päivän :(

Back to häröily O

[q]OverDose:
Orastavaa darranpoikasta, viluttaa ja vituttaa.. Nälkäkin on.
[/q]
voi muru.koita kestää.
*kokemuksen syvä rintaääni*
jos oot sit huomenna oikein oikein kipee niin keksitään sit jotain, eikös vaan?

Oon väsy. Miksiköhän... no joo, huomasin juuri viime öisestä kirjoituksestani, että kello oli 5.24, kun vielä hengailin Klubbarissa, ja tulin kuitenkin tänne yliopistolle jo kasin jälkeen. Turha kai ihmetellä, mix väsyttää... ja kovasti.

*tahtoo ottaa päikkärit*

Hieman haikea olo: Viimeistä päivää olen töissä täällä leppoisassa kesäduunipaikassa. Kollegatkin tulevat vuorotellen päivittelemään ”mun lusimisen loppumista”

Noh, ensi kesänä olisi paikka varmistettuna ja osa-aikaisesti saan vielä täällä jatkaa.

Kuitenkin... Tähän sluibailuun alkoi jo tottua. Nyt pitää oikeasti sit alkaa tekeen jotain kun koulu alkaa. Plääh.

Ei ole varaa tehdä tänään mitään

[q]äm:
on tehottomampi kuin se entinen punainen. *hmph**eiei*
[/q]

Täysin samaa mieltä. Eihän toi ees näytä sormelta! Sehän on pisara! Mitä angstia pisarassa muka on?

[muokattu 9.9.2003 20:19]

[q]hallucinogen:
Meet baariin, keikistelet ja annat ymmärtää ja saat drinksuu *vink**nauru*
[/q]

No joo, yritetään *nauru**nauru**nauru*

[q]Minny:
Mä haluun takas maalle. Mustikkametsään. Omenapuun alle. Heinäpellolle. Kaupunki on perseestä.
[/q]

Sä oisit voinu mennä mun puolesta heittelee meiän landelle klapeja, nyppimään rikkaruohoi ja ajamaan ruohonleikkurilla

[muokattu 29.8.2003 10:26]

Mä haluun takas maalle. Mustikkametsään. Omenapuun alle. Heinäpellolle. Kaupunki on perseestä.

Heräsin yöällä kauheeseen flunssa kohtaukseen ku ei meinannu happi kulkee kun kunnolla ja sit aamulla olo oli viellä kauheampi...*nuha*
sitten kävin hakee tälle päivälle saikkuu ja en tietenkään saa palkkaa töistä ku oon ollu siel vast niin vähän aikaa...

[q]Minny:
Mä haluun takas maalle. Mustikkametsään. Omenapuun alle. Heinäpellolle.
[/q]Eihän sitä tarvii ku mennä Kehä I:n ulkopuolelle...*iloinen*

Yksin kotona... tylsää...

Kamalan vilu

voivoivoivoi.. ala selkä vielki kipee..*eiei* vois kyll yrittääkin saada sitä paremmaks..näääh*iloinen*

mie oon kipee....*nyyh**nyyh**nyyh**nyyh*

en pääse tänään ees pajalle... mä inhoon kuumetta ja flunssaa...*nuha**nuha**nuha**nuha*

Ihmiset on muka niin kivoja

Systeri lähti tänään vaihto-oppilaaksi ja palaa vasta vuoden päästä.

Hjyvä et en oo ainut joka on ihan kipee ja joutuu syömään pahanmakuisia lääkkeitä... ne on vaan niiiiiin

toinen päivän :( mun kangas josta se takki tehhään mulle niin sen toimitus viivästyy 2 viikolla...*hmph*

Mun pitää lukee tenttiin...

[q]UnityF:
mie oon kipee....*nyyh**nyyh**nyyh**nyyh*
[/q]

Niin miekin, tosin vaan flunssassa, mutta kun en yleensä kipeile, niin tääkin on hirveetä!!!

kuumetta on mut pitää lukee about 700 sivua huomiseen tenttiin*eiei*

O