päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 979
- 980
- 981
- 982
- 983
- ...
- 1,566
- Seuraava »
unen puute*poks**grr**slurps* ja missasin vielä sinkkuelämänki*nyyh*
[q]Pygmi:
En tiedä miten hieno se prkl:n myrsky oli mutta ihan riittävän voimakas mun makuun 
[/q]
Mä taas todella toivon, että täksi syksyksi saadaan vielä monta myrskyä ja mielellään huomattavasti viimeöistä voimakkaampia. Tollaista skidiä myrskyä varten en vielä viitsinyt unisena ryhtyä iskemään sadekamppeita päälle, mutta jos tulee huomattavasti mehukkaampia tässä vielä ennen talvea, niin on melkeinpä pakko lähteä ulos sateen piiskattavaksi fiilistelemään.
Jone *sydän* myrskyt
Koko ajan kipeenä 
[q]keisha:
---
Jone:
Jone *sydän* myrskyt
---
Oon tainnutkin joskus autossa päässyt todistamaan sun rakkautta ukkosta ja salamointia kohtaan ;)
[/q]
No, enhän mä oo missään väittänyt etten pelkää ukkosta. Kissat eivät pelkää, mutta mun innokkuuteni on sellaista skidisti pelonsekaista tohkeilua. 
Kyllä mä pelkään hyvien kauhuelokuvienkin aikana ja silti pidän niistä suuresti.
Kirjotin äsken megapitkän viestin ja onnistuin poistamaan sen. Prkl. 
Mitä tästä taas opimme...
Vaavikoiran maaru on taas sekasin, oli kiva herätä n.4h unien jälkeen siihen kun koiruus oksentaa ja paskoo sisälle*hmph*
[q]Airvision:
---
sapeli:
---
Airvision:
Selkä ihan sika kipee,enkä tiedä miks 
---
Nii joo, mullaki on selkä kipee... Mut ainoastaan tietyissä asennoissa (ei esim. just nyt kun oon mukavasti koneen ääressä *hih*) - ja mä tiedän kyl miks 
---
-No,miks?*täh**hih*[/q]
Vietin liikaa aikaa epätavallisissa asennoissa 
edit: voi tsiisus toi kuulostaa kaksmieliseltä
Koneessa taitaa olla taas viruksia. *kivatsulle**grr*
on vaan ihan
fiilis ei tästä tuu taas yhtään mitään plaa.. tulis jo viikonloppu 
väsyttääki ihan perskutisti
ja tänää pitää mennä luokanvalvojan puhutteluun mistäköhä se valittaa
koulu ei mee oikee hywin... *hahjust**taputapu*
Tulin kipeeks, missaan taas LAB-4:n 
ja pitipä nukkua tääkin yö kullan vieressä eikä valvoa
tässä kun ei saa unta
se on näemmä pienestä kiinni. vaikka mä kuinka yritän ni kaikki on yhellä huonosti...mun loppuu kohta inspiraatio... v***n apaattinen olo...ulkona sataa ja mä en jaksa enää olla yksin...petetty olo!!! pitääkin sit kaikkien ihmisten tääl pikkukyläs olla niin helvetin umpeutuneita!!!!!!!
söin liikaa.. ja nyt tuntuu että oksennan
edit: ja vapaa viikko meni sinne.. .huomenna taas töihin kuudeks
[q]`´Ermin:
se on näemmä pienestä kiinni. vaikka mä kuinka yritän ni kaikki on yhellä huonosti...mun loppuu kohta inspiraatio... v***n apaattinen olo...ulkona sataa ja mä en jaksa enää olla yksin...petetty olo!!! pitääkin sit kaikkien ihmisten tääl pikkukyläs olla niin helvetin umpeutuneita!!!!!!!
BlazeOnya:
On vaan tosi paska ja petetty olo. Vituttaa ku eräs henkilö ei oo voinu kertoo asioitten oikeaa puolta vaikka sitä olenkin koittanut kysyä. Pidin tätä henkilö todella hyvänä tyyppinä, mut nyt tarvii miettiä sekin asia uudestaan. 
Harmittaa kun taisin menettää jotain mitä en todella olisi halunnut menettää. Miks mulle käy aina näin?! 
[/q]
Niimpä, joskus tuntuu että ihan sama mitä tekee niin kaikkia ei voi miellyttää. Ja jos viel äsattuu laittamaan muut ihmiset ittensä edelle ja yrittää tehä kaikkensa että niillä olis hyvä olla niin silti tulee sontaa niskaan.. joskus tuntuu siltä että olis parempi jos olis yksin/ei olis olemassa mutta täytyy porskuttaa eteenpäin.. Kyllä asiat ennen pitkää korjaantuu, harva juttu jää pysyvästi vinksalleen.. Mutta toi yksinolo on kyllä harvinaisen ahterista mutta minkäs tekee
Sinkkuluukku </3
[q]`´Ermin:
uskaltaako parin vitutus lonkeron jälkeen ajaa!!? hehee*igor*
[/q]
*hymy**uuh*
"En tiedä kuinka kertoo ilman että loukkaisin sun tunteitasi kulta,
se on kaikki tai ei mitään, keskivertoo rakkautta mä en tahdo sulta,
on mennyt liian kauan siihen että lupaat kaikki muuttuu paremmaksi,
en jaksa odotella, olla yksinäinen vaikka meitä onkin kaksi... "
paska fiilis...*poks*
Ihmiset jotka kääntää sähköpostinsa minulle, ihan q mua kiinnostaisi*dissaa* Taas liikaa asioita ja mihinkään ei ole varaa tuhlata aikaa suuremmin miettiäkseen..*hmph* toisaalta ei ehi oikein stressaamaankaan koska sekin veisi liikaa aikaa..*vink*
Moon flunssas vähän...ja oikee lonkka kipiä liiasta tanssimisesta
Ja koulu ei oiken suju niin hyvin, ku pitäis
Vieläkin ihan kauhee darra
- « Edellinen
- 1
- ...
- 979
- 980
- 981
- 982
- 983
- ...