päivän :(

Back to häröily O

Voih. Näin yöllä aivan kamalaa unta. Heräsin siihen kolmelta, ja kun nukahdin uudelleen, painajaiset vain jatkuivat. Nyt on niin kurja olo, ettei mitään rajaa. Olisipa tämä päivä jo ohi. Kiva toivoa sitä aamusta lähtien; pitkä odotus.

[q]Howdy:
Pitäis vissiin nukkua vähän enemmän ....
[/q]
Sama ongelma. Ja vieläpä sen mitä nukuin, näin painajaisia.

Tulipa taas tänään luettua jostain lehdestä, kuinka virkavalta meitä vainoaa *kivatsulle*. Mitään tässä maassa ei näköjään enään saa tehdä vapaa-ajallaan ilman, että joutuu poliisin epäiltyjen listalle *eiei*.

Pianoa viritetään, enkä löydä koko talosta yksiäkään musamasinoiden kuulokkeita.

SIVARIS ON TYLSÄÄ!! .. taino joo.. ruokaa tääl saa ja unta.. ja .. ruokaaa? lauantaina sit pitää humpata ne pois bilettämällä hallimarkeis :D

ihmiset, joilla ei ole minkäänlaista tietoa siitä, miten toisten yksityisyyttä käsitellään.

[q]flaikku:
EIpä voi muuta sanoa ku et on aika saatana tyhjä olo...

.m
[/q]

mikäs nyt?

[muokattu 29.2.2004 18:20]

[q]Lene:
Hoksasin taas, että olin unohtanut jotain. Jos ei pää olisi hartioissa kiinni niin unohtaisin senkin jonnekin. What's wrong with me? Ennen muistin muidenkin asiat paremmin kuin ne itse. Nyt en edes omiani.
[/q]

Tiiäkkö mulla on vähän sama ongelma. Sanotaan vaik et vielä vuosi sitten muistin tosi paljon enemmän ku nyt. Ihanku olis aivot rappeutumassa tai jotain.. Vituttaa tollanen.
Ehdottomasti tän päivän :( on tää uskomaton väsymys, mikä kyl on sinänsä ihan mun oma moka En oo pakottanut itseäni aikasemmin nukkumaan vaikka tiedän et mul on ihan s*tanasti univelkaa jo nyt.. Saakelin jästipää! *släp*

työpaikka alkaa ottaa pikkuhiljaa päähän*hmph*

[q]samuli:
löysin aamulla herättyäni lemmikkini kuolleena...
[/q]
Voi ei. Otan osaa.

Vituttaa ja masentaa, kun ei tiedä mitä sitä itse haluais*grr*
Päänuppi hajoo koht tähän sekamelskaan*uuh*

naiset!!!
ei voi aina ymmärtää niitten/teidän ajatuksen juoksua..

Vitun urpot työkaverit joilla on aivot jossain syvällä perseessä, vituttaa niin saatanasti!!

Ëi helvetti 8-15.30 koulua josta sitten töihin 17-21. Hajottaa jo ajatella tulevaa päivää

Otan myös osaa

Kyllä tässä on itsellekin noussut vedet silmiin useaan otteeseen päivän aikana.

[muokattu 19.3.2004 22:08]

Pikkasen kurkku kipee ja muutenkin sekava olo...

[q]~dream~peip.:
Maanantai*hmph**dissaa**dissaa**poks* mä en oo varmaa koskaa odottanu perjantaita näin paljon....
oispajoperjantaioispajoperjantaioispajoperjantaioispajoperjantai..
[/q]
Samat sanat*kivatsulle*

Huomenna joutuu repimään itsensä vielä töihin. Saas nähän miten halluissa jaksaa.

Nyt vaan AIVAN KAIKKI on todella päin helvettiä... oon niin vittuuntunut ja ajattelen että miten tälläisesta kuopasta koskaan pääsee ylös?

[q]Aeryn:
Harmi vaan ne antibiootit on sen verran vahvat että ne pistää pään ihan sekasin. Nukuttaa ihan koko ajan.
[/q]

Jos tää on se sama flunssa mikä mulla oli niin sua nukuttais joka tapauksessa koko ajan... Mut nyt kun saa kerrankin nukkua mielin määrin luvan kanssa niin ota siitä kaikki irti

O