päivän :(

Back to häröily O

[q]Mar6, 27.8.2007 20:37:
---
MissKoo, 27.8.2007 19:01:
Kohta on mopolla ajokelit vähissä ja mistä mopolle koti talveksi?

---

Paitsi jos tämä syksy muistuttaa vähänkin viime syksyä niin marras-joulukuussa ajelee kakspyöräisellä ihan kepeästi Joten ei kannata vielä höntyillä :P
[/q]

Totta, vielä ei kandee laittaa talvisäilöön mutta tänäkin aamuna lämpötila oli + 8, joten päätin etten lähde palelee ja ajaa töihin. Tosin viime keväänä ajoin jo huhtikuun alusta mopolla, mutta jumalauta sitä oli yhtä jääpuikkoa kun pääsi duuniin asti Keväällä ei malta olla ajamatta, nyt eri fiilis kun tietää että kohta se talvi tulee enivei..

huoh

[q]MissKoo, 27.8.2007 20:42:
---
Mar6, 27.8.2007 20:37:
---
MissKoo, 27.8.2007 19:01:
Kohta on mopolla ajokelit vähissä ja mistä mopolle koti talveksi?

---

Paitsi jos tämä syksy muistuttaa vähänkin viime syksyä niin marras-joulukuussa ajelee kakspyöräisellä ihan kepeästi Joten ei kannata vielä höntyillä :P

---

Totta, vielä ei kandee laittaa talvisäilöön mutta tänäkin aamuna lämpötila oli + 8, joten päätin etten lähde palelee ja ajaa töihin. Tosin viime keväänä ajoin jo huhtikuun alusta mopolla, mutta jumalauta sitä oli yhtä jääpuikkoa kun pääsi duuniin asti Keväällä ei malta olla ajamatta, nyt eri fiilis kun tietää että kohta se talvi tulee enivei..
[/q]

Jeps, no ite ajoin aamupäivästä +15 asteessa avoautolla kattoauki töihin :D
Ja vielä tarkeni :P Kakspyöräsellä on itsell kyllä jokaikisenä kautena ennen huhtikuunalkua alkanu kausi tosin tänä keväänä tuli omasta luovuttua :P
Ei nyt ensimmäisistä sateista viitti vielä masentua

Laturi laukesi. Tai sitten akku. Aikus kiva.*jiihaa**aplodit**jiihaa**aplodit*

liikaa duunia. mutta vähitellen tässä saadaan niitä tehtyä.

ehkä jo jossain vaiheessa ei tarvii enää nihkeillä ja tulla tekee hommia ku muut lähtee viihteelle..

[q]domi, 28.8.2007 09:11:
Helvetti, tässä meinaa tulla kipeeksi :(
[/q]

Jos katsot Unelmien poikamiestä etkä tiedä kumpi voittaa älä lue enempää..

Mutta voi fak, mun päivä meni ihan pilalle kun kuulin a) kumpi voittaa b) googletin ja selvis ettei ne oo ees enää yhdessä. Voi surua ja hammastenkiristystä! Ne ois sopinut niiiiin hyvin yhteen! Surupäivä.

Sitä luulee olevansa vahva ihminen... Nyt raahustetaan sellaisessa suossa, että tuntuu ettei tästä selvitä hengissä. Oon niiin rikki, paskaks potkittu, et en enää tiedä miten ja mihin suuntaan. Näin yksin ei voi ihminen olla, ja on kuitenkin.

[q]Annakins, 28.8.2007 09:38:
..mut sit on niitä juttuja, jotka vaan hyppää suoraan nenän eteen ja hetken aikaa on ihan hukassa. Silloin taas tajuaa kuinka suuri se aukko sydämessa onkaan ja tietää, ettei mikään tuu koskaan täyttämään sitä.
..Mulla on ihan kamala ikävä ja tiedän ettei se tule menemään pois (enkä oikeastaan haluaisikaan että menee), mutta joskus vaan on päiviä jolloin se tuntuu ylivoimaiselta. Tänään on yksi niistä..
[/q]
Vooiii Eeeiii..
En voi kai täysin käsittää millainen olo sulla on mut jotenkin voin kuvitella.
Itsellänikin mieliala menee tällä hetkellä ihan vuoristorataa enkä tiedä miten saisin sen tasaantumaan.. Kai tää tästä

[q]ezzy, 27.8.2007 19:15:
---
Super-Kerttu, 27.8.2007 18:49:
HP *dissaa**dissaa**dissaa*

---

Elämän perustotuuksia: HP:n printterit, Canonin kamerat. Ei toisinpäin.
[/q]

Töydelläki..with canon you can vai miten se meni

[q]MiLindiNi, 28.8.2007 15:58:
---
*klip*
---

rauhotus nytten...*lohduttel*
[/q]

Rauhotun heti kun saan tän asian hoidettuu.

Operaatio muutto:

Tää kämppä lähtee alta 31.8. perjantaina ja soppari uuteen alkaa 1.9. lauantaina. Tän kämpän avaimet pitää palauttaa pe klo 15 mennessä kun uudet muutta sisään la. NOH, tulevan kämpän muslimit on muuttaa lauantaina/sunnuntaina koska periaatteessa niillä on oikeus asuu siin viel pe ja se toimisto menee kans klo 15 kii. Eli - jos ne rättipäät ei oo vieny ees yhtä avainta sinne pe klo 15 mennessä pääsen muuttaa maanantaina illalla ja oon viikonlopun asunnoton ja pidän muuttokuormaa vuokratussa rekka-autossa kolme päivää ja sehän ei maksa kun tonnin!!!!
Perjantaina nyt en ainakaan pääse muuttaa, ehkä lauantaina ehkä vittu muutan kadulle suoraan.

En oo rasisti enkä vihaa ihmisiä mut nyt oon ja nyt vihaan.

Olen yksin... kolahti niin pirusti nytte... nyt en saa koottuu itteeni hetkeen*nyyh*

nukuin liikaa ja pitäs siivota mut koht jo reeneihin...

Kuumemittari ilmoitti tylysti että 37.6 astetta...

[q]alphamagic, 28.8.2007 15:55:
clip
[/q]
mull päättyy vuokrasopimus 31.8 eikä uutta kämpä vieläkää löytyi*nyyh*tää on ihan sairan vittumaista*toktok*
*lohduttel*sulle....

Mä tunnen itteni niin riittämättömäks.
Ahdistaa, vituttaa ja stressaa.
Nää mun 12 plus tunnin työpäivät alkaa vetää veroa,
ei meinaa jaksaa herätä aamuisin ja himaan tullessa on ihan jumissa,
tilessä ja liian usein vittuuntunut.
Mä en jaksa enää*grr*

[q]Sphyxia, 28.8.2007 22:36:
Työpäivät, jotka varsinaisen työajan jälkeen jatkuvat himassakin, ja periaatteessa siihen asti kun aivot ja silmät eivät enää jaksa ja uni vie voiton.
[/q]

Tää on tuttu tunne :D ja valitettavasti tuo on yleistymässä.. tosin onneks aina voi vaihtaa työtehtävii tai paikkaa jos rupee tollasii päivii oleen ihan liikaa

ahdistaa

Eilisillan keskustelujen jälkeen olen jokseenkin vielä hämmentyneempi, enkä tiedä, mitä tehdä.

O