Asiakas on aina väärässä.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- ...
- 111
- Seuraava »
Munki on kyl nyt pakko avautua tänne. Kaupan kassana nämä on erityisen hermostuttavia asioita.....
Eilen jostain syystä kuulin kolme kertaa "Mitä sä niitä tavaroita otat, ei ne oo MUN??!!"
Ai anteeks vaan, eikö siihen voinu laittaa sitä välikapulaa?
Kolmannella kerralla multa pääsi jo " voi helvetti eikö siihen voi laittaa sitä kapulaa, enhän mä voi tietää mitkä on kenenki tavarat"
Kerran joku jopa kysyi multa loukkaantuneena " ai MUNKO se kuuluu laittaa?"
En voinu todeta ku että
"se on mulle AIVAN SAMA KUKA SEN LAITTAA kunhan joku laittaa koska en muuten voi tietää mitkä tavarat on kenenki ja mulla ei ole aikaa siinä seurata mitä tavaroita kukaki lappaa siihen hihnalle"
Toinen mikä vituttaa on se että se perhanan kuitti jätetään mulle, ei mua todellakaan kiinnosta haluaako tai tarviiko asiakas sitä mihinkään, en mä ala kysyy kaikilta 300 - 400 ihmiseltä tarviiko ne sitä mihinkään. Kuitenkin se perkele tulostuu sieltä kirjoittimesta. Ei se oikeesti ole vaikeaa laittaa roskiin itse. (Tosin kun olen asiasta sanonut, niin asiakas ei edes tiedä missä on roskis... hmmm... tietääkseni kaikissa kaupoissa liukuhihnan perässä kun on se pakkaustaso niin siinä on joko pieni tai iso roskis....)
*super**poks*
[q]MiSSy*, 2.12.2006 15:29:
Ennen vanhaan kauppias itse päätti kaiketi näistä asioista, mutta isommissa ketjuissa ei taida asia näin olla enää, kun meillä on tarkat ohjeet siitä missä järjestyksessä tavarat kuuluu olla hyllyssäkin Ja missä järjestyksessä hyllyt ovat...
Ja samalla syntyy näitä sekaannuksia kun muutamat tuotteet eivät löydykkään loogisimmasta paikasta (itsellekin tätä on sattunut kyllä, että en asiakkaita siitä syytä)
[/q]
tassa pari vuotta sitten omassa lahikaupassa tehtiin joku testi missa valikoimaa vaihdettiin ja jarjestettiin jonkun logiikan mukaan paremmaksi. siina sitten useita viikkoja oli kassat jumissa kun jokaisen mummun piti joka ikinen kerta paasta paasaamaan siita miten nyt voi olla niin etta ne tavarat on eri paikassa tai sita ja tota ei nyt olekaan yhtaan enaa tarjolla.
siina vaiheessa olisi taas kaivannut jamesbondin licence to kill lupaa ja kirvesta kaden ulottuville vaikka olin ihan vaan jonossa odottamassa vuoroani enka kassan takana.
[q]Jocular, 20.12.2006 17:28:
Jos vakuutusyhtiöstä tulee jyrähdys, että tässä vahingossa on kumpiki syyllisiä ni sit ne saatana on! Ei tarvi soittaa joka päivä ja jauhaa tuntia ja mussuttaa siihen (BTW maksulliseen) numeroon, kuinka todennäköisesti ja kuinka oletettavasti näin ja näin kävi ja että nyt yhtiö tekee kyllä ratkaisun itselleen hyödyllisimmin päin ja vain toista osapuolta uskoen. UOH!
Ymmärskö joku ? ;)
[/q]
Joo, soittaminen ei liene oikea tapa, mut toki päätöksistä pitää pystyä valittamaan.
Sen mitä kokemusta on, niin reklamoimalla saa usein näihinkin asioihin muutoksen. Ainakin siinä vaiheessa kun vihjailee vaihtavansa firmaa.
[q]Kirvesmurhaaja, 23.12.2006 08:08:
Syynä tähän on se, että vakuutuspetos on yleisin suomalaisten tekemä rikos.
[/q]
Niin, sitä on vaan oikeasti pikkasen vaikeampi sanoa kumpi on syy ja kumpi seuraus - ovatko vakuutusyhtiöt vittumaisia asiakkailleen, koska niin moni kusettaa vai kusettavat niin monet, koska vakuutusyhtiöt ovat vittumaisia asiakkailleen.
[q]Jocular, 20.12.2006 18:41:
Ja juu. Mun korvausratkasuun ei vaikuta se vaikka veisit koko firmas toisen firman asiakkaaks, haukkuisit mut puolueelliseks, huoraks, lehmäks tai uhkaisit satuttaa.. Niin.. Ja poliisi on sitten se joka tekee rikosoikeudellisen ratkaisun ja mä voin pyörtää sen mun siviilioikeudellisella vakuutusyhtiönpäätösoikeudella.
[/q]
Taidat olla suhteellisen tuore tapaus tuolla alalla?
Käsittääkseni homma ei kuitenkaan mene niin, että sinä päätät siitä korvataanko asiakkaan vahinko, vaan teet siitä esityksen eteenpäin ja tämä esitys joko hyväksytään tai jätetään hyväksymättä. Jos näin ei ole, niin olet nuorella iällä aika korkeassa asemassa vakuutusyhtiössä.
Niistä parista korvatusta vahingosta ainakin sain käsityksen, että niiden käsittelijä esitti ne esimiehelleen, joka lopulta teki päätöksen. Toinen näistä muuten korvattiin käsittääkseni lähinnä siksi, että käsittelijä soitteli mulle kännipäissään lomaltaan omasta puhelimestaan "mitä kuuluu"-puhelun (kyseessä oli arviolta viisikymppinen täti) eikä niinkään sen takia, että homma olisi muuten mennyt ihan vakuutusyhtiön pykälien mukaan. Et joo, kyllä niitä päätöksiä tehdään muutenkin kuin pykälien mukaan tilanteissa, joissa se on yhtiön oman edun mukaista.
[q]akir0, 23.12.2006 12:35:
Luonnollisesti, mut reklamaatiot käsittelee varmaankin joku laaturyhmä tai esimiehet, jotka sitten arvioi tilanteen uusiksi. Omakin hylätty korvauspäätös muuttui, kun jakso sen paperin sinne laitokseen väsätä.[/q]
Vähän off-topic, mutta...
Itse kanssa tappelin melkein päivälleen 2 vuotta yhden kolarin takia (olin peräänajaja, mutta en syyllinen), mutta lopulta voitin jokaisessa puljussa, missä asiaa käsiteltiin (vakuutusyhtiö, liikennevahinkolautakunta, poliisi).
.pi.
Edit: aiheeseen tää liittyy siis lähinnä niin, että noita bumerangeja ja mulle negatiivisia päätöksiä tuli alkuun parikin, mutta jokaisen sain käännettyä edukseni lähettämällä lisää A4-saastetta asiani tueksi.
[q]JussiS, 22.1.2007 15:34:
---
typo, 19.1.2007 11:15:
(olin peräänajaja, mutta en syyllinen)
---
Ihan tyhmä kysymys, mutta miten tää on mahdollista? Toinen oli kännissä?
[/q]
Ei peräänajaja ole mitenkään automaattisesti syyllinen kolaritilanteissa. Ongelma on lähinnä sen toisen syyllisyyden osoittaminen.
Lyhyesti: Lähdin valoista, vaihdoin kaistaa, taakse jäänyt eläkeläisukko veti herneet nenään, koska mun Pösö ei kiihtynyt yhtä nopeasti kuin sen Volvo, ukko teki sikamaisen törkeän ohituksen puskureita hipoen ja samantien, kun se pääsi takaisin samalle kaistalle mun eteen, edessä olevan (noin 15m päässä) risteyksen valot vaihtui keltaiseksi, ukko säikähti ja löi liinat kiinni ajattelematta pätkääkään olenko mä ehtinyt reagoimaan sen sikailuun. En ollut, eikä pösön jarrut pärjännyt Volvon jarruille ja sit tutkittiinkin mitä S40:n peräkontti on mahtanut syödä aamupalaksi.
Miksi minä voitin?
- ukon toiminnan ennalta-arvaamattomuus
- todistaja, joka sanoi ukon ohituksen olleen "törkein, mitä hän on eläissään nähnyt"
- vakuutusyhtiöille lähettämäni kolaripaikan tekninen katukartta yhdistettynä todistajanlausuntoon, mitkä osoittivat, että ukko palasi takaisin kaistalle mun eteeni sulkuviivan yli.
Periaatteessa mikä tahansa noista olis jo voinut yksinäänkin riittää.
.pi.
Tämän huiman asiakaspalvelu urani aikana tämä oli kyllä huippua ja naurattaa vieläkin (vaikka ei saisi). Puhelin soi ja vastasin Respa blaa blaa, puhelimen toisessa päässä on naisääni joka kysyy miten ajaa paikasta x paikkaa y. No tässä vaiheessa maalta tulleena ilmoitan etten tiedä ja kaivan karttapalvelun esille ja otan naisen puhelinnumeron ylös. Soitan hänelle takaisin ja alan opastamaan häntä paikkaan y. Kaikki menee loistavasti ja saan ohjattua hänet oikealle tielle, no sitten alkoivat ongelmat, sanoin että käänny kylmäaseman kohdalta oikealle ja olet perillä. Naisääni on hiljaa puhelimen toisessa päässä ja sanoo ettei hän pääse kääntymään. No hetken ihmeteltyäni ja kyseltyäni selvisi paikka jossa ko. naishenkilö on. Neuvon häntä selvällä suomenkielellä ja taas kerran mainitsen kylmäaseman. No tämä nainen kovasti väittää ettei kylmäasemalle pääse kääntymään ja ettei hän edelleenkään näe rakennusta. No hetken tilannetta selvitettyäni, tajusin että tämä nainen luulee kylmäasemaa juna-asemaksi,vaikka tarkoitin bensa-asemaa. Helpottui huomattavasti kun tämä selvisi ja pian hän olikin tässä respassa. Tunteet kyllä kiehuivat aina välillä puhelimen toisessa päässä, mutta ei se minun vikani ole, ettet tiedä kylmäaseman oikeaa merkitystä. No pian nainen tuli respaan ja ihan hyväntuuliselta vaikutti kun oli selviytynyt haluamaansa paikkaan.Oli se kuulemma kolme kertaa ajanut tuon tien ylös alas.
muokkaus: typot pois
Tulipa taas eilen ihmettelyn aihetta. Eräs mieshenkilö oli tehnyt kanssamme yhden vuoden sitovan sopimuksen joka astuu voimaan ensimmäisen laskun maksamisen jälkeen. Sopimusehdoissamme on hyvin selitetty sopimuksen sitovuus ja ehdot minkä vuoksi sopimus voidaan purkaa kesken kauden(esim. sairaus, työttömyys jne.)
A: Haluasin irtisanoa sopimuksen.
M: Katsotaan.. sopimusaikaa on jäljellä vielä tammikuuhun 2008 asti, joten sopimus katkeaa sitten näillä puheilla 31.1.2008.
A:Eiku haluan sen nyt poikki
M: Ahaa, minkäs vuoksi sopimus pitäisi purkaa?
A: Ei vaan huvita jatkaa.
Selitän asiakkaalle pitkät liturgiat sopimusehdoista ja mihin hän on sitoutunut tehdessään sopimuksen. Selvisi että as oli tehnyt tuotteestamme kaupat puhelinmyyjän kanssa.
A: Minä kun luulin että se on pilasoitto
M: Vai niin, te siis annoitte pilasoittajalle henkilötietonne ja vastaanotitte kotiinkuljetuksena pilasoiton johdosta teille toimitetut tavarat ja maksoitte ensimmäisen laskunkin?
A: No niin... ei se sitten näköjään ollutkaan pilasoitto. Mutta tämä täytyy saada nyt poikki.
[q]Lyylikki, 22.1.2007 15:44:
---jonotusjuttu---
[/q]
Samaan kastiin menee rullaportaat. Ainoa paikka Suomessa jossa olen tähän mennessä nähnyt että ihmiset tajuavat seisoa oikealla, niin että kiireisemmät pääsevät vasemmalta ohi, on Helsingin metrossa. Yleensä jengi seiso ihan miten sattuu, ja sit kun kovassa kiireessä yrittää anteeksipyytäen päästä ohi niin saa lähinnä murhaavia katseita. Onko se muka niin v**un vaikeeta mennä seisomaan oikealle, tai edes antaa sitten tietä kiireessä olevalle? Voisivat mokomat juntit mennä jonnekin isoon kaupunkiin seisomaan keskellä rullaportaita ja katsoa mitä tapahtuu...*grr*
Edit: sori offtopicista. Olis varmaan sopinut paremmin "mikä ärsyttää"-topicciin...
Tulipas mieleen, että meillä (Raxissa) kävi eräs pariskunta kersoineen viettämässä jotain synttäreitä yhtenä viikonloppuna ja voi jeesus, että meinas mennä hermo siihen ukkoon. Se tulee siihen kassalle ja kysyy, että onko meillä mitään synttärihintaa. Kerron, että ei oo kuin ne kupongit tai sitten jos on erikseen sopinut ravintolapäällikön kanssa jostain hinnasta. No sitten se sanoo, että ei hänellä ole kuponkeja mukana, mutta mun on silti myytävä heille se pirun buffetti siihen hintaan. No tietenkin mä sitten vastaan, että se ei ole mahdollista koska meille on annettava voimassaoleva kuponki. Siitä se sitten alko jankuttamaan kun on tehty joskus 20 vuotta sitten oikein yliopistossa tutkimus jostain lakipykälästä missä todetaan, että niitä kuponkeja ei tarvitse olla mukana *justjoo*. Siinä mä sitten ilmoitan, että en ole kuullutkaan moisesta laista ja herra sitten tokaisee, että ei hänkään ollut aiemmin tiennyt asiasta. Sitten hän sanoo, että en saa kyseenalaistaa hänen väittämää vaan pitää vaan myydä sillä kuponkihinnalla. Siinä vaiheessa multa palo pinna ja pyysin ravintolapäällikön paikalle ja kummasti unohtu lakipykälät päästä. Ja kuulema heidänkin firmassaan vaaditaan ne kupongit, joten kiitos ja hei *lmao*.
Sitten torstaina meille soitti joku nainen ja kysyi, että onko vuoden 2006 puhelinluettelon kupongit vielä voimassa. Kysyin sitten, että lukeeko niissä päivämäärää. Nainen sitten vastaa, että "juu, lokakuun loppuun asti". No valitettavasti ne ovat menneet vanhoiksi ja ne eivät käy meillä enää, kiitos ja kuulemiin. Siis, mitä hittoa ihmisten päässä liikkuu jos niissä on selkeästi kirjoitettu "voimassa 31.10.2006" niin mitäs luulisitte käykö ne enää.
Että näin meillä taas.
[q]mashka, 23.2.2007 15:32:
sama asia ravintoloissa-yks likainen pöytä,josta just lähti asiakkaita,ja muuta vapaana,nii silti ne seuraavat asiakkaat menee just siihen likaiseen..mitä vittua???????
[/q]
Joo naa pistaa vihaks. Just vahan aikaa sit kavi silleen et oli yks meidan kiireisimmista aamiaisista ja ravintolan puoli oli lahes taynna. Lisaa poytia loytyy sisaterassilta. Pariskunta tulee sisalle ravintolaan. Kerron heille, etta kaikki ravintolan ikkunapoydat on varattuja mutta jos ikkunan vieressa haluavat istua niin terassilla on tilaa. Asiakas kertoo haluavansa terassipoydan. Menen kokoamaan poydasta kattausta siirtaakseni sen terassille. Kaantyessani ympari asiakas seisoo takanani ihmetellen, et eiks me istutakkaan taalla. NO JUSTHAN TE SANOITTE ISTUVANNE TERASSILLA. Ohjaan siis asiakkaat terassille, etsin vapaan poydan ja kattaan sen valmiiksi asiakaan seuratessa vieressa. Kun olen valmis asiakas ilmoittaa etta itseasiassa haluaisikin istua siina viereisessa paydassa joka on noin metrin paassa ja josta on aivan yhta hyva nakyma merelle. JOO MIKAS SIINA, ONNEKS KUKAAN MUU EI KAIPAA TAALLA PALVELUA !!
Sai taas katua, etta yritti jarjestaa asiakkaalle hyvaa poytaa. Seuraavalla kerralla sanon etta ravintolan poydat on ainoat mitka meilla on ja silla hyva.
[q]mayah, 21.4.2007 13:03:
---
devisss, 21.4.2007 12:33:
Jep, ja jos kukaan näistä idiooteista ei kävis siellä kaupassa, niin niillä kassoilla / sulla ei olis duunia.
---
Muuten hyvä, mut ihan väärä topikki :D
[/q]
juu tuntuu että tästä käydään aina parin sivun välein vääntöä
harva "vain asiakas" tuntuu ymmärtävän, että me myyntityötä tms tekevät tarvitaan aina välillä paikka missä avautua. se että saa edes välillä purkaa tunteensa jossain auttaa siihen että siellä töissä jaksaa sitten hymyillä niille idiooteillekin.
[q]niomic, 13.4.2007 19:18:
Ihmiset tuppaavat valittamaan sille firman edustajalle, joka on a) hyvin saatavilla ja b) paikalla kun sitä valitusta alkaa pursuamaan. On mielestäni aika huono sanoa ettei kassatason asiakaspalvelija voi vaikuttaa asioihin, joista asiakkaat valittavat.
[/q]
En tiedä, onko sulla kokemusta ko. työstä, mutta kassatason asiakaspalvelija ei tosiaankaan voi vaikuttaa asioihin, vaikka haluaisi. Itse välitän kaikki myymälästä/tavaroista/mistä vaan tulleet valitukset ylemmälle tasolle, mutta useinkaan tällä ei ole mitään seurausta... Mitäpä siinä sitten voi enää tehdä. Hölmöä kassahenkilölle valittaminen on myös siksi, että kassoilla on erittäin usein vuokratyöntekijöitä, joilla ei ole osaa eikä arpaa siihen miten myymälässä toimitaan. Lisäksi kovin moni asiakas ei osaa valittaa asiallisesti, vaan seurauksena helposti on räyhäämistä ja henkilökohtaisuuksiin menemistä.
en kyllä ole enää vakituisesti kyseisessä hommassa, mut sillon joskus kun satun olemaan, niin kyllä välillä joutuu yllättymään siitä, ettei aikuisilla ihmisillä ei ole käytöstapoja ollenkaan.
[q]Nepenthe, 20.4.2007 17:19:
---
Sphyxia, 20.4.2007 16:55:
Jahaps. Minun piti tänään soittaa asiakkaalle, josta tiesin jo ennestään, että hän on "pikkasen" hankala. Heti sen jälkeen, kun minä olin esitellyt perusteluni siihen, miksi tarvitsisin lisäselvitystä ja täydennystä, niin tietysti tämä asiakas rupesi esittämään omia tulkintojaan (sinänsä ihan ok ja ymmärrettävää), mutta sen lisäksi myös syyttämään meitä kaikenlaisista virheistä (yllätys yllätys asiakas huomasi hetki myöhemmin ihan itse, ettei niissä väitteissä ollut mitään perää *justjoo*). Silti ko. asiakas ei muuttunut yhtään myöntäväisemmäksi: maallikkona jatkoi sillä samalla asenteellaan (*grr*) kritisointia esittämääni tulkintaa vastaan, vaikka vakuutin hänelle että me talon juristit olimme kaikki samaa mieltä ko. tekstin tulkinnasta.
Myöhemmin iltapäivällä tämä ko. asiakas saapui paikan päälle ihan henkilökohtaisesti, but that's another story ...
---
Kohta löydät dramatisoituja juttuja itestäs jostain suomi24:n keskusteluryhmistä tai vastaavaa
/N
[/q]
Ounou!!!
Jos meillä näyttää että sun yhteys on TÄYSIN KUNNOSSA ja sanotaan että käy myymälässä testaan modeemi ja johdot (joko niissä tai siinä SUN koneessa vika) niin ei, sä et voi alkaa vaatia hyvitykseks uutta 100e modeemia kun sun nykysestä modeemistä on menny takuu umpeen joskus viime vuosituhannella, ihan turhaan huudat ja kitiset sielä että minä irtisanon kaikki palvelut nyt ja vaadit sitä uutta modeemia 100x.
Edit. kirjotusvirheet
Tänään salivuorossa:
Todella hiljainen päivä, hotelli mukamas täynnä ja silti haudan hiljaista, ei yhtään asiakasta näkynyt koko päivänä.
Lopulta tuossa klo19 aikaan yksi asiakas ilmaantuu syömään.
Minulla oli kiireitä keittiön puolella mutta onneksi en ollut vuorossa itsekseni.
Siinä sitten tyttönen nimeltä Veera lähti palvelemaan asiakasta ja hommahan meni hyvin ei siinä mitään. Laskun maksun yhteydessä asiakas pyysi hammastikkua kun pöydässä niitä ei näyttänyt olevan ja Veera sitten toi asiakkaalle yhden.
Siitäkös se mekkala alkoi kun asiakas alkoi inttämään että "Hyvä neiti tämä ei ole hammastikku, tämä on COCKTAILTIKKU! Kyllä luulisi teidän nyt tietävän tulevaisuuttakin ajatellen mitä te asiakkaalle oikein tarjoatte".
Cocktailtikku - hammastikku, kyllähän tuolla hyvin hampaita voi raapustella.
Tikkuja toki on poikkileikkaukseltaan niin pyöreitä (kutsutaan cocktailtikuiksi) mutta myös kolmionmallisia, joita varmaankin oikeaoppisesti olisi pitänyt tälle henkilölle olla.
No Veeran siinä valitusta kuunnellessa minä hain varastosta laatikon jossa oli valmistajan nimi sekä teksti "HAMMASTIKKUJA" ei "COCKTAILTIKKUJA" tai "HAMMASLANKAA" tms. muutakaan vaan paketissa luki hammastikkuja. Tämän jälkeen vertailimme muutaman minuutin hartaasti mitä eroa on laatikon sisällöllä ja asiakkaan tikulla.
No ei paljoa, paitsi että laatikossa tätä puusälpää näytti olevan enemmän kuin asiakkaan kädessä.
Olisi varmaan pitänyt tuoda tikkujen sijasta hammaslankaa ja suuvettä.
Lopulta tämä henkilö rauhoittui mutta esitti yhä mielipiteensä siitä että oikean hammastikun kuuluisi olla kolmionmallinen eikä sen mallinen jota meillä oli tarjota.
Miten joku jaksaa nostaa älyttömän äläkän siitä onko hänelle tarjottu hammastikku oikeanlainen?
Eikö sitä tikkua voi käyttää hampaiden kaiveluun kun tietää että se on cocktailtikku?
Rafloissa portsari on aina väärässä.
Huoh... Tulipa tavattua taas varsinainen idiootti muutama päivä sitten kassalla :/ vanha täti, niin kuin nää nillittäjät yleensä tuppaa olemaan. Täti tulee x kg:n banaanipussin kanssa ja ilmoitti, että hänelle on luvattu nämä tiettyyn tarjoushintaan. Kerkesin tutkailla tarjouskuponkia ja miettiä mihin tuoteryhmään tämä pitäisi pistää (ja missä ne edes lukee) ehkä 8 sekuntia, niin täti tokasee, et "mikä siinä niin vaikeeta on, se ruotsinkieli kupongissa tuotti vaikeuksia vai??!". Enpä oo pitkään aikaan korottanu ääntäni kassalla, mut tossa tilanteessa se tuli tehtyä. Mä en vittu jaksa noita henkilökohtasuuksiin meneviä solvauksia, joita saa kassalla sietää... kuka tollasia ihmisiä kasvattaa? mä en IKINÄ kehtais sanoa kenellekään noin.
Ja sitten kun etsiskelen luettelosta sitä saatanan numerosarjaa, niin tää täti nalkuttaa siinä koko ajan taustalla jotain "kun ne banaanit oli 1,49.. mulle luvattiin, mulle luvattiin, mulle luvattiin, toi sano, se on tarjous, jäkä jäkä..." niin etten vahingossakaan voi keskittyä siihen, mitä oon etsimässä. Tekis mieli vaan huutaa et TURPA KIINNI.
[q]Dana, 5.6.2007 10:26:
uuu uuu, tässähän voisi sitten ihan avautua muistakin tyhmistä asiakkaista (ihanaa!!)
elikkä ravintolakäyttäytymisestä hieman..
.
.
.
tässä hetkeksi.. kiitos..
[/q]
tapahtuuko tää kaikki tos haukilahdessa? o_0
[q][Nuclear], 2.7.2005 00:18:
---
Lost-Soul,
No mitä se sitten sille alkaa urputtaa jos se saa paikanpäällä huonoo palautetta. Tyhmähän siitä menee esimiehelleen kertomaan.
---
Eli jos asiakas vaikkapa valittaa, että palvelupisteessä on hirveä jono, vesi loppu ja kuuma ilmakin niin se on tyhmä työntekijä joka siitä ylemmille tahoille kertoo? Huh..
[/q]
Varmaan jo ymmärrät tahallasi väärin, mutta tuollaisiin pystyn antamaan suoraan vastauksen. Ja on se kumma kun et pysty ymmärtämään suhteellisen selkeää kirjoitusta ja väännät vielä minun kirjoituksiani juuri väärin.
(Ja todennäkösesti vastaisin noihin valituksiin "yksi ihminen ennen sinua ja alat itkemään?? voi pikkusta; Me emme myy mitään virvokkeita täällä, mutta niitä löydät varmasti kaupasta; En mahda ulkona olevalle lämpötilalle juuri mitään, mutta kerron toki isolle A:lle että on vähän liian läämin)
[q]
Asiakaspalvelu duuni nyt vaan on asiakaspalvelu duunia ja ne vttumaiset asiakkaat kuuluu työnkuvaan myös. Edelleen en oo sanonu, että sellasta mulkkua joka tulee huutamaan päin naamaa pitäis rekisteröidä mitenkään, sen sijaan sellaset asiakkaat jotka asiallisesti ilmoittaa epäkohdista niin heitä voisi joskus kuunnellakin ja viedä asiaa eteenpäin.
[/q]
Ja itse olen juuri puhunut näistä mulkuista, joita tuolla riittää (ainakin eilen). Ja tähän topiciin juuri niistä ihanista mulkuista kait pitikin kirjotella (eli niistä "ihanista" hetkistä asiakaspalvelussa).
[q]
Eli teillä kaikki asiakkaiden mielipiteet mitataan vain sillä mitä on paperilla? Typerää IMO, suurin osa mielipiteistä kun tulee sillä hetkellä eikä siitä mitä paperille rustataan.
[/q]
Melkein koko sen ajan kun juttelen asiakkaan kanssa, saan jotain palautetta palvelusta, tuotteesta, ympäristöstä yms. Tietenkin jos juttelen 10min asiakkaan kanssa, niin kirjotan dokumenttia 20min siitä keskustelusta.. Tämähän on juuri liikkeessä olevien asiakaspalvelioiden työ ja näin varmasti tehostetaan kaikkien asiakkaiden palvelemista. Typerää IMO.
[q]
Onks se numero ilmainen?
[/q]
Muistaakseni on, mutta en ole täysin varma tähän aikaan yöstä. Jos se numero ei ole maksuton, niin siitä voi suoraan valittaa nokialle ;)
(Kohta varmaan jutellaa miten tuotteiden ja palveluiden hintoihin pystyy yksi pieni asiakaspalvelija vaikuttamaan siten, että se ei maksaisi mitään asiakkaalle. Sehän on tyhmää maksaa tuotteista ja palveluista ;)
[q]
Edelleen puhe on paikanpäällä kokemasta epäkohdasta eikä mistään kun puhelin nyt ei toiminu ja siinä on tyhmän värinen näyttökin ja sit juostaan kauppaan tuulispäänä, haukutaan asiakaspalvelijat alimpaan helvettiin ja vielä tuhahdetaan kun joudutaan tekemään kaikki kirjallisena.
[/q]
Ja edelleen puhe on siitä kitinästä mitä jokin asiakas tulee myymälään huutamaan ja josta saisi paljon paremman tuloksen (ja vielä helpommin) jos jaksaisi kirjoittaa sen paperille tai lähettää sen maililla esim myymälään. (Näin ainakin itse olen tämän kirjoituksen alunperin aloittanut)
[Yleensä paikanpäällä koketut epäkohdat tullaan itkemään seuraavana päivänä tai jopa 3kk kuluttua (tietenkin jonon pituus saatetaan huutaa heti, mutta niihin ei ainakaan meidän myymälässä pysty tekemään mitään, jos halutaan asiakkaitakin mahtuvan sinne sisään.)]
otetaan tuolta aijempaa vähän
[q]
Lähinnä viittasin johonkin pienempään epäkohtaan... vaan se, että jos kokee saaneensa paskaa palvelua niin siitä ihan asiallisesti ilmoittaa ja duunari vie viestiä eteenpäin.
[/q]
Paska palvelu on asiakaspalvelijan antamaa palvelua, suuri jono ei mielestäni ole paskaa palvelu vaan huonosti organisoitu liike. Juuri siitä paskasta palvelusta mielestäni pitää ilmoittaa vähän suoraan tämän asiakaspalvelijan esimiehelle, jotta asialle voisi tehdä jotain. Ja jos asiakaspalvelija antaa kokoajan paskaa palvelua, niin silloin potkut ovat paikoillaan.
Jatketaan tätä saman asian kirjottamista vielä paljolti, joohan...
- « Edellinen
- 1
- ...
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- ...
- 111
- Seuraava »