päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 555
- 556
- 557
- 558
- 559
- ...
- 1,566
- Seuraava »
[q]Freja, 23.8.2007 19:20:
Ttu oikeesti.
[/q]
Välipilkulla.
[q]T-Justice, 24.8.2007 14:44:
Rakkaat pikku marsuni lopetettiin tänään pitkällisten ja kroonisten sairauksien johdosta, on tää elämä vaan välillä paskaa! *uuh**nyyh*
[/q] voi räkä, lemmikkien kuoleminen on hanurista :( Voimia!
-M
Pakko laittaa välit poikki kaverin kanssa koska en kestä enää katsoa miten se tuhoaa oman elämänsä ottamalla entisen ukkonsa takaisin ja samalla tuhoaa lastensa elämän En vaan jaksa enää olla siinä välissä kuulemassa kuinka se ukko taas heitti seinään ja hakkas kylkiluut rikki ja silti sitä rakastaa... no säälin vain niitä lapsia
Eivittu että elämän voi tehdä vaikeeks hetkessä. Vitunv ittu.
Harmillisia uutisia.. :(
Reisiä jomottaa :(
Kiva kun koko kerrostaloni käytävässä on tajuton paskanhaju Joku koira (oletan) päästellyt torttuja pitkin alakerran käytävää, ja kyllähän mä sen sinänsä ymmärrän kun itsellänikin ollut pentukoira. Mutta näköjään sen täysin kusipäinen isäntäpari ei ole viitsinyt vaivautua siivoamaan niitä jätöksiä pois *grr**släp* Pitäis hakata tuollaiset
Joo voisin vaikka itse kipata ne pihalle jos kyseessä olisi jotain tyyliin "yksi helposti siirrettävä läjä", mutta se sotku on pari pykälää rajumpi ja en minä nyt mikään äiti Teresa ole
ihme allerginen reaktio iski eilen illalla
Pikkuveljen tyttoystava tuli tanne vaihtoon (tarkemmin kylla tuonne etelammas -South Carolinaan) ja sen lisaksi etta ne on molemmat tietysti tosi rikki tilanteesta, niin nyt jotenkin tuntuu etta se tytto on ihan siipi maassa.
Mutta onneksi mun veljella on nainkin ihana isosisko ja ma teen kaikkeni, jotta se tytto ei tuntis itseaan niin yksinaiseksi ja pieneksi tassa isossa maassa.
Voi siis olla etta kohta numerot saatuani lahtee maraton-puhelut tuonne South Carolinaan, silla tiedan kuinka hiton yksinaista taalla alkuun voi olla.
Mutta silti, itse en vaihtais paivaakaan pois.
väsyttää.. *uuh**haukottel*
Kaipaan musiikkikeskusteluja ystäväni kanssa ja sitä kuinka sillä on tapana pakottaa mun korvistani alas mitä ihmeellisempää tavaraa. Myös paskaa B2B:nä soittelua, kaljoittelua ja narinaa elämän koettelemuksista on ikävä.
Todella harvoin tämmönen olo, mitä viimeisen kuluneen vuorokauden aikana. Tärissy raivosta. Itkettää, vituttaa, vois pistää kaiken palasiksi. Vaikeaa kun en osaa ees päättää, oonko surullinen vai raivoissani. Ja paskinta, kun ei ketään kenen kanssa vois tän fiiliksen jakaa. Vihaan Helsinkiä, muttei pääse vielä pois.
Minne katos ajat kun ystävät totes: "juuaan pullo kossua ja annetaan murheille tossua". Taitaa olla menneitä, kuten vissiin ystävätkin.
Totaaliavautuminen - jopas helpottaa!
voitettii turnaus sveitsissä mut eipä fiilis oo voittajan.. huoh vituttaa jostai syystä
Taas kipeenä *toktok*
Miks hemmetissä mun pitää olla tämmönen, aivan naurettavaa ja typerää
Unohdin käydä huutamassa huuto.netistä Megaman 2:n. :(
Jatkossa asutaan sitten viikot yksin, ei tuu olee ihan helppoa tottua tähän...
Huomenna jatkuis taas koulu ja en millään edes jaksa ottaa selvää kursseista. Kun katsoo noita "lukkareita" jotka vilisee taas vaan mitä erikoisempia lyhenteitä ni iskee heti masennus.
Well happy fucking birthday to me.
:(
[q]RiD, 26.8.2007 21:54:
Menee kyllä ihan vitun reisille nyt.
[/q]
Mjina otta pois se reisi....*hali*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 555
- 556
- 557