päivän :(

Back to häröily O

.ihan paska päivä.

Tällä viikolla jo yksi yö jäi nukkumatta kun väänsin diplomityötä... Töissä rapeat 22h tuntia putkeen. Ja koska hommia riittää, myös tämä yö tulee jäämään unien osalta väliin. Hajotus.

[q]vaavu:
Tällä viikolla jo yksi yö jäi nukkumatta kun väänsin diplomityötä... Töissä rapeat 22h tuntia putkeen. Ja koska hommia riittää, myös tämä yö tulee jäämään unien osalta väliin. Hajotus.
[/q]

Auts... Olin just alottamassa vuodatuksen tästä seminaariesityksestä, mut alkaa tuntua, että toisilla on vähän isompia projekteja No juu eipä tässä kyllä tosiaan tänä yönä juuri nukuta, ens yönä taidanki sitte nukkua aika lahjakkaasti...

Toi pakkanen *hmph*!!

miten iso on parkkisakko? tänään sai just miettiä, että siirtäiskö auton 4h paikalta muualle vai ottaisko sakon riskin...

[q]climate:
Maksoin parkkisakon
[/q]

minä myös

yx tyyppi olisi voinu pelastaa mun päivän, ja kaikki tulevatkin päivät, mutteihän se sitä tee

[q]Lene:
Oon vaan niin pirun kiukkuisella tuulella. Pitää vissiin hommata nyrkkeilysäkki.
[/q]

Sellaista pitää sitten osata lyödä, että siitä olisi mitään terapeuttista hyötyä. Muussa tapauksessa satuttaa vain kätensä tai turhautuu siihen, ettei lyönneillä tunnu olevan mitään vaikutusta. Either way you're fucked. No okei, hyvin kevyt ja pehmeä säkki estäisi nuo seuraukset, mutta ei semmoisen retuuttaminen ole millään muotoa palkitsevaa...

Njoh. Suosittelisin kyllä ihan kokemuksesta jotain muuta purkukanavaa kiukulle.

jää kavereiden penkkarit ja abishow näkemättä..

[q]Lene:
No en mä sellaista ”aitoa” nyrkkeilysäkkiä tarkoittanutkaan. Kädethän siinä menisi rikki ja sitten kiukuttaisi vain lisää. Psykologiasta lukenu sen verran, että tuollainen kiukun purkaminen ei poista sitä kiukkua vaan lisää sitä. Se kiukku pitäisi hyvissä ajoin ehtiä kyseenalaistamaan ennen kuin se pääsee valloilleen. Ja jos se pääsee valloilleen niin parempi vaihtoehto on vaikka luonnossa käveleminen. Ehkä mun pitäisi siis hypätä ministepperin päälle.
[/q]

En kyllä ainakaan omalla kohdallani allekirjoita tuota, että säkin hakkaaminen lisäisi kiukkua, mutta ehkä kyse on asennoitumisesta. On eri asia yrittää kohdistaa säkkiin kaikkia huonoja fiiliksiä kuin pitää säkin takomista treeninä ja sitä kautta saada ajatukset pois kiukun aiheuttajasta. Toki sitä kiukkua voi olla parempi käsitellä ennen kuin se saa valtaansa ja siinäkin tuo kävelylenkki on ihan hyvä apuväline. Ministepperin kokisin itse lähinnä turhauttavana - tuntienkaan huhkimisen jälkeen et ole edennyt yhtään mihinkään, etkä ole saanut raitista ilmaakaan siinä samalla (ellet tuuleta kämppää tehokkaasti).

[q]
Mutta kyllä toi kiukku tällä kertaa laantui muuten. Thank you for caring.
[/q]

Hyvä niin ja eipä kestä.

oma saamattomuus ketuttaa, miksiköhän se on niin vaikeeta sanoa jollekkin toiselle jotain vaikka se ei edes oikeesti ole vaikeeta

kaipaus, ikävä, ahdistus, halipula..

Yhä kipeenä, prkleee...

”Tervetuloa uusimaan HT3000-kurssin SQL-tentti lauantaina 14.02. kello 09.00.”

Flegmaattiset ja persaukiset frendit

[q]psysoul:
meitsi niiku taas kipee
[/q]

Tuttu juttu .. nimimerkillä 3 krt keuhkoputken tulehduksen kärsinyt peräkkäin

pää ja kurkku kipee... onneksi on viikko aikaa parannella kotioloissa

*känni*->*poks**nuha*

Kurkku kipee ja nenä tukossa.*nuha* Ja tänään on astrix soittamassa. No eipä oo pieni flunssa ennenkään estänyt biletystä!

O