päivän :(

Back to häröily O

Elämäni kauhein viesti, nyt on pohja nähty...*nyyh*

[q]mayah, 27.8.2007 07:31:
Talvi tuli.

Joutu oikeesti laittaa ekaa kertaa tänä syksynä autosta perseenlämmittimen päälle ja takki ja kaulahuivi ois ollu ihan hyvä varustus. Töiden jälkeen pitää mennä kenkäkauppaan ostaa sellaset kengät, missä käytetään sukkkia.
[/q]

:o

meikä heiluu vielä t-paidassa :D

Menee kyllä ihan vitun reisille nyt.

Odottelen opintotukipäätöstä, ja odotellessa piti ostaa
ruattin kirja. Eikä maksanut kuin 50e.
Onneks ei tartte syödä, nälkä lähtee kun toivoo vaan
niin vitusti.

Depressiivinen ja melankolinen musiikki on ihan jees, mutta sitä pitäis ehkä kuunnella silloin kun ei ole itse depressiivisellä ja melankolisella tuulella. Ikävä ystävää kohtaan konkretisoituu liiankin kanssa.

Vaihtais pirtsakampaan.

[q]Verottaja, 27.8.2007 15:23:
Odottelen opintotukipäätöstä, ja odotellessa piti ostaa
ruattin kirja. Eikä maksanut kuin 50e.
Onneks ei tartte syödä, nälkä lähtee kun toivoo vaan
niin vitusti.
[/q]

Hae toimeentulotukea? Ei kenenkään nälkää pitäis nähdä.

kiitos *sydän*

[q]Lyylikki, 22.8.2007 15:16:
---
wiwi, 22.8.2007 14:49:
Leikkasin eilen pitkät hiukseni pois. Tuntui hyvältä idealta, vaan ei tunnu enää. Olen tylsän ja epämiellyttävän näköinen ja kyrsii nii, etten pysty siivoamaan vaikka pitäisi.

---

1) Ne kasvaa takaisin.
2) Niihin lyhyisiinkin tottuu kyllä, kunhan katselee peilistä itseään enemmän.
3) Kokeile tehdä niihin willejä kampauksia ja katso mikä sopisi parhaiten (paitsi siis jos ihan siiliksi olet vetänyt.)
4) Jos päädyt kasvattamaan pitkät takaisin, niin muista tämä kokemus ja ota siitä opiksesi.

Hiukset ovat kasvava luonnonvara, kyllä se siitä.
[/q]
Huoh. Joo, mä tiedän. Ei se vaan lohduta sillon kun katsoo peiliin ja miettii "MIKSI?". Mutta on olo jo vähän helpottanutkin.

Kiitän kannustuksesta :)

Rakkaat pikku marsuni lopetettiin tänään pitkällisten ja kroonisten sairauksien johdosta, on tää elämä vaan välillä paskaa! *uuh**nyyh*

[q]sune, 27.8.2007 18:53:
---
wiwi
---
Aina saa pidennyksen mun tukka on jotain 4cm niskasta ja siihen lätkittii vähä teippipidennystä, nyt voi taas hetken olla pitkätukka (ainaki osittain) ja ku alkaa kyllästyttää voi ottaa pois ja olla lyhyt tukkanen KUINKA KÄTSYÄ !
[/q]
Vielä kun joku rahottaisi tuollaisen toimenpiteen :D

Kohta on mopolla ajokelit vähissä ja mistä mopolle koti talveksi?

http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1428584

[q]MissKoo, 27.8.2007 19:01:
Kohta on mopolla ajokelit vähissä ja mistä mopolle koti talveksi?[/q]

Laita nastarenkaat kehiin ja vitalista naamaan. Talvisin kakspyöräsellä meno vaan paranee! Siis jos on oikeasti talvi eikä mitään kurasia loskasyksyjä.

[q]Super-Kerttu, 27.8.2007 18:49:
HP *dissaa**dissaa**dissaa*
[/q]

Elämän perustotuuksia: HP:n printterit, Canonin kamerat. Ei toisinpäin.

[q]Miika, 27.8.2007 19:47:
---
MissKoo, 27.8.2007 19:01:
---

Laita nastarenkaat kehiin ja vitalista naamaan. Talvisin kakspyöräsellä meno vaan paranee! Siis jos on oikeasti talvi eikä mitään kurasia loskasyksyjä.
[/q]

No ootsä nyt ihan kaheli? en aja a)jos o liika kylmä b)jos on jäätä. Piste ja aamen. Vaikka olenkin positiivisesti yllättynyt miten hyvä olen ajamaan mopoa (koko kesän ilman sen suurempaa sähläämistä tai kolarointia) niin noin hyväksi ei ehkä pysty rupee

Mopo talvisäilöön siis

hiomakoneella helkkarin kipeä haava sormeen :(

[q]MissKoo, 27.8.2007 19:51:
---
Miika, 27.8.2007 19:47:

---

No ootsä nyt ihan kaheli? en aja a)jos o liika kylmä b)jos on jäätä. Piste ja aamen. Vaikka olenkin positiivisesti yllättynyt miten hyvä olen ajamaan mopoa (koko kesän ilman sen suurempaa sähläämistä tai kolarointia) niin noin hyväksi ei ehkä pysty rupee
[/q]

Kuin kovaa sun mopo kulkee? Mun työmatka menee jonkin matkaa Itäväylää pitkin kohti Kalasatamaa, siinä on aina kiva ottaa mittaa mopojen kanssa. Siis mun kulkupeli ei liiku bensiinillä vaan jaloilla, enkä tiedä mitään kivempaa kuin mopojen nöyryyttämisen. Tosin jos se on "kama-pv" niin sit ei ehkä oo toivoa...
Dare 'ya? -Vois unohtaa päivän :(:n.

onko ihan pakko olla näin kohelo? *toktok*
tiputin tupakin jalalle ja nyt kirvelee ihan älyttömästi...

[q]MissKoo, 27.8.2007 19:01:
[/q]

Paitsi jos tämä syksy muistuttaa vähänkin viime syksyä niin marras-joulukuussa ajelee kakspyöräisellä ihan kepeästi Joten ei kannata vielä höntyillä :P

Töissä oli hiljaista ja aika mateli sen takia. Toisaalta hiljaisuuden voisi laskea vain hyviin puoliin :P
Kiukuttaa myöskin fakta, etten päässyt tänään salille.

O