päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 541
- 542
- 543
- 544
- 545
- ...
- 1,566
- Seuraava »
sattuu tosi pahasti päähän..
Helvetinmoinen mahatauti... Kummastakin päästä tulee ja paikkaa saa vaihtaa lennosta...
Lisäksi kivana sokerina pohjalla kamala päänsärky.
Olisi edes krapula, mutta kun tyhjästä iskee...
[q]Kit^, 10.8.2007 10:02:
tää ois muka nuhanen. En suostu. Jos mä uskon olevani terve ja kiellän koko nuhan, ni auttaaks se..?
[/q]
Tottakai auttaa. Monelle sairastuminen tuntuu olevan psykologista ainakin flunssan suhteen. Varo silti sydäntä jos meinaat urheilla.
kissalla on vatsavaivoja ilmeisesti*uuh*
annoin sen syödä partsilta mun pellavat jos vatsa rauhottuis(kun ei ollu ruohoo)
ilmeisesti näyttäis toimineen, kun ei enää oksentele
oon myös itte viellä flunssassa, vaikka en enää yhtäpahasti kun eilen
[q]Mark, 3.8.2007 14:47:
---
pupuTupuna, 3.8.2007 14:44:
Mut keskiviikoks, jolloin mulla vapaa, niin näyttäis olevan mahtava ilma. Sekin saleen taas muuttuu siihen mennessä. Mun vapaapäivinä ei vaan voi olla hyvä sää.
---
Meidän kaikkien muiden puolesta, oisko mitenkään mahdollista ettet pitäis vapaapäiviä esim ennen lokakuuta?
-M
[/q]
haha
Allergia.
ei pitäs oikeesti valittaa.. mut en vaa jaksa töihin lähtee... ootan ku kuuta nousevaa torstaita kun olis vapaa....
Mä olen niin täynnä itsesääliä tällä hetkellä
[q]Taika, 4.8.2007 09:33:
hampaasta lohkesi iso palanen pois aamupalaa syödessä*igor*
en varmasti lähde kyllä päivystykseen viettämään lauantaita (ja tuskin pääsisinkään jonoa pidemmälle kun vaan käännyttäisivät pois liian pienen vamman vuoksi) vaan yritän maanantaina päästä sitten kipupäivystyksen kautta tutulle hammaslääkärille.
pitikin vetää se lyhyin tikku kun näitä hammasasioihin liittyviä geenejä jaettiin.*hmph*
[/q]
Auts Mulla meni just yli 100 euroo hampilääkäriin ku oli paikka lohjennu :/
Orkidea ei ookkaan mikään lyhyt läski, ruma ja ainakin sata weeee.. (
Olipas taas mukava matka töistä kotiin, kun ei ollut yhdessäkään katulampussa valoja :( Kiva kävellä melkein säkkipimeässä puistossa yksin, kun ei meinaa nähdä ees missä tie menee :/
vittu ei jaksa.
Sain mielenkiintoisen puhelun lastensuojelun päivystyksestä muutama tunti sitten, joku ihminen ei nyt sit oikein tykkää musta ja oli sit uskaltautunut soittaa nimettömänä puhelun lastikseen jossa kertoi että dokailen himassa poikaystäväni kanssa et ollaan kauheessa jurrissa ja lapsi kotona.*ding*
Muuten ihan hyvä, mut mitään cokista vahvempaa en oo juonu eikä kyllä löydy poikaystävääkään...*tirsk* Lapsikin oli pihalla leikkimässä sen soiton aikaan...
Luoja että jollain voi olla tylsää kun pitää vaivata ihmisiä tollaisilla asioilla (siis lastensuojelua, kun veikkaan et niillä on ihan oikeitakin ongelmia setvittävänään)*igor**släp*
liian vähän unta viime yönä, väsyttäis aika paljon...
oon todella huolissani mun pikkuveljestä... :( miksei mulle olla kerrottu mitään?
[q]aurinko, 5.8.2007 00:07:
Olipas taas mukava matka töistä kotiin, kun ei ollut yhdessäkään katulampussa valoja :( Kiva kävellä melkein säkkipimeässä puistossa yksin, kun ei meinaa nähdä ees missä tie menee :/
[/q]
Niit pimeitä katuvaloja voi ilmiantaa paikallisille energiayhtiöille =)
Nyt vittu riitti. KrissKross vetäytyy alakertaan kuuntelemaan rumpuja.. muuten ei enää nappaa.
[q]katjastiina, 5.8.2007 02:30:
jäin valtsun liukuovien väliin ja nyt kyynärpää hajalla ja tunnen itseni idiootiksi=/
[/q]
En olekaan siis ainoa maailmassa! Tosin mä oon joskus vain meinannut jäädä liukuovien väliin, mut lähel oli o_O. Sen jälkeen ehkä mieluusti ohitan ne nopeammin kuin maleksien :D
Eiliset kummisedän hautajaiset vetää mielen matalaksi vieläkin. Oli rankkaa ja itkettää vieläkin *uuh**nyyh*
Tiukka herätys keskelle rapsakkaa rataa. Autoa enää oo, se meni just lunastukseen. Onnex kaveri, jolla se oli lainassa, on kunnossa*sydän*!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 541
- 542
- 543
- 544
- 545
- ...
- 1,566
- Seuraava »