päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 551
- 552
- 553
- 554
- 555
- ...
- 1,566
- Seuraava »
Pää on kipee, se taitaa räjähtää
[q]mayah, 20.8.2007 09:02:
Korvatulehdus ja antibojoottikuuri
[/q]
Kai tuli edes sairaslomaa?
Miten osaakin tuntua näin paskalta ja kaikki johtuu koulusta, ei kamalan kiva
ei t uu aamusalkkareita :<
Tää tipuinfluenssa nyt hatuttaa huolella.
Mun pitäisi muuttaa vielä tällä viikolla kaiken lisäksi.
[q]a-j, 20.8.2007 10:58:
ei t uu aamusalkkareita :<
[/q]
Mut illallapa tuleekin!*joo*
Tein vihdoinkin jotain, mikä olisi pitänyt tehdä jo aikaa sitten. Toivottavasti kaikki on OK :/
Mikä mua vaivaa.... oon henkisesti ihan rikki ja en tiiä enää mitä vittua sitä tekis et kaikilla olis hyvä mieli... ehkä musta on tullu sitte niin vitun ylimielinen*nyyh**poks*
vitun hc flunssa joka ei vaan suostu kuolee ja outo olo päässä, jäsenien puutumisia jne *poks**sars*
-M
[q]H3li,
plur miten ihanii miehet on <3
[/q]
no ei kaikki o (onneks mä oon)
\:)/
http://www.uusimuoto.fi/tiedote/
Mun lempparilehdti lopetetaan seuraavaan numeroon. Suomessa ei ilmesty mitään yhtä tasokasta ja mielenkiintoista julkaisua, eikä ulkomaiset vastineet oikein nappaa. Ne koittaa hyvittää menetyksen lähettämällä jotain avotakkaa pari numeroa, ei paljoo lohduta :'(
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200708206483965_uu.shtml
Pistää vihaksi, niskalaukaus paras laukaus
[q]Sand3, 20.8.2007 09:26:
Miten osaakin tuntua näin paskalta ja kaikki johtuu koulusta, ei kamalan kiva
[/q]
ja jatkuu vaan...päivä on mennyt huonompaan suuntaan...no jos huomenna sitten...
Paskana ja vituttaa.
Perkele ku toi verenpaine ei pysy aisoissa.
Toisenkin enon muistolle *sydän* pois MUN sambaluolasta. *prkl* äläkä hymyile mulle ikinä enää koskaan tolleen. Äläkä tuu missään koskaan enää vastaan.
Ttu oikeesti.
Painajaiset on aika perseestä.
viikonloppu ilman omaa kultaa. :(
Tiedän että nyt pitäisi alkaa ottamaan kumipuu/juoru-ruukku sisään yöksi, mutta sen tekeminenhän tarkoittaisi että myönnän kesän olevan lopuillaan.
Huomaan että pelkään kesän loppumista vähän liikaakin. Ainahan mä olen talvesta hengissä selvinnyt, mutta en koskaan ole uskonut, että niinkin voi käydä.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 551
- 552
- 553
- 554
- 555
- ...
- 1,566
- Seuraava »