päivän :(

Back to häröily O

[q]Mun näkökulmasta tuollaiset ei ole huonoja asioita - itse asiassa ne antavat hyvää osviittaa siitä mitä sun ei ehkä ole tarkoituskaan tehdä. Itse hain Helsingin Yliopistoon kaksi kertaa lukemaan kahta eri aihetta jotka olisivat kovasti kiinnostaneet, mutta koska en päässyt hakeuduin tekemään jotain ihan muuta - ja nyt rakastan työtäni.
[/q]

Jepjep. Tapahtuu minkä täytyy tapahtua, ja kaikella tapahtuvalla on siunauksensa ja loppupeleissä kaikki järjestyy parhain päin, tiedänhän minä sen, ko on asiasta kokemustakin, mutta mutta.. Masentaa vaan ko kuvittelen olevani jossain hyvä ja haluaisin sitä tehdä ni ei anneta edes mahdollisuutta. Miks??
Vaikka yritän pitää silmät ja korvat auki sekä mielen ja sydämen avoimena, ja olla altis johdatukselle, ni en vaan törmää siihen, mitä mun sitte ois oikeasti tarkotus tehdä tällä elämällä ko ei se vissiin sitä ole mitä itse tällä hetkellä kuvittelen..
Parempi myöhään ku ei milloinkaan, mutta ajoissa ois ihan jees. Kärsivällisyys on hyve, mutta MILLOIN asiat selkenee? Väsyttää tehdä vuorotellen paskaduuneja, joista ei saa kunnollista korvausta ja joihin ei oo koulutustakaan, ja vuorotellen tylsistyä ja syrjäytyä työttömänä. Kun ei oo elämässä niin paljon muutakaan meneillään, ei miestä eikä perhettä eikä..
Epävarma tulevaisuus näyttää synkältä ja pelottaa. Suunnitelma b:n jälkeen siirryin suunnitelma c:hen ja sit.. oon kai menossa jossain suunnitelma ö:ssä??

[q]J-Tone:
---
typ0:
kaikki on taas nii paskaa.... koko paiva vaa angstannu.... aaaaaaaa x((

---

Mulla on toi sama :P Tehdään jotain? =D
[/q]

mennaa vetaa megajumituskuosiperseet.

[q]caitrin:
Oikeen polven sisempi kierukka on hajonnu tuusannuskaksi, ja oon lähössä 2 vk päästä Ylläkselle Hyvästi laskettelu... Se leikataan 16.4, enkä ennen sitä pääse ollenkaan edes tamppaamaan ..kuten en myöskään pääse Anjuna Beatsiin 17.4.[/q]Tää ei nyt ehkä piristä, mutta varaudu siihen että menee kuukausia ennenku se on kunnolla tamppauskunnossa pienessäkin leikkauksessa, ellei lääkäri nyt sitten ole muuta sanonut. Mulla ainakin meni ekat 2vkoa sängynpohjalla buranaa popsien ja pari-kolme kuukautta ennenkun pysty kävelee jotakuinkin normaalisti. Tosin kyllä oma polvi tais yhden pienen rasitustestin Illuissa kestää jo vähän yli kk:n jälkeen vaikka jokainen askel sattukin ;)

[q]merqus:
---
lillu:
ulkona sataa... VETTÄ! :(

---

Just ajattelin samaa tulla murisemaan tänne Koira tykkäs sateesta vähintäänki yhtä paljon ku minä, sain puolet matkasta raahata sitä perässä. Kotiin päin matka sujui huomattavasti sutjakammin.
[/q]

tällaisina päivinä oon ihan tyytyväinen ettei meillä ole koiraa :D:D:

Ei tullu trancemaster 40 ja Sarah Mclachlanin levyt!!*hmph* tyhmä cdon...

Osa kavereista on leffassa, osa jossain hevonketussa ja osa taas ties missä.. Yksin kotona ja muutenkin sellanen molo otassa ku voi olla.. Miksei ketään voi olla jossain LÄHELLÄ.. perse sentään..
Rahat loppu.

[q]meow:
.laskuja sataa postilaatikosta..jos teippaisin sen kiinni..*ding*
[/q]

mä voisin ottaa kans mallii..

[q]mayah:
Toinen ylinopeussakko kuukauden sisään, 115 toistamiseen tuntuu jo kukkarossa.. Ekalla meni 109 80km/h alueella ja tänään 83 60km/h alueella. Ottaa päähän.
[/q]

Mitenkäs se menikään... Ai niin: Sitä saa, mitä tilaa.

ikkuna ei mee kiiinni ”rakennusvirheen” takia mun huoneessa*hmph*...

[q]MaSari:
Hei, mä (me) en osta ikeasta sen takia et sie on halpaa, vaan sen takia et musta ne designit kivan näkösiä. Valitettavasti mä (eikä myöskään me) en ole köyhäkään, että musta sanoit nyt vähän pahasti tohon kohtaan.
[/q]

'hyvä' tässä kohtaa tarkottikin kaiketi
lähinnä sitä että ne IKEAn vanerikalusteet
tunnetusti kestää n. kolme vuotta
käyttöö. Eli vaikka ne olis miten kivan
näkösiä niin valmistusmateriaalit on
Ö-luokkaa ja se että huonekalut
on tehty itsekoottaviksi tarkottaa
kompromisseja tukevuudessa ja
kestävyydessä.

Siksi IKEAssa ei kannata asioida.
Kertakäyttökulttuuria pahimmillaan, huonekalun
kuitenkin toivois kestävän kymmeniä,
jopa satoja vuosia.

aamul menin väärään sporaan, kiskamyyjä eiv oinu myydä stidejä vaik puuttu vaa 5cnt, koekuvauksista ilmotettiin ”valitettvasti emme valinneet sinua..”.

noh, päivää on viel jälel, eiköhän jotai muutaki mukavaa ilmesty.

no se huominen tentti ja tän päivän tentti mikä meni iha päin persettä... plus pään särky mikä tuli.... pasketta kerrassaan.... onneks dunen over the rainbow auttaa...

edit:
plus tää vitun paska läppäri joka tekee just kaikkee muuta ku pitas ja vitun paskat miksaukset

[muokattu 16.2.2004 11:43]

[q]MaSari:
Kauheen vähän on ollu lähiaikoina sellasii ”must”-bileitä. Seuraavat mielenkiintoset bileet onki vasta kuukauden päästä.. Se on pitkä aika odottaa.
[/q]

Mielestäni viimeisen 8kk aikana on melkein joka kuukausi ollut 1-3 ”must”-bileitä..tahti on kova

Viikonloppuna kerkesi juuri 2h olla pudonneena, muuten mentiin aikalailla täysillä kerman, memphisin ja muutamia kotipileiden väliä... Vieläkin krapula, väsyttää aivan mielettömästi ja huomenna pitäisi olla pitämässä seminaarin avauspuhetta 08.00 enkä tiedä vielä yhtään mistä puhuisin... *lohduttel**igor**nyyh*

enpä sitten päässyt ilmaiselle matkalle prahaan

7 opiskelijasta 5 valittiin, ei arpaonni suosinut

[q]Lene:
Vasen peukku ei vieläkään toimi kunnolla ja on kipiä. Ei pysty oikein kuorimaan edes omenaa eikä oikein pitää kahvikuppiakaan muuten kuin kahvasta. Onneksi kirjoittaminen onnistuu. Fiuh.
[/q]

Hyvä, että asiat ovat oikeassa tärkeysjärjestyksessä.

[q]
---
ParodY:
*nyyh**nyyh**nyyh**nyyh**nyyh*
---
Tuollaisen edessä ei voi muuta kuin
[/q]

Voipas.

*släp* Keep it together, girl!

Ja sitten: Kerro huolesi.

Edit: *Typoil*

[muokattu 27.1.2004 14:25]

Saatana et osaa ahdistaa ja vituttaa ja kaikkee mahdollista, mikä vaikuttaa mielenterveyteen negatiivisesti!!!!!

Vittu. Kipeenä töihin ihanan viikonlopun jälkeen

ulkona sataa... VETTÄ! :(

en tiedä mitä tehdä... on tylsää! ! ! ei jaksa lähtee mihinkään. nii ja pankit on perseestä!!!*dissaa*

O