päivän :(

Back to häröily O

Sain nukuttua taas ruhtinaalliset 3h.
TAAS. Nuijanukutus plz.

[q]Kooaliini:
Ja oma päivän :( :Nielasin äsken kielikorun metallipallon. Saas nähä millon paskon metallia.
[/q]
Mä harrastan muovipallojen nielemistä. Tosin niiden poistumista en ole sen kummemmin tarkkaillut.

Kaksi päivää kipeenä... mutta ihan kivaa on ollu nukkua monta tuntia...

mun uuden kannettavan akku on sitten rektaalista =/ kestaan reilun tunnin =((

[q]Cera:
jotenkin uskomattoman paska päivä.
[/q]

mullakin :(

Mieti kumman toivoisit olevan siellä risteyksessä mielummin. Poliisin, vai jonkun muun yllärin, esim lapsen? 160kmh on jo todella perseestä, vaikka kuinka olis motarilla. Mihin sulla on muka sellainen kiire, että pitää ajaa noin kovaa? ´Opettele lähtemään ajoissa´ on ainoa neuvoni.

Jos ei nappaa, niin 3. kerta nappaa ja sit mennään julkisilla :)

ps. et kai talvella ajele 160kmh?
pps. SINTTUKIN HÄPEÄ!

[muokattu 15.3.2004 22:48]

Huomenna lähtö kahdeksi kuukaudeksi työkomennukselle. Rakas jää kotiin odottamaan *sydän**nyyh**sydän*

Jouduin raahautumaan töihin kasilta aamulla ja heti aamulla jouduin kuuntelemaan kun kirkkaanpunaiseen mekkoon pukeutunut aboriginaalitisseillä varustettu mies lauloi puoli tuntia ”lady in red”. Että sillä tavalla*igor* Ja se oli vasta alkua, kahdeksan tuntia huonoa karaokea ei ole herkkua. Töiden jälkeen olin niin uupunut etten jaksanut mennä salille huono omatunto..

Työnantaja tarjoaa tänään ilmaisen lounaan ja lounaspaikassa sattuu olemaan ruokana kaalipataa. Jee *hmph**dissaa**taputapu*.

Saatiin sitten systerin kanssa taas vaihteeks sota pystyyn aivan mitättömistä pikku asioista Seuraavaan kämppään muutan kyllä yksin

On se vaan jännää miten nopeasti hyvän fiiliksen saa karkotettua. Noh, toivottavasti tämä ”*uuh*” lähtee yhtä nopeasti kuin tulikin...

[q]Epailija:
---
ParodY:
*uuh**nyyh**nyyh**nyyh*
---
Mikäs nyt on?
[/q]

nyt alko synkät päivät*nyyh**nyyh*

[muokattu 11.2.2004 12:02]

*uuh**nyyh**nyyh**nyyh*

Mun eka Snookeri kokemukseni päättyi 2-0 häviöön vaikka mä ne säännöt osaan ja eniten hinkuin et lähdetään pelaa....*nyyh*

Tekis mieli läpsästä paria ihmistä

on tylsää....

[q]ParodY:
nyt alko synkät päivät*nyyh**nyyh*
[/q]

Miksi?

töissä ei ole töitä... tylsää..

[q]Lene:
Näin levotonta unta hampaista. Hrrr... mitäköhän se tarkoittikaan?
[/q]
Mulla intti jatkuu unissa vaikka oon päässy sielt jo ajat sitten....olin kai niin lusmu et rankaisen itse itseäni ja juoksen unessa nakki koneena...et mitä mä teen....

O