päivän :(

Back to häröily O

Tuli olo kun luki näitä. Auttais jos vois.

[q]Individual, 28.12.2007 14:36:
Ei nyt oikein lähde.

edit: aina yhtä vitusta näemmä nämä välipäivät, ennen kuin vuosi vaihtuu.
[/q]

Joo. Tää on tälläst venailua vaan :(

niiiiiiiin tylsää

Pitäis alkaa siivoomaan ja keritä viemään kaks reseptiä uusittavaks ennen töitä. Ja mä en jaksa tehdä mitään!

Ahdistaa.. Tää firma ja tää työ! Miksen saa jo uutta duunia, oi miksi?

[q]larzizi, 16.8.2007 23:58:
Olisi tehnyt mieli mennä tsekkaamaan tänään Ian Van Dahl, mutta koulu- ja työpäivän jälkeen ei ollut yhtään energiaa lähteä baariin
[/q]
Mitään et missannut.. Se oli lavalla vain puolisen tuntia ja "lauloi" yhteensä neljä biisiä - kahdesti tuli vieläpä sama versio Castles in the sky:sta.

Tää tauti ei nyt ollenkaan helpota, päinvastoin. :( Tänään on pakko kyl mennä lääkäriin.

[q]2la, 21.8.2007 10:08:
I feel you man. Oon ihan paskana kun vähänkin huomaa ilmojen viilentyneen. Ennen kesän loppuessa olo oli korkeintaan haikea, mutta viime talvena kaamos iski nuijalla naamaan niin kovaa että pelottaa ajatellakin tulevaa talvea.
[/q]
Mulla viimeset pari talvea on ollut helppoja, kun viimeset pari talvea on ollut lämpimät, loskaiset ja vähänlumiset. On aina jännittävää ja pelottavaa, kun eitiedä tuleeko seuraavasta talvesta kylmä ja luminen vai lämmin ja lumeton

Millä vitulla mä tästä selviän. Haluan talviunille.
[/q]
Vois kehittää jo toimivan ihmisen syväjäädytyssysteemin ni vois elää vaan kesäsin*nauru*
(itte oon aina halunnut muuttaa täältä ja nytkin kokoajan mietin vaihtoehtojani)

---
Jago, 21.8.2007 00:13:
(hienoa stressata kaamosta jo elokuussa :D )
[/q]Siinä vaiheessa kun huomaan että kasvit ei enää oo kevään nopean kasvun tilassa huomaan ensikertaa pelästyväni talven lähenemistä.. eli siis joskus kesä/heinäkuussa*lmao*
Kyllä mä silti aina onnistun kesästä nauttimaan

Närästää aivan perkeleesti. Pitäis varmaan vähän katsoa mitä syö keskellä yötä.

[q]karaviina, 21.8.2007 11:24:
Mitään et missannut.. Se oli lavalla vain puolisen tuntia ja "lauloi" yhteensä neljä biisiä - kahdesti tuli vieläpä sama versio Castles in the sky:sta.
[/q]

No hyvä niin

[q]2la, 21.8.2007 11:20:
---
Jago, 21.8.2007 11:06:
Mulla viimeset pari talvea on ollut helppoja, kun viimeset pari talvea on ollut lämpimät, loskaiset ja vähänlumiset. On aina jännittävää ja pelottavaa, kun eitiedä tuleeko seuraavasta talvesta kylmä ja luminen vai lämmin ja lumeton

---

Itse asiassa sillä lämpötilalla ei ole väliä - loskaisuus on oikeastaan pahempaa kuin -15C - sillä pimeydellä on. Pakkastalvella on valoisampaakin lumen takia, voi mennä pulkkamäkeen ja laskettelemaan ja kävellä narskuvassa lumessa loskapaskan ja jään sijaan.

Kyllä mä talven kanssa pystyisin elämään, mutta jossain etelämpänä, missä ei ole NIIN VITUN PIMEÄÄ. :'(
[/q]
Mulle lumisuus vaan on osoitus siitä miten pitkällä talvella ollaan.
Pimeys on inhottavaa, mutta kylmyys siihen päälle toimii tehokkaana kertoimena sille kuinka inhottavalta tuntuu siellä tarpoa.

Talvella ei voi olla kun vaan sisällä*hihu*(*uuh*)

ja vieläkin
harvinaisen typerä olo

Tässä kaverin kovoa pelastamassa aloin kuuntelemaan Nylon Beattia. :(

ehkä mä sit joskus voin olla onnellinen...

[q]H3li, 22.8.2007 07:14:
saatanan miehet vittu *toktok*
[/q]

OOSNY!

*toktok* hitto että oon uuno *toktok*

[q]H3li, 21.8.2007 22:40:
Tuntuu pahalta ystävän puolesta.
Kaikki mikä ei tapa vahvistaa?
Ei, se vaan tuntuu ihan vitun pahalta, I'd say.

[/q]

juurikin noin, se mitään vahvista, tekee vaan vitun kipiää!!!

oot niin mun *sydän* *sydän*

huoli pikkusiskosta*uuh*
no, torstaina tiedetään enemmän..

[q]violet_angel, 22.8.2007 01:47:
Suoraan sanottuna vittuku on paljo rahaa perkele!!!

[/q]

Second that, kattelin justiinsa tiliä ja kappas kaikki 5 oli tilillä. Milläs helvetillä tässä eläis 2 viikkoa, taitaapi tulla kuivaa riisiä ja keitettyjä perunoita pelkästään prkl.

Tuntuu pahalta ystävän puolesta.
Kaikki mikä ei tapa vahvistaa?
Ei, se vaan tuntuu ihan vitun pahalta, I'd say.

O