päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 984
- 985
- 986
- 987
- 988
- ...
- 1,566
- Seuraava »
sää*hmph**uuh**grr*
En v*ttu voi ymmärtää firmojen isoja pomoja, jotka huutavat \Ei kiinnosta!\ ja sulkevat puhelimen ennen kuin edes kuulevat, mistä puhelussa on kyse
[q]GoA:
---
Blues:
Kieli on kipeä 
---
Mitäs se on lipittänyt? 
[/q]
Sen kun tietäisi
ihmiset jotka tuntuu että ne tahallaan vaan haluaa satuttaa sua tyhmillä jutuillaan*uuh*
kalja loppu:(
Jostain syystä ei viime yönä tullut nukuttua sitä muutamaa tuntia enempää, oli sitten mukava mennä tekemään kolmen tunnin enkun koetta + ruotsin kuuntelu siihen päälle. Tässä sit pitäis jaksaa huomenna sama toisin päin (ruotsinkoe + enkun kuuntelu *dissaa*).
Ja pakko se on tänäänkin tehdä hommia ton muuton eteen... pari päivää enää aikaa 
Niin ja nettiinkään ei pääse sitten tuossa tunnin päästä 
[muokattu 28.1.2004 14:27]
Tulin juuri hammaslääkäristä..*poks*
Meinas itku tulla, kun puudutusaine ei ollutkaan vielä alkanut vaikuttamaan ja täti vaan alko poraamaan.*nyyh*
No selvisin elossa pois, mutta nyt särkee koko suuhun kauheesti. Mua varsinkin ärsyttää se, että hammaslääkärissä käynnin jälkeen, mun suupielet on ihan revenneet...*dissaa*
Aina on ollut vastapuolen vika.. Se siinä onkin. Helppohan se olisi kaveria tai itseään syyttää, mutta aina sattuu mitä uskomattomampia kolareita/törmäyksiä niin, ettei niihin voi mitenkään vaikuttaa.
huomenna ruotsin koe ja mä en osaaaa*nyyh*
[q]Tres:
Mä oon valitettavasti aika usein tollanen jos mulle
soittelee joku kesken muutenkin hektisen päivän
ja alottaa sanoilla 'onko teillä hetki aikaa' tai
'taloussanomista päivää' tjsp.
Ymmärtäisit
ehkä itsekin jos noita puheluita tulis useita
viikossa ja olisit jo aikoja sitten todennu et
okei, kellään ei oo ollu mitään sellasta tarjolla joka
olis oikeesti kiinnostanu 
[/q]
Mulle on joskus jopa oma pomo tehny tolleen.. Eli ei ihan mikään taloussanomista päivää
arrrrmoton vitutus ja saakelin matala työmotivaatio
Lisäks viel mieletön huoli yhestä erittäin rakkaasta ihmisestä mulle..
En tiä, mikä tässä vaivaa... perjantai ja kaikkea. Ulkona paistaa aurinkokin eikä oo ees kylmä. Ja huomenna pääsee bilettämään. Kaikki on hyvin, paremminkin. Silti nyt on kumma tyhjä olo.
Taas kolarissa.. Alan kohta epäilemään jotain salaliittoa!
Koko perjantai menny ihan vituiks. Mikään ei onnistunu, suunnitelmat meni mönkään ja jouduin vielä olemaan yksin monen monta tuntia. Ei siin mitään muuta ku et tänään on todella perjantai ja sillon pitäs olla kivaa. Perun sanani, en onnistunu pitämään tätä päivää huolettomana (päivän :) - foorumi) Kiitos elämä, se sit aina osaa järkätä nää asiat ihan perseelleen
VITUN VITUN VITTU!!!!
(Ihanaa saada raivota tänne)
Ei jaksa, taas on maananta!!!i
[q]MaSari:
Kiitos elämä, se sit aina osaa järkätä nää asiat ihan perseelleen
VITUN VITUN VITTU!!!!
(Ihanaa saada raivota tänne)
[/q]
Allekirjoitan tuon mielipiteen.. vitutusmaximus..*kivatsulle*
toi sas:in lakkouhka :( pitäis parin viikon päästä olla lento tukholman kautta lontooseen pe aamuna..
[q]Kasari Epärytmi:
Missä on mun samikuuppaat?
[/q]
Vassain jorastossa?
[q]ParodY:
*uuh**nyyh**nyyh**nyyh*
[/q]
Mikäs nyt on?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 984