päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 904
- 905
- 906
- 907
- 908
- ...
- 1,566
- Seuraava »
[q]ezzy:
duunimatka. konala - tikkurila 1h45min dösällä. ei voi hyväksyä.
[/q]
kuinka sä voit saada aikaa kuluu tohon matkaan noin jumalattomasti? Luulisi kyllä olevan nopeempikin reitti... *täh*
No mutta ehdottomasti tän viikon :( on kun huomenna tulee vuos faijan kuolemasta...
tunteet menee tosi sokkeloa...*nyyh**poks**uuh*
masentaa ja on ikävä...
kai kohta helpottaa... toivon ainakin.. silmät alkaa olla kohta jo kuivat....
1rstwap.com ei toimi
[q]ezzy:
ostan kyl prkl auton...toi on jotenkin sairasta, kun matka on 17km autolla.[/q]
niin tai eikun pyörä alle ja menoks...*joo*
..Sohvalle nukahtaminen. Selkä niin jumissa taas että huh
[q]India:
---
ezzy:
---
kuinka sä voit saada aikaa kuluu tohon matkaan noin jumalattomasti? Luulisi kyllä olevan nopeempikin reitti... *täh*
No mutta ehdottomasti tän viikon :( on kun huomenna tulee vuos faijan kuolemasta...
tunteet menee tosi sokkeloa...*nyyh**poks**uuh*
masentaa ja on ikävä...
kai kohta helpottaa... toivon ainakin.. silmät alkaa olla kohta jo kuivat....
[/q]
*uuh*Ei näin suureen suruun voi oikeen mitään sanoa, kun että*uuh**uuh**nyyh*
mulla tulee nyt 3 viikkoa täyteen masukipua ja sekaisuutta.. johtuen kai stressistä. ja sitä enemmän stressaa mitä enemmän masu kipuilee.
[q]pulu-chan:
..eikö ihmiset osaa herätä varhaisessa vaiheessa vai mistä johtuu että mä aina kuikuilen niin aikaisin! 
[/q]
Mulla on yleensä sama ongelma. Sit joutuu aina odottamaan muita...
parkkisakot PRKL!!!!
[q]India:
---
ezzy:
---
[/q]
ei ovelta - ovelle. olin niin väsynyt 18h dunin jälkeen, että en jaksanut kävellä maltsun assalle päälle kilsaa ja siitä pasilan kautta tiksiin ja vielä 10 min kävely himaan.
ostan kyl prkl auton...toi on jotenkin sairasta, kun matka on 17km autolla.
[muokattu 21.8.2003 02:16]
[muokattu 21.8.2003 02:18]
Mun pikkuveljeltä murtu ranne
Sattuu ihan älyttömästi muuten.. Tiedän kyllä tunteen.
Harmittaa, kun on töitä vaan syyskuun loppuun. Tuntee itsensä ulkopuoliseksi aamupalavereissa, joissa suunnitellaan tulevaa vuotta.*uuh*
Ihan syvältä tää päivä. Pitäs hake duunia ja soitella kaikkialle mut tuntuu et missää ei oo niitä numeroita
Kaiken lisäks mua vaivaa mieletön hedari, jota ei saa varmaan pois edes 600mg:lla..
Eilisistä siidereistä ja kossukolasta johtuva hieman tutiseva krapula
Jouduin töihin soluun, jossa työskentelee pelkkiä vittupäitä
Ensimmäinen asia mitä multa kysyttiin aamulla kun tulin tekemään töitä: Osaaksä edes tehdä tätä? ja hyvänä kakkosena: Etkai se ollut sinä joka oli laittanu noi housut väärään paikkaan, kun tonne saa laittaa vaan paitoja! tai Ei ei ei ei! EIII sitä laatikkoa sinne. Sen pitää olla tossa! (osoittaa samalla 20cm siitä paikasta mihin laatikon laskin) Jotenkin tuntuu että jokaisen siinä solussa työskenetelevän ääni on luonnostaan mariseva, kitisevä, vihainen ja korotettu 
Ja tietenkin samalle päivälle sattui kaikki sellaiset työt, jotka musta riippumattomista syistä meni pieleen.. Ja lisää vihaisia mulkaisuja
Kauhea nuha!
Ei ole rahaa yli viikkoon!
Ei löydy kämppää!
*dissaa**dissaa**dissaa*
[muokattu 21.8.2003 12:02]
[q]BlueWind:
Ja tietenkin samalle päivälle sattui kaikki sellaiset työt, jotka musta riippumattomista syistä meni pieleen.. Ja lisää vihaisia mulkaisuja 
[/q]
Toi on väärin
Syyttömiä syytellää. Korjasitko ees asian?
[q]India:
---
ezzy:
ostan kyl prkl auton...toi on jotenkin sairasta, kun matka on 17km autolla.
---
niin tai eikun pyörä alle ja menoks...*joo*
[/q]
pyörästä puhkotaan kumit kokoajan. ja talvella/syksyllä se on muutenkin vitun nihkeetä :(
..eikö ihmiset osaa herätä varhaisessa vaiheessa vai mistä johtuu että mä aina kuikuilen niin aikaisin!
Lisää murheita. Lisää sairauksia 
Silmätulehdus ja nielurisatulehdushan mulla jo olikin, mut tänään sit muutaman testin jälkeen löyty viel lisää: lievä keuhkoputken tulehdus ja lievä poskiontelotulehdus. Joo ja kuume ja flunssa näin perinteisesti. Someone help me 
Niin tosiaan, nyt sit olllaa jo tokalla saikulla, mut tällä kertaa kokonaisen viikon 
[muokattu 15.9.2003 18:33]
[q]-x-:
Hali sulle 
[/q]
Kiitos
- « Edellinen
- 1
- ...
- 904
- 905
- 906
- 907