päivän :(

Back to häröily O

no hyy vittu miten tiukkaa kahvetta tuli keitettyä! taisin mennä laskussa sekasin :/

[q]sale, 29.8.2007 15:40:
---
MiMoSa, 29.8.2007 14:48:
vesisade

---

*dissaa*todellakin... Kolmas päivä putkeen kun sataa vettä ja myös kolmas lomapäivä..Just tällähetkellä ei sada mutta taivas on melko tumma*eiei**eiei*
[/q]
Eipä kyl paljon nappais lomailla tällasilla keleillä.*uuh*

1) FLUNSSA
2) Duunissa hirvee hässäkkä koko loppuviikon, joten ihan sama onko täällä paikalla vai lähteekö himaan, kun samat hommat on tehtävä sit kotona sängyssä maaten.

[q]MiMoSa, 29.8.2007 14:48:
vesisade
[/q]

*dissaa*todellakin... Kolmas päivä putkeen kun sataa vettä ja myös kolmas lomapäivä..Just tällähetkellä ei sada mutta taivas on melko tumma*eiei**eiei*

Flunssa, vi**n flunssa. Mikä muu viikko tahansa ois ollu parempi flunssalle. Kiva pakata ja muuttaa kun olon on kun homeisellajalkasienellä.
prkl.

*hikinenpenisotsassahymiö*

olkapään ac-nivel repes vähän 5 viikkoo sitten ja edelleen sattuu. Perseestä käydä salilla kun ei voi tehdä oikein mitään. Perseestä kun kestää näin kauan, aattelin et jouluun asti kestää, mut on aika tuskasta. Olkapää toimii sentään jo ihan ok mut ei voi tehdä mitään rasittavaa kun heti alkaa sattua.

Mä asensin lämmittimen akvaarioon kun käytiin ostamassa jatkojohto ja onnistuin tuhoomaan taistiksen kuplapesän eikä toi uros selkeesti yritä tehä enää uutta ainakaan tänään*uuh*

:(

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010012010967202_uu.shtml

Ikava vappua (ihmeellista?) ja kaiken lisaksi oon viela ihan kasittamattoman kipea! Damn it!

[q]Vampyrella, 30.8.2007 11:47:
---
Santutar, 30.8.2007 10:31:
Olen yksin... kolahti niin pirusti nytte... nyt en saa koottuu itteeni hetkeen*nyyh*

---

*super**hali*

Sitä tuntee olonsa hyvin pieneksi ja ontoksi, kun tyhjyys ja hiljaisuus täyttää mielen ja koko kehon. Ei sun tarvikaan koota itseäsi nyt ja esittää vahvaa, antaa tunteiden tulla ja mennä, huuhtoa koko kropan ja sielun.

Isot päätökset ei koskaan ole helppoja. Elämässä kasvaminen ja kypsyminen tapahtuu yleensä juurikin sillä epämukavuusalueella. Muistan hyvin sen tunteen, kun tunsin olevani täysin yksin ja turvaton, vailla rakkautta, vailla mitään. Siitä alkoi yksi mun suurimmista kasvun paikoista. Ja niitä on varmasti roppakaupalla vielä edessä.

Kummasti sitä ihminen pystyy itsestään lopulta löytämään onnen ja turvan. Aikaahan siihen menee, että kokoaa sirpaleet, mutta täytyy olla itselleen armollinen, ja uskaltaa käydä läpi kaikki se paska häpeilemättä ja asioita pois sulkematta. Kyllä ihminen saa olla välillä rikki, hajalla ja heikko. Ei se ole edes oikeasti heikkoutta, kun myöntää, että nyt sattuu ja niin perkeleesti, että halatkaa nyt mua ja lujaa.

Hurjasti voimahaleja! *sydän*
[/q]

Hiton hyvin sanottu Vampyrella=)

ja Santuttarelle tsemiä myös täältä, kyllä se aurinko alkaa taas paistamaan ja elämä jatkuu etiäpäin...*hali*

Paska aamu....

[q]Tuikkari, 29.8.2007 20:03:
olkapään ac-nivel repes vähän 5 viikkoo sitten ja edelleen sattuu. Perseestä käydä salilla kun ei voi tehdä oikein mitään. Perseestä kun kestää näin kauan, aattelin et jouluun asti kestää, mut on aika tuskasta. Olkapää toimii sentään jo ihan ok mut ei voi tehdä mitään rasittavaa kun heti alkaa sattua.
[/q]

voimia sulle!

on NIIN vittumaista kun ei tiedä kauanko
joku vamma ottaa aikaa parantuakseen.

nimim. luulin että kyynerpää on reenivalmis ensin viikon,
sitten kahden.. kolmen jälkeen. no ei se ihan niin mennyt,
kyynerpäästä hermorata vaurioitunut ja nyt 9.5kk
jälkeen oon alkanut 1kk sitten kevyesti reenaileen..

kiukuttelua.

false hope
Tänänä kun heräsin oli oikeen aurinkoisen ja kesäisen näköstä ja nyt sitten kun kävin partsilla huomasin että siellä sataa ja saderintama on menoss kaupunkiin päin.. Eli Se siitä kesäilmasta*uuh*

ois vaan niin halunnu viellä kerran mennä kesäseen ilmaan tänä vuonna*haaveil*

Heräsin kauhea näppylä leuassani

[q]Pätkis, 30.8.2007 16:22:
---
Jago, 30.8.2007 12:34:
--snip--
---

kesäilma tuli takas. ei täällä sada, vaan paistaa pilvien välistä*joo*
[/q]
Toivottavasti pysyykin viellä pari päivää*hihu*

oon vaa nii nuutunut,vittuuntunut ja väsynyt :( tää päivä vois loppuu jo.

tvlupatarkastaja jolle avasin oven.
käyn kohta itkemään.

[q]alphamagic, 30.8.2007 16:48:
tvlupatarkastaja jolle avasin oven.
käyn kohta itkemään.
[/q]

eikä..!!!! ja melkein viimesenä päivänä just...???!!!*grr*

[q]Santutar, 30.8.2007 10:31:
Olen yksin... kolahti niin pirusti nytte... nyt en saa koottuu itteeni hetkeen*nyyh*
[/q]

*super**hali* voi muru, kumpa voisin sua enmmän nyt lohduttaa... tuntuu niin pahalta sun puolesta,ei oo helppoo :( Jaksamista sinne *sydän*

O