päivän :(

Back to häröily O

lopputyö. juminu sen kans jo kohta 7kk saamatta mitään aikaan.
taas koneen ääressä, ja päässä ei muka liiku mitään.

Pari viikkoa vielä..

Olen ihmisille vain hyödyke!
Ja jos musta ei ole sillä hetkellä
hyötyä, mua voi kohdella kuin
roskaa... Mitä pahaa mä oon tehnyt
maailmalle ja teille kaikille? HÄH!?!

*uuh**nyyh**dissaa**grr**eiei**poks*

muuttohässäkkä Tätä mie sitte inhoon.

Kyl täytyy sanoo et aaikasmoisen vitutuksen sai aikaseks se, että meitsin omaisuus jäi jonnekkin Treelle päin OIs niin kiva ku ne, jotka toisten tavaroita pöllii, miettis ees VÄHÄ omalle kohalle asioita. Varsinkin ku tyyppi, jolta pöllii, assuu eri piakkakunnalla.. Aika hehkeetä oli miettii et millä massilla lähtis mansesta takas...
Onnels kaveri asuu mansessa ja käteistä sen verran et pääs dösällä sen luo...

Pistää kyl vituttaan!!!!!!

Reenit meni ihan päin persettä..
Jalat ihan kipsis..

Pitäis tehdä autoon vähän isompaa remppaa, jarrut uusiksi edestä, vas. alapallo ja vas. alatukivarren helan vaihto, vaihteisto pitäis uudestaan välittää (r ja 1 väli), pohjassa oleva ruostevaurio 8Läpi) pitäis hitsauttaa takaisin muoaan vaihtamatta. Duunikaverin hyvä neuvo; myy auto, aja vähemmän ja dokaa enemmän*hih. Jarrut vaihtaa kulti mutta tuo alapallo pitää käydä vaihdattaan ja hitsauttaan ja se vaihteisto*hmph*. Pistää vihaksi*grr*

uaaaaa miten ihana uni :|

Itse pidän lainassa olevaa parempana.. Koska sitten kun se rupee vituttaa sen voi aina palauttaa.. ja hakea taas kun haluu lutustelua himaan =)

Edesvastuutonta, Kyllä, helppoa, Kyllä =P

Kauhee nuha

vitun kännykkäliittymä*grr*. vittu.
tai lähinnä lasku joka oli jäänyt avaamatta (li mainospostin välissä), eräpäivä mennyt ja liittymä kiinni. Nuiva asiakaspalvelu acn:llä. taidanpa vaihtaa liittymää. vittu. meni päivä vituilleen ton takia. vihaan mainospostia. vittu.

[q]Enkeli:
Tahon takas nukkumaan*dissaa*
[/q]

Et ole ainoa.

Että näin

Ja Hesarin sivuilta;
Poliisi eristi alueen sivullisilta, minkä jälkeen väkivaltayksikön tutkijat aloittivat työnsä. Poliisi ei tutkinnallisiin syihin vedoten kertonut surmatavasta enempää. Poliisin mukaan kaikkia toistaiseksi tunnistamattoman uhrin ruumiinosista ei ole kuitenkaan vielä löydetty

Kohta kouluuun

Joku oli mennyt ilmoittamaan poliisille, että olin varmasti käynyt rikkomassa jonkun Volvon takavalon viime viikonloppuna. Oli kuulemma varmuudella tunnistanut minut. Oli tapahtunut la-su välisenä yönä, jolloin olin kylläkin Tampereella Tranzexperiencessä *igor*. Jollain ollut hauskaa...

yleinen väsymys tähän kiireeseen.ikävä ihmisiä*uuh*

Tänään joutuu taas näkemään ihmisiä, joita en nyt jaksaisi nähdä.Mutta o pakko olla naama tosi virneessä, ettei alkais keskustelu siitä että nyt mä sit möksötän ja se keskustelu saa mut kihisemään raivosta.*grr*ja se kenet piti löytää täältä ei ole löytynyt.*hmph*

Mä oon niin saanut tarpeeks tästä koulusta ja näistä paska maikoista*uuh*
äh,kai sitä pitäis vaihtaa koulua*hmph*

[q]sapeli:
---
Pygmi:
tää naamantai ei nyt taas suju
---
D´oh - nyt on vasta maanantai?!
[/q]
No on! Itketään yhdessä....*nyyh* pakko alkaa sujua loppuviikkoa kohden paremmin (*joo*)

en löytänyt haluamani väristä kangasta... joten pitää tyytyä toiseen, melkeen yhtä hyvään

O