päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 906
- 907
- 908
- 909
- 910
- ...
- 1,566
- Seuraava »
Kävin työhaastattelussa ja sain tietää, et työnhakijoita on joku pari tuhatta*igor*.
...Eli mullon varmaan oivat mahdollisuudet tulla valituks...yks kahdestuhannesosa?*hahjust*
[q]NextAce:
Mulla se menee sillein että vuoronperään on toinen nenä tukossa, sitten kun toinen aukeaa niin toinen tukkeutuu..ärsyttävää
[/q]
Toinen nenä...?? *täh**nauru*
[q]äm:
Lääkärit 
[/q]
Mitä ne nyt sulle on tehny?
kerran yana ruuttaat nasolinia niin sielt tulee puolet aivoista ulos
[q]hallucinogen:
kerran yana ruuttaat nasolinia niin sielt tulee puolet aivoista ulos 
[/q]
Ei helkkari Hallu *repeilee ihan täpöllä*
pitää olla tänään 14 ja puol tuntii töis.. ulkona on kylmä.. väsyttää.. mistä muuta mä keksin?*ding*
[q]NextAce:
Flunssainen olo, päätä särkee ja nenä vuotaa*nuha*
[muokattu 27.8.2003 11:41]
[/q]
tota kestänyt ko yli viikon :(
paitsi et nenä ei o vuotanut vaan on ollut täysin tukossa suurimman osan ajasta
[q]yana:
---
NextAce:
Flunssainen olo, päätä särkee ja nenä vuotaa*nuha*
[muokattu 27.8.2003 11:41]
---
tota kestänyt ko yli viikon :(
paitsi et nenä ei o vuotanut vaan on ollut täysin tukossa suurimman osan ajasta 
[/q]
Mulla se menee sillein että vuoronperään on toinen sierain tukossa, sitten kun toinen aukeaa niin toinen tukkeutuu..ärsyttävää*poks*
[muokattu 27.8.2003 14:24]
[muokattu 27.8.2003 15:32]
Lääkärit
[q]äm:
---
NextAce:
Mulla se menee sillein että vuoronperään on toinen nenä tukossa, sitten kun toinen aukeaa niin toinen tukkeutuu..ärsyttävää
---
[/q]
Muahaha. En tajunnu ittekkää tota, se varmaa puhu sieraimesta
Meinaa ei mulla ainakaa oo kahta nenää *nauru**nauru**nauru**nauru*
[q]NextAce:
Mulla se menee silein että vuoronperään on toinen nenä tukossa, sitten kun toinen aukeaa niin toinen tukkeutuu..ärsyttävää*poks*
[/q]
Niin se on mullaki. Sit saa aina miettii et mistähän reiästä sitä hengittäis.
Vaikka en oo paljoon duunia saanu tänään aikaiseksi niin se mitä oon viimesen kahden tunnin aikana tehny niin oon tehny väärälle pohjalle ja ei voi kopsata oikeeseen, onneksi ei oo urakkapalkkaa
[q]äm:
---
NextAce:
---
[/q]
Heh, siis toinen sierain*hih* Kylläpäs pää onkin hyvässä kunnossa tänään*plur*
Soulseekki ei toimi,, vois asiat pöllömminkin olla
mun kokemusaltis polkupyörä..*igor* 3 viikon sisään tapahtunutta. venttiilit kadonnu, satula rasvattu, ja ny ohjaustanko jäi käsiin ihan yllättäin.. sattumaa tai sit kerrostalon mummoilla o omaa kivaa pyörävarastossa.. eli piti kävellä kouluun q ei ollu mitn korjausvälineitä..*eiei*
mä vilustin itteni edellispäivänä, olin eilisen yön kipeenä töissä ja nyt on helvetin paska olo. enkä pääse dominationiin.*dissaa*
päätti sitten pukata pienen pientä migreeniä kun nyt pääs kotiin, hieman vain päätä kivistää ja on outo olo mut silti ei kiva*uuh*
Orastavaa darranpoikasta, viluttaa ja vituttaa.. Nälkäkin on.
me ollaan kaikki kolme kipeenä..*nuha*
eilen illalla tyttöseni oksensi päälleni...sitten yritin syöttää sille väkisin lääkkeitä, kun ne kuulemma on niin pahoja ja Viltsulta revittiin hammas eikä se pystyny puhuu... ja ittellä kurku ihan jumissa... masentaa kun ei pääse ulos.. ja miks telkkarist ei tuu päivisin enää mitään?! Ei ees piirrettyjä....*uuh*
naiset. ei niit tajuu.
-M
- « Edellinen
- 1
- ...
- 906
- 907
- 908
- 909
- 910
- ...
- 1,566