päivän :(

Back to häröily O

v*tun flunssa

[q]Lene:
Vanhat känniset miehet taas kiusasi mua tänään.
[/q]

On se kumma niitä kännisiä vanhoja miehiä.. aina saa kuunnella kun 18v pikkusisko kertoo niistä... menisivät jonnekin piiloon

Auuuuuu! Leikkasin isolla veitsellä pieneen sormeen.. Hulluna verta ja iso ammottava haava.. *pyörtyy*

Uni ei tullut - olen siis hemmetin väsynyt, korvat soi ja päässä tinnittää... Ja arvaattekos mitä? Maanantaina on pitkän vieraan kielen YO-kuuntelu! Ällöhauskaa! *igor**dissaa*

Kissallani on punkki..
Eikä mulla oo mitään poistamisvälineitä..

[q]Sithil:
Ja arvaattekos mitä? Maanantaina on pitkän vieraan kielen YO-kuuntelu! Ällöhauskaa! *igor**dissaa*
[/q]

sama täällä, pitäis varmaan alkaa kohtapuoliin kattelee vähän Ranskan TV5:sta ja ranskalaisii leffoi
mut sit varsinainen päivän :( on, et en ehtiny kavereiden kanssa luistelee, ku tuli nukuttuu liian myöhään

[q]Sithil:
Uni ei tullut - olen siis hemmetin väsynyt, korvat soi ja päässä tinnittää... Ja arvaattekos mitä? Maanantaina on pitkän vieraan kielen YO-kuuntelu! Ällöhauskaa! *igor**dissaa*
[/q]
Tohon tinnitukseen auttaa hyvät korvatulpat, kandee ihan oikeesti harkita panostamista vähän kalliimpiinkin, jos enemmän bileissä nykyään käyt..

Ja kyllä se kuuntelu menee ”veikkaa ja voita” -menetelmälläkin nimim. kokemusta on

ootte ihania *sydän*

[q]BlueWind:
Tohon tinnitukseen auttaa hyvät korvatulpat, kandee ihan oikeesti harkita panostamista vähän kalliimpiinkin, jos enemmän bileissä nykyään käyt..
[/q]

Juuuh, unohdin ostaa päivemmällä ja apteekit menee klo. 15 kiinni (ainakin tällä Herttoniemessäpäin) ja en ehtinyt. Ja koska näin nuorena kokee olevansa omnipotentti tosissani ajattelin, etten minä oikeastaan tarvitse korvatulppia - eihän minulle nyt voi mitään käydä.

nuha*dissaa**uuh*

YaY.. Pitkästä aikaa pääsi katsomaan Andromedaa.. YAY
Muuten päivä onkin taas ihan tavallista tallustelua.. No big deal.. Onneksi Pääsi katsomaan Andromedaa... Niin ja tietysti voitin eilen lotossa jättipotin.. En vain tiedä sitä vielä itse ;)

Pikkuveli 14wee ja sen kaverit maistelleet sen verran viinaa, kun porukat oli poissa, et poliisisedät oli tullu ja 2 joutunu vatsahuuhteluun Toinen niistä kaverin pikkuveli... puhalsi 2,6...

Onneks, siskoni oli menny kotiin, niin kukaan ei ainakaan tukehtunu omaan oksennukseensa...

Kaikkea pitää kai kokeilla, mut järjenkäyttö olis kuitenkin sallittua

Vitun kuukautiskivut
Onko muilla tytöillä näitä ongelmia, että koko vatsaa ja alaselkää sattuu niin saatanasti, sen seurauksena ikäänkuin koko kroppa on jumissa, oksettaa, päätä särkee, kuumottaa...

[q]BlueWind:
Vitun kuukautiskivut
Onko muilla tytöillä näitä ongelmia, että koko vatsaa ja alaselkää sattuu niin saatanasti, sen seurauksena ikäänkuin koko kroppa on jumissa, oksettaa, päätä särkee, kuumottaa...
[/q]

mulla särkee usein koko viikon päätä.. tosin harvoin vatsakivut niin pahat että olis vaikeeta olla elossa. mutta jos et oo kokeillu niin kokeile sellasta nappia ku clotam, kuulemma aika tehokas. tai sitten ota ensimmäinen burana jo tunteja ennen kipujen alkamista. ja sit tietysti kuumavesipullo tai oman kullan lämpimät kädet masulla auttaa.. ja kylmä kääre otsalla. koita kestää !

Aivotärähdys ja oksettaa

Jompikumpi mun junnuistani oli käynyt tekemässä ykköshädät sohvalle aamuylläriksi. Mitäköhän tänään protestoidaan - ruokakuppi on kuitenkin täynnä tonnikalaa, hiekkalaatikko on siivottu ja muutenkin pitäis olla lokoisat oltavat.

Otetaan vastaan vinkkejä tehokkaista hajunpoistajista.

jostain perkeleen syystä tää DNA:n ADSL-yhteyden IP-osoitteita jakava DHCP-palvelin ei suostu antamaan IP-osoitetta kuin tunnin ajaksi kerrallaan..

Joka tunnin välein joutuu rumppaamaan asetuksia yms paskaa...

ei kiva

*taputapu**igor**hmph**dissaa**eiei*

Pienehkön ahdistuksen lisäks näyttää toi influenssa tarttuneen muhunkin. Kurkku on ihan sairaalloisen kipeä ja ääni alkaa pikkuhiljaa kävelemään. Aivastellu oonko jo muutaman viikon, hassuu et se puhkes just sillä viikolla kun olis bileet tiedossa pitkän tauon jälkeen

kävin eilen SPR:llä luovuttamassa vähän suonensisältöä ja en ehtiny aamulla juoda hirveesti ku jouduin juoksemaan ratikkaan. oli tosi ällö fiilis ku meinas sinne tungokseen pökrätä...*eiei**nyyh* koulussaki makasin ekan tunnin lattialla vettä litkien.

[q]Philly:
oma saamattomuus ketuttaa, miksiköhän se on niin vaikeeta sanoa jollekkin toiselle jotain vaikka se ei edes oikeesti ole vaikeeta
[/q]

Yksinkertaista, sano vaan

O