päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 549
- 550
- 551
- 552
- 553
- ...
- 1,566
- Seuraava »
[q]MiMoSa, 23.7.2007 20:59:
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1407656 Ihan käsittämätöntä toimintaa, en voi tajuta mitä ihmisillä liikkuu päässä.*eiei* Oon ite tuolta samalta paikkakunnalta kotoisin ja haluaisin kyl tosissaan tietää, kuka on noin häiriintynyt et tekee tollasta.*toktok* Paikallisessa lehdessä luki vielä lisäks, et tota possua oli siis vedetty auton perässä ja lopulta se oli löytyny puusta roikkumasta.*uuh*
[/q]
Selvispä tuonkin tekiä sitten. Joltain teiniltä tollasen käytöksen olis ehkä vielä jotenkin voinut ymmärtää mut ei, tuon tekijä on about 30-vuotias ja mä oon pitäny sitä ihan suht fiksuna tyyppinä!*senkin* Mut enpä pidä enää.*eiei*
http://img237.imageshack.us/img237/9766/soundanalgv9.jpg
Kyllä nyt vituttaa, en kuulu etuoikeutettujen joukkoon :(
Jotenki vaa nihkee olo. En oo tainnu herätä vielä kunnolla, vaikka heräsinkin tänään ennen kuin herätyskello ehti alottaa soimaan.
Nukuin viime yön toisella puolen sänkyä eli reunalla, kun yleensä vetelen hirsiä seinää vasten, että jalka nojaa seinään. Nyt sattuu selkäänkin kun oon koko ajan jännittäny varmaan sitä etten tippuis lattialle. En tiiä. Nihkeetä.
Paha finnikeiju on taikonut mun leukaan ihan jumalattoman kokoisen finnin. Mistä näitä siintyy? Eikö pahimman finnienmuodostumisen kuulu loppua about parinkympin kiepeillä? Miksi, voi MIKSI?
Ekaa kertaa elämässäni mulla on kunnon selkäkipu
Särkee niin julmetusti
[q]MiMoSa, 16.8.2007 20:18:
---
MiMoSa, 23.7.2007 20:59:
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1407656 Ihan käsittämätöntä toimintaa, en voi tajuta mitä ihmisillä liikkuu päässä.*eiei* Oon ite tuolta samalta paikkakunnalta kotoisin ja haluaisin kyl tosissaan tietää, kuka on noin häiriintynyt et tekee tollasta.*toktok* Paikallisessa lehdessä luki vielä lisäks, et tota possua oli siis vedetty auton perässä ja lopulta se oli löytyny puusta roikkumasta.*uuh*
---
Selvispä tuonkin tekiä sitten. Joltain teiniltä tollasen käytöksen olis ehkä vielä jotenkin voinut ymmärtää mut ei, tuon tekijä on about 30-vuotias ja mä oon pitäny sitä ihan suht fiksuna tyyppinä!*senkin* Mut enpä pidä enää.*eiei*
[/q]
Kai ne tyypit ovat saaneet/saamassa riittävät sanktiot toiminnastaan? Toi on meinaan sellainen temppu, että saa ainakin allekirjoittaneen veren kiehumaan.*grr*
Ikävä...
[q]Piider, 16.8.2007 23:30:
Kai ne tyypit ovat saaneet/saamassa riittävät sanktiot toiminnastaan? Toi on meinaan sellainen temppu, että saa ainakin allekirjoittaneen veren kiehumaan.*grr*
[/q]
Mä en kyllä tiiä yhtään mutta tovoin todellakin että ne lähtis istumaan vähäks aikaa! Ei voi kyllä ihan kaikki olla kotona jos tollasta tekee.*toktok*
[q]Kriss G, 15.2.2007 09:42:
Leukalihakset ihan helvetin kipeät. Mistä vitusta toiki nyt tuli?!
[/q]
Voipi olla et narskutat hampaita yöllä*täh* Tai sit oot nähny jotain härskejä unia:D
mul on niin huono muisti
piti mennä taas sutimaan... ja ihan oma vika, ku ei muista ni ei muista *toktok* *toktok*
Pahvimuki ei kestänyt kuin neljä täyttöä, sit se vuosi pöydälle. Tarkoittaa sitä, että pitää kävellä entiselle kahvikopille hakemaan muki vielä tänään :|
Jenkit syöksykierteessä ??
http://infowars.com/articles/economy/economic_expert_we_are_already_in_recession.htm
Niin kauhee flunssa et huh
hyvä ystävä sairaalassa*uuh*
tää kruunasikin jo muutenkin ihan käsille menneen perjantain.
Tänään jouduin tehdä päätöken lopettaa mun oma 17 vuotias kissa en ikinä ole joutunut luopumaan yhdestäkään lemmikistä ja tytti oli mun eka oma kissa.. ihan p*rseestä
liikaa tekemistä, liian vähän aikaa. väsyttää ihan simona.
vittutätä... koko viikon ollu hirveessä räkätaudissa ja ollu pakollisia koulujuttuja. Enpä sit oo mitään saikkuakaan ottanu, ja päivät venyy 15 tuntisiks. Nyt sit nous kuume ja olis kai pakko mennä lääkäriin huomenna aamulla et saa saikkutodistuksen, kun on koko viikonloppu töitä. Aika hehkeetä lauantai-aamuna Tuntuu melkein helpommalta mennä kipeenä töihin...
nukuin vaan 2 tuntia pommiin. Perkele.
On aika karpela-olo ja eilen meni taas vidusti rahaa.
[q]onni3mk, 18.8.2007 12:07:
Mulla ei oo rahaa. Oikeesti.
[/q]
ei mullakaan. eikä oo mistään edes tulossa. kohta menee netti ja sähkötkin.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 549
- 550
- 551
- 552
- 553
- ...
- 1,566
- Seuraava »