päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 544
- 545
- 546
- 547
- 548
- ...
- 1,566
- Seuraava »
[q]Kolera, 9.8.2007 10:35:
---
hemuz, 9.8.2007 09:14:
---
Kolera, 8.8.2007 23:03:
Joku jukka otti mun irkkinikin ja totes kysyessäni että onkohan millon viahtamassa että kyl mä saan käyttää tätä jos haluun =P
---
Herranjumala. ooks sulkenu irkin? just ton takiihan sitä ei saa sulkee.
---
no oli semmoi puol lahtee käsittäny sähkökatkos ni kone oli sammunu ja mä olin töissä....no ei siinä mitää tapahtu jotain mitä en olis uskonu koskaan tapahtuvan. Pari irkkituttuu rupes lopulta heittää sille jotain poikarakkausläppää ja se otti sen sitten tosissaan.
eipä taida olla enää käyttämässä kyseistä nikkiä myöhemminkään =P ja joo annettakoon yksilön urpous anteeks ku se oli 91 syntyny
[/q]
Sitä paitsi vaik irkin sulkis - tai se katkeis - ei ole lupa viedä toisen nickiä. Ja jos sen on tehnyt vahingossa, niin KUULUU antaa se heti takaisin. :D
kiinanjokidelfiini
[q]kindertin, 9.8.2007 14:09:
"Nauti raskaudesta" Vittu nauti ite tällä helteellä!!!
[/q]
Muistan viime kesän kun olin raskaana niin mä rakastin pelkästään tuuletinta *hih**hikoil*
Kevyt yökkäri vain päälle ja käy viileissä suihkuissa vähä välii, muista juoda paljon vettä.*joo*
Kyllä se viellä helpottaa
huokaus.
paska päivä :(
paska olo :(
Armoton masennus. plääh.
Mä heräsin neljältä, enkä saanut enää unta. Nyt huono olo, kun tuli nukuttua aivan liian vähän. No "enää" 7 tuntia töitä*justjoo**eikä*.
vähä mä hajoon pe la ja su 13tuntiii töitä
[q]Kit^, 10.8.2007 10:02:
tää ois muka nuhanen. En suostu. Jos mä uskon olevani terve ja kiellän koko nuhan, ni auttaaks se..?
[/q]
Mun faija hoki aina kun flunssa iski, että "älä ajattele olevasi kipeä niin et ole". Skidinä mua ärsytti se ihan suunnattomasti, mutta myöhemmin opin, että se oli itseasiassa ihan oikeassa. Todennäköisesti hän eli vuoden pitempään juuri asenteensa takia :)
Pettynyt olo
[q]DJ Rx, 9.8.2007 17:50:
---
Piiuzki, 9.8.2007 16:40:
---
älä hajoo, mä teen tota lähes järestään 5 päivää viikossa :)
[/q]
kaikki ois ihan ok jos tääl sais happee mut ku tääl o niiiiiiiin kuuma
En tiedä pitäiskö tätä tunnustaa ääneen, mutta oon unohtanu laittaa deodoranttia eli haisen pahalle
[q]Piiuzki, 10.8.2007 13:47:
---
DJ Rx, 9.8.2007 17:50:
---
---
---
[/q]
tääl tarkkaamossa mittari näyttää 38 astetta täl hetkel
masu pipi :/
[q]DJ Rx, 10.8.2007 14:48:
---
Piiuzki, 10.8.2007 13:47:
---
DJ Rx, 9.8.2007 17:50:
---
---
---
---
tääl tarkkaamossa mittari näyttää 38 astetta täl hetkel
[/q]
no okei tääl o +35 voitit sit ääh
on ollu ihan liian viileää... lisää lämpöä ulos...
Mä haluisin hössää akvaarion eteen, mutta oon hössänny just niin paljon kun pystyn tässä tilanteessa. Akvaariota ei oo täällä, eikä se oo ees 100% varma mistä sen päädyn hankkimaan ja koska. Se on tietenkin suurin este, koska en voi miettiä juurakoita, kasveja ja kaloja ennen sitä(suunnitelmat siitä mitä aijoin hankkia taas on jo täysin valmiit)
Kaikki omat akvaariotarvikkeet taas on mutsin luona ja ne pitäis saada tänne ennenkun saan tehtyy mitään laitehärväyksiä ym.(en oo ihan varma onko mulla toimivaa ja oikeenkokoista valaisinta)
Oikeestaan ainut juttu mitä voin nyt tehä asialle on ostaa pakasteruuat ja odottaa.
Petri Walli on kuollut*uuh* kauan sitten mut on edelleen eikä tuu koskaan enää takas*nyyh* onneks sen musiikki elää mut ei se paljoo lohduta:/
silmät niin turvoksissa ettei auki meinaa saada, tuli sit itkettyä aikalailla eilisiltana....kaik ahdistaa eikä loppua näy...vois palata sinne mist tulinki ni kenenkää ei tarvis kestää mua...v*ttupe*kelesaa*ana!!!!! *uuh**nyyh**eiei*
Was, mul on nuha o_O
- « Edellinen
- 1
- ...
- 544
- 545
- 546
- 547
- 548
- ...
- 1,566
- Seuraava »