päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 981
- 982
- 983
- 984
- 985
- ...
- 1,566
- Seuraava »
[q]misi:
Ystävä josta ei olisi ikinä uskonut...petti luottamuksen täysin...
[/q]
Tiiän tunteen, liianki hyvin :/ koita kestää... ja muista muut hyvät ystävät :) ne tukee aina
tulee vaan niin ikävä fiilis ku riitelee mutsin kans.... 
eikä toi nappi 3 kaan toimi!!!!!!!!!!!!!!!
[q]Optik:
Kuulin juuri, että veli on joutunut auto-onnettomuuteen sorarekan kanssa...
Auto ilmeisesti tuhannen pillun päreenä.. veljen tämänhetkisestä tilasta ei mitään tietoa... *uuh**nyyh*
[/q]
Toivottavasti kaikki tulee oleen hyvin 
Tää vähä pysäytti... en ees tiijä miks... johtuu kait omasta pahasta mielentilastakin. Oma paha olo kyl tuntuu nyt pieneltä tähän verrattuna.. ei sais aina rutkuttaa pienistä asioista.. huh....
Toivon et asiat menis hyvin, todellakin.
lisää
Pitäs mennä kouluu "kohta"
Tämä päivä ei ole Annin-päivä:
menin duuniin 1h myöhässä kun olin merkannut vääein itselleni vuoron. Ja ei niin mikään tänään onnistu ja mitään ei muista, ei reseptiikkaa eikä muutakaan.
Ja sit joku vanha niljanen fabu rupee selittään kuinka hänellä on sellainen pikkuinen pahe kun hän käy thaityttöhierojilla jotka hieroo jotain muutakin. Siin kohtaa teki mieli oksentaa ja ruveta itkeen.
Itkeyttänyt koko saatanan vitun päivän.
Duunikaverin musi oli saanut sydänkohtauksen.
Nyt ei vaan jaksais hymyillä, nyt ei vain jaksais yhtään mitään.
Ja ikävä sunnuntaidokailua.
Edelleen kipee... Prkl.
Hajoon!!!!! Ei jaksa nyt!
Pakko päästä purkamaan kiukkua johonkin nyt!
lähden tänään bailaamaan ärsyttävien ihmisten kanssa ärsyttävään teinihelvettiin...
[q]BlueWind:
---
Pesukarhu:
lähden tänään bailaamaan ärsyttävien ihmisten kanssa ärsyttävään teinihelvettiin...
---
Miksi ihmeessä? *täh*
[/q]
Koska menin lupaamaan. Ja se tosiaan oli kurja ilta ~huokaus~
mun mummulla on kai syöpä.
sama vanha päivän :( ..eli IKÄVÄ*uuh* ja ääretön tekemisenpuute ja tylsyys
meiksin ryhmänjohtaja tippu äsken jostai 10metrist soralle köysikoulutukses ja nilkka paskaks..... onneks vaan nilkka mut kotiin joutuu
...no meikäst tulee sit tietty rjoht mut vituttaa silti. perseestä*hmph*
ahistaa. epätietoisuus ja ikävä ja tylsyys ja väsymys ja kai vielä oma hölmöyski
että joku jaksaa valittaa tästä mahtavasta lämpimästä meiningistä
Kuulokkeet meni rikki*dissaa*
Ahdistavaa kun ei voi kuunnella musiikkia..
Aamulla huomasin töihin tullessa, että ovien lukot on vaihdettu. Jouduin oottelemaan pari tuntia käytävällä. Eipä siinä muuten mitään, mutta asiakkaille meneville töille meinaa tulla kiire.
IHAN TAJUTON VITUTUS
Olin just nauhottamas mix teippii goldwave ohjelmal, sit siinä 45min kohdalla lopetti nauhottamisen. Prkl olin unohtanu rekisteröidä sen, siin ei saa nauhottaa ku just ton 45 min. tai jotain
*grr**dissaa**kivatsulle**eiei**eiei**grr**eiei*
Palkka tulee vasta maanantaina...
Siihen asti 30e rahaa...
jalat on ihan katkipoikki, tekee mieli tupakkaa ja siideriä, väsyttää henkisesti ja fyysisesti ja silti on jostain syystä ihan levoton olo enkä mä edes osaa kirjottaa
- « Edellinen
- 1
- ...
- 981
- 982
- 983
- 984
- 985
- ...
- 1,566
- Seuraava »