päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 903
- 904
- 905
- 906
- 907
- ...
- 1,566
- Seuraava »
Ei ole mitään odotettavaa tälle viikolle, kun Tonykin on matkoilla*uuh*
flunssa. Päätä särkee, kuumeinen olo, nuha ja väsyttää
taitaa jäädä yliopiston avajaiset viinitarjoiluineen väliin...*uuh*
Kova flunssa*nuha**sars* eikä pääse säteesee koska on kipee ja lauantaina koe*dissaa**nyyh*
mulla 2 tenttii
ei päästäkään torstaina kattomaan lotr3:sta
poikaystävä oli menny perumaan liput kysymättä multa kun ei ollu saanu mua kiinni
voi paska. no, näkee sen myöhemminkin.
Loma loppu...
[q]äm:
Ja helvetti. Kielikorun pallo halki.
[/q]
Inhottavaa. Sun täytynee ostaa uus?
[q]MaSari:
Inhottavaa. Sun täytynee ostaa uus? 
[/q]
Näinhän siinä vissiin käy. En haluaisi laittaa tota alkuperäistä korua korvikkeeksi. Uusi muovinen kustantaa vaan vähän turhan paljon...
Joulupukkiakaan ei voi odottaa hätiin, kun kieli hakeutuu koko ajan tonne halkeamaan.
Ärrimurripurri. Haluan täsmälleen samanlaisen!
Ja tämä kaikki seurasi siitä, että lauantaina meinasin kolme kertaa nielaista korun, kun se irtoili. Sitten väänsin sen apinan raivolla kiinni ja tässä tulos.
Ja helvetti. Kielikorun pallo halki.
[q]GoA:
Kulmalävistyksen parantuminen mennyt huonoon suuntaan. Yhessä vaiheessa vaikutti jo terveeltä, nyt viimesenä parina yönä aamulla ollut kulma veressä. Ei kiva. 
[/q]
Heii, putsaile sitä merisuolaliuoksella:
Lisää kahteen desiin keitettyyn vettä 1 rkl merisuolaa ja haudo kulmaasi sillä esim. paperin avulla.
Ja putsaile vain sitten kuumalla vedellä, älä millään muulla.
Toivottavasti paranee!
Ei voi mennä mihinkään ku on rahaa 0 euroa*dissaa* Maanantaina tulee vasta tili..
[q]Blues:
Mistä ihmeestä sen kameran tilasit??*täh*
[/q]
http://www.pondwell.com - en voi suositella. 
[q]unik
Kaikki muu on paskaa, paitsi kusi. 
[/q]
...paitsi että sekin on paskaa. *vink**hih*
Taidan olla tulos pipiks
joo, taas duunia 16h takana ja 2h edessä...lievästi
olo...ja kukaan duunikaveri ei halua mun huomista aamuvuoroa...blah.
Parhaan ystävän synttärit eikä pääse onnitteleen sitä ku se on toisel puolel maailmaa*uuh**igor*
Meidän uudenvuoden Ylläksen matka peruuntui.*uuh*2 kuukautta ollaan tässä suunniteltu ja järkätty reissua varattu mökit otettu duunista vapaata ym.....ja sit jengi viime tipassa rupeekin perumaan.
V**** mä en kyllä suunnittele enää mitään kivaa prkl*hmph**hmph*
Moon tosi pettynyt ja raivona!!!!!!------>> terkkuja muutamille henkilöille tämän viestin myötä*igor**eiei*
Uskomaton flunssa, kohta pitäis lähtee töihin rapujuhlille palvelemaan kännisiä toimitusjohtajia*dissaa*Ei haluuuuuuu*igor*
Viikkojen odotus palkittiin: Digikamerani saapui vihdoin postiin ammattimaisen ja asiantuntevan kuvan välittävässä Adidaksen kenkälaatikossa (kamera itse oli toki alkuperäispakkauksessaan ja sinetit olivat ehjiä). Tilaamaani muistikorttia ei kuitenkaan tullut (eikä tule myöskään jälkitoimituksena), koska ne olivat loppuneet, ja kameran käyttöohjeet ovat kaupan päälle saksankieliset. Kiitti.
Onneksi tuli lukiossa opiskeltua sitä saksaa...
kun tajuaa eilen selittäneensä työkavereille liian levottomia juttuja
En saa pudotettuu itteeni. 
Aika raastavaa. Ma uamu. Isänpäiväkin vilahti ohi jo. 
Atomit läjään ja sitkeyttä peliin niin voin ehkä selvitä virallisista paskarasteista... ?*justjoo* ->
->
-> *täh* -> 
[muokattu 10.11.2003 06:15]
- « Edellinen
- 1
- ...
- 903
- 904
- 905
- 906
- 907
- ...