päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 554
- 555
- 556
- 557
- 558
- ...
- 1,566
- Seuraava »
Masentaa ja vituttaa niin et ei meinaa pystyy töitä tekee :(
Olen vanha. Siitä hetkestä eteenpäin kun täytin 29 vuotta, olen kelannut joka päivä mun ikää. Kolmenkympin kriisi! Mua ahdistaa se, en mä halua olla näin vanha! Tästä eteenpäin se on sitten rupsahdusta. Lähes kaikki tutut ja kaverit on mua nuorempia, ainakin pari vuotta. Mä tunnen olevani vanha, eikä se tunnu kivalle.
En varmaan pysty viettää ensi vuonna mitään synttäreitä, ajatuskin siitä päivästä kun täytän 30 vuotta saa mut paniikkikohtauksen partaalle.
nukuin jo toisena päivänä putkeen kielikurssin ohi ärsyttää.. perkele huomen herään ja kerkeen sinne !!! muurrr..
---
Mikä siinä vanhenemisessa niin kamalaa on? Luuletko menettäväs jotakin? Mun mielestä iästä murehtiminen on vähän hassua. Sustahan tulee päivä päivältä viisaampi, saat arvokasta elämänkokemusta. Itse ainakin pidän vanhenemista nykyään ihan mageena juttuna. Olen kasvanut ihmisenä, tullut rauhallisemmaksi ja muutenkin seesteisemmäksi. Ja nuoriahan tässä vielä ollaan (ok, nyt sanot, et oon sua 3 vuotta nuorempi, mut ei mua 30 hirvitä! Päin vastoin!) Ihanaa olla kuitenkin jo aikuinen...
Tietty ei muakaan kauheesti kiehdo toi rupsahtaminen, jota ikääntyminen tuo tullessaan..Mut ei tässä nyt vielä ole hätää. Surraan sitä sitten 60-vuotiaana, kun aletaan oikeesti rupsahtaa! Elämä menee ohi, jos jää murehtimaan jotain typerää ikää, mikä loppupeleissä on vain LUKU!
[/q]
Siis toihan on täysin totta, mutta se ei auta silti tähän ahdistukseen yhtään nuorempana olin tosi kuumakalle ja muutenkin täysi urpo, että mieluusti mä tällä elämänkokemuksella menen eteenpäin, enemmän mua ehkä huolettaa ne kolme vaakasuoraa otsaryppyä mitkä olen otsastani löytänyt. Katsoin jotain kolme vuotta vanhoja kuvia ja voikun olin söpö siloposki babyface sillon.. *huoh*
Se on varmaan vaan se luku, se 30, joka ahdistaa. Ei ole enää minkään virallisen standardin mukaan nuori. Mikä sitten on, keski-ikäinen vai?
heräsin kolmelta enkä saanut enää unta :/
[q]Super-Kerttu, 23.8.2007 12:25:
---
MissKoo, 23.8.2007 12:17:
Olen vanha. Siitä hetkestä eteenpäin kun täytin 29 vuotta, olen kelannut joka päivä mun ikää. Kolmenkympin kriisi! Mua ahdistaa se, en mä halua olla näin vanha! Tästä eteenpäin se on sitten rupsahdusta. Lähes kaikki tutut ja kaverit on mua nuorempia, ainakin pari vuotta. Mä tunnen olevani vanha, eikä se tunnu kivalle.
En varmaan pysty viettää ensi vuonna mitään synttäreitä, ajatuskin siitä päivästä kun täytän 30 vuotta saa mut paniikkikohtauksen partaalle.
---
Mikä siinä vanhenemisessa niin kamalaa on? Luuletko menettäväs jotakin? Mun mielestä iästä murehtiminen on vähän hassua. Sustahan tulee päivä päivältä viisaampi, saat arvokasta elämänkokemusta. Itse ainakin pidän vanhenemista nykyään ihan mageena juttuna. Olen kasvanut ihmisenä, tullut rauhallisemmaksi ja muutenkin seesteisemmäksi. Ja nuoriahan tässä vielä ollaan (ok, nyt sanot, et oon sua 3 vuotta nuorempi, mut ei mua 30 hirvitä! Päin vastoin!) Ihanaa olla kuitenkin jo aikuinen...
Tietty ei muakaan kauheesti kiehdo toi rupsahtaminen, jota ikääntyminen tuo tullessaan..Mut ei tässä nyt vielä ole hätää. Surraan sitä sitten 60-vuotiaana, kun aletaan oikeesti rupsahtaa! Elämä menee ohi, jos jää murehtimaan jotain typerää ikää, mikä loppupeleissä on vain LUKU!
[/q]
nii just!
ja oot noin nättikin
:)
HALITTEL*
[q]annabel, 22.8.2007 15:08:
Kiva et Elacit hävisi - taas. Ehti ne puol vuotta jo ollakin.
[/q]
kukaan ei oo hukannu niin monia kuin mä... edelliset kesti yhden illan, nämä viimeiset tosin on säilyneet jo kohta kuukauden..
[q]Super-Kerttu, 23.8.2007 12:36:
---
MissKoo, 23.8.2007 12:29:
Siis toihan on täysin totta, mutta se ei auta silti tähän ahdistukseen yhtään nuorempana olin tosi kuumakalle ja muutenkin täysi urpo, että mieluusti mä tällä elämänkokemuksella menen eteenpäin, enemmän mua ehkä huolettaa ne kolme vaakasuoraa otsaryppyä mitkä olen otsastani löytänyt. Katsoin jotain kolme vuotta vanhoja kuvia ja voikun olin söpö siloposki babyface sillon.. *huoh*
Se on varmaan vaan se luku, se 30, joka ahdistaa. Ei ole enää minkään virallisen standardin mukaan nuori. Mikä sitten on, keski-ikäinen vai?
---
Miten olis aikuinen?
[/q]
Buahahahah. En mä ehkä kykene siihen, henkinen ikä testin mukaan olen 13 vuotta
bored
Vittu.
Ja vituttaa ku toinen silmä itkee enemmän ku toinen.
Shoppailu ei auttanu. En jaksanu olla kaupungil ku jotai tunnin, mukaanlukien matkat.
No, ostin sentäs uuden hammasharjan, munkkikarkkeja (nii siis niitä munkkitipoist tehtyi karkkei) ja ruokaa. Et eipä menny ainaskaa mihkää "turhaan" rahaa.
pääkipee +
[q]Freja, 23.8.2007 15:55:
Shoppailu ei auttanu. En jaksanu olla kaupungil ku jotai tunnin, mukaanlukien matkat.
No, ostin sentäs uuden hammasharjan, munkkikarkkeja (nii siis niitä munkkitipoist tehtyi karkkei) ja ruokaa. Et eipä menny ainaskaa mihkää "turhaan" rahaa.
[/q]
Eiks osa shoppailun ideaa oo ostaa jotain "turhaa"?
Mun päivän :( on se, et mulle tultiin kaupungilla valittamaan kahteen kertaan. Ensimäinen oli mun mielestä vähän tyhmä juttu, mut kun sen tuli sanomaan ihminen joka on selkeästi tottunut ajattelemaan olevansa kaikesta aina oikeassa, tuli siitä vähän latistunut olo. Ja sit kaupassa, en ajatellut oikein mitä olin tekemässä ja siitä seurasi negatiivista asennetta.
En ollu näköjään ainoa ihminen jolla oli ollu huono päivä; ratikkakuski huomas että ihmisiä oli jalkakäytävällä (punaisia päin menivät kuitenkin) ja päätti sitten painaa kaasua ja tööttää että varmasti säikähtäisivät ja saisivat opetuksen Kyl muakin ärsyttää kun ihmiset matelee ratikoitten edestä punasia päin mut toi nyt meni jo liian pitkälle. Tänään flaikkujaossa huomasin kun jonkun musliminaisen (tai sen näköisen) about 4-v tyttö juos kadulle ratikan eteen, onneks se ehti pysäyttää. Toi stockan kurvi on varmaan uskomattoman ärsyttävä ja pelottava paikka ratikkakuskeille. Turistit ei varsinkaan tajua että se ei oo jalkakäytävä, koska paikalliset lonnii siitä miten sattuu!
[q]Freja, 23.8.2007 19:20:
Ttu oikeesti.
[/q]
Nmp.
[q]Freja, 23.8.2007 18:46:
---
sapeli, 23.8.2007 18:44:
Eiks osa shoppailun ideaa oo ostaa jotain "turhaa"?
---
On.
Se täs masentaakin
Pakko mennä huomenna koklaan uusiks ku ei oo muutakaan tekemistä.
[/q]
Mä oon kans todella huono shoppailemaan, mä voin lähteä isollakin budjetilla liikkeelle ja päätyä kotiin just jonku uuden hammasharjan kanssa - ja mukana olleet on taas löytäny vaikka mitä kivaa vaik niiden ei pitänytkään ostaa mitään
Toisaalta, sit kun tekee jonkun löydön, ni huh sitä fiilistä Kannattaa varata ostoksille menoon kunnolla aikaa, mukavat kengät ja musiikkia. Ota se ihmisten katselun ja kävelyn ja fiilistelyn kannalta, ja sit jos löytyy jotain kivaa ostettavaa ni se on pelkkää plussaa
Krapula ja paha mieli ku tuli sekoiltuu yö exän kanssa*pihkassa*
Nyt taas tunteet pinnassa ja iso ikävä...*uuh**sydän*
[q]Kriss G, 15.2.2007 10:58:
---
Euphoria, 15.2.2007 10:57:
---
Kriss G, 15.2.2007 09:42:
Leukalihakset ihan helvetin kipeät. Mistä vitusta toiki nyt tuli?!
---
Voipi olla et narskutat hampaita yöllä*täh*
---
Ei ku se tuli jo illalla. Ihan tyhjästä. Pillupillupillu saiskohän täl saikkuu
[/q]
Voii!! Kidelle kasvaa vihdoin hampaat suuhun:D
Tokaa päivää karsee darra vaikken juonut eilen pisaraakaan alkoholia. Ilmeisesti kaksi päivää dokaamista tarkoittaa myös kahen päivän krapulaa nykyään. :(
Hitosti koulujuttuja jotka pitäis saada pian pakettiin, mutta ei toivoakaan että tänään pystyis mihinkään. Eikä uskalla urheillakaan ettei pumppu tee tenää.
Ketähän tästä voi taas syyttää...
Oon paska jätkä.
olo ku auton yliajamalla ja kurkku o nii vidukkee kipee!
onneks ei vissii angiinaa kuitenkaa..
nii ja pomo oli tyytyväine ku piti tänää lähtee norjaan
tekeen kahen viikon homma tiistaihin mennessä valmiiks
ja laitoin aamusta sil viestin et peruin kyydin ja lennot :D
[q]Miinapiina, 8.12.2007 16:49:
autosta pöllitty mankka tod.näk viime yönä (joo olin niii pässi ku vahingossa jätin paneelin autoon, mut joo näitä sattuu *toktok* *igor*)
naurettavat särkylääkkeet lekurista, jossa tuli istuttuu 3 tuntii aamupäiväl
[/q]
eeeeeihh!!!!
yritinki soittaa sulle, mut oli luuri kii.. miten kintut jakselee? oliko jotain?
oliko autosta hajotettu mitää?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 554
- 555
- 556
- 557
- 558
- ...
- 1,566
- Seuraava »