Asiakas on aina väärässä.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- ...
- 111
- Seuraava »
[q]elysion:., 17.8.2007 11:27:
Jos tässä oli kyse tosta salaattijutusta, niin en kyllä välttämättä ois ite henkilökohtasesti ees tajunnu koko juttua. Noille tollassille asiakkaille ois kyl varmaan hyvä kertoa tosta, jos vaan keksii jonkun hyvän tavan valistaa ilman, että se kuulostaa hirveeltä avautumiselta. En usko, että noi janpat ihan tarkotuksella ja vittuillakseen on noin toimunu.
[/q]
Jännä tosiaan tuo salaattijuttu. En tiedä yhtään paikkaa, jossa käveltäisiin suoraan salaattipöydän kautta pöytään syömään - tilaamatta. Itselleni ei tulisi edes mieleen toimia noin. Toisaalta, jos tuossa lafkassa iso osa porukasta tekee noin, niin siihen lienee syynsä: joko niin on joskus toimittu tai porukka on vaan toinen toisestaan mallia ottaen alkanu käyttäytyy noin. Ehkä sinne voisi pistää jotain kylttejä, tyyliin "Tilaa ensin, ota ruoka/ruokaile vasta sitten" tms.
edit: ja vaikka olisi pöytiin tarjoilukin, niin kyllä silloinkin odotetaan, että tarjoilija käy ottamassa tilauksen ja vasta sitten mennään salaattipöytään...
[q]Pätkis, 17.8.2007 11:35:
---
crissy, 16.8.2007 16:49:
"..meil on kyl tapana tilata se safka ennenku iskee salaattiin kiinni".. mut sain tukittuu suuni..
..ei me voida olla koko ajan vahtaamassa et kuka on uus ja kuka ei.. ravintolas on jumalauta 140 asiakaspaikkaa joista suurin osa ruokailijoita ja kaks tarjoilijaa duunis!
JOTEN VOITTEKO VITTU TILAA SEN SAFKAN EKA NII EI TARTTE ULISTA KU KESTÄÄ!!!!!!!!
---
Ettekö te voi laittaa siihen ovelle / jonnekin näkyvälle paikalle kylttiä että "lounasaikaan tilaukset kassalta, kiitos"?
-se on tietysti eri asia, jos asiakkaat ei osaa lukea. Mutta kyllä mua ainakin uudessa paikassa joskus hämää, miten päin nää nyt haluaa tän homman hoidettavan. Tosin, silloin kyllä yleensä kysyn.
[/q]
meillä voi toimia silleen et joko tilaa kassalta tai istuu pöytiin odottamaan tarjoilijaa.. mutta toi et kävelee suoraan salaattipöytää ja sit istumaan ja jos ei oo tarjoilijaa huomaamaan tätä kyseistä ihmistä nii ja jos/kun on kiire niin voi luulla et asiakas on tilannut kun on salaattinsakki syönyt..
Ja sit kun meil on vaan yks kokki töissä niin ruuan tulo alkaa kestää siin vaihees ku porukka alkaa tilaamaan listalta..
eilen meil oli sali täynnä porukkaa ja tosiaan meit oli kaks töis..
Joo en mäkää koskaan mene esim. rossossa salaattipöytään eka ja sit istuun ja venaamaan josko joku tarjoilija tajuais et mä en olekkaan tilannut vielä..
ja ne on niit "vakiosiakkaita" ketkä kävelee suoraan alkuruualle..
No vakioasiakkaita niille jotka on 10v talossa ollu... mut ei mulle...
[q]Pätkis, 17.8.2007 12:01:
---
crissy, 17.8.2007 11:45:
---
Pätkis, 17.8.2007 11:35:
---
crissy, 16.8.2007 16:49:
"..meil on kyl tapana tilata se safka ennenku iskee salaattiin kiinni".. mut sain tukittuu suuni..
..ei me voida olla koko ajan vahtaamassa et kuka on uus ja kuka ei.. ravintolas on jumalauta 140 asiakaspaikkaa joista suurin osa ruokailijoita ja kaks tarjoilijaa duunis!
JOTEN VOITTEKO VITTU TILAA SEN SAFKAN EKA NII EI TARTTE ULISTA KU KESTÄÄ!!!!!!!!
---
Ettekö te voi laittaa siihen ovelle / jonnekin näkyvälle paikalle kylttiä että "lounasaikaan tilaukset kassalta, kiitos"?
-se on tietysti eri asia, jos asiakkaat ei osaa lukea. Mutta kyllä mua ainakin uudessa paikassa joskus hämää, miten päin nää nyt haluaa tän homman hoidettavan. Tosin, silloin kyllä yleensä kysyn.
---
meillä voi toimia silleen et joko tilaa kassalta tai istuu pöytiin odottamaan tarjoilijaa.. mutta toi et kävelee suoraan salaattipöytää ja sit istumaan ja jos ei oo tarjoilijaa huomaamaan tätä kyseistä ihmistä nii ja jos/kun on kiire niin voi luulla et asiakas on tilannut kun on salaattinsakki syönyt..
Ja sit kun meil on vaan yks kokki töissä niin ruuan tulo alkaa kestää siin vaihees ku porukka alkaa tilaamaan listalta..
eilen meil oli sali täynnä porukkaa ja tosiaan meit oli kaks töis..
Joo en mäkää koskaan mene esim. rossossa salaattipöytään eka ja sit istuun ja venaamaan josko joku tarjoilija tajuais et mä en olekkaan tilannut vielä..
---
Nii aivan. Eli se salaatti on TEILLE merkki siitä, että tilaus yleensä on jo otettu vastaan. Asiakas nyt ei välttämättä tätä aina ihan hoksaa vaikka se sulle, alalla työskentelevälle, onkin itsestään selvää ettei kannata hakea salaattia ennenku on tilannut ruokansa. Mä kannattaisin edelleen sitä, että vois tilaa ainoastaan joko pöydistä tai kassalta. Eikse nyt olis vaan kaikille helpompaa*nauru*
[/q]
No KHYL joo! Ei tartte päätään raapii sit et "onks toi tilannu.. entä toi" helpottais sekä meidän elämää/työtä että kaikkien muidenki
[q]Zandy, 17.8.2007 17:59:
---
crissy, 17.8.2007 10:19:
Rasitusvitutus osa 2.
"onks tää alkukeitto tehty oikeesta tavarasta vaiko pussikeittoa"?
" Onks tää muusi tehty oikeista perunoista vai onks tää pussitavaraa"
" Onks noi lihapullat oikeita pullia vaiko einespullia"
"onks toi lohi tuoretta vai pakaste"
NYt on taas sellanen fiilis et vois olla jossain kopis itekseen töis.. ku noi ihmiset osaa vaa KITISTÄ!
---
Mun on kanssa pakko ihmetellä, että mitä kummaa noissa kysymyksissä on....kyllä mä ainakin olettaisin tai edes toivoisin, että ravintolassa syömäni ruoka olisi jotain muuta kuin tukun hyllyltä poimittua valmistavaraa, joka sitten lämmitetään kattilassa ja tarjoillaan. Tai jotenkin tuntuu oudolta, että ravintolan ruuat koostuisivat vain pussisafkoista, eineksistä ja pakasteista...
[/q]
no noi nyt oli vaa piste iin päälle muutenki suht vittumaisen päivän pääteeks ja kiireisen viikon ja loman puuttees..
täs on puskettu ihan helvetisti duunia koko kesä ja nyt vasta alkaa helpottaa et eiköhän munki tyhjänpäiväiset kitinät lopu kans..=)
No ehkä noi oli liioiteltua.. sorryt siitä..
[q]Zenni, 20.8.2007 14:57:
---
devisss sen jo tossa sanoikin. Asiakkaat vaan luulee, että niille mieluisia päätöksiä syntyy nopeesti ja että me jotenkin pelättäis, jos asia viedään kuluttajavirastoon. Eikä tuu mieleen yhtään tilannetta missä virastoon oltais oikeasti otettu yhteyttä, kuhan ne idiootit puhuu paskaa lämpimikseen.
[/q]
Hankalia asiakkaita varten, CM suosittelee:
:P
[q]bates, 20.8.2007 15:58:
Eli kummasti siis tuo taikasana "kuluttaja-asiamies" sai ainakin mun tapauksessani puhtia asian käsittelyyn.
[/q]
Juu no tossa tilanteessa on ihan oikeutettua ottaa yhteyttä sinne virastoon, koska tossa tapauksessa firma oli ryssiny kaiken ja antanut väärää infoa. Täällä vain törmää esim. huoltotapauksissa sellasiin asiakkaisiin, jotka ei suostu myöntämään itse aiheutettua vahinkoa eivätkä näin ollen suostu maksamaan huollosta tullutta laskua. Siinä vaiheessa ei enää kannata vedota kuluttajavirastoon, vaikka laitteen eliniän olisikin pitänyt olla enemmän kuin vuoden.
[q]Caro², 26.8.2007 00:15:
Nyt täytyy kysyä arvon asiakaspalvelijoilta, voitteko selvittää miulle minkä takia en tänään saanut alkosta juotavaa.[/q]
Itse mietin tossa viime viikon perjantaina samaa, kun paikallisen alkoholiliikkeen myyjä vaati, että haen ajokorttini autosta ennenkuin suostui myymään mulle pullon jallua ja toisen rommia. Vahvoja juomia toki, mutta ei niidenkään myyntiin ikäraja ole kuin sen 20. En oikein tiedä pitäisikö tässä vaiheessa ottaa kettuiluna vai kohteliaisuutena moiset paperien kysymiset.
Sama juttu pari kuukautta sitten Lahdessa; poke ei päästänyt mua sisään K-18 bileisiin, koska pahvit ei ollut mukana.
.pi.
PS. Täytin eilen 31.
Tänään kävi niin että joku kaveri jonkun firman markkinointiosastolta soitteli kadonneiden pakettien perään - osa yhden lähetyksen paketeista oli kadonnut matkalla eli irronnut siitä kuormasta. Hän ei siis ollut lähettäjä eikä asiakas, vaan oli nimenomaan se yhteyshenkilö joka asiakassuhteita hoitaa. Koitin hänelle sitten kovasti selittää että siinä paketissa ei tule olemaan yhteystietoja kun se on isommasta kuormasta vain pieni osa, ja että ilman tuntomerkkejä (joita hän ei osannut sanoa - ei edes sisältöä) sitä on mahdoton löytää. Ei se hirveästi tykännyt kun sanoin että me ei ehditä sille lähettäjälle soittaa tuntomerkkejä varten, että saa soittaa takaisin kun osaa kuvailla tuotteen.
Kivaa ku eka "kunnon" viikko töissä ja puolet porukasta kipeenä, mitään ei ehitä tekemään ajoissa
edit: nii ja sit tietty soitettiin toisesta terminaalista, äijä huutaa että perkele jos vielä kerrankin siirretään puhelu niiden konttoriin kun asia X ei niille kuulu - koita siinä nyt sit selittää että mulla ei oo tuollasen kanssa mitään tekemistä vaan vaihde sen on tehnyt (ehkä), ja että he ei voi mitenkään nyt tietää mistä asiakkaasta on kyse. Äijä vaan huutaa että tää on meille kuuluva selvitys, hyvä että ehdin ottamaan mitään tietoja ylös ennenku paiskas luurin korvaan.
[q]Lost-Soul, 7.9.2007 10:06:
---
Freja, 7.9.2007 09:58:
---
Kolera, 7.9.2007 09:33:
kuis montaa oikeesti vituttaa baaritiskin takana jossei asiakas moikkaa takas vaan tokasee suoraa tilauksen? et pitääks tässä ruveta kohteliaaks =P
---
No onha se aika vittumaista jos sanotaan et "Moi!" tms ni sä sanot "olut". Tai jos pidät sitä tervehdyksenä ni mikä ettei :D
---
Tosin itse baarissa käydessä harvoin edes kuulen, mitä se baarimikko/maija sieltä tiskin takaa huutelee.
[/q]
Itse ainakin yleensä olen aina sanonut jotain tälläistä tm. Terve/hei mitäs sulle sais olla? Ja en mä rehellisesti odota vastausta tyyliin no terve terve pistäppä yks jotain. Vaan ihan vaan puhdasta vastausta siihen, että mitäs laitetaan olkoonkin se vain Yks bisse.
[q]Freja, 7.9.2007 09:58:
---
Kolera, 7.9.2007 09:33:
kuis montaa oikeesti vituttaa baaritiskin takana jossei asiakas moikkaa takas vaan tokasee suoraa tilauksen? et pitääks tässä ruveta kohteliaaks =P
---
No onha se aika vittumaista jos sanotaan et "Moi!" tms ni sä sanot "olut". Tai jos pidät sitä tervehdyksenä ni mikä ettei :D
[/q]
Haha, alan tästä lähtien morjestaa kavereita: "Jallukola!" tai "Butterscotch!"
Mutta onhan se niin, että hiljaisena iltana ehtii ja jaksaa rupatella asiakkiaiden kanssa, mutta kiireisenä iltana arvostan asiakkaankin nopeutta ja tilausta ilman turhia lätinöitä.
"Moi mites ilta menee taitaa olle kiire heheheeheh öööö mitä mä nyt ottaisin öööö jallukola eiku tota mikähän olis hyvää hei tee mulle joku hyvä drinkki joku makee tai sit kirpee" *släp*
Thank god hevoset on paljon helpompia yhteistyökumppaneita eikä ratsastusoppilaatkaan koskaan uskalla väittää vastaan
[q]Forecast, 8.9.2007 12:46:
---
Melekee OT, mutta oon alkanut ihmettelemään, että missä kaupoissa voi edes sanoa "muovikassi"? Kun ainakin noissa marketeissa sä ite vaan repäset ne siitä kanssa vierestä. Valaiskaa tyhmää
[/q]
No, ainaki omalla kohdalla kun sen "repäisee" siitä vierestä ja vilauttaa kassalle sen kassin (että tajuu ottaa sen huikean 0,20e hinnan koneelle) niin sanoo "muovikassi" tai että "yks muovikassi kans".
Mut "muovikassit" vaa teille kaikille
Kassan takana on kyllä harvinaisen ärsyttävää, jos asiakas ei pihahda sanaakaan. Siinä vaiheessa mulle kelpaa jopa se "moi muovikassi!" tervehdys. Ne muutamat sanat, jotka sanot siinä kassalla asioinnin aikana, ovat varsin mukavia kassan kannalta (ainakin itselleni oli).
Sit on myös niitä tapauksia, jotka jaksaa alkaa heittää sitä samaa paskaa läppää, jota kaikki muutkin heittää. Yleisimpänä se, kun esim. enari ei toimi ja joutuu näpyttelemään koodin (tai vaihtoehtoisesti enari ja hintalappu puuttuu ja joudut soittamaan ja kyselemään tuotteen perään). Sillä aikaa kun näpyttelee koodia koneelle, asiakas luulee olevansa hauska sanoessaan "ai, se olikin ilmanen, no kyllä sekin mulle kelpaa" ja paskasta naurua päälle. Siinä vaiheessa oikeesti tekisi aina mieli sanoa niille, että kuulen tota paskaa läppää päivittäin ja se ei edelleenkään naurata. Jos välttämättä haluaa jakaa vitsikkyyttään jollekin, voi mennä tekemään sitä johonkin muuhun kauppaan.
EDIT. Onneksi kassahommat on tältä erää ainakin hetkeksi takana
[q]crissy, 18.5.2010 23:00:
*asiakas on taas kerran väärässä*
[/q]
sanoisin et ehkä yhtä tai kahta kohtaa lukuunottamatta oot avautunu näistä aikasemminki =P
Täällähän avaudutaan ja kunnolla voisinpa itsekin..
"Osaatko tehdä (esim.) mansikkamargaritan/Tom Collinsin/blaa blaa?"
Ja siis kysyjä on yleensä ylimielisen näköinen keski-ikäinen mies, joka on ennen baariin lähtemistään lukenut drinkkikirjaa ja päättänyt päteä baarimikolle/muille asiakkaille. --> Please! Kysytkö kampaajalta osaako hän leikata otsatukan? Kysytkö bussikuskilta osaako hän ajaa autoa?
"Tarjoilija!!"
Huudetaan seteleitä/pankkikorttia heilutellen ja sormia napsutellen. Asiakas sama kun edellisessä. --> Ensinnäkin. Se on baarimestari, ei tarjoilija. Tarjoilija työskentelee ruokaravintolassa, baarimestari baarissa. Capizhe? Toiseksi, monella baarimikolla on täysin luontainen ignoorausrefleksi tällaisten asiakkaiden kohdalla, joten voipi olla että jäävät juomat saamatta.
Hot Shotit.
Vammasia tehdä, hauska myydä. Kuka idiootti haluaa maksaa viisi euroa kahdesta sentistä likööriä? Aika moni. Katteet kohdillaan!
Jääpalat.
Vitun n00bit, se viinan määrä on aina VAKIO riippumatta siitä onko lasissa yksi vai 12 jääpalaa. Arvatkaa kuinka moni tilaa juomansa "kahdella jääpalalla" ja sitten kehuskelee kovaan ääneen viereiselle asiakkaalle/kaverille kuinka saa näin enemmän viinaa drinkkiinsä! "Minuahan ei kuseteta!" Kyllä, näitä ruudinkeksijöitä liikkuu oikeasti tuolla yössä.
Joo, ja sitten vielä että jos tilaa todella ison, aikaavievän ja hankalan määrän juomia (monia eri drinkkejä, kerrosshotteja jne.) tilanteessa jossa asiakkaita on tiskin päästä päähän ja heidän takanaan kaksi riviä jengiä venaamassa juomiaan (mikä jo sinäänsä vituttaa sekä hlökuntaa sekä asiakkaita), olisi hyvin kohtuullista ja kohteliasta jättää edes jotain tippiä. Tipin jättäminen ei (valitettavasti) ole pakollista, mutta aina voi ja saa katsoa tilanteen mukaan!
Siinä kaikki tällä kertaa.
[q]oZq, 24.9.2007 18:46:
---
uGu, 24.9.2007 18:41:
...
- Sairaanhoitaja ******* täällä päivää.
...
---
Ettei vaan olisi ollut potilas. Eihän tuommoisia nyt olekaan.
[/q]
Siitä mä en tiedä oliko potilas vai ei mutta usko pois niin vastaavia tapauksia kyseisissä hommissa riittää rutosti. Nuo mummot ja papat on niin pihalla noista kännyköistä et huh huh.. Mua käy päivittäin sääliksi kun ne pakotetaan käyttämään laitteita joista niillä ei oo mitään hajua. Ja vaikka hetken olisikin niin seuraavana päivänä taas ei. Mulla käy duunissa vaki asiakkaita, jotka käy kerran vkos tai parissa kysymässä mistä näppäinlukko aukee. Tänäänkin tuli hyvä kysymys: "Hajoaako puhein jos siinä on näppäinlukko päällä kun sitä lataa?" ...Et sitä rataa.. ...ja tietokoneitten osalta en haluu ees kommentoida asiaa...*poks*
[q]Janisa, 24.9.2007 19:04:
---
uGu, 24.9.2007 18:57:
---
oZq, 24.9.2007 18:46:
---
uGu, 24.9.2007 18:41:
...
...
Mua on kanssa aina harmittanut, etta iakkaat ihmiset "pakotetaan" kayttamaan kaikenmoisia vempaimia ja eritoten se ettei ole olemassa niinkin peruskannykkaa, milla voisi VAIN soittaa -ei mitaan erikoishienouksia, kiitos.
Voi kun mun tuli ikava mun mummua.
[/q]
Keskustelin erään matkapuheimia valmistaman yrityksen (ette ikinä arvaa tätä) edustajan kanssa ko. asiasta ja vastaus oli ettei sille ole markkinoita.. ..yeah right. Eiköhän kyse ole kuitenkin taloudellisesta kannattavuudesta. Niiden ei ole taloudellisesti järkevää tehdä semmoista puhelinta koska se tulisi liian halvaksi (ja samalla söisi kallimpien myyntiä). Ihmettelen kuitenkin sitä että miksei ne pyytäisi siitä vaikka "ylihintaa" ja myisi kustannuksia huomattavasti kalliimmalla.. Mummot ja papat olisivat varmasti valmiita maksamaan tuosta "ominaisuudesta" ihan siinä missä nuoret maksaa esim. mp3 soittimesta tai kamerasta puhelimessa.
..sori offtopic (tai ei oikeastaa *ding*)
[q]devisss,
On vissii joillain kaskon idea vähän hukassa.
[/q]
No joo, tänää väänsin ihan tosissaan kättä yhen naisihmisen kanssa, et en voi korvata sen omasta liikennevakuutuksesta tuntemattomal autol aiheutettua vahinkoa sen autolle "mä valitan!" -joo, se on laki, teen sulle kirjallisen päätöksen.
Sil oli myös kasko, mutta oli tutustunu meijän vakuutusehtoihin "ei tääl missään puhuta et liikennerikkomuksesta mä joudun maksamaan sen mun auton vahingon".. joo mut ku tekijää ei tiedetä.. ja liikennevakuutuslain blaa blaa ehtojen blaa blaa.. "no mut mitä mä nyt teen" -viet auton korjaamolle, maksat omavastuun ja kärsit bonustappion.. äläkä enää ikinä soita mulle..
ainii tai sit näitä, joille ei mee jakeluun ettei korvauspäätös muutu vaik soittaisit mulle 56 kertaa ja haukkuisit huoraks ja irtisanoisit vakuutukset. Sait sen kirjallisen lapun. Valita sillä.
[q]Jocular, 1.10.2007 19:50:
ainii tai sit näitä, joille ei mee jakeluun ettei korvauspäätös muutu vaik soittaisit mulle 56 kertaa ja haukkuisit huoraks ja irtisanoisit vakuutukset. Sait sen kirjallisen lapun. Valita sillä.
[/q]
Kuulostaa ihanalta työltä. :D
Pakko sanoa, että hitto näitä on hauska lukea kun ei enää itse ole kassalla töissä kiroamassa noita tampioita
[q][Nuclear], 2.7.2005 00:18:
---
Lost-Soul,
No mitä se sitten sille alkaa urputtaa jos se saa paikanpäällä huonoo palautetta. Tyhmähän siitä menee esimiehelleen kertomaan.
---
Eli jos asiakas vaikkapa valittaa, että palvelupisteessä on hirveä jono, vesi loppu ja kuuma ilmakin niin se on tyhmä työntekijä joka siitä ylemmille tahoille kertoo? Huh..
[/q]
Varmaan jo ymmärrät tahallasi väärin, mutta tuollaisiin pystyn antamaan suoraan vastauksen. Ja on se kumma kun et pysty ymmärtämään suhteellisen selkeää kirjoitusta ja väännät vielä minun kirjoituksiani juuri väärin.
(Ja todennäkösesti vastaisin noihin valituksiin "yksi ihminen ennen sinua ja alat itkemään?? voi pikkusta; Me emme myy mitään virvokkeita täällä, mutta niitä löydät varmasti kaupasta; En mahda ulkona olevalle lämpötilalle juuri mitään, mutta kerron toki isolle A:lle että on vähän liian läämin)
[q]
Asiakaspalvelu duuni nyt vaan on asiakaspalvelu duunia ja ne vttumaiset asiakkaat kuuluu työnkuvaan myös. Edelleen en oo sanonu, että sellasta mulkkua joka tulee huutamaan päin naamaa pitäis rekisteröidä mitenkään, sen sijaan sellaset asiakkaat jotka asiallisesti ilmoittaa epäkohdista niin heitä voisi joskus kuunnellakin ja viedä asiaa eteenpäin.
[/q]
Ja itse olen juuri puhunut näistä mulkuista, joita tuolla riittää (ainakin eilen). Ja tähän topiciin juuri niistä ihanista mulkuista kait pitikin kirjotella (eli niistä "ihanista" hetkistä asiakaspalvelussa).
[q]
Eli teillä kaikki asiakkaiden mielipiteet mitataan vain sillä mitä on paperilla? Typerää IMO, suurin osa mielipiteistä kun tulee sillä hetkellä eikä siitä mitä paperille rustataan.
[/q]
Melkein koko sen ajan kun juttelen asiakkaan kanssa, saan jotain palautetta palvelusta, tuotteesta, ympäristöstä yms. Tietenkin jos juttelen 10min asiakkaan kanssa, niin kirjotan dokumenttia 20min siitä keskustelusta.. Tämähän on juuri liikkeessä olevien asiakaspalvelioiden työ ja näin varmasti tehostetaan kaikkien asiakkaiden palvelemista. Typerää IMO.
[q]
Onks se numero ilmainen?
[/q]
Muistaakseni on, mutta en ole täysin varma tähän aikaan yöstä. Jos se numero ei ole maksuton, niin siitä voi suoraan valittaa nokialle ;)
(Kohta varmaan jutellaa miten tuotteiden ja palveluiden hintoihin pystyy yksi pieni asiakaspalvelija vaikuttamaan siten, että se ei maksaisi mitään asiakkaalle. Sehän on tyhmää maksaa tuotteista ja palveluista ;)
[q]
Edelleen puhe on paikanpäällä kokemasta epäkohdasta eikä mistään kun puhelin nyt ei toiminu ja siinä on tyhmän värinen näyttökin ja sit juostaan kauppaan tuulispäänä, haukutaan asiakaspalvelijat alimpaan helvettiin ja vielä tuhahdetaan kun joudutaan tekemään kaikki kirjallisena.
[/q]
Ja edelleen puhe on siitä kitinästä mitä jokin asiakas tulee myymälään huutamaan ja josta saisi paljon paremman tuloksen (ja vielä helpommin) jos jaksaisi kirjoittaa sen paperille tai lähettää sen maililla esim myymälään. (Näin ainakin itse olen tämän kirjoituksen alunperin aloittanut)
[Yleensä paikanpäällä koketut epäkohdat tullaan itkemään seuraavana päivänä tai jopa 3kk kuluttua (tietenkin jonon pituus saatetaan huutaa heti, mutta niihin ei ainakaan meidän myymälässä pysty tekemään mitään, jos halutaan asiakkaitakin mahtuvan sinne sisään.)]
otetaan tuolta aijempaa vähän
[q]
Lähinnä viittasin johonkin pienempään epäkohtaan... vaan se, että jos kokee saaneensa paskaa palvelua niin siitä ihan asiallisesti ilmoittaa ja duunari vie viestiä eteenpäin.
[/q]
Paska palvelu on asiakaspalvelijan antamaa palvelua, suuri jono ei mielestäni ole paskaa palvelu vaan huonosti organisoitu liike. Juuri siitä paskasta palvelusta mielestäni pitää ilmoittaa vähän suoraan tämän asiakaspalvelijan esimiehelle, jotta asialle voisi tehdä jotain. Ja jos asiakaspalvelija antaa kokoajan paskaa palvelua, niin silloin potkut ovat paikoillaan.
Jatketaan tätä saman asian kirjottamista vielä paljolti, joohan...
- « Edellinen
- 1
- ...
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- ...
- 111
- Seuraava »