päivän :(

Back to häröily O

Kuulin just, et lähikaupalta (1km) oli tänä aamuna löydetty kuollut nainen.. Ei vielä varmaa tietoa, mikä oli kuolinsyy..

[muokattu 23.8.2003 21:43]

kampaaja ryssi mun letin

[q]wxw:
Unohin lukee strategisen johtamisen tenttiin. Tentti ois niinku huomen *eiei**eiei* EIHÄ siitä pääse erkkikää läpi....UUSINNAT HERE I COME*justjoo*
Joulurauhaa ja mieltä*piis*
[/q]
Eiks tenttiin lueta aina vikana iltana? Vai saaks siihen lukee jo aiemminkin? Oho, mä en tienny!

Meni hallut ohi vaikka olin siellä en päässyt tanssimaankaan..*uuh*

Väsy ja nälkä ja huono olo.. Kolmas johtuu noista ensimmäisestä ja toisesta. Kohta parannusta luvassa. Ruokaa ja Unta.. Ehkäpä sitten taas jaksaa. Onneks ei oo krapula, ainakaan vielä.*blush*

Maha kipeä.Ärsyttävää, kun se on aina kipeä

En saanu unta viime yönä ja nyt väsyttää*nukkuu**uuh*

[q]mokkeri:
Meni hallut ohi vaikka olin siellä en päässyt tanssimaankaan..*uuh*
[/q]

Kyllä mä ihan omin silmin näin sut siellä lattialla tamppaamassa, joten kyllä sä ainakin hetkeksi tanssimaan pääsit. Tosin jos sitä ei muista itse, niin taitaa olla laiha lohtu.

**tun hedari Eipä se olekkaan kestänyt ku kaks päivää.

Törkeät velat jokapuolelle
Perjantaina tulee palkka, mutta niihin velkoihin ja laskuihin ne sitten kaikki meneekin.Siinä sitten TAAS eletään pari viikkoa ilman rahaa ja lainataan lisää.Miten tälläsestä pääsee eroon??
*dissaa**dissaa**dissaa*

Tuol niin kylmä jo

[muokattu 26.8.2003 11:33]

[q]hypervent:
Kipeenä, kuumetta, yskä, nuha ja muutenkin ihan helvetin ärsyttävää.
[/q]

Sama fiilis paitsi ei oo kuumetta Ärsyttävää kuitenkin. Ei oo hyvä päivä tänään

mie saan vasta torstaina rahaa...*hmph*
ja kaikki menee laskuihin....*hmph**hmph*

[q]kuu:
Ei ole varaa tehdä tänään mitään
[/q]

Meet baariin, keikistelet ja annat ymmärtää ja saat drinksuu *vink**nauru*

Flunssainen olo, päätä särkee ja nenä vuotaa*nuha*

[muokattu 27.8.2003 11:41]

Siis onko kadetissa elektroniikkaa?
Se on paskin auton millä ikinä oon ajanut, jätti 3km matkalla kolme kertaa tien päälle, kuinka ihana auto, onneks pappa ajeli perässä niin saatiin vehje aina käyntiin, sen jälkeen en siihen autoon koskenut.

Nyt on nuha

vanilla suitsuke

rahaa ei oo tullu vieläkään tilille...*hmph*
jäljellä 2 tupakkaa... tänään alkaa varmaan tupakkalakko jos rahaa ei ala tippumaan tilille tyyliin nyt heti pian...*hmph**hmph**hmph*

kaiken lisäx mulla on kuumetta ja flunssa ja pää kipee...*poks**nuha**nuha**nuha**poks*

Mä tajusin, että mä en todennäkösesti pääse tammikuussakaan kouluun, kun on niin vaativat vaihtoehdot..

-heräsin kuudelta
-sain sydärin ku katoin että kuka siellä sängyssä önisi ja tajusin että se oli kämppis joka oli tullu yöllä himaan
-en muistanu viedä leffaa takas videovuokraamoon
-laskuja tuli
-istun koulussa neljään asti

O