päivän :(

Back to häröily O

Matikankokeet

Noin kolmentoista tunnin yöunien jälkeenkin olo on semmoinen, ettei tänään varmaan voi halluissa hirveästi pomppia, vaikka ottaisi koko päivän rauhallisesti.

Kurkku kipee ja kuumeinen olo... Ja hirmunen ikävä omaa mussukkaa

koulu alkaa kohta parinkymmenen minuutin päästä ja sitten että viikon ollu flunssassa :(

raivostuttaa eräs ihminen, jonka hyvinvoinnista välitin aidosti ja yritin parhaani mukaan olla ystävällinen... nyt vituttaa, että tulikin tuhlattua aikaa ja ajatuksia.
kiitti vaan vitusti sullekin!!!

-pitäävalitakaverittarkemminuhuun

Ei oo enää autoa

flunssa... ja taitaa olla kuumettakin kun on niin tokkurainen olo tänään olis salipäiväkin vielä. No, ei ainakaan pääse ylikunto yllättämään...

kooma*poks*

[q]tiipi:
ja huominen ranskan tentti
[/q]

nonii. just. kiitos ah-niin-ihanalle ranskan maikalle, joka sattui, hups!,
unohtamaan meidän tentin. oli kiva matkustaa turhaan vajaa tunti kouluun,
venata 20 minsaa tentin alkua, ja sit vajaa tunti taas himaan. kivakiva

ja kipeeksikin taidetaan olla tulossa

hotmail ei toimi*hmph*

hengitys rahisee, on yskä, vituttaa, väsyttää, ei ole mitään hyvää syömistä kotona. Koulusta ihan sika stressi, ei voi tehdä mitään muuta viikkoon kuin lukea ja tehdä muita koulu-juttuja *kiitti maikat, kiitti* *nuha**eiei**taputapu**kivatsulle*

hyvin menee mutta menköön. *v%ddu*

Ystävät lähdössä pulkkamäkeen! Mutta itse ei voi lasketteluun ryhtyä, kun selkä on ollut kipsuna...*uuh*

Okei, oon kipee, keuhkot tulee yskien kohta ulos Sit viel tipahdin eilen sängystä niin nikama pompsahti taas pois paikaltaan ja sit viel vituttaa kun ulkona on liukasta ja meinaa kokoajan olla turvallaan.
Niin ja sit viel täräytin nenäni tohon ukon rintaan niin et se oikeen rusahti..
Miks mulle pitää osuu kaikki ilkeet asiat ?

Fiilikset semmoisen pienen laakson pohjalla taas. Onneksi en ole ääripääihminen tunteissakaan.

Jos vois sanoo jotain, mikä lohduttais.. mut en mä osaa edes kuvitella, miltä susta tuntuu.. Koeta jaksaa..

Harmittaa kun jotkut ihmiset ei ota yhteyttä...

Luettuani yhteen pääsykokeeseen vaadittavat ominaisuudet ja taidot musta tuntuu, että sisäänpääsy on mun kohdalta ainakin toistaseks lähes mahdotonta Epätoivo alkaa virtaamaan suonissa.. eiiiiih, mä haluun tonne!

Kaupat meni ohi suun ja sit vielä tuli tehtyä yhen toisen projektin kanssa yks major moka... nyt kyl vituttaa...

TAAS ylitöissä, pitäis saada työvuorolistat valmiiksi but ei vois vähempää kiinnostaa väsätä niitä, jengi repii olemattomista syistä saikkua(”käteen sattuu kun kaaduin en voi tulla töihin mutta voin silti lähteä skimbaamaan...” *piru*)

Plus siel on paska keli. *murr*

Pitäis vissiin nukkua vähän enemmän ....

O