päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 550
- 551
- 552
- 553
- 554
- ...
- 1,566
- Seuraava »
stressimasu,liikaa töitä,ruoka ei pysy sisuksissa:( onneksi tää työputki loppuu kohta..
Tunnin joudun vielä odottamaan, et saan tietää saanko viettää viel yhen päivän Murmelin kanssa, vai joudunko töihin... ei malttais oottaa
Työt peruuntui koska auto, jolla piti lähteä tänään ajaan vuoroa, meni paskaksi... Kyllä vapaailta on ihan mukava asia, mutta rahalle olis ollu tarvetta.
Hirvee kankkunen ollu koko päivän, nukkuu ja huonoilee :(
[q]Miinapiina, 19.8.2007 15:06:
ku on vaan niiiiin paha olla....
[/q]
*sydän*
ärsyttävän haikee olo ihan kuin yrittäs viimeseen asti vastustaa kesän muuttumista syksyks. Vaikka tää kesä on ollut aivan ihana ja paljon on tullu tehtyä, niin silti tuntuu että tää loppuu ihan kesken!
[q]Hyzenthlay, 19.8.2007 14:42:
ärsyttävän haikee olo ihan kuin yrittäs viimeseen asti vastustaa kesän muuttumista syksyks. Vaikka tää kesä on ollut aivan ihana ja paljon on tullu tehtyä, niin silti tuntuu että tää loppuu ihan kesken!
[/q]
Ainahan se siltä tuntuu, ja se onkin osa kesän taikaa - ei makeaa mahan täydeltä niin ensi kertaakin odottaa innolla Plus mä oonkin sanonut että vaikka syksy alkaa ei se meinaa sitä että kesä loppuis. Kyl mä ainakin koen semmoset siirtymävaiheet vuodenaikojen välillä olevan vähän molempia
Osa mun maailmaa romahti eilen.
Mun ihan ihan paras ystava muuttaa Michiganiin.
Oon ma yrittanyt tassa yon aikana miettia etta tuleepahan sitten reissattua tonne pohjoseenkin, mutta mulla on kylla jo sita mututuntumaa mita kauko-ystavyyssuhteille usein tulee kaymaan. Plaah. Vittu. Plaah.
Mä tulin eilen kipeäksi. Mä olen viimeksi ollut kipeä kesällä 2003, josta onkin muodostunut lentävä lause vuosien varrella.
Flunssa PRKL.
huimaa
[q]H3li, 19.8.2007 15:18:
*sydän*
[/q]
*sydän* love u!!
Perjantain iltavuoro pilas koko viikonlopun.
en sit tainnu saada sitä duunia mitä hain.. paskaa
lääkäri ei soittanu mun labratuloksista..
Kaikki töissä sanoo et tarvetta työntekijälle olis syksyllä mutta ravintolapäällikkö on niin nihkee et haluis kuulemma pitää mut "roikkumassa" et jos oliski silloin tällöin duunia.. Paskat.. en mä jää venaamaan et onko töitä vai ei!
Nyt on kesäloman viimeinen päivä
ulkona tuoksuu syksy. kivahan se on, mutta kun alkaa perjantaina kesäloma :D
:(:(
Hmm. tais mennä ohi suun vaikkei edes ollut olemassakaan vielä. tyypillistä. en vaan osaa.*hmph**igor**eiei**poks*
Puhelin sit otti ja katos. Jäi ilmeisesti taksiin tms... No, vitut siitä laitteesta, mut kaikki puhelinnumerot katos samalla...
liskojen yö, ei helvetti. *vamma*
Ei tulis uni vaikka kuinka oon koittanut.
[q]Sand3, 20.8.2007 09:26:
Miten osaakin tuntua näin paskalta ja kaikki johtuu koulusta, ei kamalan kiva
[/q] kyl se siitä
- « Edellinen
- 1
- ...
- 550
- 551
- 552
- 553
- 554
- ...