päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 986
- 987
- 988
- 989
- 990
- ...
- 1,566
- Seuraava »
tuntuu vähä siltä että joku pöpö o iskeytyny muhun 
toivottavasti tää ei kestä kauaa et vois olla lauantaina hyväs kunnos paarman bileis
nukuiin pahasti pommiin...duuni meni vähän ohi...*blush**poks*
[q]hyperventilaatio:
Vuoden parhaat päivät takanapäin. 
Kotiuduin juuri Chamonix:sta takaisin tänne suomen vähälumiseen ja tasaiseen maahan. Tahtoo takas. Heti.*nyyh*
[/q]
vähälumiseen ? missäköhän suomessa sä asut?*täh*
en oo saanu tänäänkää mitää aikseksi :)
[q]äm:
|----- 120cm ----| on liian kapea kahdelle ihmiselle. Väsyttää.
[/q]
Höpö höpö. 120cm sängyssä pystyy kyllä nukkumaan kaksistaan jos on nätisti. Itse asiassa me nukuttiin ensimmäiset 4kk 80cm kapeassa sängyssä kaksistaan - se oli kyllä liian kapea kahdelle ihmiselle. Siitä vaihtaminen 120cm sänkyyn oli ihan älytöntä luksusta.
aaaaaaaaaarghhhhhhhhh................
ÄLÄ KYSYYYYYYY!!!!!!!
Jo päivän toiset :(
Tänään on oikeesti joku asiakkaiden virallinen ollaan oikein nihkeitä ja vaikeita.*igor**igor**igor*
-On se ihme että tämmönen määrä paskaa mahtuu näin lyhyeen aamupäivään.
uskomattoman toimeton ja mieltä korruptoiva työpäivä. onneksi Great Teacher Onizuka pelastanee!
Syvimmät osanottoni uhrien omaisille ja loukkaantuneille.*uuh*
taas kipee...*piru*
[q]Tikru:
sitä luulee tietävänsä ketkä on ystäviä*uuh**nyyh*
[/q]
tosi ystävät on arvokkaita....
[q]lillu:
ulkona sataa... VETTÄ! :(
[/q]
Just ajattelin samaa tulla murisemaan tänne
Koira tykkäs sateesta vähintäänki yhtä paljon ku minä, sain puolet matkasta raahata sitä perässä. Kotiin päin matka sujui huomattavasti sutjakammin.
Kaikille
kaikki kääntyy hyväksi...
jos dösän lähtöväli on puol tuntia, kauanko joutuu odottamaan kun saapuu pysäkille.. no tietysti 35 minuuttia..*justjoo* ei kantsi kokeilla uusia matkareittejä, varsinkaan tällä säällä*dissaa*
eli normaalin n.40min. duunimatkan sijasta kului vaivaiset 1h 20min... kivaa!
juna oli myöhässä
sataa kaatamalla vettä->ihan litimärkä
ja koulussakaan ei ois ollu mitää tärkeetä*igor**igor**dissaa*
Mulla on todella ärsyttävä flunssa ja en päässy yhteen työpaikkaan minne hain*dissaa*
[q]hallaaa:
tilille jäi laskujen jälkeen 6,63EUR, mil pitäis loppukuu pärjää 
mä rakastan opiskelijaelämää 
[/q]
Kaikki sympatiat sun puolella. Mun tilanne on se, että ostan kohta viimeisillä opintorahoilla menolipun jonnekin kauas, ja ryhdyn hipiksi tai rantapummiksi. 
ja toi sää on kyllä niin perseestä. Missään ei voi kävellä katsomatta mihin astuu, ja omalle kotiovelle pääseminenkin vaatii luovaa mielikuvitusta. Ellei sitten halua, että on polvia myöten kurassa.
ilma :/
[q]Hyzenthlay:
---
hallaaa:
tilille jäi laskujen jälkeen 6,63EUR, mil pitäis loppukuu pärjää 
mä rakastan opiskelijaelämää 
---
Kaikki sympatiat sun puolella. Mun tilanne on se, että ostan kohta viimeisillä opintorahoilla menolipun jonnekin kauas, ja ryhdyn hipiksi tai rantapummiksi. 
ja toi sää on kyllä niin perseestä. Missään ei voi kävellä katsomatta mihin astuu, ja omalle kotiovelle pääseminenkin vaatii luovaa mielikuvitusta. Ellei sitten halua, että on polvia myöten kurassa.
[/q]
Mulle rapsahti tänään postista 700 lasku kelalle!!!!!! 
[muokattu 4.2.2004 13:23]
|----- 120cm ----| on liian kapea kahdelle ihmiselle. Väsyttää.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 986
- 987
- 988
- 989
- 990
- ...
- 1,566
- Seuraava »