Asiakas on aina väärässä.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- ...
- 111
- Seuraava »
[q]Cuji 640, 29.8.2006 00:32:
Tapahtuman jälkeen nauratti viel kauan ja fiilistelen tapahtunutta vieläkin
Oon aina ollu sitä mieltä, että poliiseilla ei oo huumorintajua. Mielipide kumottu!
[/q]
Kerran hallujen jatkopaikan ulkopuolella (joku mesta Graniittitalossa IIRC) seisoskeli useampi poliisi. Minä sitten tokaisin niille että "hajaantukaa, täällä ei ole mitään nähtävää!". Tuntui niitä naurattavan, ja lähtivätkin pois (varmaan siis ihan muutenkin).
Ai niin, anteeksi OT.
[q]Freja, 28.9.2006 21:11:
Nää on näitä ikuisia koomisia tilanteita.
"mitä kermalikööreitä teillä on?"
- Löytyy Baileysin normi- ja sitten mintunmakuinen vaihtoehto.
"....okei.. No onko teillä Dooleysia?"
[/q]
Joo toi on kyll hauskaa :)
Tosin mä kyllä ymmärrän asiakkaita sinällään, etten mäkään miellä dooleyssiä itse samanlaisena "kermaliköörinä" kuin bayleyssii. Mullekin se on vaan enemmän sellanen "karkkilikööri" Tai VoduKarkki sekoitus kuin suoranainen Kermalikööri :)
Jotta ei mentäis täysin ot. Niin musta pitäis lobata tällästä fraasia yleisesti ihmisten tajuntaan kuin= Asikas kuvittelee olevansa oikeassa, mutta harvoin sitä on. :)
Tuli vaan mieleen kun olin puhelimes tossa juuri ihmisen kanssa joka soitti varmaan viiteen kertaan varmistaakseen, että asia jonka hoidin jo ensimmäisellä kerralla valmiiksi.. olisi hoidossa. Aivan kuin en sitä osaisi tehdä..
9-vuotiasta ei päästetty polkuautokouluun
Voi voi. Onhan se nyt tietenkin ikävää, että lapsi muuttuu jossain vaiheessa "liian" vanhaksi tiettyihin juttuihin. Itse olin 9 kk ikäisenä liian vanha vauvauintiin. Kysymys kuuluukin, että pitääkö tällaisesta ensimmäisenä valittaa Helsingin Sanomille ja HS:n vieläpä julkaista juttu
Koko tuosta jutusta paistaa läpi se, että ehkä äiti on suutahtanut lapsensa kohtelusta ja toisaalta kyllä asiakaspalvelija on sitten provosoitunut äidin käytöksestä. Siltikin mun sympatiat on täysin ton asiakaspalvelijan puolella!
[q]PieceOfMind, 16.11.2006 11:52:
*snip*[/q]
Voisit muuten poistaa tuosta nimet ja puhelinnumerot. Ei tarvitse toistaa Iltalehden forumin virheitä.
Rehellistä palautetta asiakkaalle
Tässä Iltiksen juttu aiheesta: http://www.iltalehti.fi/uutiset/200611155368333_uu.shtml
Ja tässä ko. sähköpostit (alkuperäisyydestä ei takeita):
-----Alkuperäinen viesti-----
Lähettäjä: Palautelomake [mailto:palautelomake@citymarket. fi]
Lähetetty: ke 8.11.2006 10:37
Vastaanottaja: XX; Asiakas Palaute
Kopio:
Aihe: Talopalaute: Palautelomake vastaanotettu
Viesti: Ostin kyseisestä liikkeestä Duracell patterin joka sitten ei käynnytkään laitteeseen kun tulin kor´tiin kun meidän 8 v. poika avasi pakkauksen ja kokeili patteria kaukosäätimeen, kun yritin palauttaa sitä kuittia vastaan niin eipä onnistunutkaan, mikä mielestäni on aika huonoa asiakaspalvelua. Olen aikaisemmin vastaavasti saannut toisen kaupparyhmittymän liikkestä vastaavasssa tapauksessa ilman mutisemista vaihtaa tuotteen vaikka se on avattu. Eli nyt toivon että tämän palautuksen saisi hoidettua kun yksi pieni patteri sentään maksoi 4.19 ?. Jos en saa rahoja takaisin niin tulen todellakin käyttämään tulevaisuudessa toisen kaupparyhmittymän liikkeitä. Toivon että saan yhteydenoton sähköpostitse mitä pikemmiten. Kiitos !
----------------
YY < y.y@citymarket. fi> kirjoitti:
----------------
Hyvä (ent.) asiakkaamme. K-Citymarket -ketju on tiedostava ja henkistä kasvua suosiva kauppaketju. Uskomme siihen että emme loukkaa asiakkaidemme älykkyyttä ja kohtelemme heitä reilusti. Tämän vuoksi yleisenä periaatteenamme on että täysi-ikäisten ihmisten tulisi osata ottaa vastuu omista virheistään. Samaten täysi-ikäisten ihmisten tulisi K-Citymarket -ketjun mielestä osata lukea sen verran että pystyisi tarkistamaan ohjekirjasta tai laitteen vanhasta paristosta minkälaisen pariston tarvitsee. Tiedän että se ei aina ole helppo tehtävä, mutta uskoaksemme sen ei pitäisi olla kovin paljoa haastavampaa kuin, esimerkiksi, lapsen siittäminen jossa ilmeisesti olette onnistuneet. Mielestänne oli siis huonoa asiakaspalvelua että ette saaneet palauttaa paristoa jonka itse olitte valinneet väärin. Se, mitä te kutsutte huonoksi asiakaspalveluksi on täällä tosimaailmassa rahan säästämistä. Kokeilisitte itse heittää vaikka kolme euroa menemään joka kerta kun kohtaatte idiootin. Ei tulisi pidemmän päälle kovinkaan edulliseksi, ei. Mutta ainakin voisit onnitella itseäsi hyvästä asiakaspalvelusta.
Tykistössä on pattereita, radiossa on paristoja. Näin tiedoksenne.
Mutta. Y, hitsi vieköön. Itkemisesi ja epiksen huutamisesi sai minut oikeastaan hyvälle tuulelle. Ajatellessani että joku raukka joutuu viettämään loppuelämänsä kanssasi ja että minun ei tämän jälkeen tarvitse mahdollisesti olla missään tekemisissä kanssasi sai aikaan uskomattoman lämpimän tunteen rinnassani. Se ei tietysti kauaa kestä, mitä todennäköisimmin jo muutaman minuutin kuluttua eteen osuu uusi idioottiasiakas jonka jälkeen olen entinen kyyninen itseni. Mutta otetaan tästä kaikki irti niin kauan kuin sitä kestää: Sinä saat rahasi takaisin. Luoja tietää, sinä tarvitset ne 4,19e ostaaksesi itsellesi parin kiveksiä. Tule käymään myymälässämme niin sovitaan asiasta. Mutta älä tule silloin kun minä olen paikalla, päivästä riippuen saattaa olla että löisin teitä suoraan nenävarteen.
Hyvää jatkoa ja kaikkea muuta sellaista
K-Citymarket Vaasa Keskusta
Vapaa-aika
PS. Soitin jo Anttilalle sekä Prismalle. Hekään eivät halua teitä.
--------------------
Hyvä asiakkaamme.
Pahoittelen todella paljon äsken lähettämääni viestiä. Kyseessä oli puhtaasti talon sisäiseksi vitsiksi tarkoitettu vastaus jonka ei pitänyt lähteä teille asti. Se kuitenkin vahingossa lähti mikä oli virhe. Viestin sävy oli ilkeä, suoraan sanottuna se oli puhtaasti vittumainen. Koko viestin kirjoittaminen oli lapsellista, tiedän sen hyvin mutta työpaikkahuumori voi olla toisinaan julmaa. Se ei kuitenkaan ole mikään tekosyy sille mitä tein ja olen todellakin asiasta erittäin pahoillani.
Pariston saatte ilman muuta palauttaa, se olisi tässä tapauksessa ollut muutenkin päätöksemme. Mikäli haluatte ottaa yhteyttä, suora numeroni töihin on 00-0000000. Mikäli haluatte ottaa yhteyttä asian tiimoilta tavaratalojohtajaani, ymmärrän täysin. Hänen nimensä on Carita Morottaja ja hänet voi tavoittaa maanantaina numerosta 00-0000000.
Olen todellakin pahoillani tästä, näin ei olisi saanut tapahtua, mutta niin kävi. En voi selitellä tekoani.
Citymarket Vaasa Keskusta
Vapaa-aika
ZZ
[q]Neko, 16.11.2006 14:49:
On meinaan aika huono kohta ansiolistassa. Luultavasti ko. henkilön on alaltaan vaikeahkoa saada töitä.
[/q]
Kuka käskee lisäämään sitä ansiolistaan? Työtodistuksiinhan ei saa kirjoittaa mitään negatiivista työntekijästä.
Edit: Oli ihan helvetin hyvä kirje kyllä. Adressi kirjoittajan työpaikan pelastamiseksi!
[q]Epailija, 16.11.2006 15:36:
Voisit muuten poistaa tuosta nimet ja puhelinnumerot. Ei tarvitse toistaa Iltalehden forumin virheitä.
---
[/q]
No ei toi oo iltiksen foorumilta, mut voin mä ne poistaa - kun noin nätisti pyydät*vink*
[q]Epailija, 16.11.2006 15:39:
Tämänkö takia, vai jonkun muun syyn johdosta?
[/q]
No ihan tuon "tosinokkelan" kirjoitustyylin johdosta. Kyllä vääränlaisten paristojen onnistuneesta palautuksesta taitaa citymarketin kokoisessa kaupassa olla enemmän hyötyä kuin haittaa, oli ne sitten myyntikunnossa tai ei.
[q]snoxn, 16.11.2006 16:07:
No ihan tuon "tosinokkelan" kirjoitustyylin johdosta. Kyllä vääränlaisten paristojen onnistuneesta palautuksesta taitaa citymarketin kokoisessa kaupassa olla enemmän hyötyä kuin haittaa, oli ne sitten myyntikunnossa tai ei.
[/q]
Itse asiassa kyseessä on kuin onkin ihan kohtuuhyvää sarkasmia, johon keskivertoa heikompilahjainen yksilö ei todennäköisesti kykenisi. Kirjallinen ulkoasu ei toki ole täydellinen, mutta tekstin sujuvuus ja kuittailujen tasainen ripotteleminen takaavat miellyttävän lukukokemuksen.
Alkuperäisen palautesähköpostin kirjoittaja sen sijaan on kirjallisen ulosannin mukaan joko sanallisen ilmaisun (tai vaihtoehtoisesti älyllisen kapasiteetin) kolmosdivaria. Tällaiselle asialle kuittailu on tietenkin vähän kuin vammaista löisi, mutta kirjehän oli tosiaan tarkoitettu vain niille, jotka ymmärtävät yskän eli muille asiakaspalvelijoille.
Paristo ja sen palautus ovat muuten ihan sivuseikkoja. Kyllä myyjä varmasti tiesi, että Citymarket ei siihen kaadu jos asiakkaalle annetaan oikea tuote väärän tilalle. Yksittäistapauksena tämä ei myöskään olisi myyjän näpeistä moista vastausta kirvoittanut, mutta on otettava huomioon maailman olevan täynnä näitä yksinkertaisia asiakkaita, jotka ovat liikkeella "minä en osaa, mutta kai teidän liike korvaa kaiken"-asenteella. Pari ensimmäistä tapausta saattaa keskivertoihminen sulattaa ilman vaikeuksia, mutta ennen pitkää tulee raja itse kullakin vastaan. Kysehän oli Vantaalaisesta Citymarketista, joten on luonnollista olettaa tuon rajan tulevan vastaan varsin pian, jolloin on vain ja ainoastaan inhimillistä purkaa näiden ihmisten aiheuttamaa älyllistä turhautumista ja myötähäpeää huumorin keinoin turvallisessa ympäristössä - joka tosin tällä kertaa osoittautui vähemmän turvalliseksi.
Jos tuosta tökeröstä, mutta ah niin hauskasta vastauksesta osaa suodattaa sarkasmin pois, niin alta paljastuu järkipuhetta. Kyseessä oli asiakkaan oma moka, josta saa jopa kolminkertaisen (ei kysynyt neuvoa, osti väärän tuotteen ja avasi paketin). Kaupat korvaavat tuotteet näissä tapauksissa vain mielistelläkseen asiakkaita ja tekevät siinä samalla jonkin verran tappiota (jos ei lasketa mielistelyn tuomaa taloudellista hyvää mukaan). Heillä ei ole mitään velvollisuutta ottaa vastuuta aikuisten ja itsenäisiksi oletettavien ihmisten tekemistä virheistä ja on liioittelua leimata muunlainen kohtelu huonoksi asiakaspalveluksi. Joissakin paikoissa tässä asiakkaan mielistelyssä mennään ihan järjettömyyksiin ja esim. Stockmannille pystyy huhun mukaan palauttamaan tuotteita, joita ei ole edes ostettu sieltä. Hyvää asiakaspalvelua? Kyllä. Onko siinä mitään järkeä? On, valitettavasti. Onneksi nyt sattuman kautta yksi ihminen sai kuulla totuuden sanoja. Pieni määrä oikeutta silloin tällöin tekee hyvää.
[q]Tyranoid, 16.11.2006 17:03:
---
hrdkvr, 16.11.2006 14:52:
miten muuten iltalehdessä voitiin julkaista se sähköposti. eiks siinä ole kirjesalaisuuden rikkomus?
---
Kirjesalaisuus suojaa viestiä ulkopuolisilta siihen saakka kunnes vastaanottaja on lukenut sen. Tämän tehtyään hän saa halutessaan julkaista sen, myös kysymättä lähettäjän lupaa. Lain mukaan siis näin. Toinen juttu on se, kuinka reilua on mennä henkilökohtaisiksi tarkoitettuja viestejä julkisesti levittelemään.
[/q]
Toisaalta kuinka reilua on ylipäätänsä tuollaista mennä kirjoittamaan.
2hdesta syystä helkutin hienoa, että asiakas nosti haloon ja tästä tuli uutinen.
1) Jotta asiakaspalveliat tajuavat millä alalla olevat, ja mitä saa ja mitä ei saa tehdä. Mikä on oikein ja mikä ei. Imo kyseisessä tapauksessa on ihan vitun sama mitä mieltä asiakkaista asiakaspalvelia itse on. Duunina on täyttää duunipaikan odotukset, ja jos sen odotus on mukisematta vaihtaa patterit tampiollekin niin sitten se on se. Huono duunityöntekiä ei tätä sulata imo.
2) Ehkä tuon alku hämmästyksen tai yhteisen joo joo paskat myyjät ajattelun jälkeen. Ihmiset oikeasti tajuavat kuin vitun turtteja he ovat ja mitä kaikkea paskaa ajattelemattomuuttaan he tekevät asiakaspalvelijoilla ja muuttavat tapojaan. Toivonmukaa.
Anyway menempä tästä palauttamaan itsekin tuotteen joka ei toimikkaan minulla, En tosin ole avannut sitä, mutta olisinhan itsekin voinut ajatella pitemmälle himassa ja tajunnut ettei se kelpaa. Toivottavasti minua palveleva asiakaspalvelia tajuaa, että kuten hänkin on ihminen olen minäkin ja minullekin tapahtuu virheitä kuten varmasti hänellekin ja ei ota turhaa painetta palautuksestani. Enhän halua pilata hänen elämäänsä tarkoituksella.
Anyway toi texti oli kyllä hienoa ironiaa, mutta kuten sanottu tuskimpa hän tai yksikään tälläkin sivustolla näitä juttuja kirjoittava ei olisi ollut tai ole asioidessaan x-liikeessä/tms jonkin mielestä se suurin tampio maailmassa.
[q]Epailija, 16.11.2006 16:52:[/q]
Joo kyllä mie tuon sarkasmiksi ymmäsin mutta tuo halpa koulukiusaamis-huumori ei nyt vain toiminu. :(
[q]Jos tuosta tökeröstä, mutta ah niin hauskasta vastauksesta osaa suodattaa sarkasmin pois, niin alta paljastuu järkipuhetta. Kyseessä oli asiakkaan oma moka, josta saa jopa kolminkertaisen (ei kysynyt neuvoa, osti väärän tuotteen ja avasi paketin). Kaupat korvaavat tuotteet näissä tapauksissa vain mielistelläkseen asiakkaita ja tekevät siinä samalla jonkin verran tappiota (jos ei lasketa mielistelyn tuomaa taloudellista hyvää mukaan). Heillä ei ole mitään velvollisuutta ottaa vastuuta aikuisten ja itsenäisiksi oletettavien ihmisten tekemistä virheistä ja on liioittelua leimata muunlainen kohtelu huonoksi asiakaspalveluksi.[/q]
No eikai kaupalla ole asiakasta kohtaan muuta velvollisuutta kuin pitää kiinni kaupankäynnin laillisista rajoista. Kaupalla ei ole velvollisuutta ottaa takaisin sellaista tuotetta jolla ei ole palautusoikeutta, mutta asiakkaalla on silti oikeus vetää siitä omat johtopäätöksensä ja kääntyä jatkossa kilpailevan yrityksen puoleen. Ei siinä ole minusta mitään väärää, se on näitä markkinatalouden etuja. :) Minusta se että ihmiset tekevät mokia ja ovat hankalia on vain se normaali olosuhde jonka kanssa on tultava toimeen, ja jonka pitäisi olla aika itsestäänselvyys jo siinä vaiheessa kun kauppiaaksi (tai vaikka myyjäksi) aletaan.
Kyseinen citymarketti on muuten Vaasassa eikä Vantaalla.
[q]Epailija, 16.11.2006 16:52:
Joissakin paikoissa tässä asiakkaan mielistelyssä mennään ihan järjettömyyksiin ja esim. Stockmannille pystyy huhun mukaan palauttamaan tuotteita, joita ei ole edes ostettu sieltä.
[/q]
Ei pidä paikkaansa. Jos kuittia ei löydy, ostos pystytään tarvittaessa etsimään taustajärjestelmästä.
[q]Norb, 20.11.2006 20:43:
Johan sä teit virheen siinä, kun suostuit myymään 10 kpl drinksuja..
24 § (460/1995) Alkoholijuomaa saadaan anniskella kerrallaan vain yksi annos (perusannos).
Lähde :http://www.sttv.fi/alkoholi_saadokset.htm
[/q]
Tunnen kyllä nuo säädökset ja ihan tietoisesti jätän niitä noudattamatta. En katso tekeväni virhettä myydessäni bissen kanssa fisun tai siiderin kanssa salmarin. En myöskään epäröi tehdä yhdelle tilaajalle tarjottimellista drinkkejä kun on ilmeistä. että juomat menevät seurueelle. Eihän kukaan täällä tunne rikkovansa lakia tilatessaan Akkuhapponsa kanssa yhden tequilan, eihän? Toki voisin yrittää noudattaa sääntöä mutta sitten en muuta ehtisi tehdäkään kuin väitellä niiden kääliöiden kanssa ja 100% varmasti ns. "normaalien" asiakkaiden kanssa tulisi myös hieman lisäkeskustelua aiheesta. Kun tarttis sitä kauppaakin tehdä. Yökerho on bisnes, toivotan sinut lämpimästi tervetulleeksi työpaikalleni, kiireiseen Helsingin keskustan yökerhoon missä 3000 e myynti per nuppi per ilta ei ole mikään vieras asia, tiskin taakse noudattamaan noita säädöksiä. Huomaisit varmasti aika nopeasti, että on säädöksen rikkomisen arvoista tykittää viinaa menemään vaikka se 10kpl yhdelle ihmiselle kuin ottaa ne kymmenen ihmistä siihen tiskille riviin ja laskuttaa jokainen erikseen. Kunnioitan mielipidettäsi mutta mielestäni tein ihan yhtä suuren virheen kuin sinä äidinkielellisesti käyttämällä väärin kolmea pistettä
Edit. selvennys: jos nyt jollekulle jäi epäselväksi niin viimeinen lause tarkoittaa sitä, että verrattavissa olevat kaksi täysin merkityksetöntä asiaa *reps*
Ei sen nyt ihan noinkaan pitäisi mennä nk. asiakaspalvelu baareissa erikoistapaus sinänsä, koska useimmiten toinen osapuoli on kännissä. Kiroilu ja epäkohteliaisuus ei kuitenkaan kuvaan kuulu, ainakaan niin, että työntekijä sen aloittaa.
MesMeRise yritetään kestää
tää kanssa ärsyttää ja tapahtuu ah niin usein....
A: "yks karhu"
M:"3,50 kiitos"
A:"saaks kahteen euroon..?"
M:"ei valitettavasti..."
A:(ojentaa visa electronin vaikka hänen naamansa alla kirjaimelliseti lukee A4-punaisella paperilla ettei kyseinen kortti meillä käy)
M:"visa electron ei valitettavasti käy meillä."
A:"ai ei?"
M:"ei, mutta automaatti löytyy tosta ihan kulman takaa. :)."
A:"oikeesti ei käy?"
M:"ei."
A:"siis ei käy?"
M:"ei."
A:"eikö tuolla toisellakaan tiskillä käy?"
M:"ei valitettavasti."
A:"etkö osaa käyttää tota konetta vai?"
M:"(huokaus...)meillä ei valitettavasti käy visa electron."
A:"on teillä ennen käynyt."
M:"ei ole."
A:"kylläpäs."
M:"ei ole...."
A:"kylläpäs on."
M:"(siirtyy seuraavaan asiakkaan luokse)
selkeesti tänään olin väärässä kaikessa kun asioin Gigantissa
m: Moi toi xxx on teillä näköjään hintaan 49.90, vaikka netissä ja toisessa teidän liikkeessä se on hintaan 29.90.
g: Netissä olevat hinnat on ainoastaan netissä olevia hintoja. Siellä lukee että hinnat ovat eri myymälöissä.
m: Eikös siellä lue, että ne saattavat olla eri myymälöissä, joka ei tarkoita että ne olisivat.
g: Siellä lukee että ne ovat eri liikkeissä.
m: Aika outoa, että netistä tilaamalla saat tuotteen 20e halvemmalla kuin täältä vaikka on täysin samaa liikettä. Ja jos tulen sen täältä hakemaan niin teidän varaston ei tarvitse postitella mitään.
g: No sieltä kun tilaat ni me tilaamme sen suoraan teille, ei meillä ole varastoa ollenkaan netistä tilattaville tuotteille.
m: No jopas on kummallista kun netissä väitätte, että tuotetta on teidän varastossa, jota nyt sitten ei olekkaan olemassa edes.
g: Ei me netissä sanota mitään, että tuotetta olisi varastossa.
m: (Totean oman mielipiteeni kyseisen liikkeen toiminta tavasta ja kyseisen henkilön palvelusta ja lähden pois päin)
g: (Huutaa perään) "Tuo on vain sinun mielipiteesi"
Katson vielä sitä myyjää ja huomaan kuinka seuraava asiakas jättää tavaransa maahan ja lähtee kanssa kävelemään pois.
edit: säätöä
[q]Lost-Soul, 22.11.2006 20:22:
---
[/q]
Eh. Tarkoitatko tuolla "1000e lcd-telkku" -vertauksella nyt siis sitä, että gigantissa ostamassa 29.90e tuotetta, joka oli loppu, ja sinut ohjattiin toiseen giganttiin jossa sama tuote maksoi 49.90?
Siinäkään tapauksessa jälkimmäisen kaupan myyjä ei minusta tehnyt mitään väärin. Ensimmäisen kaupan myyjä ehkä.
[q]mayah, 9.4.2008 15:35:
Tänään kävi yks psykopaatti toimistolla. En oo ikinä törmänny noin uskomattomaan asiakkaaseen.
Vuonna 1949 syntynyt nainen näytti mulle keskisormea ja väänteli naamaansa matkalla hissiin "vitun ämmä" -huutojen saattelemana :D
Oikeesti, joutu vähän repee :D
(Sen lapset on varmaan ylpeitä, et "Meidän mutsi näyttääkin paremmin keskaria ku teidän mutsi")
[/q]
Kyl se on anteeks vaan MEIDÄN mutsi ku näyttää paremmin!
Huippu!
Joo, stocka on kyllä paikoista pahin! 2 vanhempaa pariskuntaa (60+) tulivat jalkinekassalle ja halusivat palauttaa Palmrothin kengät mutta sanoin ettei meille voi palauttaa koska ei ole meidän valikoimaa ja ainoastaan helsinkiin voi palauttaa Palmrothin osastolle mikäli ovat sieltä ostaneet. "Ei, eivät nämä ole ollenkaan Stockmannilta" totesi kenkien ostaja. Jaa,no sitä suuremmalla syyllä niitä ei voi palauttaa tänne meille......... Kun pariskunnat poistuivat kuulin vielä toisen rouvan hämmästelevän ettei "stockmannille voikaan palauttaa ihan mitä tahansa".
Että näin.
[q][Nuclear], 2.7.2005 00:18:
---
Lost-Soul,
No mitä se sitten sille alkaa urputtaa jos se saa paikanpäällä huonoo palautetta. Tyhmähän siitä menee esimiehelleen kertomaan.
---
Eli jos asiakas vaikkapa valittaa, että palvelupisteessä on hirveä jono, vesi loppu ja kuuma ilmakin niin se on tyhmä työntekijä joka siitä ylemmille tahoille kertoo? Huh..
[/q]
Varmaan jo ymmärrät tahallasi väärin, mutta tuollaisiin pystyn antamaan suoraan vastauksen. Ja on se kumma kun et pysty ymmärtämään suhteellisen selkeää kirjoitusta ja väännät vielä minun kirjoituksiani juuri väärin.
(Ja todennäkösesti vastaisin noihin valituksiin "yksi ihminen ennen sinua ja alat itkemään?? voi pikkusta; Me emme myy mitään virvokkeita täällä, mutta niitä löydät varmasti kaupasta; En mahda ulkona olevalle lämpötilalle juuri mitään, mutta kerron toki isolle A:lle että on vähän liian läämin)
[q]
Asiakaspalvelu duuni nyt vaan on asiakaspalvelu duunia ja ne vttumaiset asiakkaat kuuluu työnkuvaan myös. Edelleen en oo sanonu, että sellasta mulkkua joka tulee huutamaan päin naamaa pitäis rekisteröidä mitenkään, sen sijaan sellaset asiakkaat jotka asiallisesti ilmoittaa epäkohdista niin heitä voisi joskus kuunnellakin ja viedä asiaa eteenpäin.
[/q]
Ja itse olen juuri puhunut näistä mulkuista, joita tuolla riittää (ainakin eilen). Ja tähän topiciin juuri niistä ihanista mulkuista kait pitikin kirjotella (eli niistä "ihanista" hetkistä asiakaspalvelussa).
[q]
Eli teillä kaikki asiakkaiden mielipiteet mitataan vain sillä mitä on paperilla? Typerää IMO, suurin osa mielipiteistä kun tulee sillä hetkellä eikä siitä mitä paperille rustataan.
[/q]
Melkein koko sen ajan kun juttelen asiakkaan kanssa, saan jotain palautetta palvelusta, tuotteesta, ympäristöstä yms. Tietenkin jos juttelen 10min asiakkaan kanssa, niin kirjotan dokumenttia 20min siitä keskustelusta.. Tämähän on juuri liikkeessä olevien asiakaspalvelioiden työ ja näin varmasti tehostetaan kaikkien asiakkaiden palvelemista. Typerää IMO.
[q]
Onks se numero ilmainen?
[/q]
Muistaakseni on, mutta en ole täysin varma tähän aikaan yöstä. Jos se numero ei ole maksuton, niin siitä voi suoraan valittaa nokialle ;)
(Kohta varmaan jutellaa miten tuotteiden ja palveluiden hintoihin pystyy yksi pieni asiakaspalvelija vaikuttamaan siten, että se ei maksaisi mitään asiakkaalle. Sehän on tyhmää maksaa tuotteista ja palveluista ;)
[q]
Edelleen puhe on paikanpäällä kokemasta epäkohdasta eikä mistään kun puhelin nyt ei toiminu ja siinä on tyhmän värinen näyttökin ja sit juostaan kauppaan tuulispäänä, haukutaan asiakaspalvelijat alimpaan helvettiin ja vielä tuhahdetaan kun joudutaan tekemään kaikki kirjallisena.
[/q]
Ja edelleen puhe on siitä kitinästä mitä jokin asiakas tulee myymälään huutamaan ja josta saisi paljon paremman tuloksen (ja vielä helpommin) jos jaksaisi kirjoittaa sen paperille tai lähettää sen maililla esim myymälään. (Näin ainakin itse olen tämän kirjoituksen alunperin aloittanut)
[Yleensä paikanpäällä koketut epäkohdat tullaan itkemään seuraavana päivänä tai jopa 3kk kuluttua (tietenkin jonon pituus saatetaan huutaa heti, mutta niihin ei ainakaan meidän myymälässä pysty tekemään mitään, jos halutaan asiakkaitakin mahtuvan sinne sisään.)]
otetaan tuolta aijempaa vähän
[q]
Lähinnä viittasin johonkin pienempään epäkohtaan... vaan se, että jos kokee saaneensa paskaa palvelua niin siitä ihan asiallisesti ilmoittaa ja duunari vie viestiä eteenpäin.
[/q]
Paska palvelu on asiakaspalvelijan antamaa palvelua, suuri jono ei mielestäni ole paskaa palvelu vaan huonosti organisoitu liike. Juuri siitä paskasta palvelusta mielestäni pitää ilmoittaa vähän suoraan tämän asiakaspalvelijan esimiehelle, jotta asialle voisi tehdä jotain. Ja jos asiakaspalvelija antaa kokoajan paskaa palvelua, niin silloin potkut ovat paikoillaan.
Jatketaan tätä saman asian kirjottamista vielä paljolti, joohan...
- « Edellinen
- 1
- ...
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- ...
- 111
- Seuraava »