päivän :(

Back to häröily O

joo mun elämässä kyllä sattuu ja tapahtuu, tää ei ehkis oo ollut mun siistein viikonloppu. eilen siis jäin liukuovien väliin, noh tänään tulin naapurin muksun syndeiltä ja menin vessaan niin päästä tippui täi. joo hoidot on hoidettu ja nyt toivotaan että jokainen yksilö on kohta kuollut, mut jep tämä on lapsiperheen elämää..täytyy sanoa että en kyllä tuntenut itseäni kovin hienoksi leidiksi:D

ihme *itutus päällä Eikä oo edes ruokaa. Kaupassahan ei voinut esim. töistä palatessa käydä...

[q]SyndroDome, 5.8.2007 22:03:
---
katjastiina, 5.8.2007 21:37:
joo mun elämässä kyllä sattuu ja tapahtuu, tää ei ehkis oo ollut mun siistein viikonloppu. eilen siis jäin liukuovien väliin, noh tänään tulin naapurin muksun syndeiltä ja menin vessaan niin päästä tippui täi. joo hoidot on hoidettu ja nyt toivotaan että jokainen yksilö on kohta kuollut, mut jep tämä on lapsiperheen elämää..täytyy sanoa että en kyllä tuntenut itseäni kovin hienoksi leidiksi:D

---

No jopas sul oli viikonloppu. Täit hyppii päästä ja ovet jättää väliin Ens viikonloppu sit paremmissa merkeissä!
[/q]

joo jännityksellä odotan huomista päivää:D

etoo

Viimenen lomailta. Toivottavasti toinen ees tulee pian kotiin, niin ei tarttis olla yksin. En jaksanu jäädä UMFeilee enää, alko väskättää ja palelee. Mua jännittää huominen ihan hirveesti, vaikka mitää varsinaista syytä ei oiskaa.

sinne se sit lähti. :/ viikonloppu oli ihan liian lyhyt aika.

oh god... kaks työvuoroo almost putkeen, ehin sentään himaan suihkuun. ja aamul taas viiden jälkeen herätys

Vituttaa kun lääkäri kielsi salilla käynnin

[q]mayah, 7.8.2007 11:35:
Kohtuullisen härskin kokoinen visa-lasku tulossa ens kuussa
[/q]

Kuule, tuu kattoo mun visalaskua.. Siinä on sulle härski lasku..*igor*

tyhmä polvi :(

[q]mayah, 7.8.2007 12:47:

Kiva kun noi Barcelonan reissun aikaansaannokset alkaa päivittyä tonne hiljalleen.. eilen katoin, et no "ei tää oo paha" mut tänään se sitte oliki jo härski.. En uskalla kattoo huomenna enää.
[/q]

Jooh, sitä se reissaaminen teettää..Mäkin sain ennen Damin matkaa sen laskun melko pieneksi..mut nyt se hipoo taas taivaita..*poks*

jäin valtsun liukuovien väliin ja nyt kyynärpää hajalla ja tunnen itseni idiootiksi=/

[q]Super-Kerttu, 7.8.2007 12:49:
---
mayah, 7.8.2007 12:47:

Kiva kun noi Barcelonan reissun aikaansaannokset alkaa päivittyä tonne hiljalleen.. eilen katoin, et no "ei tää oo paha" mut tänään se sitte oliki jo härski.. En uskalla kattoo huomenna enää.

---

Jooh, sitä se reissaaminen teettää..Mäkin sain ennen Damin matkaa sen laskun melko pieneksi..mut nyt se hipoo taas taivaita..*poks*
[/q]

Olkaa molemmat hiljaa ja maksakaa mun visalasku Barcan kesäkuisen keikan jälkeen voin vaihtaa sen mieluusti teiän laskuihin, kyselemättä!

-M

Huoh. Kotona odotti ihana yllätys ja koko illan saanut juosta koiran kanssa ulkona. Huoh.

Väsyttää oikeesti ihan helvetisti
Olis kiva nukkua, mutta kun ei se vaan onnistu

..rupee oleen taas siinä pisteessä et itkua pukkaa joka kulman takaa, ei vaan jaksa mitään

[q]Santutar, 7.8.2007 15:03:
Elämä potkii päähän.... Täää on ihan perseeeestääää*dissaa**grr**igor**poks**nyyh*
[/q]

*super**hali* mä lähetän ne lahen gorillat

[q]Super-Kerttu, 7.8.2007 12:49:
---
mayah, 7.8.2007 12:47:

---

[/q]

Liittyy kerhoon. Tosin en tiedä vielä summaa. Unohdin nimittäin nettipankin
tunnukseni loman aikana ja uudet ei oo vielä auki. Nollilla se oli loman
alussa, mut luulen, että kolmen viikon aikana sinne on ehtinyt kertyä aika
sievoinen summa maksettavaa Näinköhän uskaltaa edes mennä
huomenna kattoo, kun saan tunnukset taas auki

Mä inhoan tätä kaupunkia jossa mulla on kunnia asua

Mä ehin jo toivoa, että jes kerrankin sellanen kesä kun ei oo turhan kuuma, niin totta kai nyt pitää olla helvetin kuuma kun koulut alkaa. Just joo. Can somebody put that sun off plx?

Tunnen oloni taas semikipeäksi. Hmh. Vähäsen vituttaa, mut ei voi mitään.
Kaiken lisäks kämppä on tosi kuuma, eikä ilma kierrä ku ulkona ei tuule nii yhtään. Puuh.

O