ja millasia jätkiä siellä on töissä, niistä on monista tullut mun hyviä ystäviäni ja ne on pääasiassa ihan loistotyyppejä - ongelmana tuntus enemmä olevan et sinne otetaan välillä vähän liiankin pehmeitä tyyppejä töihin.

Ja kyllä me saadaan vaikka kaikki vartijat kerralla samaan paikkaan jos on tarvis, mutta tollanen tilanne missä 7 tyyppiä lähtee niputtamaan yhtä poistumiskäskyä noudattamatta jättänyttä on kyllä helvetin utopistisen kuulonen. Ja varsinkin se, että sitä ois pamputettu jos sillä ei itsellään ole ollut asetta esillä. Tollanen on meillä irtisanomisperuste, ja niitä syynätään helvetin tarkkaan. Tosin, 2001 Falck hoiti metroa, mutta sieltäkin siirtyi meille monta taitavaa vanhaa tekijää.

Et mun veikkaus kyl on et juttu on paisunut ja siitä on jäänyt pois voimakeinojen kohteena olleen henkilön omia, todennäköisesti raskauttavia tekoja. Vetikö se veitsen esiin? uhkailiko aseella? Oliko sillä kättä pidempää? Mitä se oli tehnyt ennenkuin lähti pakoon? Kuulostaa vähän hassulta et nää pikku yksityiskohdat jää aina jokaisesta "vartija pamputti"-tarinasta pois.
[/q]

No niin, faktat kuntoon: pakko myöntää, että seitsemästä pahoinpitelijästä puhuminen oli hieman liioittelua, asia alkoi itseänikin epäilyttää joten oli pakko tarkistaa faktat asianosaiselta: itse pahoinpitelyyn osallistui vain kaksi vartijaa joista toinen istui kaverin vatsan päällä kuristaen tätä, toisen samalla lyöden kaveria jalkoihin.Muut vartijat, joiden tarkkaa lukumäärää ei asianosainenkaan muistanut, katsoivat vierestä. No paskaako tässä jauhamaan, tapahtumasta voi käydä katsomassa videon kiasman uudessa "ensin valtaamme museot"-näyttellyssä (Helsinki Blackbook -teos)..

[q]ALIEN:
sain eilen tietää, että Kannelmäen kunnallisessa neuvolassa on Somali lääkäri kuka ei osaa Suomea ja silti hoitaa suomalaisten resepetejä yms lekuri hommia, mut hei onneks sillä on tulkki siinä vieressä (kuka ei myöskään ymmärrä mitään kielistä)! - eli asiakkaana olen aika hyvissä käsissä uskoisin?[/q]

Et taida itsekään osata suomea kovin hyvin...

[q]mayah, 17.6.2005 13:30:
En oo. Ootko kenties käynyt siellä räyhäämässä receptionistille tänään?
[/q]

En toki, käyttäydyn aina korrektisti. =) Mutta sen yhden kerran kun oon erehtynyt talosta ja mennyt sinne pääkonttorin respaan kun piti mennä yhteen niistä lukemattomista muista Fortumin pytingeistä Keilalahdessa niin respan setä kuulosti just siltä et se on n. tuhat kertaa sillä viikolla selittänyt noi että "Ei, se ei ole tämä talo. Ei, et sä eksy matkalla, sinne löytää ihan helposti." jne. =)

[q]Damien, 6.5.2006 19:45:
Voiks tänne listaa ku vaihde o väärässä tai muuten vaan kestää.

Legendaarisen Elisa ADSL liittymän aikaan, kun erehdyin yksi aamu soittaa tekniseen tukeen neuvoja kysyäkseni, makasin säkkituolissa puhelin korvassa ja katsoin kaksi ja puoli jaksoa Simpsoneita vain päästäkseni läpi ja joku toisessa päässä sulki linjan samantien. LOL, oli pidättelemistä...
[/q]
Ei voi koska sä olit väärässä! STFU NOOBWHINELOL!

kirppiksellä ku paidat sattuu olemaan hyllyissä pinossa viikattuina ni se on kaunista kattoa siinä niitä viikatessa ja hyllyyn laittaessa kun vieressä ihmiset selaa pinkkaa ja kiintoisan näköisen yksilön löydyttyä nappaa paidan sieltä vetäen paidan päällä olevan pinkan ihan vituiks ja kun ei ole sopiva ni sit länätään vaan takas. Ei siinä kyllä siinä aina aika menee kun parin asiakkaan jälkeen laittaa puol hyllyy taas kondikseen mutta luulis nyt ajattelevan muitakin asiakkaita ettei toisten tarvitse ettiä niitä vaatteita levottomasta paskamyrskystä missä tiedä onko vaatekappale mitä mallia.

[q]Takyon, 3.8.2008 12:17:
---
Kolera, 3.8.2008 11:50:
---
larzizi, 3.8.2008 11:10:
---

annahan kun arvaan että henkilö oli +50v?
ei ne ihmiset mutta se kulttuuri missä ne elää.

---

Mä taas oon taksia ajaessa todennu että ne nuoret on niitä kaikkein pahimpia. Mulla on ollut useampi vanhempi romaniasiakas kyydissä jotka on hyvin mukavia tapauksia mutta niiltä nuorilta joutuu ihan oikeasti pyytämään rahat etukäteen tai jää saamatta. Ja muutenkin rasittavia tapauksia.
[/q]
juups kuten jutu meinas niin mannen tulinen sielu ja maailman omistajuus yleensä loppuu siihen +50v ikävuoteen. joko ne oppii/rauhottuu tai sit kuolevat pois

kuis montaa oikeesti vituttaa baaritiskin takana jossei asiakas moikkaa takas vaan tokasee suoraa tilauksen? et pitääks tässä ruveta kohteliaaks =P

[q]Anunu, 3.10.2007 23:57:
minä: "Makuina vanilja, mansikka ja sekoitus."
asiakas: "Mitä siinä sekoituksessa on?"
Ei ainakaan vaniljaa ja mansikkaa.
[/q]
oisko ollu sit parempi sanoo "ja niiden sekoitus" =P tietty jos on vaa 2 astiaa siinä missä selkeesti on se mansikka ja vanilja mut muutenhan toi sekoitus on vaan kolmas maku jossa on randomjäätelöö

[q]äm, 8.9.2005 21:47:
Niksi-Pirkassa neuvotaan seuraavasti: "Vauvan kanssa on kaupassa vähän aikaa, mutta paljon pientä ostettavaa. Ota kahvallinen kori mukaasi ja pane se ostoskärryn pohjalle. Kun ladot vauvanruokapurkit ja muut pikku ostokset koriin, voit nostaa sen sellaisenaan kassan laskettavaksi."

Tiedoksi: Et helvetissä voi!
[/q]

Voit, jos olet Ikeassa shoppaamassa sillejä ja ruotsalaista näkkäriä.

Minä EN ole kävelevä Tampereen kartta tai aukioloaikatiedosto. Enkä myöskään myy teille sellaista ruokaa, jota ei ole löytynyt listalta aikoihin. Miksen? KOSKA SITÄ EI OLE ENÄÄ! En myöskään tiedä, mikä annos olisi lähimpänä sitä vuoden 2001 hienoutta, sillä minulla EI ole hajuakaan millaisesta annoksesta on kyse.

Olen nuori. En todellakaan ole koko ikääni työskennellyt kyseisessä yrityksessä jotta tietäisin kaikki siellä aikojen saatossa tapahtuneet muutokset listoissa tahi sisustuksessa. Ei, en ole tyhmä. Minulla vain on parempaakin tekemistä kuin opiskella yrityksemme ja sen lähiympäristön historiaa.

En myöskään tiedä minuutin tarkkuudella kauanko TEIDÄN annoksenne tekeminen kestää. Jollei aikahaarukka +- 10 min miellytä, menkää mäkkäriin.

Ja kyllä tiedän, miksi keittiö päätti tehdä naapurin annokset ensin vaikka te tulitte ravintolaan täysin samaan aikaan... Pongasin teidät myöhemmin, sillä vaimonne naama oli jo tullessa hapan. Mutta enhän minä sitä teille kerro... Ei teiltä saa tippiä kuitenkaan. Kärsikää. Minä vain hymyilen.

Ja EI, ette saa alennusta vaikka "jouduitte" odottamaan 15 min annoksianne ja se teidän precioussss sylivauvanne hermostui siinä ajassa ja alkoi huutaa kurkku suorana. Kuten emme anna alennusta naapuripöydillennekään jotka joutuivat huutoa kuuntelemaan koko ruokailunsa ajan.

Ja voin ilomielin antaa teille ravintolapäällikkömme puhelinnumeron, jotta voitte henkilökohtaisesti moittia häntä hitaasta palvelusta, joka johtuu vain ja ainoastaan henkilökunnan vähäisyydestä.

Me paikalla olijat teemme parhaamme, uskokaa tai älkää.

*tänäänkintaasjuossutpääkolmantenajalkanavainsaadaksenipalautettahitaastapalvelusta*

Ja tähän sopis edesmennyt -hymiö.
Täytyy tyytyä igoriin

ps. Lapset, opiskelu kannattaa...

[q]mayah, 12.9.2005 14:58:
Ilmoita siis ketä olet tullut tapaamaan, jolloin aulaihminen saa tehdä työnsä [/q]

Juurikin näin tulee asiakkaan luona vieraillessa toimittua Mielestäni se vaan kuuluu siihen käyttäytymismalliin kun saavutaan mestoille. Ja pakkohan siitä respasta on ottaa ne visitor-läpyskät, eikä tarvitse edes itse huolehtia siitä ilmoittamisesta.

Tuskin outoa tyyppiä kovin pitkälle päästettäisikään yksinään pälyilemään. :) Kyseessä siis eräs suuri tietoliikennetalo.

[q]Ana-5000, 15.9.2005 17:52:
---
mrx, 14.9.2005 15:03:
No niin, faktat kuntoon: pakko myöntää, että seitsemästä pahoinpitelijästä puhuminen oli hieman liioittelua, asia alkoi itseänikin epäilyttää joten oli pakko tarkistaa faktat asianosaiselta: itse pahoinpitelyyn osallistui vain kaksi vartijaa joista toinen istui kaverin vatsan päällä kuristaen tätä, toisen samalla lyöden kaveria jalkoihin.Muut vartijat, joiden tarkkaa lukumäärää ei asianosainenkaan muistanut, katsoivat vierestä. No paskaako tässä jauhamaan, tapahtumasta voi käydä katsomassa videon kiasman uudessa "ensin valtaamme museot"-näyttellyssä (Helsinki Blackbook -teos)..

---

Niinpä. Ja videossa tuskin näkyy et mikä tän tilanteen katalyytti oli ollut..
[/q]

Itseasiassa haastateltava kyllä videossa sen kertoo..*vink*

Täällä ei oo tainnu vielä kukaan Kotipizzalainen ehtiä avautumaan. Tai exähän mie nykysin jo oon.

Kerrottakoon, että Kotipizzoissa työskennellään pääsääntöisin yksinään. Käytännössä se tarkoittaa sitä, että ollaan kassalla, paistossa ja puhelimessa parhaimmillaan yhtä aikaa... Ja välillä yrietään ehtiä punnaamaan lisää tavaraa varastoon. Siellähän kaikki punnataan muovisiin kertakäyttökippoihin.

Laskin muuten kerran sen muovijätteen määrän. Muovimuki painaa 2 grammaa. Päivässä menee keskimäärin sata pizzaa. Pizzaan menee keskimäärin kolme mukillista täytteitä. Päivässä tulee siis noin 600 grammaa muovijätettä. Kotipizza on auki 340 päivää vuodessa. Vuodessa tulee siis noin parisataa kiloa muovimukijätettä Kotipizzaa kohden. Suomessa on kai jotain 250 Kotipizzaa. Kotipizzaketju siis tuottaa vuodessa noin 50 tonnia muovimukijätettä.

Kaikkein eniten inhosin puhelinta. Joka kerta kun se soi, teki mieli heittää se seinään. Ihan vitusti tuli sellaisia soittoja, joissa kyseltiin kotiinkuljetusta. Meillähän oli kotiinkuljetus viikonloppuisin, joten perkeleen monet asiakkaat kyseli viikolla lättyjä kotiin. Eniten vitutti ne asiakkaat, jotka alko kyselee, että ketkäs ählyt sit kuskaa viikolla kotii ja oisko mulla niiden ählyjen numeroita. Eiku oikeestaan vituttikin ne jotka arpo perkeleen pitkän tilauksen ja sit alko antaa osotetta. Monesti vedin valehtelematta sen koko saatanan osoitteen ajan henkee, että pystyin ystävällisellä äänensävyllä kertomaan, ettei meillä helevetti soekoo oo mitää kotiinkuljetusta viikolla.

Sit yks vitutusta aiheuttava soittajaryhmä oli elämänsä ekaa kertaa pizzaa kyläileville lapsenlapsilleen tilaavat mummot. Niille piti lukee koko täytevalikoima pariin-kolmeen kertaan läpi ja kuulla joka täytteen kohdalla kuinka Jorkki-Petteri inhoo sitä ja Lissu-Maija on allerginen tälle. Evvvk. Loppupeleissä ne mummot tilas aina jauhelihapizzan. Joku saatto repästä ja ottaa tropicanan. Mutku yritti niille niitä kaupata, ne kävi lähestulkoon aina vastahankaan ku niistä vissii oli kiva tinkii. Ja tinki viis minuuttia. Ja otti jauhelihapizzan. Ja sellasia mummoja on oikeesti aika paljon.

Kännisistä soittajista en ees viitsi tilittää.

Hauskinta puhelimessa oli se, että se soi aina silloin kun oli viis valmiikspyöritettyä ja tomaattikastikelevitettyä pizzaa liimautumassa kiinni pöytään ja menemässä siis bioon ja ovelle asti jonossa asiakkaita.

Myös paikan päällä tilaavat asiakkaat joutuivat toisinaan murhanhimoni kohteeksi. Pomo oli vittupää, eikä koskaan tehny iltoja tai viikonloppuja. Meikä oli siis melkein aina perjantai- ja lauantai-iltaisin duunissa. Känniääliöt koki velvollisuudekseen vittuilla tyhmännäkösissä työvaatteissa toimivalle takkutukalle. Ikinä ei kukaan käyny käsiks, mutta lähellä se oli. Tuli hyvä mieli, kun lauantai-iltana minuuttia ennen sulkemisaikaa, ollessani kerrankin saanu ajoissa siivottua että ehtis kemuihin, säntäs iloisesti hymyilevä ja leikkimielisesti mulle vittuileva äijäporukka ostamaan kymmenkuntaa pizzaa. Ne ei meinannu uskoa, että meidänKÄÄN ravintolassamme ei juoda omia juomia.

Yks asiakastyyppi oli kitsaat persereikäjunttirasistit. Ne tuli meille syömään vain koska ei halunnu syödä ählyllä. Siks ne vittuili mulle pizzan koosta, hinnasta ja täytteiden määrästä. Normaalikokoisen pizzanhan kuuluu olla halkaisijaltaan 28 senttiä. Pomot vittuili jos teki isomman. Hintoihin ei kukaan voinu vaikuttaa, ne määräs ketju. Ja täytteet punnattiin. Oli hankalaa yrittää selittää käytäntöä urpoille. Selitettyäni käytännön humalaiselle juntille sen ölähtämä "Laita sit reilusti niitä täytteitä!" sai näkemään punasta.

Rallit oli ihan best. Siis Neste Rally FInland. Olin itekseni duunissa, kun vittupää pomo päätti lähtee Turkuun ralleja pakoon. Myymälä oli ihan Jyväskylän keskustassa. Niitten rallien jälkeen päätin, että lopetan jouluun mennessä. Onneks ketju ehti laittaa lapun luukulle jo aikasemmin.

Muista valittamisen aiheista ootte varmaan jo lukenu muiden posteista riittävästi.

[q]SiiRismi, 5.4.2005 16:01:
Pari viikkoa sitten sunnuntaina naureskelin joka kerta itsekseni, kun sanoin: "Moi" tai "Hei" ja mulle vastattiin "Muovikassi"*muhaha*
[/q]

Tän saman voi tehdä asiakkalle

asiakas: *tulee sisään*
asiakas: yks tollanen
minä: moi!!

Syö mun hedelmät, klähmi ja heittele mun jääpaloja, riko tuoppeja lattialle, roiku ja kiipeä baaritiskille, heiluttele pankkikorttia ja seteleitä, huutele tilauksia, oksenna, polta baaritiskillä, sammu, kitise hinnoista, kulje baarissa takki päällä, ole näsäviisas, hauku huoraksi, jankuta.

EI KIINNOSTA V*TTUUKAAN, koska on mun viimeinen yö baaritiskin takana.

aaargh! turkismummot!!

2 mummoo tuli kassalle maksamaan 7,90 hintaista t-paitaa. No siinä oli joku painauma josta alkoivat kuorossa narisemaan. Kerroin et voin antaa 10% alennusta. Samalla tuotteesta menee vaihto- ja palautusoikeus.

No eihän se ollu hyvä ollenkaan! Olisivat halunneet -50%!

Siihen tuli sitten vastuumyyjä joka kans kertoi et 10% voidaan antaa alennusta että todennäköisesti lähtee pois.

No päätti mummo sitten ottaa paidan ( naristuaan ensin kaverinsa kanssa kuinka kyseinen paita on ihan sekundaa)

otin hälyttimen pois ja siitähän se mekkala kans nousi.. PAIDASSA ON IIIISSOOO REIKÄ!!!!!!!!

no sitten ne alko hypisteleen sitä paitaa ja huomasivat että pesulapussa on joku ihme keltainen pikkutarra..

Kysymys: "tarkoittaako tämä keltainen tarra että tämä tuote on sekundaa"
Minä: Meillä ei luokitella tuotteita sekundoiksi ollenkaan. Nyt te voitte päättää sitten otatteko tuotteen vai ette.. (jono alkoi uhkaavasti kasvaa ku nää mummot jahkaili ottaako paitaa vai ei)

No eivät ottaneet. Kerroin et tulkaa loppuviikosta katsomaan löytyiskö enemmän kokoja kun tulee kuorma..

Olen ollut parissa palveluammatissa, molemmat myyjänä, enkä enää takaisin lähde vaikka uhkailtais. Lahden Sokoksen musiikkiosaston joulumyyjänä ollessani paikalle sattui useita tapauksia, jotka olivat ostamassa lapsukaisilleen levyä pukinkonttiin ja kyselivät, että "sano nyt mitä musiikkia nuoret nykyään kuuntelee ja anna mulle joku sellanen". Minä siihen, että "no saiskos olla enemmän rokkia vai poppia vai minkälaista", johon asiakas, että "no sitä mitä nuoret kuuntelee, kyllähän sä nyt tiedät"... Useat taisivat elää vielä omassa nuoruudessaan, jossa kaikki kuuntelivat Beatlesia. Myin sitten yleensä jonkun kokoelman ja laitoin sinettitarran päälle, jotta lahjan saaja saattoi tulla vaihtamaan levynsä, jos se ei oikein sopinutkaan yhteen oman maun kanssa.

Nykyisin olen onneksi sellaisessa duunissa, jossa ei tarvitse välittää paskan vertaa mahdollisista asiakkaista eikä siitä miltä näyttää, onko tukka hyvin ja näkyykö kello. Senkun kiskaisee talon tarjoamat puhtaat työvaatteet ja -hatun päälle ja painuu liukuhihnan ääreen

[q]mayah, 7.5.2005 18:14:
Syö mun hedelmät, klähmi ja heittele mun jääpaloja, riko tuoppeja lattialle, roiku ja kiipeä baaritiskille, heiluttele pankkikorttia ja seteleitä, huutele tilauksia, oksenna, polta baaritiskillä, sammu, kitise hinnoista, kulje baarissa takki päällä, ole näsäviisas, hauku huoraksi, jankuta.

EI KIINNOSTA V*TTUUKAAN, koska on mun viimeinen yö baaritiskin takana.

[/q]

Me muut hullut jatkamme työskentelyä siltikin.
Mutta onnea Maija :)
Nyt sinulla alkaa normaalielämä :)

[q]larzizi, 3.8.2008 11:10:
Tasan kerran elämäni aikana olen törmännyt kohtuullisen ystävälliseen mustalaiseen, jonka suusta myös kuulin sanan "kiitos".
[/q]
annahan kun arvaan että henkilö oli +50v?
ei ne ihmiset mutta se kulttuuri missä ne elää.

[q][Nuclear], 2.7.2005 00:18:
---
Lost-Soul,
No mitä se sitten sille alkaa urputtaa jos se saa paikanpäällä huonoo palautetta. Tyhmähän siitä menee esimiehelleen kertomaan.
---

Eli jos asiakas vaikkapa valittaa, että palvelupisteessä on hirveä jono, vesi loppu ja kuuma ilmakin niin se on tyhmä työntekijä joka siitä ylemmille tahoille kertoo? Huh..
[/q]
Varmaan jo ymmärrät tahallasi väärin, mutta tuollaisiin pystyn antamaan suoraan vastauksen. Ja on se kumma kun et pysty ymmärtämään suhteellisen selkeää kirjoitusta ja väännät vielä minun kirjoituksiani juuri väärin.

(Ja todennäkösesti vastaisin noihin valituksiin "yksi ihminen ennen sinua ja alat itkemään?? voi pikkusta; Me emme myy mitään virvokkeita täällä, mutta niitä löydät varmasti kaupasta; En mahda ulkona olevalle lämpötilalle juuri mitään, mutta kerron toki isolle A:lle että on vähän liian läämin)

[q]
Asiakaspalvelu duuni nyt vaan on asiakaspalvelu duunia ja ne vttumaiset asiakkaat kuuluu työnkuvaan myös. Edelleen en oo sanonu, että sellasta mulkkua joka tulee huutamaan päin naamaa pitäis rekisteröidä mitenkään, sen sijaan sellaset asiakkaat jotka asiallisesti ilmoittaa epäkohdista niin heitä voisi joskus kuunnellakin ja viedä asiaa eteenpäin.
[/q]
Ja itse olen juuri puhunut näistä mulkuista, joita tuolla riittää (ainakin eilen). Ja tähän topiciin juuri niistä ihanista mulkuista kait pitikin kirjotella (eli niistä "ihanista" hetkistä asiakaspalvelussa).

[q]
Eli teillä kaikki asiakkaiden mielipiteet mitataan vain sillä mitä on paperilla? Typerää IMO, suurin osa mielipiteistä kun tulee sillä hetkellä eikä siitä mitä paperille rustataan.
[/q]
Melkein koko sen ajan kun juttelen asiakkaan kanssa, saan jotain palautetta palvelusta, tuotteesta, ympäristöstä yms. Tietenkin jos juttelen 10min asiakkaan kanssa, niin kirjotan dokumenttia 20min siitä keskustelusta.. Tämähän on juuri liikkeessä olevien asiakaspalvelioiden työ ja näin varmasti tehostetaan kaikkien asiakkaiden palvelemista. Typerää IMO.

[q]
Onks se numero ilmainen?
[/q]
Muistaakseni on, mutta en ole täysin varma tähän aikaan yöstä. Jos se numero ei ole maksuton, niin siitä voi suoraan valittaa nokialle ;)
(Kohta varmaan jutellaa miten tuotteiden ja palveluiden hintoihin pystyy yksi pieni asiakaspalvelija vaikuttamaan siten, että se ei maksaisi mitään asiakkaalle. Sehän on tyhmää maksaa tuotteista ja palveluista ;)

[q]
Edelleen puhe on paikanpäällä kokemasta epäkohdasta eikä mistään kun puhelin nyt ei toiminu ja siinä on tyhmän värinen näyttökin ja sit juostaan kauppaan tuulispäänä, haukutaan asiakaspalvelijat alimpaan helvettiin ja vielä tuhahdetaan kun joudutaan tekemään kaikki kirjallisena.
[/q]
Ja edelleen puhe on siitä kitinästä mitä jokin asiakas tulee myymälään huutamaan ja josta saisi paljon paremman tuloksen (ja vielä helpommin) jos jaksaisi kirjoittaa sen paperille tai lähettää sen maililla esim myymälään. (Näin ainakin itse olen tämän kirjoituksen alunperin aloittanut)

[Yleensä paikanpäällä koketut epäkohdat tullaan itkemään seuraavana päivänä tai jopa 3kk kuluttua (tietenkin jonon pituus saatetaan huutaa heti, mutta niihin ei ainakaan meidän myymälässä pysty tekemään mitään, jos halutaan asiakkaitakin mahtuvan sinne sisään.)]

otetaan tuolta aijempaa vähän
[q]
Lähinnä viittasin johonkin pienempään epäkohtaan... vaan se, että jos kokee saaneensa paskaa palvelua niin siitä ihan asiallisesti ilmoittaa ja duunari vie viestiä eteenpäin.
[/q]
Paska palvelu on asiakaspalvelijan antamaa palvelua, suuri jono ei mielestäni ole paskaa palvelu vaan huonosti organisoitu liike. Juuri siitä paskasta palvelusta mielestäni pitää ilmoittaa vähän suoraan tämän asiakaspalvelijan esimiehelle, jotta asialle voisi tehdä jotain. Ja jos asiakaspalvelija antaa kokoajan paskaa palvelua, niin silloin potkut ovat paikoillaan.

Jatketaan tätä saman asian kirjottamista vielä paljolti, joohan...

O