päivän :(

Back to häröily O

Hesari ei oo tullu vieläkään*nyyh*

En tiedä olisko tolla viimeyön lumipyryllä jotain osuutta asiaan*justjoo*

Lunta sataa edelleen Suomen talvi

en saanu nukuttua. yläkerrassa kai taas jotkuu bileet

Huomenna ensimmäistä päivää töihin ja vieläki kipeä

juups, olin yöllä klo. 3 50m:n päässä kotiovestani, ja koko matkaa peitti varmaan 60cm:n lumikerros.

Enemmän mua haittaa se, että viisaudenhammas on päättänyt alkaa nosta jälleen, joten mulla on ien turvonnut ihan palloksi tuolta takaa ja hyvä kun pystyy suun aukaseen kaikki mitä tekee, sattuu

Netti jumittaa

Iha vitun poikki ja

kaulan imusolmukkeiset turvoksissa

tämä jo liiallisuuksiin kestävä krapula, ei sitten millään suostu poistua... tuntuu että tää ei lopu koskaan... en enää koskaan juo alkohoolia*känni**justjoo*

Taaaaaas flunssa

lepää rauhassa sami.

kuumat kahvit reisillä
ja huominen ranskan tentti

[q]temazz:
en enää koskaan juo alkohoolia*känni**justjoo*
[/q]

Yeah right!

Joku lähti tänään pois Onneks vaan muutamaks päiväks, mut tuntuu se silti kauheen ikävältä. Kohta voisin mennä purkamaan kiukkuani työn pariin, ehkä se lohduttais vähäsen edes..
Ja taas miljoonannen kerran tänään on maanantai.. Nöyyyyy!

[q]S-T:
Antti on kans just tommonen, että aina kaikkeen sairauteen on pakko olla joku syy ja sitten se korjaa juttuja ottamalla vitamiinipillereitä, juomalla paljon vettä tjsp. ja sitten sitä ärsyttää, jos se ei keksikään, mistä pipi johtuu
[/q]

No mutta täytyyhän tähän olla joku syy.. en oo ravinnut itseäni tarpeeksi hyvin jonka seurauksena puolustuskyky on väliaikaisesti alentunut ja flunssapöpö iskee. Ehkä tää johtuukin lopulta rahan puutteesta - yritin säästää juomalla vettä mehun sijasta

Loma menee koulutehtäviä tehdessä .. kiitos ihana koulu

himmee olo.
pää täynnä tyhjää...

urpot ihmiset ketkä puuttuvat toisten ihmiset asioihin

naarmutettiin lauantaina lainassa ollut auto ja sain kuulla tänään että maalaus tulee maksaa joku 250 euroo... Ja sekin on suhteitten kautta hommattu maalaus... eli oikee hinta nousis viel korkeemmalle..

kakka.. sitten ku rupee lunta sataa niskaan ni sitä tuleekin sitten kunnolla...

O