päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 553
- 554
- 555
- 556
- 557
- ...
- 1,566
- Seuraava »
[q]Hitchhiker, 22.8.2007 01:56:
---
violet_angel, 22.8.2007 01:47:
Suoraan sanottuna vittuku on paljo rahaa perkele!!!
---
Second that, kattelin justiinsa tiliä ja kappas kaikki 5 oli tilillä. Milläs helvetillä tässä eläis 2 viikkoa, taitaapi tulla kuivaa riisiä ja keitettyjä perunoita pelkästään prkl.
[/q]
joo mä makselin laskuja ja huomat 13 jäi tilille... Onneks pakkasessa on ruokaa ja töistä pystyy työpäivinä sosialisoimaan... heh... vielä pitäis kuitenki yks ristiäislahja ostaa ja ja ja... visa vinkumaan
hyvin sanottu ongelma vaan on se, että harmittaa, vaikka kuinka yrittää ajatella positiivisesti :s
Se on pikkasen ikävää, että duunihommat kusevat. Erityisen ikävää se on silloin kun suurimpana vaikuttavana tekijänä siihen on se, että pomo vastaa ainoastaan tyhjänpäiväisiin maileihin ja jättää reagoimatta niihin tärkeisiin. Hommaa ei paranna se, että pyhät suunnitelmat eivät pidä pennin vertaa ja kommunikaatio pykii massiivisesti. Jos kyseessä olis joku kollega, niin vois vaan sanoa tonne ylempään portaaseen et nyt ei hommat toimi syystä X. Kun kyseessä on se ylempi porras on vaan pakko istua peukalot perseessä ja toivoa parasta. Ellei se auta, niin pitänee lähteä lätkimään - jota en ihan rehellisesti haluais tehdä. :(
Turhan paljon stressiä viime aikoina kun unissakin jo sterssaa... -Mutta siperia kasvattaa...
Näkötarkastuksen mukaan tarvisin silmälasit. Silmät vitun kipeet kokoajan, päätä särkee, eikä mulla tod o varaa sellasiin. Paljonhan lisää painetta pieni pää kestää ennen ku se räjähtää.
[q]KooKie, 16.8.2007 12:04:
Epäilys siitä, oonko mä nyt ihan varma mun nykyisen elämän voipaisuudesta.
[/q]
Olen. Kyllä mä vuoden ilman ohjattua opiskelua pärjään ilman, että mun aivot lahoaisi murusiksi. :)
Leikkasin eilen pitkät hiukseni pois. Tuntui hyvältä idealta, vaan ei tunnu enää. Olen tylsän ja epämiellyttävän näköinen ja kyrsii nii, etten pysty siivoamaan vaikka pitäisi.
Taloyhtiön pesukone on edelleen hajalla ja vihdoin ja viimein pesemäni koneellinen pyykkiä on kuivunut koko yön kaatosateessa parvekkeella.
Kiva et Elacit hävisi - taas. Ehti ne puol vuotta jo ollakin.
[q]wiwi, 22.8.2007 14:49:
Leikkasin eilen pitkät hiukseni pois. Tuntui hyvältä idealta, vaan ei tunnu enää. Olen tylsän ja epämiellyttävän näköinen ja kyrsii nii, etten pysty siivoamaan vaikka pitäisi.
[/q]
1) Ne kasvaa takaisin.
2) Niihin lyhyisiinkin tottuu kyllä, kunhan katselee peilistä itseään enemmän.
3) Kokeile tehdä niihin willejä kampauksia ja katso mikä sopisi parhaiten (paitsi siis jos ihan siiliksi olet vetänyt.)
4) Jos päädyt kasvattamaan pitkät takaisin, niin muista tämä kokemus ja ota siitä opiksesi.
Hiukset ovat kasvava luonnonvara, kyllä se siitä.
vittu miten voi mennä kaikki sekasin ukkosen takia huhuhuhu hajoan duunissa.
jo kohta melkeen kaks viikkoa kipeenä olemista.. alkaa riittää pikkuhiljaa.. no toivotaan että nää antibiootit tepsii ja tappaa tän flunssan alottoman keuhkoputken tulehuksen.
Uusi rakkaani (http://www.b2net.co.uk/primergy/fujitsu_primergy_rx200_server.htm) pitää kovaa meteliä :( Taitaa laakerit olla menossa.
Porukoiden koirasta on tullut vanha, harmaata kuonossa ja väsyy lenkillä aikaisempaa enemmän
saatana kun vihloo ja särkee takahammasta*grr**nyyh* inhottava tapa herätä näin pikkusen päälle 3tunnin unien jälkeen*poks**uuh**dissaa*
Tapiolan lukiossa vietettiin viimeiset Nahkiaiset koskaan.
[q]Santutar, 22.8.2007 23:26:
Mun tämän hetken/elämän raskain puhelu.... taitaa tulla vähäuninen yö*uuh**nyyh*
[/q]
13h ollu taas yhteensä koulussa ja töissä ja huomenna olis sama rumba uusiks henkisesti ja fyysistesti niin poikki..
[q]Santutar, 22.8.2007 23:26:
Mun tämän hetken/elämän raskain puhelu.... taitaa tulla vähäuninen yö*uuh**nyyh*
[/q]
kestoja sinne, mitä ikin lieneekään!
selvishän se syy sit siihen, et miks miro on kuumeillu moooonta päivää...
nielurisatulehdus... voi pientä ku on ollut nyt niin pitkään pipi
[q]Taika, 23.8.2007 10:26:
äiti soitti aamulla, toinen meidän koirista on kadoksissa*uuh*
ja näyttäisi ikävästi siltä että sen on joku ulkopuolinen käynyt päästämässä ulos häkistänsä, koska aamulla häkin ovi oli ollut lukossa. ihmiset*dissaa*
nyt ei auta kuin toivoa että koira löytyy ennen kuin jää auton alle, se kun raasu ei osaa niitä pelätä ollenkaan..
[/q]
No jopas on urpoa jengil, jos noin on käyny :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 553
- 554
- 555
- 556
- 557
- ...
- 1,566