päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 982
- 983
- 984
- 985
- 986
- ...
- 1,566
- Seuraava »
[q]Lene:
---
andi--:
Voi jumalauta.. siis eilen jo oli ongelmia näiden kolmen koneen kanssa mitä pitäis fiksata, tänään jatkuu samat ongelmat. Miks vitussa nää JOKAINEN tuli just mulle??? Hermot menee...
---
Kun sä olet vissiin niin hyvä? 
[/q]
Huoh, onneks noi nyt on pois alta.. Nyt onki sit vuorossa muuten vaan läppärin kanssa kiroilu, noiden asentamisessa kestää vuosia. No nyt täs on sit aikaa pyörii klubbaris jne, nou hätä
[q]Lyylikki:
Mut jätettiin justiinsa!
3,5 vuotta ja tänään juuri tuhlasin yli satasen, jotta sain uuden pillerireseptin...pentele!
[/q]
OIjj eiijj...
Ei oo kiva ku tommosta tapahtuu..
menee hermot.
a) näin hirvittävää painajaista, joissa poikaystäväni oli muuttunut Robin Hobbin kirjoista tuttujen zombien kaltaiseksi. tähän uneen yhdistettiin vielä se, että olin alasti larppaamassa. kun heräsin, oli pääni aivan pökkyrällä.
b) heräämisen jälkeen iski suuri paniikki. nyt on toinen pääsykoekevääni menossa ja ahdistaa suurissa määrin. kaikki ystäväni ovat nenä kiinni kirjoissa ja kertovat, kuinka ovat päättäneet lukea tällä kertaa tosissaan. minä en edes keksinyt minne Oikeasti haluaisin hakea. kaikki sanovat, että kyllä se sieltä paljastuu pikkuhiljaa, minne Ihan Oikeasti haluaa, mutta ei vain paljastu! en vieläkään tiedä yhtään paremmin, mitä haluaisin tulevaisuudelta. paitsi, etten halua tehdä töitä vielä ainakaan vähään aikaan, vaan opiskella. on minulla nytkin opiskelupaikka, mutta tietojenkäsittely ei ole sitä, mitä minä oikeasti jaksaisin.
c) pitäisi soittaa sossuun ja vaikka minne muualle. perkele, toivon, että ne myöntävät sieltä rahaa tai muuten menee vielä suuremmin hermot. tai no, ensin ne voisivat ainakin kertoa sieltä ajan, jolloin pääsen jonnekin neuvontaan tai minne tahansa, jossa minun on mahdollista saada rahaa.
d) pitäisi käydä suihkussa ja kuvata tutusta YO-kuvat ja minua ahdistaa suuresti se, jos mokaankin kuvat. kyllä minä olen ennenkin kuvannut kuvia ja aina se on mennyt hyvin, mutta silti joka kerta, kun kuvaan, niin tulee suuri ahdistus, että mitäpä jos ne menevätkin aivan vituilleen? sen takia en pyydä keneltäkään ikinä mitään maksua kuvauksesta. argh. ja toisaalta, ilman maksua ei tule rahaa pienistäkään hommista. uh.
e) kaikkein suurimpana ongelmana elämässäni on varmaankin se, ettei minulla ole mitään haaveita tai unelmia tulevaisuuden suhteen. okei, olishan se kiva, että olis rahaa ja joskus lapsia ja kiva koti, mutta ei mitään sellasia oikeasti haaveita, kuten esim. haluan juristiksi tai vaikkapa haluan auttaa afrikan nälkäisiä lapsia kaikella mitä teenkin. tämä on se maximaalinen ärsytyksen huipentuma, joka purkautuu kaikkien muiden kohtien taustalla. paitsi ehkä d) -kohdan. ja ehkä a):n myös.
no HUHHUH. olipas kyllä päivän pahin purkautuminen. ehkä se auttoi. nyt jo hymyilyttää oma ärsytys.
Se että sairasloma niska ja hartia vaivojen takia jatkuu vielä ainakin viikolla.. Särkylääkkeet ei näytä tehoovaan, ja kivaks plussaks tälle viikolle tiedossa vielä kuukautiskivut
1½ viikkoa jo ollut poissa töistä, ja pomo tykkää hyvää
Mhyh, tunnin päästä pitäis lähtee duuniin.. Ei millään huvittais... Jostain se raha on revittävä... Ois voinut vain löhötä tän illan himas tekemättä mitään...*hmph**uuh*
[q]MaSari:
Joo.. sain just tunti sit tietää et mun veli kuoli siinä onnettomuudessa...
En oikeesti tiedä et miten päin mä olisin.. ihan kauheeta.. 
[/q]
Osanottoni myös multa ja paljon
[q]typ0:
paskaaaa kaikki on paskaaa.... haistakaa kaikki paska!!! hajoon ja juoksen seinaan enka aio heraa enaan.
[/q]
Noh..
Noin ei sanota
paskaaaa kaikki on paskaaa.... haistakaa kaikki paska!!! hajoon ja juoksen seinaan enka aio heraa enaan.
Vittusaatanaperkele. Mä en jaksa enää päivääkään tapella auton käytöstä. On se helvetti, kun talossa on 2 autoa, joista vain toisella uskaltaa ajaa (vm '67 ei oo niin hirveen luotettava) ja sitä toista haluu käyttää ties kuinka monta ihmistä. Toinen toimiva auto tullee vasta joskus ens vuonna. Ja nykyisistä se jolla uskaltaa ajaa, on melkein (koulutodistusta vaille) mun. 
Sen kerran, kun tarttisin sitä pitkästä aikaa päästäkseni huomenna Poriin Jazzeilemaan, niin systeri tahtois lähteä sillä hengaamaan Tammisaareen avokkinsa kanssa.
Kaiken huippu on se, että systerin avokin vanhemmilla on auto, jota tää pariskunta ei muka jostain hiton syystä saa käyttöönsä.
Perhesuhteet menee vituiks, kun joutuu tappelemaan jostain vitun autosta. Ärrrrmurrrr.
Huominen tentti ja ärsyttävä opettaja jolla on todellakin ongelmia... 
[muokattu 17.2.2004 21:13]
[q]Piiuzki:
tänää sit iski kauhee pahaolo koskee jokapaikkaa tuntuu ettei pysty liikkuu 
[/q]
Sen siitä saa q ei osaa juoda oikein*vink*
Jo kolmas kerta viikon sisään ku oon nukkunu liian pitkään ja missannu luennot. Nyt vituttaa*eiei*
Säännöllisin välein tuleva migreenikohtaus, jonka ansiosta koko eilinen taas meni maatessa kylmää parvekkeen eteisenlattiaa vasten..*eiei*
olisinhan tietysti voinnut ottaa päänsärkylääkettä ja paljon, mut yllättäin oli päässyt loppumaan*justjoo*
No sen havaittuani olisin voinut soittaa jollekin kaverille, et viitsiskö joku tuoda, mut eikös mun liittymäkin oltu suljettu, joten eilinen oli siis varsinaisen hyvä päivä.*joo* nyt menen apteekkiin..
[q]Pygmi:
Joku saa lainata mulle kenkiä että pääsen hakemaan lounasta prkl. 
[/q]
Saitko lounasta? Suht hyvästä fiiliksestä päätelleen vastaus lienee kyllä.
Vastaisuuden varalle: jos ei oo kovin kylmä eikä luntakaan maassa, niin miten ois vaihtoehto ilman kenkiä eli toisin sanoen paljasjaloin?
(..Ja kohta tulee [vaihteeks] turpaan niin että tukka lähtee..)
[q]pia^^:
Myös minun osanotttoni MaSari *lohduttel*. Tänää tapahtunu ekaks toi bussi kolari ja sit mun työpaikan ees ammuttii yht miest lähietäisyydelt päähä, ite meen yöks vast töihi.
[/q]
Siis sä oot varmaan Korsossa töissä...
Mun tuttu oli se joka soitti 112:seen.. Se näki koko tapahtuman...*uuh* Ukko vaan otti aseen esiin ampu, kattoi vähän aikaa sen kaveri tuli paikalle ja ne lähti valkoisella pakulla pois. Hiton turvallinen olo taas.. 
+ että 2 alle 10vuotiasta joutu todistaa koko tapahtuman..*nyyh*
just uv:n aikoina johan tässä mun viereisellä pihalla mies ampu vaimonsa ja sitten ittensä kotonaan...
Korso --Mikkola akselilla on alkanu pitkästä aikaa taas tapahtuu paljon ja ei kivaa... Nytkin teinit on alkanu tappelee... somalitytön on hakannu suomalaisia tyttöjä, onneksi tytöt meni kertoo nutalla siitä työntekijöille ja nyt ne tytöt nostaa syytteet niitä somalityttöjä vastaan. Muutekin kurdit ja suomalaiset on täällä liittoutunu ja venäläiset ja somalit... luvassa on aika varmaan jengitappeluita taas... 
Ja Masari... *super**hali*
Vain ylitse kaikkien kyynelten tuhat muistoa meitä lohduttaa, ne on tallessa päivien menneiden tuhat muistoa kultaakin kaunimpaa. *sydän*
[muokattu 20.3.2004 17:14]
Ei oo rahaa, ei oo seuraa, yks tärkee esine on kadonnut ja on tylsää...
Oikeen polven sisempi kierukka on hajonnu tuusannuskaksi, ja oon lähössä 2 vk päästä Ylläkselle
Hyvästi laskettelu... Se leikataan 16.4, enkä ennen sitä pääse ollenkaan edes tamppaamaan
..kuten en myöskään pääse Anjuna Beatsiin 17.4.
Kyllä nyt elämä minua pientä maanmatoa potkii 
Onneks se on sentään vappuna jo kunnossa 
Edit:se on varmaan hajonnu liiallisesta tamppaamisesta 
[muokattu 17.3.2004 16:01]
olinpa saanut yön aikana flunssan, saa nähdä miten happi riittää tänään Paarmassa*poks*
[muokattu 7.8.2004 09:10]
tein punaisille hiuksille värinpoiston ja väri ei haalistunut yhtään... sitten koitin vielä blondata ja kuuma vesi loppui*nyyh* *tahtoo olla taas blondi**nyyh* vittu ja sinne meni taas loput rahat*nyyh*vituttaa...
kai se on pakko värjätä mustaksi*pahis**joo*
[muokattu 23.3.2004 22:02]
pää sanoo *bling*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 982
- 983
- 984
- 985
- 986
- ...