päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 991
- 992
- 993
- 994
- 995
- ...
- 1,566
- Seuraava »
Pääsin taas heräämään neljältä lukemaan tenttiin.
[q]pipa:
rahat loppu ja darra...
[/q]
Aika yleistä näin sunnuntaisin..
Kaikki se mitä sä et paskanna jää sun sisälle
otan osaa, Mayah. Kaveri sai joskus lukioaikana sakot ajettuaan pikkutiellä koulun lähellä 40km/h kolmenkympin alueella. Asiaan vaikutti se, että se yksi yliajo-onnettomuus oli sattunut juuri pari päivää aikaisemmin...
Kipunen minä
Kurkku vittuillu jo koko viikon ja sit paukahti kunnon flunssa viime yönä.. En oo vieläkään käynnistynyt tänään vaikka olenkin herännyt jo kuus tuntia sitten
Ton taudin takia veto on ihan pois ja töiden tekeminen on ihan helvettiä.. Väsyttääkin.
Psyykkisesti voin loistavasti, koska luulen että tää viikonloppu tulee olemaan kiva!
Muuttaminen ja pakkaaminen*poks* ei prkl edisty ollenkaan*eiei*
Päähän sattuu*hikoil*eilinen dokaus*känni*. Yök!
flunssa ja huomenna pitäs mennä kouluu
sain tietää että naamani näyttää perseeltä kattomalla peiliin
Se että hyvä ystävä soittaa ja se on yksin kotona ja tahtoisin olla sen viekussa ja halaamassa sitä mut en pääse täältä millään sinne. 
Se että yksi kaverini on niin heikossa hapessa että se ei tajuu mitä se tekee ja se valehtelee kaikille... jopa ittelleen. Saa nähä miten hänen käy. Jän ei enää edes ymmärrä kun sille koitetaan puhuu järkee... huoh..
väsyttää. kylmä ja palelee. itkettää ja kiukuttaa.
Ruotsin koe ei mennyt vieläkään hyvin (tai siltä ainakin tuntui) vaikka olin lukenut enemmän kuin ikinä ennen...

Toisekseen karibiassa olleet ihanat kylpylä pippalot siirrettiin, joten nyt ei pääse sinne uiskenteleen ja bilettään, kuten piti

Sen lisäksi vielä sain kuulla aika raskasta vittuilua tänään ja vielä taholta jolla oli merkitystä, joten päivä olikin siinä sitten jo aika perseestä...
Päätä särkee ja kurkku on kipee, enkä saa nukuttua... Ja korvaakin särkee vähäsen... Tästä päivästä ei seuraa mitään hyvää...
[q]MaSari:
sitä mä en vaan tajuu et MIKS just mun Petri?
Miks miks ja miks..
[/q]
Tuohon kysymykseen et saa kuin loputtoman triviaalien vastausten ketjun, joista jokainen on lohduttavuudeltaan luokkaa koska niin kävi. On ihan luonnollista miettiä tuollaisia tuossa tilanteessa, mutta siihen ei kannata käyttää ylenmäärin energiaa. Pahimmassa tapauksessa se vain huonontaa oloa.
Tylsää Eikä mitn mielekästä tekemistä.. pitää kai alkaa kirjoittamaan oppimispäiväkirjoja viime syyskuulta..varmasti muistankin..*hmph*
Mun hiiri kuoli
Piti kaivaa laatikosta vanhan Logitech hiiren.
[q]mayah:
---
---
Kiitti, mun päivän :( ei ookkaan enää :( vaan :) joten, eipä enää mitään..*aplodit*
[/q]
no Kiva...*nauru**hih*
Tämä herätys.. tämä väsymyksen taso taas. Pitäs lailla kieltää 7 alkavat duunit
Voi ei!!!! Näppäimet sotkeentu!!! 
Ja on hemmetin tylsää... Mut ei jaksa tehä mitään...
Tää on just tätä.
Opetusministeriön Korkeakoulujen opintoaikojen lyhentämisen toimenpideohjelma 
Auttakaa opiskelijoita hädässä
- « Edellinen
- 1
- ...
- 991
- 992
- 993
- 994
- 995
- ...